eitaa logo
آنتی‌ سالوسیون➋
131 دنبال‌کننده
191 عکس
205 ویدیو
7 فایل
کانال فعال @antisaloosion
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 651.4K
آیا آمریکا خودش را قوی تر نمی کند در عرض این دو هفته ؟؟ 🎤 احسان عبادی
هدایت شده از آنتی سالوسیون
این قسمت مطلب ترامپ حرامی میان مردم در حال دست بدست شدن است!!! 🔻ترامپ به نیویورک پست: ما در حال تجهیز مجدد کشتی‌هایمان با بهترین سلاح‌ها هستیم، حتی بهتر از آنچه قبلاً استفاده کردم و آنها را نابود کردیم. این چه مطلبی است که با برجسته کردن کار می کنیم!!! احساسی موضع گرفتن و تاثیر پذیری از جنگ شناختی هم حدی دارد... چرا اسیر جنگ شناختی ترامپ حرامی می شویم!!! ته ته ته غلطی که بعد از ۸ماه فرصت آتش بس توانست انجام بدهد و جوابش را هم فراتر از سطح درکش داده شد، گرفت. الان طی دوهفته چه طرح و سازماندهی و... می تواند فراتر از زمانی که آمده بود برای ترور و تغییر رژیم در طی ۷۲ساعت، انجام بدهد!!! بنابراین تجهیزی نیست که در فرصت چندماهه انجام نداده باشد و الان در دو هفته بتواند انجام دهد... خیلی عجیب است... پوریا طیبی
هدایت شده از آنتی سالوسیون
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" یعنی اگر شیعیان دهنشان قرص بود و افشا نمیکردند، شاید همان وقت قضیّه تمام میشد؛ و شما ببینید تاریخ چقدر تغییر پیدا میکرد! اصلاً مسیر بشر یک مسیر دیگری میشد و امروز دنیا، دنیای دیگری بود. یعنی کوتاهی‌های ما، یک جا دهن‌لقّی‌مان، یک جا کمک نکردنمان، یک جا اعتراض کردن بیخودی‌مان، یک جا صبر نکردنمان، یک جا تحلیل غلطی که از اوضاع میکنیم، گاهی تأثیر میگذارد ــ [آن هم] تأثیرات تاریخی ــ یعنی این‌جور مسیر را عوض میکند؛ لذا خیلی باید مراقبت کرد. " ............... لطفا این کلیپ رو برای همه دلسوزان و دغدغه مندانی که گلایه مند و معترض هستند ارسال بفرمایید. بهشون بگید الان وسط جنگ هستیم. توقع توضیح همه چیز رو نباید داشته باشن. بگید که وظیفه ما صبر و حمایت و خصوصا تبعیت از رهبری هست در هر شرایطی...@antisaloosion
ایندیپندنت: «ترامپ اعلام پیروزی می‌کند، اما جنگ با ایران در همه جبهه‌ها با شکست مواجه شده است...
🔹 تصویر ایران در افکار عمومی بین‌المللی در شبکه اجتماعی توییتر سابق 🔹قدرتمند و پایدار: ۳۸٪ 🔸مظلوم و غیرمقصر: ۲۵ ٪ 🔹دشمن و تهدید: ۱۸ ٪ 🔸دولت مشروع و محبوب: ۱۲٪ 🔹ضعیف و شکست‌خورده: ۴٪ 🔸دیکتاتور و سرکوبگر: ۳٪
ایران، تنها برنده جنگ رمضان از نگاه روزنامه کانادایی 🔹روزنامه گلوب اند میل کانادا در تحلیلی به قلم تونی کلر نوشته است تصمیم ترامپ برای آغاز جنگ علیه ایران برندگان و بازندگان مشخصی داشته: ایران تنها برنده بزرگ است و تقریباً همه طرف‌های دیگر باخته‌اند. برخی محورهای این گزارش به این شرح است: ۱. کشورهای حاشیه خلیج فارس؛ بازنده اول: 🔹آنها به ترامپ توصیه کردند جنگ را آغاز نکند. اما پس از حمله و پاسخ ایران، بهای سنگینی پرداختند. واشنگتن به هشدارهای آنها برای پایان ندادن جنگ در موضع تهاجمی ایران توجه نکرد. ۲. آمریکا؛ بازنده دوم: 🔹پنتاگون روی تعداد اهداف منهدم‌شده تمرکز کرد (مثل ویتنام)، اما نبود استراتژی به شکست راهبردی انجامید. ترامپ که خواستار تسلیم بی‌قید و شرط بود، حالا در تلاش است جنگ را پایان دهد. ۳. اسرائیل؛ بازنده سوم: 🔹به جای تغییر حکومت، این جنگ حکومتی را به ارمغان آورده که با بقای خود ضدآمریکایی‌تر و با موفقیت خود قدرتمندتر شده است. اسرائیل نیز در محافل طرفداران ترامپ به عنوان طرفی که او را فریب داده، تصویر می‌شود.
🔻وال‌ استریت ژورنال: حداقل تا این لحظه، جنگ با ایران رو به شکست است 🔹اگر کسی در حال پیروزی باشد، معمولاً [طرف مقابل را] به نابودی تمدنش تهدید نمی‌کند یا به دنبال قربانی [برای مقصر جلوه دادن] نمی‌گردد. 🔹اگر جنگ طبق برنامه پیش می‌رفت، ترامپ اکنون در حال جشن گرفتنِ یک توافق جدید بود، نه حمله به رهبر کاتولیک‌های جهان یا تهدید به نابودی تمدن‌ها.
26.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی‌بی‌سی فارسی گزارش مفصل‌تری به نسبت بقیه کار کرد و به همه تولیدات رسانه‌ای ایران در جنگ پرداخت که به گفته خودش صدهامیلیون بازدید گرفتن
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 نخستین مصاحبه با تیم سازنده انیمیشن‌های لگویی
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 تیم دیلون یوتیوبر آمریکایی با اشاره به انیمیشن‌های لگویی میگه فکر می‌کردیم حداقل توی کَل‌کَل و فحش آمریکا برنده میشه، اونم نشد!