eitaa logo
آنتی روباه
2.4هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.1هزار ویدیو
18 فایل
👈محلی برای مبارزه با بدعت‌گذاران در دین ⚡️رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب را شروع کند 🦊و اما روبه صفتان همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند/ امام سجاد علیه السلام، الخصال تبادل و ارتباط با ادمین: @seyyedd_hassan
مشاهده در ایتا
دانلود
30.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺رحمت خداوند بر غضب او سبقت دارد؛ یَا مَنْ سَبَقَتْ رَحْمَتُهُ غَضَبَهُ؛ مفتاح کلام خدا با اسم «رحمان» و «رحیم» آغاز شده است. 🔺لکن اگر چنانچه اقتضا بکند و مردم قدر رحمت حق تعالی را نداشته باشند و تخلف از فرمان حق تعالی بکنند و موجب فتنه و فساد بشوند، باب رحمت نیم بسته شود و باب غضب باز شود. 🔺در عین حالی که نبی رحمت بود، باب غضب را باز می‌کرد. یهود بَنی قُرَیْظه، همان کاسبهایی که الآن هم دنباله آنها صهیونیستها هستند و فاسد، بعد از آنکه ملاحظه فرمود اینها فاسد هستند و موجب فساد می‌شوند، امر فرمود تمام آنها را گردن زدند؛ 🔺امیر المومنین- سلام الله علیه- با آن همه عطوفت، با آن همه رحمت، وقتی که ملاحظه فرمود خوارج مردمی هستند که فاسد و مُفْسِد هستند، شمشیر کشید و تمام آنها را، الّا بعضی که فرار کردند، از دم شمشیر گذراند. 🦊 @antirobah
🔻خطی به نام «انقلابیون مادی‌گرا» • اسلام امریکایی از خود امریکا دیرپاتر است. 🦊 @antirobah
به نقل از روزنه: ذره بین در دست کیست و دقیقا چه خطی را دنبال می کند؟! سلفی با بیماری مردم و تبلیغ برند فلان مجموعه خاص، درست نیست و موجب شائبه می شود. اکنون وقت اجماع سازی و همدلی و حضور مخلصانه در کنار مردم است. چه کسانی نمی خواهند قم اینچنین باشد؟! ممکن است یک رسانه پوششی وابسته به یک مجموعه اصیل باشد اما گاهی خط دهنده ها، از جایی خط می گیرند که نباید! فعلا همین قدر کافی است. 🔶جهت توجه و اطلاع دوستان ارجمند پویش به پیش می رود. در حد حرف و نامه و بیانیه باقی نمانده ارجاع به اخبار حضور طلاب در نهضت جهاد سلامت، ماجرا را معلوم می کند. چه کسی می خواهد قم بی تحرک باقی بماند؟! ! 🔶پی نوشت جوابیه کانال منتشر کننده خبر حضور طلاب در بیمارستان، به مدعاهای ذره بین؛ برخی رسانه‌ها به شیوه‌ای غیر علمی علیه حرکت خودجوش و درست دیروز طلاب، شوریده‌اند. باید گفت نباید کاسه داغ‌تر از آش یا دایه مهربان‌تر از مادر شویم. وقتی رییس و کادر تخصصی یک بیمارستان تمامی جنبه‌های ایزوله و بهداشتی را تضمین کردند چرا عده‌ای از روی جهل باید هر حرکتی را زیر سوال ببرند؟! برخی استدلالات بیشتر شبیه شوخی است تا استدلال. اگر دکتر حریرچی بیمار شده، بیماری را ۱۴ روز پیش گرفته که اطلاعی از کرونا و لزوم احتیاط نداشته، نه اینکه همین دیروز گرفته و مبتلا شده باشد. وای بر رسانه‌هایی که از کرونا، هیولا ساختند و با روان مردم بازی کردند... 🦊 @antirobah
🔰 لذت طلبی در پوشش اسلام لیبرالی 🔹خواص و عالمان رفاه طلب، برای فسق و لذت طلبی خود توجیه فقهی و دینی دست و پا می‌کنند‌. این راحت‌طلبان اگر می‌توانستند، حتی اصل اسلام را که بساط عیش و عشرتشان را تهدید می‌کند منکر می‌شدند؛ اما در حال حاضر برای آبروداری و از سرناچاری، فقط به طرح اسلام های لیبرالی و رحمانی روی می‌آورند. 🦊 @antirobah
امام(ره): ما طرفداری از عمامه نمی‌کنیم! ما طرفداری از اسلام می‌کنیم... 🦊 @antirobah
🕯تحریف مکتب عاشورا 🔅آن چیزی که باعث ایستادن فرزندان امام(ره) در مقابل ستون عراق می‌شد، تفکر عاشورایی بود. ▫️عاشورا را که از شما گرفتند و فقط سینه‌زنی چند ساعته شد که محتوایی هم نداشته باشد، دیگر چه فایده‌ای دارد! 💡وقتی تفکر حماسی و عمیق امام حسین(علیه السلام) در چشم و ابروی حضرت عباس(علیه السلام) خلاصه شد، دیگر قابلیت ایستادگی در مقابل ستون زرهی عراق و آمریکا را ندارد. 📝نشریه فرهنگ پویا 🦊 @antirobah
📸حضور آیت الله گرامی و آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران در مراسم عزاداری ماه محرم در بیت صادق شیرازی 🔴با وجود مخالفت های علنی فرقه شیرازی با مقدسات نظام اسلامی اما هنوز فضلای حوزوی بر ارتباط با این بیت اصرار می ورزند! 🦊 @antirobah
❌ تلفیق اسلام و لیبرالیسم 💢 اسلام رحمانی، تلفیقی از و است و به این واسطه، باید آن را از مصادیق و نمونه‌های متأخر «اسلام التقاطی» قلمداد کرد. 🔺 التقاط به این معنی است که قائل به اصالت آیین اسلام نباشیم و آن را براساس معیارها و قواعد مکتب‌های دیگر تفسیر کنیم و به این ترتیب، باطل این مکاتب را در کنار حق اسلام بنشانیم. 🦊 @antirobah
🔰 سیر و سلوک متعارف(عزم و تصمیم) ✅ در این سلوک ابتدا باید به مرحله و رسید؛ انسان باید بخواهد و تصمیم بگیرد که به سوی خدا برود و قرب او را انتخاب کند؛ در غیر این‌صورت حتی با وجود همه توفیقات، نعمت‌ها و هدایت‌ها، این راه طی نمی‌شود؛ یعنی همه توفیقات الهی از جمله انبیاء و اولیاء می‌آیند، اما انسانی که مصمم نیست، راه دیگری را انتخاب می‌کند. 🔻 اگر انسان به راستی به مرحله عزم برسد، در ادامه به قدم‌های بعد نیز می‌رسد. این عزم با و بدست می‌آید؛ لذا بعضی فرموده‌اند: قدم اول، تفکر و تامل است. 📙 ضیافت بلا، ص ۱۷ ✍️ حضرت آیت‌الله میرباقری 🦊 @antirobah
🔆مسلمان یعنی ظلم ستیز 🔰رهبر انقلاب: اساس قضیه این است که مسلمانان در هر نقطه از عالم که هستند، باید تصمیم بگیرند از عدالت دفاع کنند، از عدالت بگویند، در مقابل ظلم بایستند و از اسلام - اسلامى که طرفدار مظلومین و ضعفاست - دفاع کنند.۱۳۷۱/۱۱/۱۸ 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حسن رحیم‌پور ازغدی: همه انقلاب نکردند، عده‌ای نشستند در خانه و عده‌ای هم به جای مبارزه با اصل فساد با انقلاب اسلامی مبارزه کردند... 🦊 @antirobah
💢 معضل درونی اسلام‌های التقاطی به چند مسئله بازمی‌گردد: 1️⃣ اسلام یک است و صفت جامعیت آن سبب می‌گردد که ما محتاج خوشه‌چینی از مکاتب دیگر و تکمیل اسلام نباشیم. 2️⃣ معارف مکاتب دیگر، است و نمی‌توان آن‌ها را در کنار حقایق اسلام نشاند و مدعی بازسازی معرفت دینی شد، چون این بازسازی در واقع چیزی جز التقاط نیست. 3️⃣ اسلام، همه‌ی اسلام است و یک مسلمان باید به همه‌ی معارف آن متعهد و معتقد باشد و هیچ پاره‌ای از اسلام را بنا بر یا شیفتگی نسبت به مکاتب دیگر، حذف نکند و در پی خوانش‌های تک‌بُعدی و از اسلام نباشد. 🦊 @antirobah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پاس گل جریان شیرازی و ضد انقلاب به هم دیگر در این اوضاع و احوال فضای جامعه پای جریان شیرازی وسط است 🦊 @antirobah
