eitaa logo
آنتی‌ سالوسیون➋
131 دنبال‌کننده
191 عکس
205 ویدیو
7 فایل
کانال فعال @antisaloosion
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺آیا در این دو هفته دشمن تجدید قوا کرده و در جنگ دست برتر پیدا میکند؟ 🔹یکی از نگرانی هایی که بسیاری دوستان با ما مطرح میکنند این است که آتش بس دو هفته ای میتواند منجر به تجدید قوای دشمن شده و با تهیه تسلیحات و تجهیزات، جنگ را با قوت بیشتری شروع کند؛ آنها میپرسند آیا فارغ از نتایج و روند مذاکرات احتمالی، آیا این تنفس به ضرر ما نیست؟ 🔹در پاسخ به این عزیزان باید گفت که اولا اگر فرصتی برای تنفس ایجاد شده، این فرصت برای ما هم هست. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این دو هفته میتوانند بسیاری از ضعف ها را بپوشانند، بسیاری تسلیحات و تجهیزات را وارد کنند، هماهنگی هایی انجام دهند، ساماندهی هایی داشته باشند، و به رزمندگان نیز استراحت بدهند. 🔹ثانیا آنچه از آمریکا و اسرائیل در این چهل روز دیدیم حاصل هماهنگی های چندین ماهه بود؛ آنچه دیدیم نهایت توان نظامی آمریکا و اسرائیل بود؛ یعنی دشمن در جنگ متعارف دیگر چیزی بالاتر از این برای رو کردن ندارد؛ در دو هفته به هیچ عنوان قادر نخواهند بود همه آنچه از دست داده اند را جبران کنند، اگر هم بکنند باز در برابر توان آفندی ما ناتوان خواهند بود. 🔹رادارها و سامانه های دفاع هوایی که در این مدت از دست داده اند، پایگاه ها و زیرساخت هایی که سالهای سال برایش هزینه کرده بودند و حالا نابود شده اند، قابل بازیابی در چنین زمان کوتاهی نیستند. مهماتی که برای جنگ نیاز دارند، با توجه به تخلیه ذخایر آنها به راحتی تامین نمیشود، چون باید همزمان تولید کنند و آن را به میدان جنگ بفرستند، که برای مثال تولید یک سال موشک پاتریوت ۷۰۰ عدد بوده و اینها در ۵ روز اول جنگ فقط ۸۰۰ موشک مصرف کرده اند، و این جدا از هزینه های سرسام آور تامین آنها است. 🔹((درباره اینکه گفته میشود هواپیماهای زیادی در حال انتقال تجهیزات به خاور میانه هستند نیز باید پرسید مگر در خلال جنگ راه این هواپیماها بسته بود؟ خیر! آنها لحظه ای تامین سلاح را متوقف نکرده اند و اکنون نیز همان کار را میکنند.)) 🔹همانطور که در بالا هم اشاره کردم، دشمن با نهایت توانمندی و تکنولوژی نظامی خود وارد میدان شده، و هرآنچه از قدرت آمریکا در عرصه میدان گفته و شنیده میشد همین بود که همه دیدند، این در حالی است که ایران هنوز موشک ها و پهپادهایی دارد که رونمایی نکرده است. 🔹مزیت نیروهای مسلح ایران تسلط بر جنگ نامتقارن است؛ جنگ نامتقارن یعنی هنر جنگیدن با ابزارها و شیوه هایی متفاوت از آنچه دشمن در چنته دارد. دشمن در جنگ کلاسیک فوق العاده قوی است؛ برای مثال آنچنان که آنها از جنگنده هایشان استفاده میکنند، این امکان برای ما وجود ندارد؛ ایران اما توانسته چیزهایی جایگزین کند که با داشته های آنها متفاوت است؛ هم در نوع تسلیحات و هم در شیوه جنگ؛ و این باعث شده تا ما علیرغم بودجه نظامی کمتر و عدم برخورداری از تجهیزات جنگ کلاسیک، خود را در جایگاهی برابر با دشمن قرار دهیم، که البته با احتساب قدرت ایمان و مزیت جغرافیایی معادلات جنگ کاملا به نفع ایران رقم خورده است. 🔹بنابراین، توقف دو هفته ای جنگ، آنطور که دوستان دغدغه دارند جای نگرانی ندارد، و اتفاقا در برخی جهات به نفع ایران هم هست. اگرچه مذاکره کنندگان کشورمان نیز اگر قرار باشد به پاکستان بروند، همانطور که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی آمده بود، با هوشیاری کامل و بدبینی نسبت به حقه های دشمن در مذاکرات شرکت خواهند کرد. عبدالرحیم انصاری
زمان: حجم: 651.4K
آیا آمریکا خودش را قوی تر نمی کند در عرض این دو هفته ؟؟ 🎤 احسان عبادی
هدایت شده از آنتی سالوسیون
این قسمت مطلب ترامپ حرامی میان مردم در حال دست بدست شدن است!!! 🔻ترامپ به نیویورک پست: ما در حال تجهیز مجدد کشتی‌هایمان با بهترین سلاح‌ها هستیم، حتی بهتر از آنچه قبلاً استفاده کردم و آنها را نابود کردیم. این چه مطلبی است که با برجسته کردن کار می کنیم!!! احساسی موضع گرفتن و تاثیر پذیری از جنگ شناختی هم حدی دارد... چرا اسیر جنگ شناختی ترامپ حرامی می شویم!!! ته ته ته غلطی که بعد از ۸ماه فرصت آتش بس توانست انجام بدهد و جوابش را هم فراتر از سطح درکش داده شد، گرفت. الان طی دوهفته چه طرح و سازماندهی و... می تواند فراتر از زمانی که آمده بود برای ترور و تغییر رژیم در طی ۷۲ساعت، انجام بدهد!!! بنابراین تجهیزی نیست که در فرصت چندماهه انجام نداده باشد و الان در دو هفته بتواند انجام دهد... خیلی عجیب است... پوریا طیبی
هدایت شده از آنتی سالوسیون
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" یعنی اگر شیعیان دهنشان قرص بود و افشا نمیکردند، شاید همان وقت قضیّه تمام میشد؛ و شما ببینید تاریخ چقدر تغییر پیدا میکرد! اصلاً مسیر بشر یک مسیر دیگری میشد و امروز دنیا، دنیای دیگری بود. یعنی کوتاهی‌های ما، یک جا دهن‌لقّی‌مان، یک جا کمک نکردنمان، یک جا اعتراض کردن بیخودی‌مان، یک جا صبر نکردنمان، یک جا تحلیل غلطی که از اوضاع میکنیم، گاهی تأثیر میگذارد ــ [آن هم] تأثیرات تاریخی ــ یعنی این‌جور مسیر را عوض میکند؛ لذا خیلی باید مراقبت کرد. " ............... لطفا این کلیپ رو برای همه دلسوزان و دغدغه مندانی که گلایه مند و معترض هستند ارسال بفرمایید. بهشون بگید الان وسط جنگ هستیم. توقع توضیح همه چیز رو نباید داشته باشن. بگید که وظیفه ما صبر و حمایت و خصوصا تبعیت از رهبری هست در هر شرایطی...@antisaloosion
ایندیپندنت: «ترامپ اعلام پیروزی می‌کند، اما جنگ با ایران در همه جبهه‌ها با شکست مواجه شده است...
🔹 تصویر ایران در افکار عمومی بین‌المللی در شبکه اجتماعی توییتر سابق 🔹قدرتمند و پایدار: ۳۸٪ 🔸مظلوم و غیرمقصر: ۲۵ ٪ 🔹دشمن و تهدید: ۱۸ ٪ 🔸دولت مشروع و محبوب: ۱۲٪ 🔹ضعیف و شکست‌خورده: ۴٪ 🔸دیکتاتور و سرکوبگر: ۳٪
ایران، تنها برنده جنگ رمضان از نگاه روزنامه کانادایی 🔹روزنامه گلوب اند میل کانادا در تحلیلی به قلم تونی کلر نوشته است تصمیم ترامپ برای آغاز جنگ علیه ایران برندگان و بازندگان مشخصی داشته: ایران تنها برنده بزرگ است و تقریباً همه طرف‌های دیگر باخته‌اند. برخی محورهای این گزارش به این شرح است: ۱. کشورهای حاشیه خلیج فارس؛ بازنده اول: 🔹آنها به ترامپ توصیه کردند جنگ را آغاز نکند. اما پس از حمله و پاسخ ایران، بهای سنگینی پرداختند. واشنگتن به هشدارهای آنها برای پایان ندادن جنگ در موضع تهاجمی ایران توجه نکرد. ۲. آمریکا؛ بازنده دوم: 🔹پنتاگون روی تعداد اهداف منهدم‌شده تمرکز کرد (مثل ویتنام)، اما نبود استراتژی به شکست راهبردی انجامید. ترامپ که خواستار تسلیم بی‌قید و شرط بود، حالا در تلاش است جنگ را پایان دهد. ۳. اسرائیل؛ بازنده سوم: 🔹به جای تغییر حکومت، این جنگ حکومتی را به ارمغان آورده که با بقای خود ضدآمریکایی‌تر و با موفقیت خود قدرتمندتر شده است. اسرائیل نیز در محافل طرفداران ترامپ به عنوان طرفی که او را فریب داده، تصویر می‌شود.
🔻وال‌ استریت ژورنال: حداقل تا این لحظه، جنگ با ایران رو به شکست است 🔹اگر کسی در حال پیروزی باشد، معمولاً [طرف مقابل را] به نابودی تمدنش تهدید نمی‌کند یا به دنبال قربانی [برای مقصر جلوه دادن] نمی‌گردد. 🔹اگر جنگ طبق برنامه پیش می‌رفت، ترامپ اکنون در حال جشن گرفتنِ یک توافق جدید بود، نه حمله به رهبر کاتولیک‌های جهان یا تهدید به نابودی تمدن‌ها.
26.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی‌بی‌سی فارسی گزارش مفصل‌تری به نسبت بقیه کار کرد و به همه تولیدات رسانه‌ای ایران در جنگ پرداخت که به گفته خودش صدهامیلیون بازدید گرفتن
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 نخستین مصاحبه با تیم سازنده انیمیشن‌های لگویی
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 تیم دیلون یوتیوبر آمریکایی با اشاره به انیمیشن‌های لگویی میگه فکر می‌کردیم حداقل توی کَل‌کَل و فحش آمریکا برنده میشه، اونم نشد!