eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
813 دنبال‌کننده
5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️برنده مذاکره کیست؟ 🔹شبکه بی بی سی: بسته شدن تنگه هرمز باعث شد میزان ذخایر جهانی نفت به کمترین میزان در ۴۳ سال اخیر برسد! 🔹ترامپ: «دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.قیمت نفت در حال سقوط است و جهان به مکان بسیار امن‌تری تبدیل شده است.» 🔺 پی‌نوشت: آتش بس و مذاکره، آمریکای گرفتار در بحران انرژی را احیا کرد! اگر سرداران مذاکره، یک ماه دندان بر جگر می گذاشتند، ذلت آمریکا با نفت ۱۵۰ دلاری را هم می دیدیم! در آن شرایط امتیاز گرفتن از آمریکا بسیار راحت تر از امروز بود! بر خلاف ادعاهای فراوان، دوستان مذاکره چی ما، الفبای دیپلماسی و شناخت زمان مناسب برای مذاکره را هم بلد نیستند! نه گذاشتند با ادامه دفاع به حقمان برسیم و نه با مذاکره بی موقعِ شان به جایی رسیدند! الان هم باید هفتاد بار بین سوئیس، عمان و پاکستان بچرخند و در بهترین حالت با خرید اجباری علوفه و خوراک دام،کشاورزان آمریکایی را ثروتمند کنند! ‼️ آقای مذاکرات! بچرخ تا بچرخیم! ✍️kamranghazanfari 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
هی گفتند «شما زبان دنیا را بلد نیستید، ما بلدیم». «زبان دنیا» این بود که شمایان بع‌بع کنید و بهتان کاه‌ویونجه بدهند؟ «زبان دنیا» این بود که توی سیرک‌شان اسیرتان کنند و دور دنیا بچرخانند؟ «زبان دنیا» این بود که مثل سگ کتک بخورید بعدش با اولین نوازش دوباره دم تکان بدهید؟ «زبان دنیا» این بود که به مردم ایران دروغ بگویید؟ نه! ما این زبان را بلد نیستیم! هیچ وقت هم نمی‌خواهیم یادش بگیریم! شما هم خفه شوید این‌قدر عرعر و واق‌واق نکنید. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
گزارش‌های محلی از مرز سوریه تجهیزات و نیروهای نظامی گسترده‌ای شامل خودروهای زرهی، ماشین‌آلات جنگی و تعداد زیادی از نیروهای وابسته به دولت جولانی وارد منطقه «القصير» در استان حمص و نوار مرزی با لبنان شدند. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
اصلا همه ما مزدور متوهم ...این را فکر کنید: آب و هوای خلیج فارس در تابستان خارج از تحمل کشتی هاست و کمبود انرژی تا 60 روز برای امریکا حل خواهد شد ،به محض رد شدن از تابستان ،یعنی دقیقا این 60 روز و امضای قرارداد ....وقتی کت بسته شدیم و اورانیوم ها را هم گرفتند ....و بعد از رفع معضل انرژی.... طرح شان را پیاده می کنند.امربکا ذخایر ش را بسته ...اصلا انتخابات اش باشد یا نباشد ، دمکرات بیاید یا جمهوری خواه یا خر ....کنگره با نتانیاهوست.... سرعت حوادث و جهانگردی ها از این کشور به آن کشور اینها هم ...برای تسهیل نقشه است . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 پزشکیان: ۹۰ درصد کسانی که در شورای عالی امنیت ملی بودند با تفاهم‌نامه همراهی کردند❗️ توییت مهم احمد قدیری ۱۴۰۴/۱۲/۲۸: 🚨 فتنه اکبر اعضای شورای عالی دفاع را زدند و عملا مقدرات جنگ با شعام شد. در شعام هم لاریجانی و خطیب را حذف کردند تا شرایط برای تحقق آتش‌بس توسط جریان نفاق فراهم شود. اکنون که در آستانه تعطیلات سال نو و سفرهای نوروزی قرار داریم، پست فریبنده ترامپ با تم «پشیمانی» و «عقب‌نشینی»، مناسب‌ترین فرصت برای تحقق مأموریت شبکه کودتا در تدارک آتش‌بس و نجات اسرائیل است که در آن صورت یکی از این دو شر واقع خواهد شد: ایجاد انشقاق داخلی و به تبع آن مساعد شدن فضا برای گسیل گسترده مسلحین شهری و تجزیه‌طلبان مرزی و در نتیجه باز شدن جبهه جنگ داخلی همزمان با ادامه جنگ خارجی؛ و یا موفقیت شبکه کودتا در تحمیل آتش‌بس، وقفه در جنگ و در نتیجه بازیابی سریع توان دشمن برای جنگ و ترور و تمام کردن کار ایران در حمله سوم. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 آمریکا به دنبال ایرانِ گوش به فرمان است 🔶رهبر شهید: کسانی‌که می‌گویند چرا علیه آمریکا شعار می‌دهید یا چرا با مذاکره مستقیم مسائلتان با آمریکا را حل نمی‌کنید، ظاهربین‌اند؛ باطن مساله حل‌نشدنی است. ‌ 🔶او می‌خواهد ایران گوش به فرمان باشد. ملت ایران از چنین اهانت بزرگی رنجیده می‌شود و با همه قدرت درمقابلش می‌ایستد. جنگ اخیر هم بخاطر همین بود. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 بستن تنگه مشابه توهم زمستان سخت؟ 