آنتی روباه
⭕️ پاس گل جریان شیرازی و ضد انقلاب به هم دیگر در این اوضاع و احوال فضای جامعه پای جریان شیرازی وسط
👈یادمان نمیرود که این جریان، همیشه خوراک رسانه‌های غربی را تهیه می‌کند و کمر بسته تا ضربه‌ی مهلکی به چهره‌ی اسلام در جوامع جهانی بزند. 🦊 @antirobah
آنتی روباه
👈یادمان نمیرود که این جریان، همیشه خوراک رسانه‌های غربی را تهیه می‌کند و کمر بسته تا ضربه‌ی مهلکی به
جالب اینجاست همیشه هم در میدان هستند و برای هر اتفاقی یک واکنشی دارند... به قول یکی از دوستان: تلاشی که اینا برای خراب کردن وجهه اسلام دارند، اگر میمون داشت سلطان جنگل بود. 🦊 @antirobah
آنتی روباه
⭕️ پاس گل جریان شیرازی و ضد انقلاب به هم دیگر در این اوضاع و احوال فضای جامعه پای جریان شیرازی وسط
🔺بازداشت لیسنده‌ی ضریح دادستان عمومى و انقلاب مركز استان خراسان رضوى: 🔹در حال حاضر پرونده اين فرد در شعبه ۳۰۱ بازپرسی مشهد در حال رسیدگی است و متهم بازداشت است. 🔹تحقيقات تكميلى پيرامون اين پرونده ادامه دارد/ مهر پ.ن: از مراجع قضایی 🦊 @antirobah
به نقل از روزنه: یا !؟ ▫️در حالی که رسانه های متخاصم با همراهی مشکوک ، به پروژه و دامن زدن به دوگانه کاذب مشغول اند، کلیپی منتشر می شود که در آن فردی با ژست عشق اهل بیت(ع) به لیسیدن ضریح مطهر امام رضا(ع) مشغول است. ▫️در کوتاه زمانی این کلیپ دستمایه لشکر سایبری دشمنان اهل بیت(ع) می شود و بدین وسپله آنان که با حضور جهادی روحانیان در میدان مبارزه با کرونا، کاملا شوک زده شده بودند، دوباره خوراک رسانه ای تازه ای برای تخریب دین و روحانیت و اهل بیت علیهم السلام می یابند! ▫️آنان در امتداد خط خبری مسموم پیش از عملیات جهادی طلاب، تلاش می کنند به مردم چنین القا کنند که اماکن مقدسه، و برخی چهره های مذهبی، عامل اصلی انتشار ویروس هستند! ▫️با افشای ماهیت واقعی فرد مورد نظر، انتساب او به جریان مشخص شد و با این وجود ژست دروغین محبت اهل بیت(ع) در قالب ضریح لیسی، آشکار گردید و معلوم شد که او نیز به تبع اربابان بدسابقه خود، پیش از آن که لیاقت عتبه بوسی ائمه هدی علیه السلام (که همواره حافظ جان و مال و ناموس شیعیان بوده اند) را داشته باشد، در حقیقت مستحق عنوان است و بس! 🦊 @antirobah
🔻فرق است میان مظلومی در دل هند و احمقی در لندن 🦊 @antirobah
به نقل از پونز: 💢 طراحی سه پرده‌ای که به گل ننشسته اندر حکایات لیسیدن ضریح مطهر حضرات معصومین ⭕️ سه سال پیش هیئت‌هایی که بیشتر به ساختار بدعت‌آور در سبک‌ عزاداری روی آورده‌ بودند و اشعار سخیفی را به عنوان ذکر و مداحی داشتند، اوج گرفتند و در کنار این موضوع اظهارات حاشیه‌ای مداحان علیه انقلاب اسلامی و دفاع از جریان شیرازی جنجال ساز شد. ⭕️ در کنار این جماعت، هیئت‌های محلی با حمایت‌های ویژه بیت شیرازی در قم، مشهد، اصفهان و چند شهر دیگر به سمت مدلی از عزاداری رفتند که مورد پسند جریان شیرازی بود و در واقع هر آن کس که به مدل‌های عزاداری آشنا بود، متوجه این موضوع و شبکه‌بندی فرهنگی آنها می‌شد. ⭕️ نکته مهمتر اظهارات جنجالی مداحان بود که با ورود مداحان بزرگ انقلابی شاهد صحنه درگیری جدی بودیم، مانند اظهارات یک مداح انقلابی علیه قمه زنی و واکنش به توهین جریان شیرازی به رهبر انقلاب، از طرف دیگر لاابالی گری هیئت‌های وابسته به جریان شیرازی و اتفاقات دیگر که موضوع را از نگاه مذهبی به سمت درگیری می‌برد. ⭕️ زمانی که بیت شیرازی متوجه آغاز ضعف در ساختارهای هیئات مذهبی خود شد، در یک جلسه محرمانه با حضور مداحان معروفی که در این جنجال‌ها فعال بودند، چند توصیه کرد: 1️⃣ در مباحث سیاسی تقیه کنید و درگیر حاشیه نشوید 2️⃣ با هیئت‌های انقلابی همکاری کنید 3️⃣ به دنبال ایجاد شبکه هیئت‌های محلی در گوشه و کنار شهر باشید 4️⃣ الان زمان درگیری نیست و شبکه فرومی‌پاشد. ⭕️ با این توصیفات شاهد چرخش یک‌ باره جریان مداحان پرحاشیه بودیم که به یک باره از حضور در سوریه تا دعا کردن رهبر انقلاب و ... از سوی آنها موجب تعجب همگان شد و از همه مهمتر جریان انقلابی که به خیال خام خود تصور نمود که کرده است. ⭕️ اما شبکه‌ای که امروز در شهرهای مذهبی توسط جریان شیرازی ایجاد شده است، هنوز در ضعف به سر می‌برد و صحنه‌هایی از لیسیدن ضریح مطهر بخشی از جریان‌سازی رسانه‌ای امروز آنها است. ⭕️ پروژه اصلی آنها در سال 2030 و بعد از بحران‌های جمعیت، تربیت و آموزش در انقلاب اسلامی خواهد بود که درباره آن بیشتر سخن خواهیم گفت. این قصه ادامه دارد ... پرده دوم: زیرزمینی و خانه‌های تیمی پرده سوم: شبکه سازی در مدارس و دبیرستان‌های متوسطه اول و دوم 🦊 @antirobah
خوشا به حال جبهه حزب الله که رفقای آنها مدافع حرم شدند و در راه اهل بیت جان خود را فدا کردند. مدافعان حرم همان هایی هستند که دیروز در غربت و بدون اینکه پیکرشان تشییع شود، دفن شدند. آنها کسانی بودند که درس غیرت را از امیرالمؤمنین یاد گرفتند. و بَدا به حال فرقه‌ی خائن و مزدوری که اگر بخواهند بین خودشان هم‌دیگر را خطاب کنند، واژه‌ای جز ندارند. 🦊 @antirobah
🔴 ‏مرحوم "سیامند رحمان" اهل سنت بود در زمان مسابقات، خانواده‌اش عکس امام‌ورهبری را در دست داشتند و احترام می‌کردند. آنوقت مُریدان صادق شیرازیِ مثلا شیعه، در مجالس‌شان لعن امام و رهبری به راه است... 🦊 @antirobah
🔰 سیر و سلوک متعارف(عزم و تصمیم) ✅ بزرگان فرموده‌اند: تفکر باید از توجه به سرمایه‌های محرز و محتمل شروع شود؛ اگر انسان قدر این سرمایه‌ها را نشناسد، طبیعی است که به تصمیمی برای تجارت‌های بزرگ نمی‌رسد. ❎ ما نباید از سرمایه‌هایی که خداوند به ما داده است، غافل شویم و استعدا‌دهای فراوانی را که استعداد لقاء هستند، زیرپا بگذاریم. ابتهاج انسان در این لقاء، استثنایی است؛ انسان بیشتر اوقات از ظرفیت لقاء و لذت‌های آن غافل است و این غفلت باعث زیان او در سوداگری می‌شود. 📙 ضیافت‌بلا، ص ۱۷ و ۱۸ ✍️ حضرت آیت‌الله میرباقری 🦊 @antirobah