eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.7هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.9هزار ویدیو
226 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
یوم الانتقام 🇮🇷 با نوای حاج ابوذر روحی مرحبا لشکر حزب‌الله مرحبا جیش رسول‌الله https://eitaa.com/antihalghe
🔹اینستاگرام چگونه به معبد فرقه‌ها تبدیل شد؟ شبکه‌های اجتماعی فرصت بی‌نظیری برای همۀ کسانی فراهم کرده‌اند که گمان می‌کنند راه نجات بشر را کشف کرده‌اند. مربی‌ها و گوروها و منتورهای خودخوانده در شبکه‌های اجتماعی حرف می‌زنند، مخاطبان و پیروانی برای خودشان دست و پا می‌کنند یا کسب‌و‌کاری راه می‌اندازند. از یک نگاه، این رفتارها بی‌شباهت به آنچه در فرقه‌ها انجام می‌شود نیست، اما از سوی دیگر شبکه‌های اجتماعی، برای همیشه، قواعد فرقه‌گرایی را تغییر داده‌اند.... مطالعه متن کامل 👉 https://eitaa.com/antihalghe
امر رهبری برای دعوت به حضور حداکثری در انتخابات را اجرایی کنیم... هر کس به هر زبان و روشی برای اجرای فرمان ولی امر قیام کند. دو محتوای ارسالی برای دوستان ولایت مداری که ملتزم به دستورات رهبری هستند و آماده اجرای فرمان ایشان 👇👇👇
1_9157154049.pdf
2.17M
پاسخ به شبهات انتخابات حجت الاسلام راجی https://eitaa.com/antihalghe
ان شاء الله تا روز انتخابات محتواهای کاربردی ارسال خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قانون جذب ⚠️ توهمِ رسیدن به آرزوها؛ ثمرهٔ قانون جذب ⁉️تابلوی کائنات یا تابلوی غرق شدن در تخیلات https://eitaa.com/antihalghe
📹 فیلم‌های کامل نشست تخصّصی «حقایقی پیرامون انجمن حجتیّه»، پاییز ۱۴۰۲، مشهد مقدّس 🎞 هم‌اكنون از صفحه آپارات موسسه راهبردی حق پژوهی ببینید http://www.aparat.com/haghpajohi https://eitaa.com/antihalghe
♻️اتصال و عوامل آن از دیدگاه حلقه طاهری سرکرده فرقه عرفان حلقه می‏گوید: 🔺منظور از اتصال در فرادرمانی، برقراری نوعی ارتباط است که هیچ تعریف دقیقی ندارد، زیرا در دنیای بی‌ابزاری انجام می‌گیرد و ما فقط می‌توانیم آثار آن را مورد بررسی قرار دهیم و نه خود اتصال را‼️ 🔺این اتصالات، اصل جدایی‌ناپذیر این شاخه عرفانی است.جهت تحقق بخشیدن به هر مبحث در عرفان عملی کیهانی، نیاز به «حلقه»ی مشخص و «حفاظ»های خاص آن حلقه است. اتصال به دو دسته کاربران و مربیان ارایه می‌شود که تفویضی بوده و در قبال مکتوب نمودن سوگند نامه‌های مربوطه، به آنان تفویض می‌شود.‼️ 🔺تفویض‌ها، توسط مرکزیت که کنترل و هدایت‌کننده جریان عرفان حلقه است، انجام می‌گیرد‼️ 🔺دو نوع کلی اتصال به شبکه شعور کیهانی وجود دارد: الف: راه‌ فردی «اُدعُونی استجب لکم» (غافر: 60) راه فردی راهی است که هیچ‌گونه تعریفی نداشته و در آن شخص، به واسطه اشتیاق بیش از حد خود، بدون کمک معلم و راهنمایی به شبکه شعور کیهانی اتصال پیدا کرده است. برای برقراری این اتصال وجود اشتیاق زاید الوصفی نیاز است. ب: راه‌‌جمعی «و اعتَصموا بحَبل الله جمیعاً و لا تَفرّقوا» (آل‌عمران/104) راه جمعی راهی است که در آن فرد با کمک یک شخص متصل‌کننده‌، در حلقه وحدت قرار می‌گیرد. سه عضو دارد: شعور کیهانی، فرد متصل‌کننده و فرد متصل‌شونده. با تشکیل حلقه، بلافاصله «فیض‌الهی» در آن به جریان افتاده و انجام کارهای مورد نظر، از طریق حلقه‌های مختلف در چارچوب این عرفان تحقق می‌پذیرد. برای تحقق حلقه‌ها، وجود سه عضو ذکر شده کافی است، در این‌صورت عضو چهارم، «الله» خواهد بود.‼️😳 🔺عرفان حلقه بر مبنای راه جمعی «اعتصموا»، ایجاد اتصال کرده و فیض الهی نیز در آن‌جاری می‌شود‼️ 🔺در دنیای عرفان با تعابیر مختلفی، به کرّات از حلقه وحدت نام‌برده شده و به آن اشاره شده است؛ برای مثال، سعدی در مورد این حلقه می‌گوید: سلسله موی دوست، حلقه دام بـلاست هرکه دراین حلقه نیست، فارغ ازاین ماجراست (طاهری1388ب، 79-78)‼️‼️😳 🔰مهمترین نکته در این بحث این است که، طاهری می‏گوید این اتصال که «تعریف دقیقی ندارد»، به دو نوع «فردی و جمعی» انجام می‏پذیرد. نوع فردی اتصال که البته «هیچ‏گونه تعریفی ندارد» از راه «اشتیاق» و نوع دوم آن از طریق «فرد متصل کننده» یعنی «شخص طاهری» یا یکی از «مسترهای تربیت شده» در مکتب او، امکان‏پذیر است. مهم این است که در صورت وجود سه عضو و تکمیل این جمع، عضو چهارم یعنی خداوند به آن‏ها اضافه می‏شود و وجود الله منوط به وجود این سه عضو است و این عملا وابستگی و عدم استقلال حضور خداوند را مطرح می‏کند. به این معنی که، نعوذ بالله، وجود خداوند به تنهایی اصالت ندارد. البته این نظر با شعار طاهری در ارتباط بدون واسطه با خداوند که با مفهوم«فاستقیموا الیه» به آن تأکید می‏ورزد متناقض است. درباره‏ ی تفویض که در مباحث فوق از طاهری آورده شده، لازم به توضیح است که این امر کاملا خرافی و منافی اعتقادات شیعی است. این‏که عرفان عملی دارای حلقه ‏ی مشخص و تفویضی است، پرسش‏های بسیاری ایجاد می‏کند. این‏که چه قابلیت یا شایستگی خاصی به لحاظ معنوی و شخصیتی و اخلاقی در طاهری وجود دارد که باعث دستیابی او به این منبع عظیم فیض الهی شده است. حلقه‏ هایی که از آن نام برده می‏شود و فقط افراد خاصی به تفویض آن قادر هستند، به دلیل وجود چه مزیتی در آن‏ها بعد از گذشت 14 قرن از آغاز اسلام و با گذشت صدها نسل، به آن‏ها شناسانده شده و یا به آن‏ها الهام شده است؟ چه مشخصه ‏ای در طاهری و مربیان تربیت شده در فرقه ‏ی او وجود دارد که آن‏ها را به تفویض این حلقه ‏ها قادر می‏سازد؟ چگونه است که این تفویض فقط در قبال امضای سوگندنامه و به دست طاهری و مسترها صورت می‏گیرد؟ طاهری در حالی خود و مسترهایش را واسطه تفویض حلقه ‏های رحمت عام الهی و حفاظ ‏های حلقه ‏ها معرفی می‏کند که به بهانه‏ ی نهی از توسل به غیر خداوند، ارتباط با پیامبر و اهل بیت ؟ او و زیارت آنان را نفی و رد می‏کند. هم‏چنین این فرقه مهم‏ترین عامل در عرفان که ایمان به خداوند و پایبندی به اصول اخلاقی، نظیر پاکدامنی و راستگویی است را برای عرفان عملی و اتصال با حلقه‏ ها لازم نمی‏داند. https://eitaa.com/antihalghe