eitaa logo
آنتی‌ سالوسیون➋
131 دنبال‌کننده
185 عکس
201 ویدیو
7 فایل
کانال فعال @antisaloosion
مشاهده در ایتا
دانلود
نامه‌ی تاجزاده از اوین به ترامپ: ایرانیان در هر شرایطی از کیان ایران دفاع می‌کنند سید مصطفی تاجزاده، که در حال سپری محکومیت حبس در زندان اوین است، در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ترامپ که برای انتشار در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است، نوشت: جناب آقای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا با سلام این نامه را یک زندانی سیاسی دموکراسی‌خواه و صلح‌طلب که یازدهمین سال محکومیت خود را در اوین سپری می‌کند و هر روز و هر شب صدای مهیب و مخرب بمب‌ها و موشک‌ها را از درون زندان می‌شنود، خطاب به جنابعالی می‌نویسد که دستور آغاز این جنگ را به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا صادر کردید. این نامه را می‌نویسم تا مخالفت قاطع خود را با جنگی اعلام کنم که تا هم‌اکنون خسارات و تلفات زیادی بر جای گذاشته است و در صورت تداوم و تشدید احتمالی آن، می‌تواند به یک تراژدی تمام‌عیار منجر شود و رنج اجتناب‌پذیر بزرگی را به مردمی تحمیل کند که نقشی در این آتش‌افروزی ندارند و با آن مخالفند. یادآور می‌شوم، شما همواره خود را مخالف جنگ و شایسته دریافت نوبل صلح می‌خوانید و به روسای جمهور پیشین خود می‌تازید که چرا آمریکا را درگیر دو جنگ پرهزینه و شکست‌خورده در افغانستان و عراق کردند. همچنین با افتخار از پایان دادن به ۸ جنگ در یک‌سال گذشته سخن می‌گویید. با این وجود جنگی را آغاز کرده‌اید که نه‌فقط فاقد مصوبه شورای امنیت سازمان ملل است بلکه حتی متحدان سنتی شما در اروپا که همگی عضو ناتو هستند از پیوستن به آن خودداری ورزیده‌اند. زیرا آن را فاقد وجاهت حقوقی و سیاسی می‌دانند. جناب آقای رئیس‌جمهور! طبق اعلام وزیر امور خارجه عمان - میانجی مذاکرات - پیشنهادهای ایران در آخرین دور مذاکرات در ژنو، توافق را کاملا در دسترس قرار داده بود و می‌توانست نگرانی‌های هسته‌ای واشنگتن را برطرف کند. بنابراین لازم است به جهانیان و به‌ویژه دو ملت ایران و آمریکا پاسخ دهید چرا در حین مذاکرات دستور حمله به ایران را صادر کردید؟ و چرا در ادامه با وجود تاکید چند باره بر دستیابی به اهداف تعیین‌شده و نیز بازه‌ی زمانی چهار تا شش هفتگی جنگ، از تصمیم جدید خود برای بمباران اهداف غیر نظامی شامل نیروگاه‌های برق، تاسیسات آب‌شیرین‌کن، پل‌ها، پالایشگاه‌ها و دیگر زیرساخت‌های ایران خبر می‌دهید؟ جنابعالی به خوبی می‌دانید چنین راهبردی مغایر حقوق بین‌الملل است، قوانین ایالات متحده را نقض می‌کند و اعلان جنگی غیر انسانی با ملت دلیر و رشید ایران به شمار می رود. بعلاوه حتما توجه دارید که تلاش برای ویران ساختن و جهنم کردن ایران، جنگ غیر قانونی اخیر را به جنگی کاملا کثیف و فاجعه‌بار تبدیل می‌کند، منطقه‌ای را به آتش می‌کشد و بار دیگر به احساسات ضد آمریکایی در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا دامن می‌زند. حتما می‌دانید که اغلب ایرانیان تا قبل از مداخله‌ی غیر قانونی کاخ سفید در عزل نخست‌وزیر محبوب خود در سال ۱۳۳۲ خورشیدی (۱۹۵۳ میلادی) نگاه مثبتی به ایالات‌متحده داشتند، اما پس از آن عموم مردم، آمریکا را تکیه‌گاه وحامی استبداد حاکم و نابسامانی‌ها و فسادها در ایران دانستند. عبرت‌آموز آنکه اگر علیه دولت دکتر مصدق کودتا نمی‌شد، به احتمال بسیار قوی، «انقلاب 57» (1979 م) رخ نمی‌داد. به باور من، شما ناخودآگاه در حال رقم زدن دوباره‌ی همان تغییر هستید. به‌خصوص اگر تجاوز اخیر را با حمله به تاسیسات زیربنایی ایران و نیز با عملیات زمینی همراه کنید. جناب آقای ترامپ! مطمئنا شما از پیامدهای کوتاه‌مدت جنگ مانند افزایش بهای نفت و گاز، بیشتر شدن تورم و رکود در بسیاری کشورها، و نیز خسارات و تلفات زیاد به ایران و امریکا آگاهید، اما مطمئن نیستم که مشاوران‌تان از پیامدهای درازمدت جنگ، آن هم در منطقه‌ی استراتژیک و در عین حال شکننده‌ی خاورمیانه گزارش جامعی برای شما تهیه کرده باشند. در هر حال دنیا متوجه است که تلاش برای بازگرداندن ایران به «عصر حجر» صرف‌نظر از امکان یا امتناع آن، نشانگر موفقیت دولت آمریکا در این جنگ نیست، و مدنیت و اعتماد به نفس مقاماتش را به نمایش نمی گذارد؛ برعکس، استیصال دولت مهاجم و بلکه شکست آن را در تحقق اهدافش به رخ جهانیان می‌کشد. عصر ایران ™ @antisaloos
واکنش و تحلیل و پیام خارجی ها در واکنش به آتش بس بین ایران و تروریست های آمریکایی رو به مرور اینجا می‌فرستیم برای استفاده مخاطبین و جهادگران تبیین👇🏻
🔹 عضو کنست با لحنی تمسخرآمیز: «ترامپ باید جایزه نوبل بگیرد!» احمد الطیبی، نماینده عرب در پارلمان رژیم صهیونیستی: 🔹وای، تنگه هرمز باز شد! دستاوردی عظیم و تاریخی برای ترامپ و نتانیاهو! این تنگه قبل از جنگ هم باز بود و امروز هم باز شده، با این تفاوت که: ایران بر هر کشتی عوارض وضع خواهد کرد. ترامپ باید برای این کار جایزه نوبل بگیرد!
🔹دیوید پاین (افسر سابق ارتش آمریکا): من پیش‌بینی کرده بودم که جنگ ترامپ علیه ایران نه با تسلیم شدن ایران بر اساس شرایط ما، بلکه با تسلیم شدن آمریکا بر اساس شرایط ایران پایان خواهد یافت 🔹️تقریباً همین هم امروز اتفاق افتاد، تسلیم مشروطِ آمریکا در برابر ایران.
🔹 اکسیوس به نقل از یک منبع: ویتکاف به میانجی‌ها گفت که پیشنهاد ده‌ماده‌ای ایران از هر نظر یک فاجعه است.
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 ژنرال بازنشسته و مدیر پیشین دانشکده جنگ فرانسه: ✅ ترامپ سرانجام دریافت که در یک بن‌بست دوجانبه گرفتار شده، چرا که تشدید بمباران‌ها نتوانست ایرانی‌ها را به زانو درآورد، پرواضح است که در این نبرد اراده‌ها، ایرانی‌ها پیروز شده‌اند؛ این موضوع بسیار تأسف‌بار است، زیرا در این ماجرا، ایالات متحده تضعیف و بی‌اعتبار شده و ما نیز به همراه آن‌ها اعتبارمان را از دست داده‌ایم...
🔹 چهره‌ی رسانه‌ای حامی ترامپ: ایران اکنون مالک تنگه هرمز است و ایالات متحده تمام تحریم‌های ایران را لغو می‌کند. شکست کامل آمریکا!
🔹رئیس کمیته امنیت ملی رژیم صهیونیستی: ترامپ!! ; تو یه اردک هستی