eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.5هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
220 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
راهنمای ارسال رصد - گزارش مردمی - اصلاح شده.pdf
222.4K
🗂 📮راهنمای ارسال رصد و گزارش 🖥 آدرس سامانه ارسال گزارشات مردمی (رصد) ویژه طلاب و مبلغان و عموم مردم👇 🌐 https://r.btid.org 📎لینک گروه رصد سایبری https://eitaa.com/joinchat/2704211985C69900dfada https://eitaa.com/antihalghe
ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله سید محمد ضیاءابادی رحمت الله علیه دانلود رایگان کتابی از ایشان با عنوان : موعظه: راه پیشگیری از نفو‌ذ شیطان در دل انسان ✅ عناوین اصلی کتاب شامل: ❇️ فصل اول: ارزش « موعظه » و لزوم حتمی آن در حیات دینی انسان؛ ❇️ فصل دوم: شرایط لازم در اثرگذاری « موعظه »؛ ❇️ فصل سوم: نمونه هایی چند از راههای نفوذ شیطان در دل انسان !؛ ❇️ فصل چهارم: نمونه هایی چند از راههای نفوذ شیطان در دل انسان !؛ ❇️ فصل پنجم: نمونه هایی چند از راههای نفوذ شیطان در دل انسان!؛ ❇️ فصل ششم: نمونه هایی چند از راههای نفوذ شیطان در دل انسان !؛ ❇️ فصل هفتم: نمونه هایی چند از راههای نفوذ شیطان در دل انسان !؛ ❇️ فصل هشتم: نکاتی مهم درباره محبت اهل بیت علیهم السلام !؛ https://eitaa.com/antihalghe 👇👇👇
1_838462520.pdf
3.17M
فایل PDF 📖کتاب راههای پیشگیری از نفوذ شیطان در دل انسان https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥افشای عناصر و افراد پشت پرده پروژه نظامی هراسی در ایران!!! 🎙 (مدرس، پژوهشگر حوزه علوم استراتژیک و رئیس اندیشکده راهبردی فتح) https://eitaa.com/antihalghe
🔺« کَل نیرانجان = شیطان » خداوندگار فرقه « اکنکار» 👹 ♦️ در سراسر کتاب‏‌ها و عقاید اکنکار، شخصیتی وجود دارد که اکنکار مدعی است او همان خدای بقیۀ ادیان و آیین‌هاست. 🔷 با نگرش به برخی از ویژگی‏‌هایی که اکنکار برای این شخصیت می‌شمارد می‏‌توان او را بازسازی شخصیت شیطان دانست. 🔶 در برخی نوشته‌ها و باورها، اکنکار «کَل نیرانجان» را خیانت‌­پیشه‌­ای می‌داند که آرزو دارد در مقام خدایی پرستش شود.[1] 🔷 «کَل نیرانجان» همان قدرت کاذبی است که نماد تمام اتفاقات منفی است. 🔶 اکنکار در این مقام، او را اهریمنی می‌داند که در صدد بازداشتن روح از تعالی و ترقی است. بنا به عبارتِ کتاب مقدس ادعایی، او «شیطان جهان‏‌های روانی است».[2] 🔷 طبق عقیدۀ اکیست‏‌ها «کَل نیرانجان» برای اعمال شیطانی خود از نفسانیّات پنج‏‌گانۀ انسانی سود می‏‌جوید و بشر را از رسیدن به مقام تعالی باز می‌­دارد.[3] 🔶 او مسئول تمام آرزوهای پلید است و باعث می‌شود مرگ در دل انسان‌‏ها رخنه کند. کَل نیرانجان انسان‌‏ها را در اندوه، پریشانی، نکبت و تهی‌­دستی غوطه‏‌ور می‌کند. 🔷 اوست که انسان‌‏ها را به خودکشی و خودانهدامی و بدبختی و بی­‌علاقگی و نارضایتی و تفرقه می‌­کشاند. خشم، حرص، وابستگی و خودستایی، گرایش به الکل و افیون و مواد مخدر، زودرنجی، عیب جویی و ... همه از آثار کَل نیرانجان هستند.[4] 🔶 از این دست گفته‌ها دربارۀ کَل نیرانجان فراوان است. هر انسانی با مراجعه به این گفته‌ها درمی‌یابد که کل نیرانجان شخصیتی است که علیه خدا شوریده و خود را در جهت مخالفت با روح الهی وقف کرده است. 🔷 اما همین کَل نیرانجان در اکنکار چهرۀ متناقض دیگری نیز دارد. واژه‌­نامۀ اکنکار درباره او می‌‏نویسد: «کَل نیرانجان: مظهر تجلّی منفی خدا، قدرتی که به جریان می­‌افتد تا جهان‌‏های مادون را نگه‌‏داری نماید. جهانی که ارتعاشاتش حالات خشن مادّه را نشان می‌دهد.[5] 🔻پال توئیچل در جای دیگر دربارۀ او می‌گوید: «تمام این جهان‏‌ها، برهماندا، آندا و پیندا، تحت حاکمیت نیروی کل یا نیروی منفی قرار دارند. حکم‌ران این جهان‌‏ها کَل نیرانجان است. 🔷 او جهان فیزیکی را آفریده و مرگ و زندگی، خلقت و نابودی در ید قدرت او است. گرچه او قادر به انجام هر کاری است که مایل باشد، وظیفه‌اش از بالا به او دیکته می‌شود... او اغلب از سوی بسیاری از گروه‌‏های مذهبی، بالاترین مرتبۀ خدایی تلقی می‌شود.[6] 🔶 در این جملات «کَل نیرانجان» از مقام اهریمنی به مقام خالقیت و حتی ربوبیت تغییر موضع داده است؛ به‏‌گونه‌ای که بسیاری از ادیان، او را خدای متعال دانسته‌­اند. ♦️ البته «پال» به مناسبت دیگری «کَل نیرانجان» را خدای تمام ادیان دانسته است و ادعا می‌کند او همان یهوۀ یهودی‌ها و خدای مسیحیان و برهم دانتیست‌ها است.[7] 🔷 در مواضع دیگری مقام کَل نیرانجان مقام ابزار الهی بودن است و او به‌‏عنوان ابزاری جهت آزمودن و تعالی چلاها شمرده شده است. ♦️ به هرحال او یکی دیگر از مظاهر و تجلّیات خداوند اکنکار است که یا شیطان است، یا خالق و یا همکار خداوند! 🔻 پی‌نوشت: [1]. شریعت کی سوگماد، توئیچل، بی‏تا، ترجمه هوشنگ اهرپور، بی‏جا، ج 1، ص 28. [2]. همان، ج1، ص 82. [3]. همان، ج1، ص 193. [4]. همان، ج1، ص 235-237. [5]. نامه‏‌هایی به گیل، توئیچل، ‌ترجمه مینو ارژنگ، ج دوم، تهران، محسن، 1380، ص 129. [6]. اکنکار کلید جهان‏‌های اسرار، ترجمه هوشنگ اهرپور، چ دوم، تهران، نگارستان کتاب، 1382، ص 325. [7]. همان، ص 334. https://eitaa.com/antihalghe
حمایت سرکرده فرقه حلقه از دراویش مجرم و تلاش برای مقابله با نظام اسلامی ایران... در حالی که این متهم هنوز زنده است و در کما است، معاندین نظام با اعلام مرگش، سعی در تهییج احساسات مردم خصوصا دراویش گنابادی را دارند تا در سومین سالگرد غائله گلستان هفتم پاسداران، فتنه انگیزی کنند. بهنام محجوبی به شهادت هم سلولی هایش، به دلیل مصرف عمدی و بیش از حد دارو توسط خودش، دچار مسمومیت شده و به کما رفته است. وکیل این متهم از همکاری دستگاه قضا و تیم پزشکی برای درمان گزارش داده است. https://eitaa.com/antihalghe
🔺سند موافقت مرجع قضایی با تعویق اجرای مجازات بهنام محجوبی در تاریخ ۱۲ بهمن و ابلاغ رسمی به وی https://eitaa.com/antihalghe
💥 یکی از جاهایی که انبیاء آمدند تا اصلاح کنند، همین رغبت‌های ماست. این‌طور نیست که انسان، هر رغبتی که داشته باشد خوب و مطلوب باشد! خیلی از گرفتاری‌های ما بابت رغبت‌ها و خواسته‌هایی است که افق و سقف آنها پایین است. 💠 استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری: ما دو جور رغبت داریم: رغبت‌هایی که مطلوب هستند و رغبت‌هایی که مطلوب نیستند. این‌طور نیست که آدم هر مطلبی را که بخواهد، خوب باشد. خیلی از گرفتاری‌ها برای رغبت‌ها و خواسته‌های ماست. تمام همت ما و تمام امکانات و تمام فرصت‌های ما خرج رغباتمان می‌شود. یکی از جاهایی که انبیاء آمدند و اصلاح کنند، همین رغبت‌های ماست. آنها آمدند در ما رغبت بزرگ درست کنند تا راغب فی الله باشیم (إِلَى اللَّهِ راغِبُون) و راغب در دنیا نباشیم. اصولاً رغبت‌های ما را اولیائمان درست می‌کنند. اگر اولیاء ما اهل دنیا بودند، تمام رغبت‌های ما آرزوهای دنیایی می‌شود و ما راغب فی‌الدنیا