eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
768 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رئیس جمهور لبنان: حزب الله باید درک کند که مذاکره تنها راه حل با اسرائیل است. +اینم داره میگه گفتگو نکنیم چیکار کنیم!؟ ✍️ 📌پ ن: خیلی اتفاقی در این برهه حساس دو دولت غربگرا در ایران و لبنان روی کار اومدن، یکی توسط فرانسه و دیگری بواسطه ترور اسرائیل 🔔🚩 🗣 @antineoliberalism
عادی‌سازی روابط مصاحبه عراقچی با شبکه خبر را به طور کامل گوش دادم. اگر پروپاگاندای رسانه‌ای برای زرق و برق دادن به توافق ننگین توسط آقای وزیر را کنار بزنیم به این نتیجه می‌رسیم: هدف اصلی و نخ تسبیح تمام مطالبات مذاکره کنندگان ما، «عادی سازی روابط» با آمریکاست.به همین دلیل است که «احترام به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران» از طرف آقای عراقچی به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای این دور از مذاکرات معرفی می‌شود. صندوق سرمایه گذاری ادعایی نیز تنها با «عادی‌سازی کامل روابط» قابل تحقق است. تمام آنچه مذاکره کنندگان ما پذیرفته‌اند از جمله بازگشایی تنگه هرمز، رقیق‌سازی اورانیوم‌ها، خاتمه جنگ (یا به عبارتی لغو قطعی انتقام)، همکاری مجدد با آژانس انرژی اتمی و ... را تنها در چارچوب عادی‌سازی روابط می‌توان درک کرد. هزینه‌های این عادی‌سازی بسیار بیشتر از آنچیزی خواهد بود که تاکنون تجربه کرده‌ایم. 🔔🚩 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
🔴رئیس جمهور لبنان: حزب الله باید درک کند که مذاکره تنها راه حل با اسرائیل است. +اینم داره میگه گف
خیلی عجیب هم بعد از شهادت ابراهیم رئیسی مشکلات ما دومینو وار شروع شد در مراسم تحلیف پزشکیان هنیه رو شهید کردند در دوره پزشکیان سوریه رو از دست دادیم در دوره پزشکیان شهادت سید حسن نصر الله رقم خورد و در دوره پزشکیان ترور فرماندهان شهید و دانشمندان هسته ای ما انجام شده و در نهایت هم ترور رهبر شهیدمون آیا پزشکیان کلید کودتا هست؟؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
شهباز شریف گفته توافق ایران-آمریکا تا ۲۴ ساعت آینده نهایی شده و امضا می‌گردد چقدر حقارت‌بار! آخرش هم علی‌رغم همه تکذیب‌ها تاریخش افتاد یکشنبه روز تولد ترامپ! یادتان نرود حین تبریک تولد ترامپ، آنجایش را که دلش می‌خواست، حتما ببوسید. بعدش هم تکذیب نکنید. دیگر حال‌وحوصله‌ی تکذیب‌هایتان را نداریم. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
در جنگ اخیر همه‌ی ایرانیان به این نتیجه رسیدند که ترامپ، پست‌ترین و پلشت‌ترین موجود این کره‌ی خاکی است. حال هیات مذاکره ثابت کرد حتی از ترامپ هم حقیرتر و پلشت‌تر پیدا می‌شود 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
ای ملت عزیز ایران نیمه‌ی تیرماه مراسم تشییع پیکر امام است. ازتان خواهش دارم در این مراسم، مذاکره‌کنندگان غربزده را گیر بیاورید و دست کم نفری یک سیلی توی گوششان بزنید و یک تف توی صورتشان بیاندازید انشاالله با همین چک‌سیلی‌ها و تفوها، له و خفه شوند. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔺️پاسخ به صحبت های رئیس جمهور و روزنامه جمهوری اسلامی أَلَا تُقَاتِلُونَ قَوْمًا نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ وَهَمُّوا بِإِخْرَاجِ الرَّسُولِ وَهُمْ بَدَءُوكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ ۚ أَتَخْشَوْنَهُمْ ۚ فَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ ۱۳/توبه چرا و برای چه نمی جنگید؟ آن هم با گروهی که پیمان های خود را شکستند، و عزمشان را بر بیرون کردن پیامبر از وطنش جزم کردند و هم آنان بودند که نخستین بار با شما جنگیدند، آیا از آنان می ترسید؟! در صورتی که اگر مؤمن هستید، خدا سزاوارتر است که از او بترسید. قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ ۱۴/توبه با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان دهد و سینه های [پر سوز و غم] مردم مؤمن را شفا بخشد. ✍nekhsa_ir 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
سه نکته‌ی کلیدی در پیام آخر پروفسور درخشان: شعارهای مردم در خیابان نمی‌تواند دولتمردان و مذاکره‌چیان را از خواب بیدار کند. مردم با شعارهایشان و تجمعاتشان باید نمایندگان آب‌رفته و قوه قضاییه‌ی خواب‌رفته را بیدار کنند. تنها راه خروج از تفاهم‌نامه‌ی ننگین، عزل دولت توسط قوه مقننه و محاکمه‌ی تیم مذاکرات توسط قوه قضاییه است. ای مردم پروفسور درخشان امین امام شهید بود 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حجت الاسلام نبویان: خروج نیروهای آمریکایی از پیرامون ایران و ابعاد دقیق آن در متن توافق مشخص نشده است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
❗️ چطور سیاستهای دولت و رئیس مجلس در شورای عالی امنیت ملی (شعام) پیاده می‌شود؟ (با توجه به اینکه توافق احتمالی، در شعام تصویب می شود) جواب سوال در ترکیب اصلی اعضای دارای حق رأی شورا هست. طبق قانون اساسی مجموعا ۱۲ رأی وجود داره بصورت زیر: ● ۵ رای افراد منصوب رهبری:رییس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش،فرمانده کل سپاه، رییس قوه قضاییه، دو نماینده رهبری (که عملا یک رای است. در نکته ۲ توضیح میدم) ● ۱ رأی رئیس‌ مجلس ● ۶ رأی دولت: رییس جمهور،۳ وزیر، رییس بودجه، بعلاوه‌ی دبیر (مسؤول هماهنگی شورا و اجرای مصوبات) پس در حالت عادی ۶ نفر از ۱۲ نفر از دولت هستن. ۵ نفر از ۱۲ نفر رو رهبری در سمت‌هاشون منصوب میکنن. و رئیس مجلس. نکات: 1️⃣ امضای نهایی مصوبات شورا با رهبری است که به گفته خود رهبری تا انحرافی در حرکت انقلاب پیش نیاد، مداخله‌ای نمیکنن و مصوبه‌ی شورا رو امضا میکنن. و شاید یک درصد هم پیش نیومده که رهبری از امضای مصوبه‌ی شورا خودداری کنن، چون که مصوبات در ساختار قانونیش تصویب شده. 2️⃣ دبیر حق رأی نداره و توسط رئیس جمهور انتخاب میشه. اما رهبر شهید در تمام ۳۶ سال گذشته هر کسی رو که رییس جمهور بعنوان دبیر انتخاب میکرد رو به عنوان نماینده دوم خودش هم انتخاب میکرد که دبیر حق رأی داشته باشه. پس رهبری یک نماینده اول داره و یک نماینده دوم یا همون دبیر. (الان بعد از شهادت دکتر لاریجانی، آقای ذوالقدر از سوی رئیس جمهور، دبیر شدند ولی هنوز مشخص نیست رهبری مثل رهبرشهید حکم نماینده دوم رو برای دبیر بزنن یا نه.) 3️⃣ اثر انتخاب دبیر بعنوان نماینده رهبری این بوده که دولت به تنهایی نصف رأی ها روداشته باشه که عملا موجب میشه سیاستهای دولت در شورا پیاده بشه. بنظر میرسه رهبر شهید تعمدا کفه‌ی دولت رو سنگین تر کردن‌ که سیاستهای مورد نظر اون طیف سیاسی پیاده بشه چرا که منتخب مردم هستن و پیاده شدن نظر مردم برای رهبری ملاکه. نکته دیگه اینکه نقش رئیس‌ مجلس در رأی گیری خیلی پر رنگ میشه چون عملا رأی تمام کننده پای رئیس مجلس نوشته میشه. 4️⃣ گفتیم تا زمانی که انحراف یا مشکل اساسی برای کشور ایجاد نشه رهبری با مصوبات شورا مخالفت نمیکنن و امضا میکنن. حتی برجام خسارت‌بار رو که خطوط قرمز رهبری درش رعایت نشده بود، آقای شهید با یک دستورالعمل اجرایی که اونم رعایت نشد، رهبری امضا کردن؛ چرا که در دهه ۹۰ هم نخبگان و هم مردم به توافق تمایل داشتن. 👈 اما الان قضیه فرق کرده و بعد از دوبار حمله آمریکا وسط مذاکره و شهادت رهبری و سایر عزیزانمون، مردم ۱۰۰ روزه که خیابون رو رها نکردن و طبق نظرسنجی ها مردم زیر بار اعتماد دوباره به آمریکا نمیرن. وحدت مردم روی شروط رهبریه. چون بدون تحقق شروط رهبری سایه جنگ از بین نمیره و بازدارندگی لازم و صلح پایدار ایجاد نمیشه. قطعا نظر مردم و نخبگان برای رهبری خیلی مهمه. پس در مورد توافق احتمالی حضور جدی مردم مبعوث در خیابان و موضع‌گیری صریح عقلا و نخبگان انقلابی همراه تبیین، میتونه بسیار موثر باشه در اظهارنظر نهایی رهبری. ✅ اینجاست که مردم که رهبری در پیامشون گفتن بسیار مهم میشه. دشمن سعی میکنه با ابزار تردید و یأس و ترس مردم رو مأیوس بکنه. هم از نظر اقتصادی و هم از نظر مقاومت جلوی توافق فاقد شروط رهبری (). رهبری راه حل این کید دشمن رو توی پیام آخرشون نوشتن. ۱. ایستادگی ۲.روشن بینی ۳.حفظ وحدت و اعتماد متقابل ۴.همصدایی نکردن با دشمن کاملاً مشخصه که هنوز وظیفه‌ی ما و همه ی مسؤولین ایستادگی و وحدت حول شروط رهبری هست و باید محکم روی شروط بایستیم و پرقدرت‌تر از قبل به خیابان‌ بیایم، تا دست رهبرمون رو برای مقاومت جلوی دشمن پر کنیم. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism