📪 پیام جدید
باسلام من جایی خواندم که امام خمینی هم به دخترشون گفته بودن تاجایی که میتونی صورتتو هم تاحدممکن بپوشون ولی الان یه مقدارسخت شده
🧕: بله. کلا علما روی حجاب خیلی توصیه میکنن
📪 پیام جدید
سلام ،الان وقت وحدت نه واکاوی درجه شهادت شهدای مظلوم جنگ تحمیلی دوازده روزه
🧕: کاش این کلمه وحدت رو انقد تو جای غلط مصرف نکنید
یه ساله همینو شاهدیم
یاد بگیرید کجا باید استفاده کنید
📪 پیام جدید
چقدر صبورید به خدا :)))
اگه من بودم وقتی میدیدم بعضیها کنایههای به این تابلویی رو متوجه نمیشن خودمو دار میزدم :)))
خدا صبر و توفیق روزافزون بده بهتون :_)
🧕: بیشتر عجیبه برام خیلی :)))
📪 پیام جدید
,,والا بخدا بی دین ترین آدمهام حرمت مکان رو حداقل حفظ میکنن،مثلا وقتی حتی برای بازدید یه مسجد قدیمی میرن یه شال یا روسری سر میکنن اونوقت اینا با این وضعیت در عزای کسی شرکت میکنن که شهید امربه معروف و نهی از منکره
والا قلب آدم به درد میاد از دیدن بعضی صحنه ها
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام درباره سفره جدا انداختن خواستم بگم همسر من طلبه هستن و تو رفت و آمد با دوستاشون سفره جدا میندازیم همشونم جوان هستن و اصلا این کار قدیمی نیست براشون خیلی عادیه ،برای اقوام نزدیک هم مثل دایی همسر و اینا سفره جدا نمیندازیم متاسفانه ولی حریم رو رعایت میکنیم با چادر خونه و صحبت در حد ضرورت ،خنده و شوخی هم نه
#دایگو
📪 پیام جدید
واقعا حرف امشبتون درد و دل منم بود. حرم امام رضا ع هم میریم، همین بساطه. با چه سر و وضعی.خدا از خدام و مسئولین(چه هیئت، چه حرم، چه امامزاده و...)، که بی حجاب هارو راه میدن، نبخشه انشا الله. اجازه ی بی حرمتی به این مجالسو میدن.
#دایگو
📪 پیام جدید
جالب بود که وقتی چادر سرش بود میوه رو توی بشقاب چیده بود ،ولی وقتی عباپوشید ،توی میوه خوری پایه دار😏
فکرکردن دنیای واقعی مثل مغز پوک خودشونه
توی خیابون زن های بی حجاب رو میبینم خجالت میکشم از لباسایی که تنشونه
منو با نانچیکو بزنن اونارو نمیپوشم
#دایگو
📪 پیام جدید
یادمه یه تیکه از کتاب سه دقیقه قیامت دربارهی همین موضوع شهادت بود ، خیلی خوب بود و شبهه الانو کاملا برطرف میگرد ، فقط متاسفانه نمیتونم پیداش کنم که بفرستم🥲
🧕: ممنون اتفاقاً یکی دیگه از دوستان هم گفتن:
https://eitaa.com/antibiiootic/503
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/555
دیده بودیم مردم به بی حجابی گیر بدن، اما گیر دادن به حجاب بیشتر نوبره واقعا.
خدا کمترین حدو گفته برای ادمای با ایمان(نه شل حجابا).
صورت عادی خانوما هم مخصوصا اگر زیبا باشن همچنان جلب توجه میکنه، حکم شما چیه اینموقع ها؟!
خوده اهل بیت روبنده میزدن، یعنی از حکم خدا فراتر رفتن؟
اونی که خدا مشخص کرده، حداقله حجاب برای یه خانومِ واقعا مومنه. اگر اون خانم بخواد حتی میتونه بیشترم حجاب داشته باشه و پوشیه بزنه.
راستی من کسایی رو دیدم که به دلیل زینت بودن ناخون های بلند و اراستشون دستکش میپوشیدن، نکنه اینم افراطه؟
وقتی یکی حس میکنه بعضیا به همون قیافه بی ارایشش هم زیاد نگاه میکنن چه کنه؟
خدا حکم داده، ولی نگفته اگه تو خواستی بیشتر رعایت کنی اشکال داره که
#دایگو
📪 پیام جدید
یکی دیگه از چیزهایی که حیا محسوب می شده در قدیم، این بوده که دختر نباید جلوی مرد نامحرم بخنده اونقدری که دندوناش مشخص بشه، در کل با صدا هم نباید می خندیده
شاید یه سری باز بیان بگن اینا چرت و پرت و سختگیری بی مورد بوده ولی از لحاظ روانشناسی و توی تحقیقات محققین دیده شده که مردها به خنده ی یک خانم خیلی جذب میشن.
#دایگو
📪 پیام جدید
ببین یعنی خدا خیرت بده درباره حجاب شهدا صحبت کردی. منم احساس میکردم دارم نمیفهمم چرا وقتی میشه شهید شد حجاب دارم و زیبایی هامو بیخودی دارم قایم میکنم در حالی که میشه زیبا بود و شهید شد و..
بوس بهت
🧕: سلامت باشی عزیزم ❤️
📪 پیام جدید
سلام
در رابطه با مطلب آخر توی کانالتون این که اگر کسی از افرادی که تازه به راه اومده ایرادی داره و شما دارین روشنگری می کنین درسته اما واقعا چرا منی که توی خانواده خیلی مذهبی بزرگ شدم (و احتمالا شما) باید بهتر از اونی باشم که توی نوجوونی راه رو اشتباه رفته؟ بله لقمه ی حلال و تربیت تو بچگی موثره ولی آیا ما می دونیم که پدر این افراد از راه غلط در آمد داشته؟یا اون بچه میتونسته تربیت پدر و مادرش رو انتخاب کنه؟ نه!
وقتی به یه سنی رسیده فهمیده که اشتباه رفته و برگشته که تو این برگشت اکثر افراد مطالعات زیادی انجام می دن و از چیزهایی که دارن دل می کنن در حالی که من بچه مذهبی نه لذت گناهو چشیدم که بخوام دل بکنم چه بسا مطالعه کمتری هم دارم اشتباه افرادو بیان کنید اما همه رو به یه چوب نرونید
🧕: سلام
یکی از مسائلی که خیلی میبینم تو پیامها اینه که همه چیو با هم قاطی میکنید 🤦🏻♀
پست درباره کسیه که خودش میگه تازه به راه اومدم و حالا شده لیدر!
خب من بچه مذهبی باید برم دنبال کسی که ریشه محکمتری داره. بار علمی بیشتری داره
وگرنه کی گفته اونی که تازه مذهبی شده آدم خوبی نیست؟
داریم درباره رهبری جریان فکری حرف میزنیم