eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.6هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
222 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
دارای سلسله مراتب زیادی است. به گونه‌ای که بسیاری از اعضای عادی انجمن نمی‌دانند اطلاعات مربوط به گروه‌ها به صورت مویرگی و از کانال همین سلسله مراتب به رأس هرم منتقل می‌شود و خواسته‌های دفتر آمریکا با همین شیوه در کمترین زمان به پایین‌ترین گروه‌ها می‌رسد و هیچ ناظری هم متوجه این «تبادل اطلاعات» نمی‌شود. شاید آنچه باعث شده برخی کشورها به انجمن به چشم تردید بنگرند و مانع فعالیتش شوند، همین ساختار هرمی است که به راحتی قادر است از معتادان یک ارتش نامرئی ایجاد کرده و آن‌ها را در خدمت مطامع بیگانگان قرار دهد. به چنین اقدامی «بازیافت نیروی انسانی» گفته می‌شود؛ به این معنا که یک کشور خارجی از شهروندان یک کشور دیگر یارگیری کرده و بعد از سازماندهی، آنها را در جهت منافع خود به کارگیری کند. به خصوص جایی که گروه بازیافتی، نه تنها محبوبیت اجتماعی خود که مقبولیت خانوادگی خویش را نیز از دست داده و حتی طرد و اخراج شده‌اند (مانند معتادان)، در چنین فضایی بهبودیافته‌ها چون خود را به یک پایگاه خارجی (که در ظاهر به شکل یک جمعیت خیریه فعالیت می‌کند) مدیون می‌دانند، با یاری‌‌رسانان خارجی خوش‌بین بوده و حتی به آنها همچون منجی می‌نگرند. https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 علیرغم سردی هوا، همچنان تحصن بانوان در حرم عبدالعظیم و سایر شهرها ادامه دارد. ♨️ کاش صدای مظلومیت این زنان در این سرمای هوا، به گوش مسئولین برسد 😔😔 https://eitaa.com/antihalghe
بیانات مهمّ حضرت آیت الله شب‌ زنده‌دار پیرامون حوادث اخیر در کشور حضرت استاد شب زنده‌دار امروز دوشنبه 14 آذر ماه در درس «الشخص الاعتباری» فرمودند: «این مسائل و حوادثی که در دو، سه ماه اخیر در کشور پیش آمده، مسائل بسیار حساس و مهم است. راه درمانش این است که - علاوه بر درمان نواقص موجود توسط مسئولان امر – خود امت حزب الله و کسانی که دل در گرو دین دارند نیز باید در این زمان، خواسته‌ی همگانی خودشان را آشکار کنند. با اینکه مشکلات اقتصادی داریم اما دل در گرو دین داریم. همانطور که امام حسن عسکری(علیه‌السلام) فرمودند: "الفَقرُ مَعَنا خَيرٌ مِنَ الغِنى مَعَ عَدُوِّنا"؛ فقر با ما بهتر از توانگری با دشمنان ماست. بسیاری از مشکلاتی که داریم هزینه‌هایی است که برای دینداری و استقلال و مستعمره نبودن، داریم می‌پردازیم. هرچند بخشی از مشکلات نیز به خاطر ناکارآمدی و کم کاری‌هاست و نمی‌شود این را انکار کرد؛ چون وجود دارد. اخیرا که دارو کم شد به خاطر این است که آن مسئول که حالا برکنار هم شده از قبل، درست پیش‌بینی نکرده و امکاناتش را فراهم نکرده بود؛ چون برخی از این داروهای متعارف که اکنون کم شده جزء تحریم شده‌ها نبود. گرچه متاسفانه این مشکلات وجود دارد اما اگر ما در مقابل مثلا بی حجابی بخواهیم کوتاه بیاییم بعدا جلوگیری از بی حجابی خیلی سخت می‌شود. راه جلوگیری از این مسائل، این است که باید همه به خصوص خانمهای محجبه و خانمهایی که مقتدای آنها حضرت صدیقه طاهره و زینب کبری(علیهماالسلام) است اعلام کنند که ما حجاب را می‌خواهیم. این تجمعاتی که کم و بیش در بعضی جاها شده خیلی موثر و مفید است از دو جهت: از یک جهت اعلام می‌شود که ملّت ما، ملّت خداجو است؛ ملتی است که تابع ائمه(علیهم‌السلام) و تابع صدیقه طاهره(علیهاالسلام) است و به هیچ وجه حاضر نیست حجاب و عفاف را کنار بگذارد و از آن کوتاه بیاید. بنابراین خود این اعلام باعث می‌شود جهان و جهانیان متوجه بشوند اینها، خواسته عمومی ملت است مگر عده‌ای بسیار اندک که همواره در عالم چنین افرادی بودند. ما باید این خواسته و مطالبه را عمومی، به همه جهانیان و بدخواهان و کسانی که یا غافلند و یا آراء معوج و نادرست دارند اعلام کنیم. البته کسانی که اعتراض می‌کنند اینطور نیست که همه آنها خائن باشند بلکه ممکن است در اثر شرایط یا خصوصیات، فهمها مختلف باشد که اینها با گفتگو حل می‌شود. ولی وقتی همه ببینند این، درخواست اکثریت جامعه است اگر دیندار هم نباشند اما قائل به حاکمیّت دموکراسی باشند خواهند گفت: اکثریت جامعه دارند این خواست را مطالبه می‌کنند. جهت دوم اینکه، این اعلام ما، در حقیقت یک پشتوانه‌ای می‌شود برای تصمیماتی که باید مسئولان بگیرند و کارهایی که می‌خواهند انجام دهند؛ چون اگر خواسته و مطالبه‌ای، خواست و مطالبه‌ی عمومی شد مسئولان پشتوانه پیدا می‌کنند و می‌توانند محکمتر و استوارتر و با عزمی راسختر در میدان وارد بشوند و بگویند اینها، خواست ملت است که ما انجامش دادیم. اما اگر این خواست، ظهور و بروز نیابد و در دلها بماند مسئولان نمی‌توانند تصمیمی بگیرند و کاری کنند. بعضی از مسئولان قوای ثلاثه به برخی از عزیزانی که با آنها ملاقات داشتند گفتند: پشت ما را گرم کنید تا ما بتوانیم کاری انجام بدهیم. اگر مسئولین پشت‌گرم نشوند و اگر یک مطالبه عمومی در کشور نباشد آنها محذوراتی برای تصمیم‌گیری و انجام آن خواهند داشت. این ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) بسیار مغتنم است چون در لواء عواطف مردم نسبت به حضرتش، می‌توان مسائلی مانند حجاب و عفاف را که خواست ایشان بوده را به منصه ظهور رساند. ان شاء الله فردا از ساعت ده، در مدرسه فیضیه برای اعلام این مسائل، تجمعی برگزار خواهد شد. ان شاء الله آقایون شرکت می‌فرمایند. 🗓 1401/09/14 🔻در محضر حضرت استاد دام ظله 🆔 @pand_saadat
75.pdf
36.57M
نشریه امان | شماره 75 ویژه نامه نقد جریان احمد اسماعیل بصری مدعی دروغین یمانی 🔹سردبیر محمدرضا نصوری در این شماره می‌خوانید... 🔸زمینه شناسی جریان های انحرافی 🔸کارکرد نشانه های ظهور و معیارهای تطبیق 🔸معرفی احمد اسماعیل و مبانی فکری فرقه یمانی 🔸ادعاهای گزاف احمد اسماعیل و تمسک او به خواب و رویا و .... 🔹 برای دریافت منابع معرفی شده در انتهای ویژه نامه می توانید بر روی qr کدها کلیک کنید. 🔹فایل با کیفیت اصلی بر روی پورتال جامع مهدویت بارگذاری خواهد شد. https://eitaa.com/antihalghe @chashmbe_rah
دوره مجازی آفلاین است.
🔴 اطلاعیه وبینار مهلت ثبت‌نام در وبینار رایگان تحلیل بازی Call of Duty تا سه‌شنبه 15ام آذرماه شد. ✍️ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌‌نام در این وبینار رایگان، هشتک را به شناسه‌ی زیر ارسال فرمایید: 🆔 @orooj_sup https://eitaa.com/antihalghe
1_1557974276.pdf
2.03M
🗂بخوانید|عناصر همجنس گرایی در انیمیشن 🔸این بولتن با هدف آگاهی بخش به خانواده‌ها و دقت بیشتر در گزینش برنامه‌هایی که در اختیار کودکانشان قرار می‌دهند، تهیه شده است. | https://eitaa.com/antihalghe
بسمه تعالی 📣📣📣 دوره تربیت مبلغ ☘ ( بسیار عالی برای طلابی که در مدارس فعالیت دارند ) سرفصل های تربیت مربی مبلغ مدارس: ✅ روان شناسی نوجوان ✅ شیوه های ارتباط با نوجوان ✅ شیوه های کلاسداری ✅ شیوه های اردوداری ✅ تکنولوژی آموزشی ✅ بازی و خلاقیت ☘ 8 جلسه 8 ساعته ☘روزهای دوشنبه 8 صبح الی 14 ☘مکان : حوزه حضرت قاسم بن الحسن علیهماالسلام جهت ثبت نام نهایتا تا روز چهار شنبه 16 آذر از طریق آیدی زیر اقدام نمایید . @khajevand_s https://eitaa.com/antihalghe
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ مسئولین محترم ! ما از چادرهای خونین نمیگذریم !!! سخنرانی خانم دکتر معصومی‌اصل در جمع بانوان متحصن در امامزاده محمد کرج ۱۴ آذر ۱۴۰۱ https://eitaa.com/antihalghe
🔺خودباوری، عاملی برای جذب زنان در فرقه ✍️در بررسی نقش و جایگاه در جنبش‌های معنوی نوپدید، باید به یکی از مهم‌ترین بسترهای جذب، اهمیتی مضاعف داد؛ تمایل به خودباوری و کسب موقعیت اجتماعی که ریشه در مباحث هویت‌یابی و روان‌شناسی شخصیت دارد. خلاصه شدن شخصیت زنان در نقش‌های کلیشه‌ای دختر، همسر و مادر و وظایف و مسئولیت‌های مرتبط با این نقش‌ها، آنان را به سمت کشف راه‌هایی برای کاستن از بار این فشارهای نامحسوس سوق می‌دهد. 📌یکی از علل گرایش زنان به جنبش‌ها، یافتن موقعیت اجتماعی جدید در این فرقه‌هاست. در جریان اشو، اکثر مبلغان و حلقه اولیه وی را زنان تشکیل می‌دهند. وی با اینکه تربیت‌شده در نظام کاستی هند است و نگاه تحقیرانه‌ای نسبت به زنان در متون هندو و بودایی وجود دارد، اما برای پیشبرد اهداف خود نقش رهبری را به زنان می‌دهد و از مفاهیمی چون انرژی زنانه به عنوان ویژگی بارز معنویت‌های نوپدید نام می‌برد. ⚠️جالب توجه است که همزمان با پیدایش در غرب، شاهد حضور زنان به عنوان کشیش کلیسای یونیتی، مؤسس جامعه تئوصوفی و رهبری جنبش تفکر نوین به عنوان مهم‌ترین جنبش‌های عصر جدید هستیم. نمونه بارز این ادعا را می‌توان در کتاب صد رهبر معنوی جهان، مشاهده کرد. این کتاب معرفی و شرح‌حال ۲۴ تن از رهبران معنوی زن جهان را در کنار رهبران معنوی دیگر مطرح کرده است.(1) هر کدام از این شخصیت‌ها با تشکیل مؤسسات و انجمن‌ها، همچنین چاپ کتاب و برگزاری سمینارهای متعدد، نقش مهمی در هدایت جنبش‌های معنوی نوپدید ایفا می‌کنند. 🌀در برخی جنبش‌های دینی نوین، به ویژه از نوع ضدفرهنگی، ممکن است زنان آزاد، دارای قدرت باشند. شمار زنان در این نوع جنبش‌های دینی نوین، بیشتر و تعداد آنان گاهی به نسبت دو به یک از مردان می‌رسد. در جنبش اشو، براهما کوماریش، پرستندگان الهه‌ها و دیگر گروه‌های بت‌پرست چنین است. در صورتی که در فرقه‌های سنتی‌تر و اقتدار گراتر مسیحی و جنبش‌های دینی نوین مظیر کلیسای اتحاد و ایسکان، مردان در اکثریت‌اند. این نکته نشان می‌دهد که زنان تمایل به انتخاب جنبش‌هایی دارند که دامنه وسیع‌تری برای توانایی‌هایشان در اختیار میگذارند.(2) / روشنگر مدیا 📚پی‌نوشت: ۱. ظهور انرژی زنانه در عرفان‌های نوظهور، تبیان، ۱۳۹۲/۱/۱۲ ۲. پاتیک الیزابت، زنان در جنبش‌های دینی نوین، کتاب نقد، شماره ۴۵ https://eitaa.com/antihalghe