🔶احسان حسینی: می‌گویند اینکه گفتید اگر تنگه هرمز را ببندیم قیمت نفت تا ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار بالا می‌رود چه شد؟ اولا قیمت نفت در بازار فیزیکی تا ۱۴۴ دلار بالا رفت. 🔶ثانیا قیمت از ۱۴۴ هم بالاتر می‌رفت اگر با ارسال پالس مذاکره به ترامپ کمک نمی‌کردید، اگر تنگه هرمز را برای نفتکش‌ها نیمه‌باز نمی‌کردید. نمیشود در زمین دشمن بازی کنید و آنگاه مدعی هم بشوید. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚨از فرزند سردار تا پروژه صلح ابراهیم؛ پشت پرده چیست⁉️ وقتی «حمزه صفوی» فرزند سردار رحیم صفوی، در کنار «فائزه هاشمی» در رسانه فایننشال تایمز از بازتعریف روابط ایران با غرب و جهان عرب سخن می‌گوید، نمی‌توان از کنار این مواضع به سادگی عبور کرد. بسیاری معتقدند این فقط یک اظهار نظر رسانه‌ای نیست، بلکه نشانه ظهور جریانی در لایه‌های تصمیم‌سازی کشور است؛ جریانی که از عادی‌سازی روابط منطقه‌ای و تغییر بنیادین در سیاست خارجی دفاع می‌کند. حامیان این رویکرد، از مزایای اقتصادی و تبدیل ایران به هاب تجارت منطقه‌ای سخن می‌گویند، اما منتقدان هشدار می‌دهند که مقصد نهایی این مسیر، «پیمان ابراهیم» و پذیرش نظم مطلوب آمریکاست. اما پیمان ابراهیم چیست؟ منتقدان می‌گویند آمریکا سال‌ها بخش مهمی از ظرفیت‌ها و دارایی‌های ملت‌های منطقه را تحت فشار، تحریم و محدودیت قرار داده و اکنون در ازای به رسمیت شناختن اسرائیل، وعده رفع بخشی از این محدودیت‌ها را می‌دهد. از نگاه مخالفان، به رسمیت شناختن اسرائیل به معنای مشروعیت‌بخشی به اشغال سرزمین‌های فلسطینی است؛ مسیری که می‌تواند پیامدهای راهبردی گسترده‌ای برای منطقه داشته باشد. در حالی که طرفداران این توافق از رونق اقتصادی و گسترش تجارت سخن می‌گویند، منتقدان معتقدند نباید منافع کوتاه‌مدت اقتصادی، کشور را از پیامدهای بلندمدت ژئوپلیتیکی غافل کند. قضاوت با شما؛ آیا این مواضع صرفاً یک دیدگاه سیاسی است یا نشانه تغییری عمیق‌تر در آینده سیاست خارجی ایران؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 تعجب نکنید اگر ترامپ، معاونان و مشاورانش مردم ایران رو خطاب می‌کنند، 🔶وقتی مسئولان ما بارها این کلمات رو در سخنرانی‌هاشون خطاب به مردم ایران استفاده کردند، از دشمن چه انتظاری دارید!؟ این کلید واژه از درون به دست دشمن داده شده... پ.ن:تازه با کارای این بشر قراره گشنه تر هم بشیم و بیشتر بگه گشنمون هست😂🤣 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 دبیرکل ناتو در پاسخ به سوال درباره موشک‌های ایران: اجازه دهید بر توانایی هسته‌ای متمرکز شویم 🔶خبرنگار:ترامپ این استدلال را مطرح کرد که ایران باید موشک‌های بالستیک داشته باشد و گفت اگر عربستان سعودی آنها را دارد، ایران هم باید داشته باشد. آیا موافقید که ایران باید موشک‌های بالستیک داشته باشد؟ 🔶مارک روته:خب، اجازه دهید از منظر ناتو بگویم که بدیهی است ایران در قلمرو ناتو قرار ندارد. اما آنچه در اینجا برای ناتو مهم است این است که ما همواره به عنوان ائتلافی با ایالات متحده، هر ۳۲ کشور، موضعی ثابت داشته‌ایم که ایران هرگز نباید به توانایی هسته‌ای دست پیدا کند... 🔶اما لطفاً از من نخواهید که در مورد همه چیز نظر بدهم. چون واقعاً می‌خواهم بر توانایی هسته‌ای متمرکز شوم. پ.ن:مثل روز برامون روشنه که به محض رقیق سازی اورانیوم و باز شدن تنگه هرمز غرب به قدری برای خودش نفت و گاز ذخیره میکنه که ما با بستن مجدد تنگه هرمز نتونیم فشاری به اقتصاد جهان وارد کنیم. و بعدش که خیالشون از اورانیوم های ایران راحت شد هم ناتو به ایران حمله میکنه و هم آمریکا و اسرائیل برای نابودی شهر موشکی زیر زمینی ما از بمب اتمی تاکتیکال استفاده میکنند. و ایران هم به لطف پزشکیان و قالیباف و وفاقیون برای گرفتن یونجه از آمریکا عملا خلع سلاح خواهد شد. ما مردم باید جلوی این فتنه رو بگیریم که اگر نگیریم هم اسلام هم شیعه و هم ایران در خطر نابودی و تجزیه خواهند بود. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 پزشکیان پوپولیست: من نمی توانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند و گرسنه باشند. خدا از من نخواهد گذشت، از دولت نخواهد گذشت. پ.ن:پس با یه خداحافظی خوشحالمون کن 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism