eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/586 بابا به خدا کروات زدن گناه نیست!
📪 پیام جدید عزیزم اونا بلد نیستن وگرنه من چهار فرزند دارم چادر سنتی هم سر میکنم هیچ وقت نه خودم افتادم نه بچم از دستم افتاده😂همیشه هم مرتب وترتمیزو سالم و بی شکستگی بودیم😂فکر میکنن خودشون نمیتونن درست راه برن بقیه هم مثل اونان 🧕🏻: بله دقیقا
📪 پیام جدید چرا مطالب کانالتون راجب زهرای علی رو پیدا نمیکنم 🧕🏻: چاقوفروشی سرچ کنید 😬
📪 پیام جدید دمت گرم پیام آخری رو کیف کردم چنگ و دندون .....هر روز که پیام هاتو میخونم گیره روسری ام سفت تر و چادرم رو محکمتر میگیرم با اعتماد به نفس فراوان ....با تمام وجودم افتخار میکنم که چادری ام 🧕🏻: بچه ها واقعا نمیخوام اغراق کنم اما منم جاهایی که میرم خیلی وضع خرابه، از عمد چادر و روسری مو محکمتر میگیرم و جلوتر میارم. خیلی حماسی طوره 😬
📪 پیام جدید میری توی کانال فرهاد فتحی، واقعا هیپنوتیزم میشی و به همه اعتقاداتت شک می‌کنی.😳😳 از خود راضیه چقدر..😕😕
📪 پیام جدید سلام اسم کانال چرا انتی بیوتیک به نظرم انتی بلاگر میذاشتید بهتر بود دهن همشون رو داری صاف میکنیا قشنگ 🧕: چون گاهی هم مطالب درباره بلاگر نیست. درباره چرک و عفونت‌هایی هست که ممکنه ما با چیز خاصیت داری اشتباه بگیریمشون
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/614 واقعا واقعا موافقم😂🤝لطفا پته ایشنو بیشتر تر بریزین رو آب😂 با تشکر 🧕: یه سری پست های کامل گذاشتم چند تا پست پشت سر هم
https://eitaa.com/antibiiootic/406 ببخشید ولی غسل و احکامشو ما نگفتیم، همون امامی که زیارتش میرید گفته. خوده امام گفته بدون غسل حق ندارید به حرم اماما وارد بشید. حتی گفتن ادمایی که اهل کتاب نیستن هم بهیچ وجه حق ندارن محدوده ضریح بیان، بنظرتون چرا؟ چون غسل به گردنشونه ولی اونا قبول ندارن(البته دلایل دیگه هم داره). خوده اون امام نمیدونست که ممکنه اون کافر ها محبت امامو داشته باشن و بخوان بیان زیارت؟ امام شخصیت والایی داره، هرکسی میتونه بره دیدنش ولی هرجوری اجازه نداریم بریم. کسی که غسل جنب مثلا به گردنشه خیلی زشته که با این وضع بره دور ضریح. بعدشم خوده غسل فلسفه ای داره و همونطور که میدونیم احکام اسلام دلیل علمی هم دارن. پس انجام ندادنش هم برای خود فرد ضرر داره هم توهین به امامیه که خودش امر کرده اینطور به نزد من نیاید. اگر کسیو دوست داری، به قوانینش(حداقل دور و بر خودش) احترام میزاری. این چه محبتیه که حاضر نیستی به قانون امام احترام بزاری، و جوری میری دیدنشون که نهی کردنش؟ اره ادمای گناهکارم اجازه دیدن امامو دارن(افرادی مثل من حقیر) ولی با خوده گناه رو که نباید بری. مگه نمیخایم دست پر از حرم بیایم؟ قبلش نباید دستمون خالی از گناه باشه که بتونیم پر از بار معنویش کنیم؟ ما باید حرف امامو بشنویم تا امام هم شنوای ما باشه. اینکه ما هرجور بخوایم رفتار کنیم و از امام هم توقع لطف یکطرفه داشته باشیم منطقی نیست. باز هم تاکید میکنم که این امر خوده امامه، ایشون خودشون خواستن که مسلمون و غیرمسلمون باید قوانین حریم من رو رعایت کنن. کسی نخواست شما در حرم به اجبار نماز و قران بخونی، این قانون فقط درباره ی پاکیه تن و بدنه.
📪 پیام جدید سلام خسته نباشید من یه هفته دو هفته پیش رفته بودم مشهد باخانواده ایام عید غدیر واقعا صحنه هایی رو توی حرم میدیدم که خیلی غصه میخوردم جدای از عروس دامادهای که میدیدم(آرایش غلیظظظ چادرایی که اینقدر نازک بود که از پشت کاملا موهاشون پیدا بودو....) یه صحنه ای دیدم که کاملا جا داره به اون خادمایی که میگن خانمامیان میرن دستشویی ها ارایش میکنن گفت، دوتا خانم عرب توی رواق امام خمینی (ره) بودن یکشون آینه گرفته بود برا اونیکی اون داشت خط چشممم میکشیدددد واقعا من و مادرم خیلی ناراحت و عصبانی شدیم و بدتر اینکه طرف مرد ها بود چون اکثرا ظهر ها سمت مردونه درها باز میشه برای رفت و امد اون سمت خانوادگی میشینن و کلا همه هستن هر آقایی یا خانمی رد میشد اینا رو میدید من موندم واقعا هیچ خادم و نظارتی اونجا نبود هیچ خادمی نمیدیشون تذکر بده! ببخشید پیامم طولانی شد ولی واقعا مطالبه کنید تا این وضع جمع بشه 🧕: سلام ممنونم. باید به خادم همون موقع بگید تذکر بده
📪 پیام جدید سلام و عرض خداقوت. باتشکر از کانال خوبتون. خواستم بگم آنقدر از آتش بس و ندادن پاسخ درخور به آمریکا و اسرائیل توسط ایران اعصابم خورده و ناامیدم که مطالبه و پیام به این و اون رو بی تاثیر و دست و پا زدن الکی موقع غرق شدن می‌دونم. حس میکنم تعداد مطالبه گران خیلی کمه. تا الان هم هرچی در عرصه های مختلف فرهنگی و فیلم و سریال و مذاکره تلاش کردم بی فایده بوده. گوش کسی هم شنوای درخواست ما نبوده. چند وقت پیش که برای موضوعی با روابط عمومی ریاست جمهوری تماس گرفته بودم و درخواستم رو بیان کردم، ازم کد ملی ام رو خواستن، و من بهشون گفتم که قبلاً چندبار تماس گرفتم ازم کد ملی نخواستن، گفتند که به این دلیل بوده که خواسته تون رو ثبت نکرده بودن🙄😳😳🤯🤯🤯 و من تازه متوجه شدم که درخواست های پیاپی ام در رابطه با مذاکره نکردن با آمریکا در ماه های قبل، توسط فرد پاسخگو اصلا ثبت نشد..😠😡😡😕😕 یعنی در این حد اهمیت به نظرات مردم شاهکاره واقعا.........به نظرتون فقط کشور ما اینطوریه؟؟؟؟ نکنه مردم فقط ضد انقلاب ها و اغتشاشگران هستن و ما خبر نداریم؟ اصلا کی گفته ماها وجود داریم؟؟. خلاصه که در حدی بهم ریخته ام که دعا میکنم دفعات بعد و وقتی اسرائیل و آمریکا خواستن آتش بس رو بشکنن، چنان بزنن که دیگه نتونیم از جامون بلند شیم که بعدش آتش بس دوباره ای در کار باشه..🤣🤣🤣🤣😡😡😡 اصلا بزنن جوری که سرزمینی به نام ایران باقی نمونه. تا عبرتش بمونه برای مردمان دیگر جهان. تا دیگه هیچ وقت نوجوونی مثل من، توی هیچ کشوری، همچین حس احمقانه ای بهش دست نده و بخواد موجودیت کشورش و خودش رو همزمان باهم هدف بگیره. تا دیگه آنقدر خودش رو و درخواست هاش از دولتمردانش رو بی اهمیت ندونه. تا دیگه از دنیا آنقدر خسته نشه. تا دیگه کتابی رو که با هزاران زحمت از اول جنگ شروع به نوشتن کرده و قرار بوده با نابودی اسراییل تمومش کنه رو نیمه تموم نذاره. تا دیگه اون همه اطلاعات و موفقیت های وطنش که به سختی به تا دیگه اون همه اطلاعات و موفقیت های وطنش که به سختی به دستشون آورده برای کتابش رو به سخره نگیره. تا دیگه فکر نکنه پای کار این کشور موندن یا نه هیچ فرقی باهم نداره، چه بسا پای کشور نموندن بیشتر حال میده. بیشتر طرفدار داره. افراد بیشتری رو داره تا به حرفات گوش بدن. تا نباشه جوری که دیگه خون شهید براش اهمیت نداشته باشه. تا دیگه حتی به خدا اعتراض نکنه. تا دیگه حتی قدرت امام علی رو دست کم نگیره. 🧕: سلام نه اینجوری نگید کشور ما تنها کشور حکومت شیعی مستقل و قدرتمنده چه جلو ابرقدرتها با وجود تحریم ها ایستاده ما تو جنگ دوازده روزه با آمریکا و اسرائیل کاری کردیم که به التماس افتادن اینا اقتدار ماست ان‌شاءالله نابودشون میکنیم
📪 پیام جدید سلام برای تولد تو بین الحرمین یا حالا تو حرم والا تو بین الحرمین عکاس هست قیمت زیادی هم نداره اونجا میشه یه عکس یادگاری گرفت و فکر کنم مشکلی نداشته باشه من گرفتم یه عکس ساده با پس زمینه حرم امام حسین عروس دوماد برن تو حرم عکس بگیرن اشکال داره؟ چه اشکالی؟ درسته آرایش زیاد و چادر یه وری بله اشکال داره ولی عقد کردن تو حرم با لباس عقد و دسته گل فکر نکنم اشکال نداشته باشه میشه یه توضیح بدین؟ 🧕: سلام درباره تولد و عروسی تو حرم خیلی صحبت کردیم سرچ کنید بازم بخونید مسئله آداب زیارت و این اماکن هست هر جایی آداب خودشو داره که باید رعایت کنیم
📪 پیام جدید سلام میشه توی یه پیام جامع و کلی بگید که چرا با اتش بس مخالفید؟ من پیام هاتون روخیلی دوست دارم پیامتوت رو میشه حول محور سخنرانی رهبری بگید 🧕: سلام شما لطف دارید من درباره قبول داشتن و نداشتن نگفتم گفتم این مسئله رو آقا باید اعلام کنن نه وزیر با توییت زدن