eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
763 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
🟥 طبق قوانین بین الملل نمیشه از تنگه هرمز عوارض گرفت ولی میشه آقا سید علی رو ترور کرد خانه از پای بس
⬅️ پزشکیان در فتنه مهسا کومله : نمیشه که دختر مردم رو کتک بزنی شفاف‌سازی نکنی ،من یک پزشکم کوپنی هم بالا نیومدم. امکان نداره فردی همینطوری از بین بره !!!! ⬅️ پزشکیان در پاسخ به درخواست انتقام همسر داغدار سرباز مظلوم ناو دنا : انتقام فقط جنگیدن نیست، ساختن ایرانه!!!! ✍️Shiitee 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
واقعا بیانیه‌ی حزب تمدن خیلی ضعیف است مسئولان کشور چوب حراج زده‌اند به امنیت کل منطقه آن وقت حزب تمدن نوین از همین مسئولان خودفروش درخواست دارد «به دشمن اجازه ندهند در متن توافق پیروز شود». آقای جبرائیلی! یک حزب اجتماعی در این شرایط خطیر باید بیانیه‌ی قیام و جهاد بدهد! نه نامه‌ی فدایت شوم برای خائنان!
🟥 این رسانه رهبر انقلاب و فرماندهان هم خیلی ناهماهنگ با دیپلماتها و سیاسیون هستند.. هر وقت صحبت از موفقیت مذاکرات میشه اینا اشتباهی خبر از مقاومت و حمله به دشمن میدن! کاملا اتفاقی.. ✍️سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 afra_eco 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 آقای جبلی وقت بعثت شماست! فحشش را که خوردی لااقل بیا و پای مردم بایست و نامت را در تاریخ ماندگار کن. منتقدان مذاکره را دعوت کن و صدای خونخواهی مردم و مخالفتشان با ننگنامه را روی آنتن ببر. هیچ برنامه یکطرفه بدون حضور کارشناسان صریح و منتقد پخش نکن و مو را از ماست بکش و فتنه را خاموش کن! ✍️سیدامیرحسین حسینی🇮🇷 afra_eco 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴‌حادثه امنیتی سخت برای نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان 🔹‌‌رسانه‌های عبری اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل یک حادثه امنیتی دشوار از جنوب لبنان خارج شدند. 🔹‌‌بالگردهای امدادی در بیمارستان «العفوله» واقع در شمال فلسطین اشغالی، به منظور انتقال نظامیان مجروح فرود آمده‌اند. ✍️fetan2 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴‌️آمریکا مدعی سرنگونی «چندین پهپاد ایران» 🔹‌‌ادعای سنتکام: چندین پهپاد تهاجمی ایران را که می‌خواستند به کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز حمله کنند، هدف قرار داد. نیروهای آمریکایی در ساعات اخیر همه آنها را سرنگون کرده‌اند. 🔹‌‌ادعای سنتکام در حالی مطرح شده که ایران اعلام کرده که عبور و مرور از تنگه هرمز تنها با مجوز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران میسر است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ️ از تجویز جنگ و آشوب تا طراحی شبکه‌سازی و جنگ شهری علیه ایران! 🔹اظهارات صریح افسر اطلاعاتی اسرائیلی از پروژه ضدایرانی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
عراقچی در گفتگو با شبکه خبر۲۲/ ۳/ ۱۴۰۵ : جنگ رمضان بازدارندگی لازم برای جمهوری اسلامی را ایجاد کرده و تا سالها شاهد تهاجم و حمله به جمهوری اسلامی نخواهیم بود و دیگر کسی فکر تعرض به ایران را نخواهد کرد! ✍ پ ن: دروغگو، احمق، شارلاتان! دو ماه بعد از جنگ رمضان دشمن هنوز دارد می‌زند و تو دست نیروهای مسلح را بسته‌ای. چطور می‌تونی اینطور وقیحانه دروغ بگی!
بی شرف ها اولش می‌گفتند «با مذاکرات، پیروزی میدان را تثبیت می‌کنیم». الان از «عقلانیت» دم می‌زنند و می‌گویند «باید واقعگرا بود و توی معامله امتیاز داد». تف به شرف نداشته‌تان!
