☠پدوفیل اپستینی :
پول ایران که آزاد میشود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد
✍استعمار یک خط ممتد است
که روز به روز رنگ عوض میکند
♦️تنها راه جلوگیری از استعمار زدن در دهان اوست
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🔴📸 سرهنگ بیرانوند سخنگوی تیم ملی ایران :
🔹تنگه تا اطلاع ثانوی بسته است
#طنز
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀این 30 ثانیه خودش یک روضهست...
به جای مانده از شهید امیرمحمد بوستانی شهدای مدرسه میناب ❤️🩹
مناسبت ها با کودکان شهر
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🔻همتی خرید مواد غذایی از آمریکا را تلویحا تایید کرد: اگر کیفیتش بهتر باشد از آمریکا میخریم!/ نصف پولها هزینه «غذا و دارو» و نیمی دیگر هزینه سایر کالاهای «غیرتحریمی» میشود
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی:
🔹براساس یادداشتهای امضا شده هیچ الزامی برای خرید نهادههای کشاورزی از آمریکا نداریم.
🔹اصولاً مبنا و اساس نحوه استفاده از «۶ میلیارد دلار اول» براساس متن توافق امضا شده در سال ۱۴۰۲ بین ایران و امریکا است که در برگیرنده کالاهای اساسی و دارو میباشد.
🔹البته اگر نرخ و کیفیت نهادههای آمریکایی در مقایسه با سایر کشورها مناسبتر باشد، مانعی برای خرید از آن کشور نداریم و اصولاً طی سالهای اخیر خریدهای جهاد کشاورزی از طریق شرکتهای بزرگ امریکایی و اروپایی بوده است.
🔹باقی پولهای بلوکه شده، یعنی ۶ میلیارد دلار دوم و مابقی، همگی صرف کالای اساسی ضرورتاً نمیشود بلکه ایران میتواند سایر کالاهای غیرتحریمی را هم خریداری کند./ تسنیم
✍️ رجانیوز Rajanews_com
#بازگشت_به_نظر_رهبری
#نه_به_آتش_بس
#علی_الاصول
#فتنه_مسئولین
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مطالبه مردم زاهدان از آقای رییس جمهور در تجمع شبانه
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 پایان خیابان و تحقق شروط
🔴 حاج میثم مطیعی:
مطلع می گویم که دشمن برنامه جدی برای پس گرفتن خیابان از نیرویهای مومن و مردمی دارد!!!
👌تنگه احد جمهوری اسلامی ایران خیابان هاست!
مردم عزیز اگر خسته شدیم، مثل شیفت کاری در محل کار، حضور خودمان را شیفت بندی کنیم.
مثلاً پدر و مادر خانواده در یک ساعت و فرزندان استراحت ، بعد پدر و مادر استراحت، فرزندان در خیابان و مشابه این عمل.
👈خودمان را همزمان و در یک ساعت خسته نکنیم. استراحت کافی داشته باشیم. حتی المقدور خوراکی ببریم و به نیروهای مردمی بدهیم.
👈در جنگ احد، اندکی غفلت شد، جنگ تا شکست کامل مسلمانان پیش رفت، که با رشادت تعداد کمی و علی الخصوص امام علی علیه السلام موقعیت مسلمانان حفظ شد. اما در این جنگ، تعداد زیادی شهید و جانباز شدند و مسلمانان خسارت های سنگینی را متحمل شدند.
👈سعی کنیم، هرکداممان درهمان محلهای که زندگی میکنیم، حضور داشته باشیم. اگر محله ای حضور مردم، ضعیفتر بود، به آن محل، برای تشکیل همین تجمعات کمک کنیم.
👈پس دوستان و رفقای عزیز، باید تلاش کنیم که تنگه احد جمهوری اسلامی را با چنگ و دندان حفظ و نگهداریم. لحظهای غفلت، لطمات جبران ناپذیری را به همه وارد خواهد کرد، چه موافق جمهوری اسلامی چه مخالف جمهوری اسلامی، همه آسیب خواهند دید.
👌حضورمان را دست کم و شوخی نگیریم. قدرت حضورمان در خیابان، از قدرت موشکهای شلیک شده بیشتر نباشد، کمتر نیست.
روزهای آینده حساس، حیاتی و مهم است.
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
ای کاش چرخ هواپیمایتان میشکست!
#امنیت_غذایی
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
❌رئیس کل دادگستری هرمزگان:متاسفانه موشک دشمن جنایتکارآمریکایی-صهیونیستی مستقیما به پیکر شهید ماکان نصیری برخورد کرده است.😭😭😭
🖤لا یَوْمَ کَیَوْمِکَ یَا اَبا عَبْدِاللهِ🖤
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🔻قبلا برخی ها فکر میکردند چرا رهبر انقلاب، موضوع «تاب آوری مردم» و ایجاد «خطای محاسباتی در مسئولین» را کنار هم آوردند ، در این یکی دو روزه و برخی صحبتها با موضوع سیاه نمایی اوضاع کشور ، خیلی ها به ارتباط این دو موضوع مهم پی بردند
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
راز گشایی از حرفهای مهم امروز ونس
🔴 داراییهای ایران در خدمت کشاورزی آمریکا؛ آیا ایران به حل یکی از بحرانهای بزرگ دولت ترامپ کمک میکند؟
🔹اظهارات امروز جیدی ونس، در صورتی که واقعاً در دستور کار باشد، شاید مهمترین بخش پازل آزادسازی داراییهای مسدودشده ایران را آشکار کرد. معاون رئیسجمهور آمریکا گفت در طرحی که با همکاری جرد کوشنر و مقامهای قطری تهیه شده، داراییهای آزادشده ایران تحت نظارت آمریکا و قطر صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد؛ یعنی میلیاردها دلار از منابع ایران مستقیماً به بازار کشاورزی آمریکا تزریق میشود.
