eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
220 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
دومین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد. به همت مجمع مفام دومین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب برگزار و اختتامیه جشنواره نیز عصر روز 12 بهمن در ساختمان ۳۱۳ مسجد مقدس جمکران برگزار شد. اثر برتر: 📙برگزیده برتر حجت الاسلام دکتر سید حسین البدری؛ کتاب قرائة المدرسة السلفیة لتاریخ الشیعة الامامیة آثار شایسته تقدیر: 📘شایسته تقدیر حجت الاسلام دکتر عبدالامیر سلطانی؛ کتاب تشیع و مرجعیت دینی و سیاسی اهل بیت علیهم السلام 📘شایسته تقدیر خانم ابوالحسنی؛ کتاب خاتمیت در قرآن 📘شایسته تقدیر حجت الاسلام دکتر حسن ابراهیم بیگی؛ رساله حکم فقهی سب بر صحابه از منظر مذاهب فقهی آثار شایسته تحسین: 📗شایسته تحسین حجت الاسلام سید مرتضی عادلی؛ رساله بررسی گفتمانی خلافت از دیدگاه تقی الدین نبهانی 📗شایسته تحسین حجت الاسلام دکتر مصطفی محسنی؛ رساله تقابل سازی فرهنگی جریان باستانگرا با اسلام در ایران معاصر 📗شایسته تحسین حجت الاسلام دکتر علی مصلح؛ کتاب پیامبری زرتشت این مراسم در حضور جمعی از مسئولین، اساتید و برگزیدگان جشنواره برگزار شد که افراد فوق الذکر به‌عنوان برتر و شایسته تقدیر و تحسین انتخاب و هدایای خود را دریافت کردند. 🖇 @mafam1392
⛔️ اعترافات محمدعلی طاهری، سرکرده فرقه عرفان حلقه طاهری که ادعا میکرد عرفانش ایرانی_اسلامی است،در پاسخ به سوال یکی از شاگردان، اعتراف کرد تفویض حلقه و درمان دروغین توسط اتصال، در آموزه های اسلام نبوده است و این از جعلیات اوست، و مدعی شد هیچ عارفی شاگرد پرورش نداده و تنها اوست که شاگرد پروری کرده‌ است. در حالی که عرفای بزرگ اسلامی شاگردان بسیاری داشته و آثار ارزشمندی به جای گذاشته اند. https://eitaa.com/antihalghe
مدعی عرفان برای جذب فالور و کسب درآمد دست به هر کاری می زند تا خود را متفاوت و توانمند معرفی کند. طاهری که با پرواز در توهمات خود و ادعای کشف شعور کیهانی و روش شیطانی اتصال به آن، افراد زیادی را به مرز جنون و خودکشی و آسیب های روحی و روانی و جن زدگی و گمراهی دچار کرد ، پس از فرار از ایران به عیش و نوش و خوشگذرانی در کانادا مشغول است و به آن افتخار می کند. https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ای شیران خاک ایران آماده این گوی و این میدان آماده همه می‌آییم به امر فرمانده، برای سربلندی ایران و آرمان امام و شهدا🇮🇷✌️ https://eitaa.com/antihalghe
معرفی یک سایت بسیار کاربردی زیر نظر استاد محمدرضا طباطبایی،کارشناس ادیان آموزشگاه مجازی اندیشه با شعار «مومن باید قوی باشد» در سه موضوع محوری دین و اعتقادات، سبک‌زندگی و مهارت‌ورزی، دوره‌های آموزشی متعددی را برگزار می‌کند. با معرفی این دوره‌ها به اطرافیان و عزیزان خود، در این فعالیت جهادی سهیم باشید. آموزشگاه مجازی اندیشه در راستای تبلیغ دین اسلام بر مبنای آموزه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام و تشیع، در چارچوب قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. https://andishejadid.ir/courses/cci-content-creation-instagram-course/ https://eitaa.com/antihalghe
