📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/555
دیده بودیم مردم به بی حجابی گیر بدن، اما گیر دادن به حجاب بیشتر نوبره واقعا.
خدا کمترین حدو گفته برای ادمای با ایمان(نه شل حجابا).
صورت عادی خانوما هم مخصوصا اگر زیبا باشن همچنان جلب توجه میکنه، حکم شما چیه اینموقع ها؟!
خوده اهل بیت روبنده میزدن، یعنی از حکم خدا فراتر رفتن؟
اونی که خدا مشخص کرده، حداقله حجاب برای یه خانومِ واقعا مومنه. اگر اون خانم بخواد حتی میتونه بیشترم حجاب داشته باشه و پوشیه بزنه.
راستی من کسایی رو دیدم که به دلیل زینت بودن ناخون های بلند و اراستشون دستکش میپوشیدن، نکنه اینم افراطه؟
وقتی یکی حس میکنه بعضیا به همون قیافه بی ارایشش هم زیاد نگاه میکنن چه کنه؟
خدا حکم داده، ولی نگفته اگه تو خواستی بیشتر رعایت کنی اشکال داره که
#دایگو
📪 پیام جدید
یکی دیگه از چیزهایی که حیا محسوب می شده در قدیم، این بوده که دختر نباید جلوی مرد نامحرم بخنده اونقدری که دندوناش مشخص بشه، در کل با صدا هم نباید می خندیده
شاید یه سری باز بیان بگن اینا چرت و پرت و سختگیری بی مورد بوده ولی از لحاظ روانشناسی و توی تحقیقات محققین دیده شده که مردها به خنده ی یک خانم خیلی جذب میشن.
#دایگو
📪 پیام جدید
ببین یعنی خدا خیرت بده درباره حجاب شهدا صحبت کردی. منم احساس میکردم دارم نمیفهمم چرا وقتی میشه شهید شد حجاب دارم و زیبایی هامو بیخودی دارم قایم میکنم در حالی که میشه زیبا بود و شهید شد و..
بوس بهت
🧕: سلامت باشی عزیزم ❤️
📪 پیام جدید
سلام
در رابطه با مطلب آخر توی کانالتون این که اگر کسی از افرادی که تازه به راه اومده ایرادی داره و شما دارین روشنگری می کنین درسته اما واقعا چرا منی که توی خانواده خیلی مذهبی بزرگ شدم (و احتمالا شما) باید بهتر از اونی باشم که توی نوجوونی راه رو اشتباه رفته؟ بله لقمه ی حلال و تربیت تو بچگی موثره ولی آیا ما می دونیم که پدر این افراد از راه غلط در آمد داشته؟یا اون بچه میتونسته تربیت پدر و مادرش رو انتخاب کنه؟ نه!
وقتی به یه سنی رسیده فهمیده که اشتباه رفته و برگشته که تو این برگشت اکثر افراد مطالعات زیادی انجام می دن و از چیزهایی که دارن دل می کنن در حالی که من بچه مذهبی نه لذت گناهو چشیدم که بخوام دل بکنم چه بسا مطالعه کمتری هم دارم اشتباه افرادو بیان کنید اما همه رو به یه چوب نرونید
🧕: سلام
یکی از مسائلی که خیلی میبینم تو پیامها اینه که همه چیو با هم قاطی میکنید 🤦🏻♀
پست درباره کسیه که خودش میگه تازه به راه اومدم و حالا شده لیدر!
