eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
765 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ باز هم این امام شهید بود که راست می‌گفت... 🔰 حمید رسایی: دیشب متن یک تفاهم‌نامه بین آقای پزشکیان و ترامپ ملعون امضا شد. چند ماه قبل، رهبر شهید ما پس از جنگ ۱۲ روزه (۱ مهر ۱۴۰۴) نظر صریحش درباره مذاکره با آمریکا را گفته بود: "به نظر من مذاکره‌ با آمریکا ... برای او (ترامپ) مفید است؛ این مذاکره برای آن رئیس‌جمهور فعلی آمریکا مفید است؛ او سرش را بالا خواهد گرفت، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم و او را آوردم پای میز مذاکره نشاندم؛ او در دنیا از این افتخارات می‌کند. امّا برای ما ضرر محض است و هیچ فایده‌ای برای ما ندارد. حالا بشنوید از ترامپ قمارباز، پس از امضای این تفاهم‌نامه چه گفت: 🔹️اگر با ایران توافق نمی‌کردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کردیم. 🔹️اگر به بمباران ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل می‌شد. 🔹️ذخایر نفتی ما هم ۴ هفته دیگر تمام می‌شود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم مجددا بیان آن امام شهید را بیاد آورید: مذاکره به نفع رئیس جمهور فعلی آمریکاست. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴اینجا امضای پزشکیان شبیه این نیست؟! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
یاد نصیحت به سعد حریری افتادم. که فرمودند: تو کتاب گوژپشت ناتردام ویکتور هوگو را خوانده ای!؟ خنجر به کمر آن زن کولی را دیده ای!؟ آن خنجر او را از حمله اوباش مصون می داشت. احمق‌ها قرآن نمی خوانید لااقل رمان بخوانید 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارش جالب خبرگزاری دولت درباره حس مردم نسبت به توافق با امریکا خبرگزاری ایرنا در گزارشی میدان تلاش کرده تا نظر مثبت مردم درباره توافق با امریکا را منعکس کند اما با اینکه تعداد انگشت شماری از مردم در این گزارش نسبت به توافق ابراز خوشحالی کرده اند تعداد قابل توجهی از مردم نیز نسبت به توافق با قاتل رهبر شهید انقلاب اعلام بی توجهی و حتی نگرانی کرده‌اند. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺میهمان برنامه واشقانی: جنگ کجا بود فقط یه بازی بود!! توی این ویدیو حرف‌هایی زده میشه که شاید در نگاه اول عجیب یا حتی شوکه‌کننده باشه! این جامعه‌شناس معتقده که جنگی در کار نبوده و همه این روزها ما بازی خوردیم ! جنگ اصلی ۴_۳ روز اول بود که آدمهای اصلی کشته شدند . ترامپ اعلام پیروزی کرد. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⚫️ واکنش معنادار سردار سعید قاسمی به اتفاقات رخ داده لاله این چمن آلوده رنگ است هنوز سپر از دست مینداز که جنگ است هنوز ‌ ✍شما راست گفتی سردار! اوهمان حسن‌روحانی درلباس خودی بود! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔻 درباره خون‌خواهی امام شهید چند شب قبل مهدی رسولی درباره خون‌خواهی رهبر شهید انقلاب نکته‌ای گفت که با سخنان دیشب آقای قالیباف روشن شد آبشخور فکری سخنان رسولی کجاست. اساساً خون‌خواهی یعنی چه؟ و چه زمانی معنا پیدا می‌کند؟ خون‌خواهی و انتقام یعنی اینکه دشمن خدا و دین خدا یک اقدام و کنشِ شرارت‌بارِ جدیدی مرتکب شده که نیازمند پاسخ و واکنش جدید و متناسب با آن است. یعنی اینکه شیاطین عالم خط قرمزی را رد کرده‌اند و باید برخوردی با آنان صورت بگیرد که هم بابت عبور از آن خط قرمز پشیمان شوند و هم فکر تکرار آن را از سر بیرون کنند . و چه بسا این اتفاق الزاماً با کشتن عاملان این جنایت صورت نگیرد. امّا حتماً باید یک اقدام پشیمان‌کننده برای تمام دستگاه شیطان ترتیب داده شود. مشخص، مصداقی و فوری. مگر موضوع خون‌خواهی، مقامات معنوی امام شهید است که می‌گویید هزار ترامپ و نتانیاهو یک بند کفش رهبر شهید هم نمی‌شوند؟ تمام طول تاریخ غیبت و بصورت خاص بعد از انقلاب ۵۷، ان‌شاءالله در حال مقدمه‌سازی برای حکومت عدل امام زمان (عج) هستیم. حالا این حکومت ممکن است ۵ سال دیگر باشد، ۵۰ سال دیگر باشد یا ۵۰۰ سال دیگر. می‌فهمید که با شهادت رهبر انقلاب یک اتفاق جدیدی رخ داده و از بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام و ایران، غیرممکن‌ترین عبور صورت گرفته است؟ اینکه وظایف روتین شیعیان منتظر انقلابی را به عنوان انتقام و خون‌خواهی برای این فاجعه و خسارت بزرگ ذکر می‌کنید بیش از آنکه عجیب باشد مشکوک است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا