eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.6هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.9هزار ویدیو
224 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5766897908834110101.xlsx
27.7K
داروخانه هایی که این دارو را در کشور دارند. https://eitaa.com/antihalghe
⛔️⛔️ شبه معنویت سلیقه‌ای 🔻 معنویت‌های معنویت گریز از اساس در تعریف معنویت راه را تعمداً به خطا رفته‌اند. تعریف پر اشکال از معنویت در مدل عرفان‌های دروغین بدین‌جهت است که در طی دوره‌ها مسیر درست از نادرست و صحیح از ناصحیح مشخص نشود و پیروان و مخاطبان با حقیقت معنویت آشنا نشوند. 🔻 در این شبه معنویت‌های ضد معنویت ارزش‌ها به‌شدت سلیقه‌ای است و ریشه‌ای در واقعیت ندارد و اکثر ارزش‌ها قراردادی و اعتباری است. به‌واقع باید گفت لذت‌گرایی و لذت طلبی شاکله اصلی عرفان‌های دروغین را تشکیل می‌دهد. 🔻 مدعیان عرفان کاذب، انتخاب راه درست و دین را همچون انتخاب غذا و فیلم می‌دانند!! یعنی از هر آیین و معنویتی که لذت بردی، همان را انتخاب کن! چون اصل و اساس رسیدن فرد به حقیقت نیست بلکه این لذت است که موضوعیت دارد. 🔻 مدعیان دروغین در دنیای امروز دین را کاملاً موضوعی سلیقه‌ای قلمداد کرده و آن را تابع سلیقه قرار داده‌اند. از سویی چون سلیقه انسان بسیار متنوع است؛ بنابراین باید به تعداد سلیقه‌های افراد، فرقه‌های متنوع معنوی ساخته شود وبِ ترویج آن بپردازند. 🔻 در مدلی که این عرفان‌ها معرفی می‌کنند، نه اعتقادی به معاد وجود دارد و نه نبوت و نه انسان کامل در آن مطرح است، آنچه اهمیت دارد سلیقه و لذت بردن است! https://eitaa.com/antihalghe
✅کمال‌گرایی جنس لطیف زنان و فرقه‌گرايي‼️ ❗️بررسی نقش و جایگاه زنان در جریان‌های فرقه‌ای، ‌حکایت از حقایق جالب‌توجهی دارد. 🔘شرایط ناشی از زندگی در جهان شبکه‌ای و سرمایه‌زده امروز، در کنار اشاعه مبانی اندیشه‌ای جنبش‌هایی مانند ، زنان را به جستجوی مفری برای خودباوری، هویت‌یابی و کسب آرامش (کمال) واداشته‌است. همین کوشش‌ها، مسیر را برای برخی جریان‌های فرقه‌ای، به‌ویژه نوپدید باز کرده تا از رهگذر ارائه بسترهایی برای قدرت‌گیری، ایفای نقش‌های کلیدی و در بعضی موارد، تبلیغ آزادی جنسی و لذت‌گرایی در پوشش عنوان موجه معنویت، موجبات جذب این قشر را فراهم سازد. 🔻«مادام هلنا بلاواتسکی» در جنبش تئوصوفی، «نیرمالا دوی»، بنیانگذار ساهاجایوگا، از نمونه‌های رهبری زنان در خارجی‌ و «شیخ جانی»(فرقه نوربخش)، «مینو توکلی»(مکتب نورعلی الهی)، «مرجان داوری»(فرقه مدرسه راه معرفت) و «شهناز نیرومنش(فرقه عرفان‌حلقه)، از مصادیق زنان فعال در جریان‌های فرقه‌‌ای بومی هستند. به این جرگه باید اسامی افرادی چون «کاترین پاندر»، «اسکاول شین»،«دبی فورد»، «شاکتی گواین» و«لوئیز هی» را به عنوان سردمداران جنبش تفکر نوین افزود. 💠عضویت و ایفای نقش زنان در جریان‌های مزبور، با آسیب‌هایی انکارناپذیر برای ایشان همراه است؛ خلاصه کردن کمال‌گرایی و تعالی معنوی در رابطه مرید و مرادی،‌ امکان دارد به سوءاستفاده جنسی، منتهی شود. ، فروپاشی نهاد خانواده، تزلزل مبانی اعتقادی، بی‌اعتمادی نسبت به سنت‌ها(به‌ویژه اصول ادیان) و ...، از دیگر تبعات ورود زنان به جریان‌های فرقةه‌ای است که در کنار دیگر آسیب‌های عمومی آن -درابعاد فردی و جمعی- گریبانگیر این قشر حساس خواهدشد. https://eitaa.com/antihalghe
«معنویت خواهی»؛ علت اصلی گرایش به عرفان های نوظهور است/ مدعیان امام زمان(عج) سوار بر باور مهدویت شده‌اند فاطمه میرزائیان سه‌شنبه شب، در برنامه رادیویی سوفیا که موضوع «بررسی مخاطرات فرهنگی و اجتماعی عرفان‌های نوظهور» از رادیو گفتگو پخش شد، مطرح کرد: 🔹علت گرایش امروز جامعه ما به عرفان های نوظهور نیازی است که افراد به خداشناسی و معنویت خواهی دارند و چون نمی توانند این نیاز را در خود سرکوب کنند به سمت عرفان های‌ نوظهور کشانده می شوند. مدعیان دروغین مهدویت: 🔹با توجه به نیاز و علاقه ای که جامعه ما به و مباحث امام زمان(عج) دارد، افراد بالاخص بانوان مرید مدعیان دروغین می شوند، اکثر این مدعیان هم دنبال مراد و مرشدی هستند که آنها را همراهی کند به سیر و سلوک برسانند لذا می بینیم با شدت تحکم به افراد می گویند که با شیوه و روش من رفتار کنید. عرفان حلقه: 🔹افراد با دلایل مختلف چون رسیدن به آرامش، درمان بیماری و امثال آن جذب عرفان می شوند گاها دیدیم فرد آسیب دیده می گوید «من که دنبال خدا بودم چرا این اتفاق برایم افتاد؟» یعنی به نیازی که دنبالش بوده‌‌ پاسخ داده نشده است، در حالی که گمان می کرد آن جریان می توانست پاسخگوی نیازش باشد. 🔹در شرایط فعلی که مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند، تمایل دارند خود بدون مراجعه به روانشناس به طور فردی به آرامش مطلوب برسند لذا با دام‌هایی چون رسیدن به آرامش و موفقیت گرفتار عرفان های کاذب می‌شوند. 👈متن کامل سخنان این پژوهشگر عرفان‌های نوظهور را در وب سایت مفاز بخوانید https://mafaz.ir/?p=17183 https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خارج کردن « دیوها (اجنه) » از بدن مسیحیان در نهضت « پنطیکاستی » 🔺 ♦️ در اوایل قرن بیستم نهضتی در مسیحت توسط چارلز فاکس پرم به نام نهضت «پنطیکاستی» ابداء شد که نامش از عبارت کتاب مقدسشان (ترجمه‌ی قدیم کتاب مقدس، اعمال رسولان 2 : 1) اخذ شده است. 🔷 پیروان این جنبش عقاید جالبی دارند؛ برای مثال معتقدند دیوهای گوناگونی وجود دارند که باعث بیماری‌هایی در انسان می‌شوند مانند دیو کمردرد، دیو سرطان، دیو افسردگی و به طور کلی دیوهای بیماری‌های لاعلاج؛ و مدعی هستند کسانی که ایمان واقعی به مسیح دارند می‌توانند این دیوها را بیرون کنند و در نتیجه فرد شفا پیدا کند. 🔶 لذا برنامه‌هایی با حضور هزاران نفر اجرا می‌کنند و به اصطلاح بیماران را در نام مسیح شفای روح القدسی می‌دهند. 🔷 فارغ از اینکه روش‌هایی که آنها به کار می‌برند برای درمان موقتی بیماران، استفاده از هیپنوتیزم، تلقین و ... است: ♦️ این سوال مطرح می‌شود که اگر واقعا منشأ این بیماری‌ها وجود دیو (جن) در بدن است چگونه است که این دیوها در بسیاری موارد با دارو از بین می‌روند و برای از بین رفتنشان، هیچ احتیاجی به داشتن ایمان خالص نیست❓ همین روش در فرقه انحرافی عرفان حلقه با ادعای درمان بیماری و خروج موجودات غیرارگانیک (جن) از بدن بیماران انجام می شود، اما در واقع ارتباط بیمار با شیاطین جنی است که آسیب های فراوانی در پی دارد. شباهت رفتارهای بیماران در این کلیپ و جلسات عرفان حلقه طاهری (تشعشع دفاعی) را می توانید در کلیپ بعدی ببینید. https://eitaa.com/antihalghe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه ای از جلسات تشعشع دفاعی فرقه عرفان حلقه طاهری سرکرده فرقه حلقه در حال خارج کردن جن از بدن بیمار بیچاره!!!!! https://eitaa.com/antihalghe
و استفاده ابزاری از آن در ◀️ و مقصود اصلی از این مدل شکرگزاری؛ ♦️ایجاد یک و و بهره ‏های از . ✖️در آموزه‏ های ، شکرگزاری از کارکرد اصلی خود که یک است خارج می ‏شود و به عنوان برای جلب ‏های بیشتر جلوه می‏ کند. 🔴 می ‏گویند: این طور نگویید که « که مریضی را از من دور کردی.» چون این تعبیر باعث می شود، مریضی به سوی تو بیاید‼️ تو باید بگویی: «خدایا شکرت، که به من سلامتی دادی.» ♦️مگر نه آن است که ما این جملات و تعابیر را خطاب به خداوندی می گوییم که عالم، خبیر، بصیر، حکیم و … است؟ اما گویا در تصور این عده، ما با موجودی (معاذ الله) نادان طرف هستیم، که منظور ما را متوجه نمی شود. واقعاً چه تصوری از در این سخنان نهفته است؟ ✅ ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید: https://behdashtemanavi.com/?p=6913 https://eitaa.com/antihalghe
⚠️آسیب های حلقه‼️ اهانت به مقدسات، دین ستیزی، خودبرتر پنداری و... https://eitaa.com/antihalghe
📌احضار ارواح آری یا خیر⁉️ ⭕️قسمت دهم از سریال احضار نکاتی را بیان کرد که حتما نیاز به توضیح دارد: اول این که احضار ارواح امکان پذیر است اما نه برای همه بلکه هم احضار کننده و احضار شونده هر دو باید از افراد با ایمان باشند در غیر این صورت هیچ امکان احضار ارواح وجود ندارد. در سریان این سوال از روح پرسیده شد و او گفت نمی دانم. این پاسخ، شبه ای را ایجاد کرد که آیا احضار ارواح واقعا فقط از انسان های الهی بر می آید؟ دوم این که روح احضار شده، گفت من سرگردانم و هنوز منتقل نشده ام. همین حرف شبه دیگری را ایجاد کرد و آن این که آیا واقعا ارواح بعد از مرگ سرگردان می شوند؟ پاسخ این است که خیر روح بعد از جدایی از بدن بلافاصله وارد عالم برزخ می شود و سیر حرکت خود را ادامه می دهد. برخی از جریانات فرقه ای تلاش می کنند این را بقبولانند که روح سرگردان داریم که این غلط است قطعا. سوم این که در بخش پایانی قسمت دهم خانم احضار کنند با صداهایی مواجه شد و با ترس شدید از اتاق احضار خارج شد. این سکانس به این معنا بود که فرد احضار شده فرد مورد نظر نبوده بلکه جن بوده که خود را به شکل آن فرد در آورده و برای باور پذیری اطلاعاتی را به مخاطب خود می داد. در پایان باید بدانیم که احضار ارواح امری عادی نیست که هر کسی بتواند آن را انجام دهد و آنچه در سریال اتفاق افتاد احضار جن بود که امری رایج در میان انسان هاست و هر کسی که از شقاوت بیشتری برخوردار باشد می تواند این کار را انجام دهد. https://eitaa.com/antihalghe
🛐 احضار ارواح و فتوا امام خمینی(ره) امام خمینی ره در کتاب تحریرالوسیله در باره حکم احضار ارواح فرموده‌اند: «عمل السحر و تعلیمه و تعلمه و التکسب به حرام، و المراد به ما یعمل من کتابة أو تکلم أو دخنة أو تصویر أو نفث أو عقد و نحو ذلک یؤثر فی بدن المسحور أو قلبه أو عقله، فیؤثر فی إحضاره أو إنامته أو إغمائه أو تحبیبه أو تبغیضه و نحو ذلک. و یلحق بذلک استخدام الملائکة و إحضار الجن و تسخیرهم و إحضار الأرواح و تسخیرها و أمثال ذلک، ...» (ج1، کتاب المکاسب و المتاجر، مسأله 16 ) بنابراین در نظر ایشان احضار ارواح به هر وسیله و هر شکل که باشد ملحق به سحر و همانند آن حرام است. باید اذعان داشت که مسأله احضار ارواح با صرف نظر از واقعیت داشتن و نداشتن؛ و حرام بودن و نبودن، امروزه از نظر اجتماعی، وسیله و راهی شده است در دست شیادان برای فریبکاری و طرح و ترویج دروغ‌ و خرافات؛ و سوء استفاده‌های مالی و اخلاقی از افراد ساده لوح به ویژه زنان. https://eitaa.com/antihalghe