خب من بچه مذهبی باید برم دنبال کسی که ریشه محکمتری داره. بار علمی بیشتری داره
وگرنه کی گفته اونی که تازه مذهبی شده آدم خوبی نیست؟
داریم درباره رهبری جریان فکری حرف میزنیم
📪 پیام جدید
سلام علیکم، یکی از شهدای اخیر به خواب آشنایان آمده و گفته برام حلالیت بگیرید، بنده خدا جوان هم بود، خداوند متعال شايد به واسطه شهادت حق الله را ببخشد ولی حق الناس را خیر، بی حجابی هم یک جنبه حق الناس دارد
#دایگو
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/Antibiootic/5183
وقتی یه نفر حرف اشتباه میزنه همیشه به معنای پروژه بگیر بودنش نیست بلکه داره اون چیزی که تو ذهنش هست رو میگه و ممکن عقایدش اشتباه باشه اما چون تریبون دستشه دیگه همه چی رو میگه
🧕: نه دوست عزیز
اونی که شما میگید فرق داره
کسی که فقط تو رسانه ش میخواد نظرش رو بگه با کسی که یه عده دنبالش راه افتادن و ازش الگوی فکری و خط میگیرن فرق داره
اینجور افراد خط فکری هماهنگ دارن
ینی وقتی بررسی میکنی می بینی همه شون دارن یه خط هماهنگ رو میرن و از هم حمایت میکنن
بارها در تولیدات این شخص دیده شده
📪 پیام جدید
همین کاری که الان تو لین پستا دارید انجام میدید مصداق بارز دوقطبیه...
مگه آقا انقدر الان روی وحدت تاکید ندارن؟!
جنگ تموم نشده و ما همچنان له وحدت محتاجیم
اصلا گذاشتن اینجور پست ها نفرت پراکنی کار درستی نیست
🧕: جالبه که سر منشا رو نمی بینید
اینکه کی اول دو قطبی رو ایجاد کرده و برچسب زده و ما داریم جواب حرفش رو میدیم رو لطفاً ببینید
📪 پیام جدید
بنظرم اگه صلاح بدونید کانال گفتگو رو ببندید داریم زیاده ردی میکنیم حجاب یه امر مهمه از نظر رهبر هم بی حجابی حرام است ولی الان نباید نفرت بکاریم به هرحال واقعا داریم دوقطبی ایجاد میکنیم
🧕: ما حرف پنهانی نداریم
جالبه که اول میگید امر مهمیه و حرامه
بعد میگید نفرت پراکنی!
صحبت درباره امر مهم و لازم، نفرت پراکنیه؟
📪 پیام جدید
سلام به همه
میدونید چرا اینقدر شبهه در مورد بیحجابها هست
مثلا چرا بیحجابها هم توفیق شهادت داشتند ویا چون صدا وسیما نشون میده قبلش برامون بریزه
چون با حقیقت معارف دین آشنا نیستیم
یک کلام الگوی ما در قرآن معرفی شده که پیامبر و اهل بیت هستند چون آنها معصوم هستند وعاری از حتی خطا
ولی مؤمنان دیگه حتی شهیدان شاید یک رفتارش مغایر با دین خدا باشه هر رفتار مؤمنی یا شهیدی را باید با قرآن واهل بیت سنجید اگر مطابق قرآن واهل بیت بود رفتار اون شهید ویا مومن ویا روحانی میتونه الگوی ما باشد واگر مخالف قرآن واهل بیت بود اون رفتار شهید یا عالم یا مومن رو نباید الگو قرار داد
خانمهای کم حجابی که شهید شدند در این قسمت رفتارشون از نظر حجاب مغایر با سيره حضرت زهرا وقرآن بوده پس نباید الگوی ماباشد
#دایگو
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/Antibiootic/5179
میدونید مشکل اینجاست که این قضیه باید خیلی قبلتر از اینا حل میشد که به مجالس امام حسین نکشه
#دایگو
📪 پیام جدید
وقتی حرم امام رضا با اون وضعیت آرایش و... راه میدن هیئت که جای خود داره🤦🏻♀️
#دایگو
📪 پیام جدید
کاش در کانال از مصادیق حیا و عفت، زیاد صحبت کنید: مثلا همون سفره ی جدا و... . میخوایم رعایت کنیما، ولی متاسفانه در جامعه ندیدیم که یاد بگیریم💔💔💔💔💔 الان حتی مذهبی هاهم،....
🧕🏻: چشم حتما. واقعا حیا خیلی داره کمرنگ میشه و چقد حیف...