از پوسترهای این لینک برای روشنگری و اطلاع رسانی به جوانان استفاده کنید. متاسفانه نسل جدید هیچ شناختی از این افتخارات ندارند. دشمن در حال سیاه نمایی است، دستاوردهای انقلاب را که حاصل خون شهدا و خون دل خوردن امام و رهبری است اطلاع رسانی کنید. https://bastefarhangi.ir/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C/ https://eitaa.com/antihalghe
هدایت شده از حمید رضا مظاهری سیف
اثر شایستۀ تقدیر در بیست و پنجمین جشنواره کتاب سال حوزه؛ 📕 «شبه‌جنبش‌های معنوی؛ درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی» 👈 در بیست و پنجمین جشنوارۀ همایش کتاب سال حوزه که 12 بهمن 1402 برگزار شد، کتاب «شبه‌جنبش‌های معنوی؛ درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی»؛ تألیف حمیدرضا مظاهری‌سیف جزو آثارِ شایستۀ تقدیر شناخته شد. بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه، روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه 1402 ساعت ۹ صبح در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفاء قم با سخنرانی حضرات آیات: جعفر سبحانی از مراجع تقلید و علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار گردید. 🔻 @hamidrezamazaherisayf 🔺
چگونه یک حادثه تلخ اطلاع رسانی می شود؟
تیترهای زردی که رسانه ها و خبرگزاری ها زدند: 🔹پدری در تبریز فرزند ۱۷ ساله‌اش را به دلیل «رفتار و آرایش زنانه» به قتل رساند. 🔹قربانی دیگری از رنگین کمان ها. 🔹رکنا نوشت: مردی در تبریز فرزند ۱۷ ساله خود به نام «پارسا» را به دلیل «رفتار و آرایش زنانه» و «رابطه با همجنس خود» به قتل رساند و سپس خود را به پلیس معرفی کرد. پ ن: چرا کسی در تیترها و خبرهای خود از ترک فعل مسئولان و نهادها نمی پرسد؟ ❓ترک فعل بهزیستی در عدم ایفای نقش خود در این مسأله چیست؟ پدر این نوجوان گفته است به خاطر مشکل پسرم به بهزیستی مراجعه و پسرم را پذیرش نکردند. ❓پدر می گوید: پسرم اعتیاد به مواد مخدر صنعتی داشته است، کمپ ها نتوانستند ترکش دهند؟ چرا مشاوران و مددکاران کمپ های ترک اعتیاد پیگیر این مُراجع با این وضعیت حاد نبودند؟ ❓این پسر محصل بود، نقش آموزش و پرورش و بخش مشاوره و روانشناسی اداره آموزش و پرورش منطقه آنجا چه بوده و چه کار کرده است؟ ❓بخش عمده این جریان همجنس گرایی، به خاطر محیط و تربیت ناصحیح است.(با اقلیت خاص که امری غیر کنترل است کاری نداریم. آنها روال درمان و ... خودشان را دارند.) آقایان مسئول در شورای عالی فضای مجازی یکی از علل اصلی تشدید این آسیب محتواهای غیر اخلاقی و عادی سازی هوایی است که در این پلتفرم های داخلی و خارجی صورت می گیرد؟ چرا منفعل هستید؟ چرا به داد مردم نمی رسید؟ این نمونه مشت از خروار است. رئیس صدا و سیما و مدیران شبکه های ملی آیا می دانید با ترویج سریال های کره ای ذائقه مردم ایران را عوض کرده است و حس خوب و علاقه به انسان های چشم بادامی و فرهنگشان را در نهاد این مردم کاشته اید و الان موج کره ای با کی پاپ و کی درام با تبعیت از ۲۰۳۰ دارد همجنس گرایی را ترویج می کند و دختران و پسران مدارس ما مخاطب این موج هستند. آمارهای تکان دهند ای گاها از مدارس به دست می رسد که قلب انسان می خواهد بایستد و گریه کردن از این همه ترک فعل و کم کاری ه،تنها کاری است که مردم می توانند انجام دهند. ❓رسانه ها وقتی خبری را نشر می دهید جهت دهی تربیتی و مطالبه گری داشته باشید، به وظایف و رسالت بلند خود عمل