🟥 توهم مکتوب در عصر سقوط هژمونی؛ حیف از آن همه هشدار... وسط جابه‌جایی گسل‌های قدرت جهانی، افول هژمونی آمریکا و شکل‌گیری یک نظم جدید، آقایان احمق هنوز درگیر گرفتن یک خط دستخط «احترام» از آمریکا هستند! می‌گویند: "طبق توافق، برای اولین بار آمریکا به حاکمیت ما احترام می‌گذارد..." آدم نمی‌داند از این حجم از خوش باوری مفرط سر به بیابان بگذارد یا خون گریه کند. کشوری که در دنیای واقعی مقامات رسمی را ترور می‌کند، اقتصاد یک ملت را با تحریم شخم می‌زند و هر زمان منافعش اقتضا کند حریم هوایی و خاکی را نقض می‌کند، چطور با یک امضا روی کاغذ قرار است باادب و محترم شود؟ شاهکار جدیدشان را ببینید؛ عباس عراقچی می‌گوید: «طبق قوانین بین‌الملل، وضع عوارض در تنگه هرمز مجاز نیست، اما نوعی پرداخت یا هزینه خدمات برای عبور از تنگه هرمز الزامی خواهد بود...» باید از این آقایان پرسید کدام قانون بین‌الملل؟ مگه اصلاً ایران جزو کنوانسیون حقوق دریاها هست که این‌طور منفعلانه پشت قوانین بین‌المللیِ غربی پنهان می‌شوید و حق حاکمیتی ایران بر آب‌های خودمان را داوطلبانه محدود می‌کنید؟ وقتی خود را اسیر قواعدی می‌کنید که مجمعی برای منافع غرب است، نتیجه‌اش می‌شود همین بازی با کلمات برای توجیه وادادگی! بزرگ‌ترین مظلومیت رهبر شهید و حکیم امت این بود که سال‌ها بر سر منبرها با صریح‌ترین کلمات فرمود: «به آمریکا اعتماد نکنید، این‌ها پایبند به هیچ عهدی نیستند.» او ذات خبیث دشمن را می‌شناخت و بارها دست چدنی پشت دستکش مخملی‌شان را رسوا کرد. اما صد افسوس برای احمق‌های خوش‌باوری که چشم بر تبارِ ترور و خونِ شهدای مظلوممان بسته‌اند. خون فرماندهان، رهبران و مردم شهید هنوز خشک نشده؛ آن‌وقت آقایان با یک لبخند دیپلماتیک، پرونده این جنایات را با جمله‌ی مضحک «احترام مکتوب» بایگانی می‌کنند! احترام در روابط بین‌الملل با «امضا» به دست نمی‌آید، با «قدرت» تحمیل می‌شود. گرفتن گواهی خوش‌رفتاری از گرگ، همان حماقت مدرنی است که جهان در حال تغییر به آن می‌خندد. تاریخ چقدر باید تکرار شود تا بفهمید تفکر اصیل با قدرت سینه سپر می‌کند، اما تفکر واداده، پشت میز مذاکره به دنبال دست‌خط تایید از قاتل می‌گردد؟ حیف از آن نگاه راهبردی و بلندی که اسیرِ فهم کوتاه و خیانت آشکار شما به آرمان‌ها شد. ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 عراقچی VS امام شهید 1️⃣ عراقچی:‌ آنچه منجر به جنگ شد مقاومت بود نه مذاکره 2️⃣ امام خامنه ای: اگر مقاومت کردید قله را فتح خواهید کرد. کاری که از بعد از زمان رسول خدا تا امروز انجام نشده. قله حاکمیت دین خدا، حاکمیت حق، حاکمیت عدل، قله رسیدن به مقصود و قرض از خلقت انسانی، تکامل انسان، کمال بشر، به این قله خواهید رسید. 📌پ ن: کدوم جریان هست که با زدن مقاومت از حاکمیت دین خدا جلوگیری میکنه⁉️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism