eitaa logo
آنتی‌ سالوسیون➋
131 دنبال‌کننده
191 عکس
205 ویدیو
7 فایل
کانال فعال @antisaloosion
مشاهده در ایتا
دانلود
* 💥طبق پیگیری‌ها، این اکانت فیک است. ای کاش مسئولان متوجه باشند، نظارت بر فضای مجازی فقط به فیلترینگ محدود نمی‌شود؛ با اکانت‌های جعلی که با نام مسئولین باعث تفرقه می‌شوند هم باید برخورد شود. ♦️از سوی دیگر، چند اشتباه آشکار در متن نشان می‌دهد این نوشته نمی‌تواند کلام آن فرمانده باشد:* ۱. مذاکره، بیعت نیست؛ بیعت یعنی تبعیت و فرمانبرداری، اما مذاکره یعنی گفت‌وگو و تعامل. ۲. در عرصه بین‌المللی، آنچه اهمیت دارد دیپلماسی فعال و تلاش برای توافق‌های برد-برد است؛ و در کنار آن، آمادگی مستمر نظامی می‌تواند ضامن اقتدار و امنیت کشور باشد. و رویکرد نیروهای مسلح در همراهی با عرصه دیپلماسی نشان می‌دهد که این فرمانده عزیز نیز قائل به وحدت میدان و دیپلماسی در این شرایط هستند. ✍️مهدیه شادمانی @drshadmani
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مهم🔻 آمریکا فکر کرد که ایران شبیه است، اما... (اعتراف رسمی متخصص ضد جاسوسی آمریکا به دست بالای ایران در جنگ با آمریکا!) افسر پیشین تفنگداران دریایی آمریکا در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی:👇 ۱.آمریکا عملاً وارد یک بن‌بست استراتژیک شده که اتفاقاً به نفع تهران است. ۲. واشنگتن با تصورِ ایرانِ شبیه چین و روسیه، دچار یک اشتباه محاسباتی بزرگ شد؛ در حالی‌که ساختار قدرت در ایران کاملا متفاوت است. ۳.در وضعیت امروز تنگه هرمز، دست برتر با ایران است و ناتوانی آمریکا در بازگشایی آن با وجود تهدیدهای مداوم ترامپ، این واقعیت را تأیید می‌کند.»
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماینده ولی‌فقیه در سپاه: در طول جنگ می‌توانستیم اقدامات سنگین‌تری علیه آمریکا در منطقه انجام دهیم اما چون مردم خاورمیانه آسیب می‌دیدند رهبری موافقت نکردند.
🟪 «ایران در جنگ پیروز شد، ترامپ و نتانیاهو اکنون باید حساب پس بدهند!» ♦️دیوید هرست، سردبیر پایگاه خبری «میدل ایست آی» در قطر که قبلا حدود سه دهه خبرنگار روزنامه ایندیپندنت در خاورمیانه بوده، در یادداشت مفصلی با عنوان «ایران در جنگ پیروز شد. ترامپ و نتانیاهو اکنون باید حساب پس بدهند» به تحلیل جنگ اخیر پرداخته است. تحلیل او بر چند محور استوار است: ۱. شکست راهبردی آمریکا و اسرائیل او معتقد است صرف نظر از نتیجه مذاکرات کنونی، آمریکا ششمین شکست خود در ۲۵ سال اخیر در خاورمیانه را متحمل شده است. ایران برگ‌های برنده‌ای از جمله تنگه هرمز، توان بازدارندگی موشک‌ها و پهپادها، و تهدید بستن باب‌المندب را در اختیار دارد، در حالی که ترامپ هیچ برگ برنده‌ای ندارد. ۲. فریب ترامپ توسط نتانیاهو ترامپ بر اساس اطلاعات نادرستی که موساد (به ریاست دیوید بارنیا) ساخته بود به ایران حمله کرد، نه اطلاعات سرویس‌های اطلاعاتی خودش. نتانیاهو ترامپ را قانع کرد که حکومت ایران پس از وقایع ژانویه ۲۰۲۵ (دی ماه ۱۴۰۴) چنان ضعیف است که با ترور رهبری، حداکثر چند روز دوام می‌آورد. هرست می‌نویسد: «نتانیاهو که آرزوی تمام عمرش را در آستانه تحقق می‌دید، سخت‌تر از هر کسی اصرار داشت که فقط یک هل نهایی لازم است. اکنون او بزرگترین بازنده است.» ۳. نظم جدید منطقه‌ای و شکست ائتلاف آمریکا-اسرائیل-امارات سه دولت آمریکا (دولت اول ترامپ، بایدن و دولت فعلی ترامپ) به دنبال عادی‌سازی روابط اعراب با اسرائیل و تثبیت هژمونی اسرائیل در منطقه بودند. تنها متعهد واقعی این طرح، محمد بن زاید (حاکم امارات) بود. با پیروزی ایران، ائتلاف جدیدی شکل گرفته: عربستان، پاکستان، ترکیه، قطر و عمان (به نظر می‌رسد کویت نیز به سمت پاکستان متمایل شود). ۴. ظهور قدرت‌های جدید میانجی در اوج جنگ، کشورهای عربی دریافتند چتر نظامی آمریکا نمی‌تواند از آنها محافظت کند، بنابراین به ترکیه و پاکستان روی آوردند. فرمانده ارتش پاکستان، عاصم منیر، ناگهان به یک بازیگر کلیدی تبدیل شد. واکنش امارات به نقش‌آفرینی پاکستان جالب توجه بود: درخواست بازپرداخت فوری ۲ میلیارد دلار وام! اما عربستان به پاکستان پول داد تا بدهی را بپردازد. قطر نیز بدون غافلگیری به عنوان میانجی ظاهر شد و ترامپ در پست‌های خود از مقامات قطری نام برد. ۵. تأثیر پیروزی ایران بر جنبش‌های مقاومت حزب الله که پس از ترور رهبرانش تضعیف شده بود، با نسل جدیدی از جنگجویان و سلاح جدید (پهپادهای FPV) بسیار مؤثرتر از دولت لبنان از این کشور دفاع می‌کند. هرست می‌نویسد: «پیروزی ایران پیام قدرتمندی به جهان عرب دارد: با اراده کافی و تحمل درد بالا، قدرت‌های متوسط خاورمیانه می‌توانند در برابر سلطه استعماری آمریکا و اسرائیل مقاومت کرده و پیروز شوند.» ۶. تغییر موازنه جهانی و شکست تاریخی آمریکا نویسنده اشاره می‌کند که دیدن ترامپ در حال تملق گویی خطاب به شی جین پینگ (در حالی که رئیس‌جمهور چین به صراحت آمریکا را در مورد تایوان تهدید می‌کرد) برای بسیاری دردناک بود. فرانسیس فوکویاما به درستی گفته است که اکنون نوبت آمریکاست که به عنوان یک حکومت سرکش (rogue state) در نظر گرفته شود و چین صدای ثبات و مرکز موافقت‌نامه‌های بین‌المللی آینده است. چین تنها قدرت بزرگی است که در ۲۵ سال گذشته جنگی نکرده است. ۷. پیش‌بینی آینده و سرنوشت نتانیاهو و ترامپ نتانیاهو پس از آتش‌بس، حملات به لبنان و غزه را با شدت بیشتر از سر می‌گیرد تا شکست در ایران را پنهان کند، اما با این کار قبر سیاسی خودش را خواهد کند. ترامپ نیز محاصره کوبا را تشدید خواهد کرد تا توجه‌ها را از شکست منحرف کند. نویسنده یک هشدار هم برای حاکمان امارات دارد: «اگر من حاکم ابوظبی بودم، دیگر نمی‌پرسیدم چه زمانی حکومت ایران تغییر می‌کند. می‌پرسیدم: من تا کی می‌توانم در قدرت بمانم؟!!»
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴️عصبانیت خبرنگار صهیونیستی اینترنشنال از قدرت تهاجمی ریزپرنده‌های حزب‌الله! 🔹این ریزپرنده‌ها برای عسرائیل بسیار گران تمام می‌شوند. ما شاهد این هستیم که یک ریزپرنده بسیار ابتدایی با تکنولوژی ساده موجب کشته‌شدن سربازان عسرائیلی می‌شوند. همچنین شمال اسرائیل در آرامش نیست و هرلحظه آژیر خطر به‌صدا درمی‌آید!
آنتی‌ سالوسیون➋
🔴️عصبانیت خبرنگار صهیونیستی اینترنشنال از قدرت تهاجمی ریزپرنده‌های حزب‌الله! 🔹این ریزپرنده‌ها برای
🔺۳۷ عملیات کوبنده حزب‌الله علیه ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی 🔹بر اساس مجموع اطلاعیه‌های منتشرشده، اهداف زیر مورد اصابت پرتابه‌های حزب‌الله قرار گرفته‌اند: 🔹۵ تانک مرکاوا 🔹یک بولدوزر نظامیD9 🔹دو بیل مکانیکی از نوع «جک هامر» 🔹یک خودرو زرهی «نمیر» 🔹یک بیل مکانیکی در جنگل‌های الجلیل 🔹 ۲ سکوی سامانه گنبد آهنین در جل العلام 🔹۲ موضع توپخانه‌ای تازه‌تأسیس ارتش اسرائیل در العدیسه 🔹یک موضع نظامی تازه‌تأسیس در تل العویضة 🔹یک چادر محل استقرار نظامیان اسرائیلی در الناقوره 🔹علاوه بر این، بیش از ۲۰ مورد حمله به تجمع نیروها و ادوات نظامی ارتش اسرائیل در مناطق مختلف جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی انجام شده است.