می‌شویم. اولیاء طاغوت کارشان همین است که ما را تحریک و تحریص و ترغیب به دنیا می‌کنند و کاری غیر از این، از آنها ساخته نیست. امت خودشان را ترغیب به دنیا می‌کنند و آلهه و بت‌هایی درست می‌کنند و به مردمشان می‌گویند شما رو به اینها بیاورید و رو از اینها برندارید! انسانی که در وادی ولایت ائمۀ جور است، تمام رغباتش رغبات دنیایی است. در آنجا افق رغبات پایین است و سقف رغبات بیش از دنیا و هوس‌های دنیایی و حرص به دنیا و میل به دنیا نیست. این رغبت‌ها برای انسان اسارت ایجاد می کند و آدم را کوچک می‌کند. در‌واقع اینها رغبت نیست، اینها اسارت است. ولی انبیاء الهی سعی می‌کنند سقف رغبت انسان را بالا ببرند. انسان اگر در وادی ولایت امام قرار گرفت، رغبت انسان رفعت پیدا می‌کند و میل و خواسته‌هایش رفعت پیدا می‌کند و خواسته‌هایش در حد دنیا نیست. زاهد فی الدنیا و فارغ از دنیا می‌شود. همه دنیا را هم به او بدهی خوشحال نمی‌شود و اگر همه دنیا را هم از او بگیری غصه نمی‌خورد، چون یک رغبت بالاتری دارد. این [تربیت] را انبیاء درست می‌کنند. محیط ولایت انبیاء و محیط ولایت معصوم، محیطی است که در آن رغبات انسان رفعت پیدا می‌کند و انسان می‌تواند خدا را بخواهد و می‌تواند رغبتِ در عالم آخرت پیدا کند و رغبت های بزرگ در وجودش شکل بگیرد. پس، اولیاء ما هستند که سطح رغبت ما را معین می‌کنند. ‌ •┈┈••✾••┈┈ https://eitaa.com/antihalghe
☑️☑️ تشویق به خودکشی در آثار کوئیلو ▪️ تمامی سران عرفان‌های کاذب در حال مسابقه‌ای نانوشته برای نفی کردن شریعت هستند. پائولو کوئیلو هم از این قاعده مستثنا نیست و بارها در نوشته‌های خود جملاتی را به نگارش درآورده است که نشان می‌دهد وی مخالفت با شریعت و دستور گرفتن از جانب پرودگار عالم است. ▪️ وی با نادیده انگاشتن بعد شرعی دین، مقررات و ضوابط دینی را انکار می‌کند و می‌گوید: مذهب را نحوه گروهی پرستش می‌دانم... آدم می‌تواند بودا، الله یا خدای مسیح را پرستش کند. فرقی نمی‌کند... برای من مذهب یعنی این، نه مجموعه‌ای از قراردادها و دستوراتی که به دیگران تحمیل شود. ▪️ وی به خوانندگان آثار خود توصیه می‌کند که سخن هیچ‌کسی برای شما حجیت ندارد. به سخنان بنیادگراهای دینی که بر اصول ثابتی تأکید می‌کنند، هرگز گوش نسپارید. حتی اگر به قیمت اشتباه کردن و گم کردن راه باشد؛ چراکه گم کردن راه و اشتباه رفتن، به‌مراتب بهتر از بنیادگرایی دینی است. اعتراف یک سالک. ص33 و 34 ▪️ او یک شگرد دیگر نیز دارد که درگذشته به آن اشاره‌شده است. کوئیلو در مبارزه با شریعت، به گونه‌های مختلفی سعی می‌کند قبح گناه را از میان بردارد و خوانندگان خود را به انجام آن تشویق کند. وی نه‌تنها خودکشی را مذمت نمی‌کند که آن را موجب افتخار شخص و نشانه قدرت و شهامت او می‌داند و می‌کوشد با زیرکی خاصی راه‌ها و روش‌های مختلفی برای خودکشی در اختیار خوانندگان خود قرار دهد. ورنیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد ص 47 تا 49 ▪️ حقیقت آن است که اگر عرفان، راهی برای رسیدن به خدا و تقرب به او است، باید دانست که دستیابی به چنین هدفی جز با عمل به دستورات خداوند، امکان ندارد. بنابراین راهی برای وصول به هدف جز پیروی از دستورات فقهی اسلامی که از ناحیه خداوند برای بشر ارسال‌شده‌اند، وجود ندارد. ضمن آنکه کوئیلو خود در مکتوباتش به دیگران دستوراتی را می‌دهد که کاملاً در تضاد با دیدگاه‌های مطرح‌شده برای نفی شریعت است. https://eitaa.com/antihalghe