eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اگر آمریکا غرامت جنگ را به ایران پرداخت نکند، کشتی‌های متخاصم در خلیج فارس را توقیف و به فروش می‌ رسانیم. .😎 ™ @antisaloosion
می‌دونید پیروزی در میدان نبرد یعنی چه؟ یعنی اینکه در طول سال‌ها مذاکرات ما می‌گفتیم می‌خوایم غنی‌سازی کنیم آمریکا می‌گفت نه. حالا چی شده؟ در جلسۀ مذاکرات اونا میگن ما می‌خوایم از هرمز رد شیم ما میگیم نه اونا میگن ما می‌خوایم به لبنان حمله کنیم ما میگیم نه اونا میگن ما می‌خوایم فلان شه ما میگیم نه. یعنی پس از این جنگ اخیر مطالبات ما و خواسته‌های ما در مذاکرات تغییر پیدا کرده. دم خودمون و نیروهای مسلح‌مون گرم که کلی دستاورد درست کردیم ™ @antisaloosion
بخواد تاکتیک باشه بخواد هنر مذاکره باشه بخواد هر کوفت و زهرماری باشه ما عمل و حرفمون واضح و مشخصه! چه در روز اول چه در روز چهاردهم مذاکره اینکه با پشت دست تو ۲۱ ساعت اول خورد تو دهنشون که ایرانی جماعت نیومده امتیاز بده و باید رضایتش رو جلب کنین تا اوکی بده! این یعنی اقتدار… مردم بدونین داستان غنی سازی نیست اینو فقط دارن بزرگش میکنن که موضوعات دیگه به چشم نیاد و شمارو نرم کنن! به مسولین مون اعتماد داشته باشین و به خدا توکل کنین هرچی رقم بخوره خیره حتما ™ @antisaloosion
🔻باشکست مذاکرات عقب رفتیم یا جلو؟ حالا چه می‌شود⁉️ مذاکرات شکست خورد. این جنگ را ایران به‌صورت ترکیبی با چهار ضلع پیش برد: میدان، خیابان، اذهان و پیمان. ضلع چهارم، مذاکره و پیمان بود. دشمن در هر ضلع به‌دنبال تسلیم بود، اما مقاومت پاسخ داد. صحنه جنگ ترکیبی را دقیق‌تر ببینید. 🔻در میدان چه گذشت؟ میدان یعنی جنگ سخت؛ نظامی و اقتصادی. در بخش نظامی، افسانه برتری تسلیحاتی شکسته شد؛ روشن است. فقط توجه کنیم که زدن اف-۳۵ یا عقب راندن ناو آبراهام لینکلن، فقط حذف یک ابزار نظامی نبود. آمریکا با «برند» این ادوات می‌جنگید؛ آن برند شکسته شد؛آنهم برای همیشه. اما ماجرای اصلی، ارتقای راهبرد نظامی ما بود. ما از «تلافی می‌کنیم» در قبل جنگ رمضان، به راهبرد «چشم در برابر چشم» و در مرحله بعد به راهبرد «سر در برابر چشم» رسیدیم. اواخر جنگ چهل‌روزه، سردار موسوی می‌گفت: تهدید هم بکنید، می‌زنیم؛ یعنی سر مقابل، ناخن. 🔻اما در میدان اقتصادی چه گذشت؟ ایران میدان جنگ را منطقه‌ای کرد، اما اثر آن را تا سفره‌های اروپا و آمریکا کشاند. تنگه هرمز و یادگار شهید تنگسیری برای همین‌جاست. اینجا را دقیق شویم: بسته شدن تنگه یعنی درآمدی حدود دو برابر درآمد فعلی ایران. تنگه یعنی شکستن تحریم. اصل ماجرا فروش نفت بود که میسر می‌شود. برای اولین بار، ایران نفتش را گران‌تر از برنت فروخت؛ در حالی که همیشه ۱۰ تا ۱۵ دلار زیر قیمت برنت می‌فروختیم. تحریم سپاه هم حتی شکسته شد؛ چون کشتی‌ها برای عبور باید با نهادی هماهنگ می‌کردند و عوارض می‌دادند که آمریکا آن را تروریستی دانسته بود. 🔻برویم جلوتر، در خیابان: تصمیم داشتند با شعار «مرگ بر دیکتاتور» مردم را به خیابان بکشانند، اما اینجا مردم در دفاع از نظام آمدند و معجزه‌آسا یکدست شدند. درباره بعثت مردم حرف بسیار است. در مقابل، در خیابان‌های آمریکا و اروپا، علیه ترامپ، اتفاقاً با همان شعار «مرگ بر دیکتاتور» به خیابان آمدند. 🔻در اذهان چه خبر شد؟ حتماً واکنش‌های عصبی ترامپ علیه سی‌ان‌ان، واشنگتن‌تایمز و ان‌بی‌سی را دیده‌اید. همه را دروغگو دانسته است. اما ماجرا فقط این چند رسانه آمریکایی نیست. مطابق داده‌کاوی رسانه‌ای، ۸۵ درصد رسانه‌های دنیا، ایران را پیروز میدان دانستند. از این جالب‌تر، حداقل ده نظرسنجی معتبر از آمریکایی‌ها، ترامپ را جنگ‌طلب معرفی کردند. این بخش بسیار مهم است. بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک، اثرش را اینجا نشان داد. 🔻اما در پیمان چه گذشت؟ اول رفتند با عاملیت بحرین، اجماع جهانی درست کنند که با نقش‌آفرینی روسیه و چین نتوانستند. بعد رسیدند به مذاکره. در گام اول، با حمله به لبنان پیمان‌شکنی کردند که تدبیر درست جمهوری اسلامی در فشار دیپلماتیک باعث شد اجماع جهانی، از اروپا تا منطقه، علیه آمریکا شکل بگیرد و حداقل در ظاهر عقب‌نشینی کنند. در مذاکره اصلی اما ماجرا به شکل دیگری رقم خورد. آنچه را در سه میدان قبلی از کف داده بودند، می‌خواستند در مذاکره به‌دست آورند که اینجا هم شکست خوردند. 🔻امتداد مقاومت از و تا اذهان و دیپلماسی و پیمان، یعنی همین. پس شکست مذاکره، بازگشت به قبل نیست؛ کاملاً پیش رفته‌ایم. شکست دشمن کامل شد. به تعبیر امام شهیدمان، پیروزی در مقاومت تضمینی است. 🔻حالا چه می‌شود؟ جنگ را ترکیبی و با این چهار ضلع ببینید. و حالا آمریکا امیدش ناامید شد و تنها یک راه دارد: عقب‌نشینی کند؛ و می‌کند. @antisaloosion
831.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رضا پهلوی ۲۵ سال پیش: جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است. @antisaloosion
نبویان: تنگه هرمز با افسانه‌سرایی و هالیوودبازی باز نخواهد شد عضو هیات مذاکره کننده ایران در پاکستان: 🔹‌سران سیاسی و اقتصادی دنیا بدانند با افسانه سرایی و هالیوود بازی، تنگه هرمز باز نخواهد شد. 🔹جهان مدیریت جدیدی را در تنگه هرمز تجربه خواهد کرد. ✍ همین یه مورد رو نگه داریم ؛ برا آیندگانمون هم بسه. ™ @antisaloosion
درگیری لفظی میان اسرائیل و ترکیه بالا گرفت؛ باز هم نمایشی دیگر از اردوغان؟! اردوغان در سالهای اخیر تلاش کرده در فضای رسانه ای چهره ی قدرتمندِ ضد اسرائیل از خود نشان دهد ولی همیشه در عمل و واقعیت مراودات جدی با این رژیم جنایتکار داشت. اکنون که درگیری لفظی ترکیه و اسرائیل بالاگرفته، وزیر جنگ رژیم اسرائیل در پاسخ به تهدیدهای اردوغان به او گفته؛ ببر کاغذی بهتر است ساکت بنشیند!! 🟣 | اردوغان اعلام کرد، اگر جنگ طول بکشد و مذاکرات آمریکا و ایران در پاکستان به صلح نینجامد، ترکیه وارد جنگ علیه اسرائیل خواهدشود. ™ @antisaloosion
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نایب‌رئیس مجلس: تیم ایرانی برای جنگ نرم و تسلیم آمریکا عازم پاکستان شد 🔹حاجی‌بابایی: ما تیم مذاکره نداریم بلکه مسئولان کشورمان برای جنگ نرم و مبارزه در میدان دیپلماسی عازم شدند تا تسلیم‌شدن آمریکا را در سازمان ملل تصویب کنند هرچه غیر آن باشد برای ملت قابل‌قبول نیست. ™ @antisaloosion
لطفا دقت کنیم اگر امام جامعه امر می‌کنند به مذاکره وخودشون شخص امین تعیین می‌کنند دلیل داره اولا 👈شخص امین حافظ منافع اسلام ونظام ست ومطیع امر ولایت اقتدار دارد ومحکم دفاع می‌کند از حقوق مردم مذاکره هم صحنه نبرده دوما 👈مذاکره علتش میتونه چی باشه ⁉️ دولت های پاکستان وترکیه وچین و....دشمنی مستقیم با ایران ندارند واتفاقا بعضی ازاینها دوستان راهبردی هستن که ایران نمیتونه ازدستشون بده همه اینها با بستن شدن تنگه هرمز وبالا رفتن قیمت نفت تولیدات شون دچار مشکل شده ودچار تورم شدن باید بدانیم مقصر جنگ رو کشورها حتما دشمن می‌بینند این کشورها از ایران خواستن پای میز مذاکره بنشیند تا جنگ پایان یابد ایران نمیتونه خودش رو جنگ طلب نشون بده ودوستان خودش رو ازخودش دور کنه ناراحت کنه چون بهشون احتیاج داره برای شکست آمریکا شکست کامل هژمونی آمریکا وسلطه دلار سوم 👈باید متوجه بشیم بحرین بارها خواسته لایحه به زور باز شدن تنگه هرمز رو قانونی کنه که دو کشور چین وروسیه وتو کردن خب باید این کشورها که درصحنه های دیپلماسی کمک حال ما هستن حفظ کنیم چهارم👈 شبهه می‌کنند که آمریکا داره خودش تجهیز میکنه ؟؟؟ خب نادان اگه به موشک باشه که این موشک ها ماها زمان میبره که تولید بشه اگه آوردن تجهیزات مد نظرتون هست که در زمان جنگ بیش از اینها تجهیزات وارد کشورهای عربی میشد پنجما👈 تو دو روز تونستیم پل بسازیم دهانه های مسدود پرتاب موشکی رو تواین زمان ترمیم می‌شود کرد تو این زمان می‌شود پناهگاه زد برای انتقال تجهیزات یا تجهیزات مهم رو جابه جا کرد اساس قدرت ما پهپاد هست درمنطقه برای عرب ها در زمان کم ما می‌توانیم بیشتر ازاین ها تولید کنیم و....پس ما ضرر نکردیم با قبول مذاکره که نفع هم بردیم ودشمن سود نکرده که ضرر هم کرده ششم👈 نبویان هم گفت یک فرصت بهمون رسید وتونستیم مجلس حضوری قانون مهم اداره تنگه هرمز رو به تصویب برسونیم که درشرایط جنگ وعدم حضور امکانش نبود هفتم👈 کافیه الان به رسانه های خود آمریکا ودنیا نگاه کنیم مقصر فعلی جنگ رو بعداز رد پذیرش شروط ایران همه دنیا آمریکا واسرائیل می‌دانند ترکیه گفته اگه جنگ ادامه پیدا کنه مجبور میشه علیه اسرائیل وارد جنگ بشه هرچند برای منافع خودش وتصاحب سرزمین سوریه ست اما اینها بنفع ماهست وجهه آمریکا رو با شکست های نظامی درهم شکوندیم ودر میدان دیپلماسی به ذلت نشوندیم اگه واقعا افرادی این چیزها نمیدونستن که بدستشون برسونید اگه می‌دانند و باز از تدبیر رهبری درباره مذاکره اخیر ایراد می‌گیرند این ها مهر ننگ خورده بر دهان وگوش وذهنشان وخدا می‌داند که چه کردن که خدا اینگونه به اینها مهر زده که ندانند ونفهمند@antisaloosion
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیال می‌کنند‌ زیادی اسلحه پیروزی می‌آورد...@antisaloosion
🟥 خوش آمدید سردار قالیباف! اگر مذاکره تو با جنایتکاران به نتیجه هم می‌رسید باز به شما اعتماد داشتیم! 🔻برخی افراد پر سروصدا می‌گویند چون مذاکره با آمریکا به نتیجه نرسید پس معلوم شد که هیآت ایرانی قوی بود پس درست عمل کرد!! 🔻ما می‌گوییم در هر صورت به شما و وزیر خارجه اعتماد داشتیم؛ ما به دشمن جنایتکار و سفاک بی اعتماد بوده و هستیم؛ حتی اگر مذاکره با جنایتکاران به به نتیجه هم می‌رسید به شما اعتماد داشتیم؛ 🔻 ما معیارمان برای قضاوت درباره‌ی کارگزاران همانا راه امام راحل و امام شهید و امام سید مجتبی و امتِ مبعوث شده و دستورات ابلاغی و پاکدستی خود تیم امین نظام بوده و است نه جنگ‌های روانی و شناختی ترامپ فاسد و نتانیاهوی جنایتکار. 🔻بخصوص از خدای بزرگ می‌خواهم فعلا و تا انجام کارها و تا ایفای کامل ماموریت‌های محوله درباره وطن و علیه دشمن، شما را به حاج قاسم و امامِ شهید ملحق نکند و پس از این و آنگاه که عمرتان مقدر شد به رفقای شهیدت واصل شوی ان شاءالله. 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی ™ @antisaloosion