هدایت شده از آنتی سالوسیون
⁉️ مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ ⁉️سئوال اول: آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است؛ تهدید، تحقیر و تحمیل. 👌فکت: «من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هر وقت می‌خواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛ مذاکره نمی‌کنیم،به خاطر این عوارض است؛ بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) «بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد، موافق نیستم. بروند حرف بزنند، مذاکره کنند، به توافق برسند، اشکالی ندارد - البتّه در حالی‌ که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم: پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ ✅ پاسخ: چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید، تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم: پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده‌اند که مذاکره کنیم؛ 👈 وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈 وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈 وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم‌ها، 👌فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او، هوچیگری او، نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌ خاطر یک اقتداری که داریم. آن‌ وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی، از لحاظ فرهنگی، به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد، آنجا برود مذاکره کند؛ حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌ چیز است. روزگار مذاکره هم هست؛ باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند، با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل، مذاكره می‌كند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم: یعنی شما می‌گویید می‌شود بر سر مسائلی مانند منطقه‌ای، موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر، رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می‌دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی. 👌 فکت: «مسئله، تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه‌مند، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می‌دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 👌 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش می‌کنند، کار می‌کنند، بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند، به دولت همه باید کمک کنند؛ چون کار سخت است، دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر می‌کنیم ممکن است می‌دانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده می‌شود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛ نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم: این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟ آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می‌توانند بکنند؟ ✅ پاسخ: دولتی‌ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛ وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره می‌کنند. 👌 فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند، دودستگى در مردم به‌ وجود نیاورند، حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛ این یکپارچگى مردم ما، این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما، درست مورد استفاده قرار بگیرد، ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد. در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی می‌تواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب می‌برند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ✍ یعقوب ربیعی ™ @antisaloosion
❌️هاآرتص: کشورهای خلیج فارس دیگر نمی‌توانند به آمریکایِ ترامپ تکیه کنند و ممکن است ناچار شوند به سمت ائتلاف با ایران بروند.
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 *بعد از موج لگویی‌ها و مینیون‌ها حالا نوبت به موج ماینکرفتی‌های ایرانی رسید* 📌ویدئویی از ماینکرفت‌ ایرانی برای بچه‌های میناب
🔻هاآرتص: آمریکا با کمبود شدید موشک‌ پدافندی روبه‌روست 🔹روزنامه عبری «هاآرتص» به‌نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گزارش داد که ایالات متحده در جریان جنگ اخیر، بار اصلی دفاع از رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی را بر عهده داشته و اکنون با کمبود شدید موشک‌های رهگیر مواجه شده است. 🔹به گزارش هاآرتص، مقامات ارشد در وزارت دفاع آمریکا تصریح کرده‌اند که این کشور با کمبود شدیدی در ذخایر موشک‌های پدافندی مواجه است، تا جایی که گزینه‌ای جز تلاش برای دستیابی به یک توافق پیش‌ روی خود نمی‌بیند.
🔴 سناتور آمریکایی: تهدید عمان نشانه خروج جنگ از کنترل ترامپ است 🔻 کریس مورفی، سناتور دموکرات: 🔻 تهدید به «منفجر کردن» عمان، متحد آمریکا و میانجی کلیدی در مذاکرات با ایران، تنها یکی دیگر از نشانه‌های روشنی است که نشان می‌دهد این جنگ از کنترل خارج شده است. 🔻 آن‌ها در وضعیت وحشت‌زدگی و سراسیمگی مداوم به سر می‌برند و اشتباه پشت اشتباه مرتکب می‌شوند.
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 روایت کهنه‌سرباز آمریکایی از حضور چند روزه در ایران: بعد از مرگ مادرم اینگونه که در میناب گریه کردم، هرگز اشک نریخته بودم! کنث اوکیف، کهنه‌سرباز آمریکایی: لازم بود به ایران بیایم تا از جانب مردم شریف آمریکا سخن بگویم و اندوه عمیق، شرم و خشم خود را (نسبت به جنگ) ابراز کنم. به خاطر آنچه نمایندگان ما، یعنی رئیس جمهور ایالات متحده انجام داده‌اند. از وقتی مادرم ۱۲ سال پیش فوت کرد، این‌گونه که (در میناب) اشک ریختم، گریه نکرده بودم. وقتی جلوی هر کدام از آن قبور در میناب رفتم و در چشمان تک‌تک این کودکان نگاه کردم، مثل یک بچه هقهق گریه کردم. می‌خواهم دونالد ترامپ مطابق قانون اساسی ایالات متحده تا حد مرگ با طناب دار اعدام شود. آن مرد یک بیمارِ پدوفیل است. او خائن است.