کنید، خبرهای زرد و جمع کردن مخاطب برای دنیا خوب است ولی ما آخرتی هم داریم. رسانه ها چرا تیتر نمی زنند که: پدری به خاطر کم کاری نهادهای متولی و به نیت حفظ خانواده دست به جنایت زده است. (این نوجوان فیلم های مستهجن رفتار غیر اخلاقی خود را به برادر۱۱ساله خود نشان داده بوده و از او میخواستم که او نیز با او به این کثافت کاری ملحق شود، کودک خردسال جریان را به پدر گفته و از او طلب مدد می کند، پدر برای حفظ همین اندک آبرو و نجات پسر ۱۱ساله و دختر ۱ساله دست به این جنایت هولناک و وحشتناک می زند.) ✍️محمد جواد نصیری https://eitaa.com/antihalghe
🔺8سوال کاربردی: آیا در معرض خطر فرقه هستید؟ 🔺آیا شما یا کسی که میشناسید، در معرض تاثیر منفی یک فرقه قرار دارید؟به این 8 سوال پاسخ دهید تا مطمئن شوید که آیا نیاز است مراقب چیزی باشید یا خیر با این سوالات، افراد و گروه ها را ارزیابی کنید... ⭕️یادتان باشد: اگرچیزی اینقدر خوب است که شما را به شک میاندازد، پس شک کنید... 1⃣ دوستی عجولانه: کسی که بلافاصله و بیش از حد، صمیمی می شود 2⃣ فرد یا گروهی که پاسخ های آسانی برای مشکلات پیچیده زندگی ارائه می کنند 3⃣ کسی که در دعوت به یک مراسم، همایش یا دورهمی بیش از حد اصرار دارد 4⃣ کـسی که برای فریب شما میگوید اشکالی ندارد، زیرا افراد دیگری هم انجام میدهند 5⃣ شخص یا گروهی که از احساس گناه استـفاده می کنند تا شما را متقاعد کنند که کاری انجام دهید 6⃣ کسی که به شما فشار می آورد تا فورا تصمیم بگیرید و به شما فرصت فکر کردن نمی دهد 7⃣ کسی که شما را به مکان و برنامه ای نامشخص دعوت می کند 8⃣ کسی که سوالات شما را با سوال جواب دهد یا باعث شود احساس کنید پرسیدن سوال توسط شما، مشکلی دارد 🔞🔞پول مفت، درمان فوری و پاسخ آسان وجود ندارند... https://eitaa.com/antihalghe
🔘دکان‌های عرفانی ↩️ تلاش برگسترش معنویت بدون دین 🔸 عارف واقعی تمایلی برای نمود و ظهور بیرونی ندارد و در احوال خودش است بنابراین افرادی که را به وجود آوردند چندین عنصر را با هم ترکیب کردند تا به نتیجه مطلوب خود برسند؛ عناصری چون روان‌شناسی، انرژی‌درمانی و همچنین مباحث لطیف عرفان اسلامی را گرفتند و تلاش کردند با استفاده از این‌ها به نیازهای جامعه پاسخ دهند. همچنین، از سوی دیگر یک دکانی درست شد و برخی از راه برگزاری کلاس عرفان به کسب درآمد پرداختند. در مجموع گرایش مردم به سمت این جریانات ناشی از این دلایلی است که بیان شد. 💢 عرفان اصیل در جامعه ما برآمده از همان منابع اصیل ما است. با این توصیف چیزی که تحت عنوان و حلقه مطرح می‌شود را اساسا نمی‌توان عرفان نامید. این‌ها افرادی هستند که یک مغلطه‌ای درست کرده‌اند. خطری که این عرفان‌ها دارند این است که معنویت بدون دین را مطرح می‌کنند. درحالی که در عرفان اصیل ما هیچ‌گاه معنویت از دین جدا نمی‌شود. در سنت اسلامی ما عرفا حتماً فقیه و حکیم بوده و در کنار اینها عارف بودند؛ اما امروزه متأسفانه عرفان‌های نوظهور بدون دین را ترویج می‌کنند و این خطر اصلی است؛ یعنی می‌توانید یک عارف و شخصیت کاملاً معنوی باشید در حالی که دین نداشته باشید. عرفان ما هیچ‌گاه این را نمی‌پذیرد.در عرفان اسلامی معنویت بدون ایمان معنا ندارد. اگر در عرفان اصیل طریقت، حقیقت و شریعت را مطرح می‌شود به این معنا نیست که این سه همدیگر را نفی می‌کنند. https://eitaa.com/antihalghe