🔹اهمیت این موضوع زمانی روشنتر میشود که بدانیم چین، به عنوان بزرگترین خریدار محصولات کشاورزی آمریکا، در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۳ میلیارد دلار فقط از همین سه محصول را از آمریکا خریداری کرد. اما با تشدید جنگ تجاری و تعرفهای میان آمریکا و چین، این بازار بهشدت کوچک شد و کشاورزان آمریکایی یکی از بزرگترین مشتریان خود را از دست دادند. اکنون صحبت از آزادسازی ۶ تا ۱۲ میلیارد دلار از داراییهای ایران است؛ رقمی که از نظر ارزش، معادل بخش بزرگی از همان بازار از دست رفته چین است.
🔹این طرح در شرایطی مطرح میشود که بخش کشاورزی آمریکا نیز با بحران اساسی روبهروست. مطابق گزارشات رسمی منتشر شده در آمریکا، ورشکستگی مزارع در ایالات متحده در سال ۲۰۲۵ میلادی ۴۶ درصد افزایش یافته است. همچنین به دلیل مشکلات متعدد در فروش محصولات، کشاورزان آمریکایی بسیار از ترامپ ناراضی هستند و در آخرین نظرسنجیها ۷۰ درصد آنها نسبت به او دیدگاه منفی دارند.
🔹در چنین شرایطی، تبدیل داراییهای مسدود شده ایران به اعتبار خرید محصولات کشاورزی آمریکا، میتواند میلیاردها دلار فروش تضمینشده برای کشاورزان آمریکایی ایجاد کند. یعنی در عمل با مکانیسمی که ونس مطرح کرد، هم بخش قابل توجهی از فشار اقتصادی بر کشاورزان آمریکا کاهش مییابد و یکی از چالشهای مهم دولت ترامپ حل میشود، هم ایران در تأمین کالاهای اساسی مانند سویا، ذرت و گندم به واردات از آمریکا وابسته میشود. مکانیسم خطرناکی که باید به شدت نسبت به آن هوشیار بود.
#امریکانا
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
▪️نعل وارونه زدن
حاج باقر گفته است "اگر به سوئیس نمیرفتیم هر لحظه خون بیشتری از مردم بیگناه لبنان به زمین میریخت" با ما هم بله حاجی!؟ کاش این ظرافتها و ظریفانه سخن گفتن را بیشتر خرج مذاکره میکردید که اینطوری نقد از ایران نگیرند به نسیه وعده نکنند.
به قول معروف:
ماه من تا چند نعل باژگونه میزنی!؟
حاج باقر گرامی، اصولا اگر به نیروهای مسلح چه در باز کردن تنگه هرمز، چه در تحمیل مذاکرت به کشور، چه در پذیرش آتشبس فشار نمیآمد، دشمن مجال نفس کشیدن و حمله به لبنان را نداشت تا بخواهد دست به جنایت بزند. درست در روزی که سر و کله حسن آقا پیدا شد و ما را با خبر سلامتی خود غرق اندوه کرد، نیروهای مسلح هم مجبور شدند به این آتش بس تن بدهند.
الان چی داریم؟ متحدمان به خاک و خون کشیده شده، زیرساختهای کشورمان هدف قرار گرفته شده، در دنیا بسیار تحقیر و خوار و ذلیل شدیم. به خاطر چی؟ واقعا به خاطر چی؟ اگر مرد جنگ نبودیم که چرا از ابتدا ادعای آزاد سازی قبله اول مسلمانان را کردیم! اگر هستیم که چرا اینطوری سرشکسته و خوار و خفیف و خجالتزدهمان میکنید!؟
حاج باقر، شما که خودت مکارم اخلاق بودی و دوران جنگ به سرت قسم میخوردند. حاجی، چه اتفاقی افتاد؟ چرا همه چی به هم ریخت؟ حالم اصلا خوب نیست، من آدمی نیستم که بتوانم این ننگ را تحمل کنم. چرا بر این اشتباه، بر این خطای مرگبار، بر این فریب ایرانسوز پافشاری میکنید؟ حاج باقر، جان هرکس که دوست داری، تو را به خون رفقای شهیدت به خودت بیا، برگرد. تو را به امام حسین برگرد، با رفتن این راه کشورمان نابود و ملتمان سرگردان میشود، تو را به خدا برگرد.
یاور.م
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism