eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
766 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خدارا شکر یکی پیدا شد حرف دل ما را بزند . 💢اصل تجمعات بانوان چادری هستند ولی خبرنگار .....میگردد تا یک بی حجاب پیدا کنه مصاحبه بگیره در حالیکه اگر این همه مانوری که از ابتدای تجمعات روی زنان بی حجاب دادند با به تصویر شدن کودک و نوجوان و بانوان پیر با حجاب بود اصل این کار تبلیع حجاب می شد که دوستی دین و وطن را با هم به تصویر می کشید و رضایت خدا و فاطمه زهرا را دربر داشت. 🔴 فرقی نداری کجا زندگی می کنی مهم این که اندیشه پاک و سالم داشته باشی تا حقیقت را درست تشخیص بدی. این موصوع را آقا بهتاش که با خانوادش دانمارک زندگی می کتد اثبات کرد. خدا حفظش کند و عاقبتش به خیر باشه انشاالله 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می‌دونی چقدر جای خالیه شما این محرم منو میسوزونه....❤️‍🩹😭 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⭕️ تفاهمی خالی از مطالبات رهبری 🔻بالاخره متن یادداشت تفاهم میان ج.ا و آمریکا منتشر شد.بررسی این یادداشت نشان می دهد اغلب مطالبات رهبر انقلاب(آقاسیدمجتبی خامنه ای)که دقیقا خواسته ملت مسلمان ایران در تجمعات شبانه میلیونی چند ماه اخیر بوده،در این یادداشت لحاظ نشده است! 🔻 این موارد عبارتند از : ۱) دفاع پشیمان کننده و رها نکردن متجاوز(موجود در پیام های ۱ و۳ و۴ رهبری) ۲) انتقام کامل رهبر شهید و همه شهدای دو نبرد اخیر(موجود در پیام‌های ۱و۳ رهبری) ۳)گرفتن غرامت خسارتهای وارد آمده در جنگ،خونبهای شهیدان و دیه جانبازان دو نبرد اخیر(موجود در پیام‌های ۱و۳ رهبری) ۴) خروج نظامیان آمریکایی از منطقه ( موجود در پیام‌های ۱و۴ رهبری) ۵) خلاص شدن از فتنه رژیم صهیونی (موجود در پیام ۱ رهبری) 🔻کسانی که طی ۲ ماه اخیر مدعی هماهنگی مذاکرات و توافق با رهبر انقلاب بوده اند باید به خود زحمت داده و با مقایسه پیام‌های رهبر انقلاب با متن یادداشت تفاهم،متوجه ادعای باطل خود بشوند! 🔻وقتی جای مطالبات رهبرانقلاب و امت مسلمان ایران در یادداشت تفاهم خالی است، دیگر نمی توان از مشروعیت و مقبولیت این توافق سخن گفت! و البته که پیام تبریک و تاییدِ این و آن،جای خالی فوق را پُر نخواهد کرد! 🔻بدون تردید سرنوشت این توافق مانند برجام و شاید بدتر از آن خواهد شد و نام بانیان آن در کنار حسن روحانی و جواد ظریف،در صفحات عبرت تاریخ ایران ثبت خواهد شد! والله اعلم 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 قالیباف: در این مدت در میادین در میان مردم عزیز حضور داشتم و در کنار شما بودم، هرچند بسیاری از شما مرا نشناختید پ.ن:🤣🤣🤣🤣🤣 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 حملۀ صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با بمب‌های ممنوعۀ فسفری رسانه‌های لبنانی: ارتش رژیم صهیونیستی ارتفاعات علی‌الطاهر مشرف به شهر النبطیه را با گلوله‌های توپخانه و بمب‌های فسفری مورد حمله قرار داد. پ.ن:فقط میخوام ببینم بعد امضای آتش بس،وقتی اسرائیل به لبنان حمله کرد قالیباف قراره چیکار بکنه و چه جوابی قراره به مردم بده 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
الحمدلله که همه اون چیزهایی که ملت داغدار فریاد می‌زدند و بهشون انگ انقلابی گر می‌زدند الان تأیید شد !!!! 🚩اصلا انگار نه انگار آقای مارو زدند !!!!ا 🚩انگار نه انگار سید علی مارو زیر بمب های سنگر شکن زیر خروارها آوار غرق خون کردند .... 🚩انگار نه انگار امیر موسوی ما رو شهید کردن.... 🚩 انگار نه انگار سردار پاکپور مارو زدن...سردار تنگسیری مارو 😭 ...هنوز یکسال نشده از شهادت سردار باقری وسلامی وحاجی زاده !!!! 🚩انگار نه انگار همین ترامپ بی شرف با افتخار گفت سلیمانی را من کشتم !!!!! 🚩انتقام و خونخواهی آقای شهیدمون کجای این مذاکرات بوده!!!؟؟؟؟ 🚩کجا رفت شروط امام سید مجتبی ما !!! به قول محمدرضا شهبازی چندتا دیگه شهید لبنانی لازمه واسه نقض آتش بس!!!!؟؟؟؟ 😡هنوز پیکر آقامون تشییع نشده تو رسانه ملی از سرمایه گذاری آمریکا !!!!!!واسه رونق اقتصادی ایران صحبت میشه !!!!! محرم هست و فریاد سیدالشهدا در جهان طنین افکن است که مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت !!!!! 🚩آقایون مذاکراتی !!!!شما حق ندارید از طرف ملت داغدار امام دنبال آباد کردن دنیای ما باشید !!!!هر چند هرگز روی آبادی رو هم به دست آمریکا وترامپ نخواهید دید.. ♦️خونخواهی آقای ما نابودی آمریکا و اسراییل واعوان وانصار داخلیشون هست !!!!بی شرف !!!!!آقای مارو ترامپ کشت نه نتانیاهو .... آمریکا کشت نه اسرائیل 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
البتّه اینها غیر از انتقام از قاتل است؛ اینهایی که گفتیم، مربوط به مجموع استکبار و آمریکا است؛ قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد -ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند رهبر شهید انقلاب
🔴محمود نبویان: متن تفاهم منتشر شده ‌دقیقا همان متنی است که در چند روز گذشته مورد نقد و ابراز نگرانی دلسوزان قرار گرفت 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
آقای خانعلی‌زاده هم گفتن این توافق که برخی دارن براش ذوق می‌کنن، دقیقاً منطبق بر دستورالعمل ظریف هست که بهش فحش می‌دادید! در مجموع ما آنچه که به ذهنمون می‌رسید رو از روی دلسوزی تذکر دادیم اما شما حرف ما که هیچ ، حتی ۲۰ سال حرف‌های رهبر شهید در مورد مذاکره با آمریکا رو هم باور نکردید! امیدوارم که دوباره درس عبرت تاریخ نشیم... ✍Ebnehava 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
‌ ۳۰ میلیون جان‌فدا عامل تفرقه هستند یا گوشه‌نشینانی که هر وقت بوی کباب می‌آید اظهار وجود می‌کنند؟!! ✍ حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
«تبریک و تسلیت!» توافق با همه ابهاماتش و انتقاداتش، مخالفت گسترده میلیونی مردم، عدم رعایت شروط و مطالبات رهبری و همزمان با بمباران لبنان، عجولانه و زودتر از موعد امضا شد. از این رو به همه اهل وفاق، دوستان ظریف، یاران روحانی، عاملان برجام و بویژه سران قوا و به طور خاص اعضای شورای عالی امنیت ملی تبریک و در راس آن از بیانیه‌های مقتدرانه فرمانده قرارگاه خاتم که در برابر هزاران بار نقض آتش‌بس توسط دشمن و بمباران جبهه مقاومت از هرمزگان و تهران تا عراق و لبنان چندین بیانیه کوبنده دادند سپاسگزاریم. اما به امام انقلاب که فرمانش علیرغم پرادعایی ولایتمداران روی زمین ماند، خونخواهان و منتقمان مبعوث که ۱۰۹ شب زیر باران و بمباران خوش‌خیالانه با رقص پرچم و اعتماد به رفقای حاج قاسم در مذاکره با قاتلان حاج قاسم بزن که خوب میزنی میخواندند و فکر میکردند که اهل کوفه نیستند که حرف پسر علی بر زمین بماند، همه رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت از پای لانچر و پهپاد و پدافند و قایق‌های تندرو تا خلبانان نیروی هوایی و دلاورمردان نیروی زمینی و در نهایت خانواده شهدا از میناب تا ناو دنا و همه آنهایی که استخوان در گلو و خار در چشم زین پس مجبور به خانه‌نشینی و سکوت و تفکر در برابر این حوادث هستند، تسلیت عرض میکنیم. اما از طرف بنده برای ثبت در تاریخ یادداشت کنید: ▪️دخالت آمریکا در امور ایران ادامه دارد ▫️ایران و لبنان در آتش میماند ▪️انتقام و غرامت گرفته نمیشود ▫️آشوب خیابانی آغاز میشود ▪️تنگه هرمز باز میشود ▫️هسته‌ای از بین میرود ▪️بانیان عاقبت بخیر نمیشوند ✍سیدامیرحسین حسینی 🗣 @antineoliberalism