eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
❌محاصره دریایی امارات آغاز شده است. امارات از این به بعد برای صادرات نفت، باید از ایران مجوز بگیرد. خط لوله فجیره در سال ۲۰۱۲ فقط برای یک هدف خاص ساخته شد: اینکه ابوظبی بتواند حتی اگر تنگه هرمز بسته شد، روزانه ۱.۵ میلیون بشکه نفت صادر کند؛ ۴۰۶ کیلومتر مسیر که کاملاً خارج از این گلوگاه طراحی شده بود... این خط لوله که بیمه یک کشور بود امروز منفجر شد! ™ @antisaloosion
✅ قالیباف: معادله جدید تنگه هرمز در حال تثبیت است 🔹 رئیس مجلس: امنیت کشتیرانی و ترانزیت انرژی به دست آمریکا و متحدانش با نقض آتش‌بس و اعمال محاصره به خطر افتاده است؛ البته شرّشان کم خواهد شد. ™ @antisaloosion
🔴 پزشکیان: ⬅️ ما مسلمان‌ها قبلا تسلیم خدا شده‌ایم و هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند ما را تسلیم کند ⬅️ در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر عراق تأکید کردم ؛ ⬅️ به مقامات آمریکایی توصیه کنید تهدید نظامی را از منطقه ما جمع کنند؛ ⬅️ چرا که پیروان مکتب تشیع را حتی با زبان زور هم نمی‌توان وادار به تسلیم کرد.@antisaloosion
ابرچالش آمریکا با ایران در ۳ سطح راهبردی: 🔸اول اینکه آمریکا به دنبال به تسلیم واداشتن ایران از طریق تحمیل جنگ به کشورمان و ترور مقام های ارشد ایرانی بود. 🔸با این حال ایران کوچکترین تغییری در راهبردهای کلان خود ایجاد نکرده و حتی با عزم و اراده بیشتر، اهداف و منافع راهبردی خود را دنبال می کند. 🔸این یعنی آمریکا از منظر راهبردی، به هیچ وجه به جلو نرفته بلکه فرسنگ ها پسرفت هم کرده است. 🔸نکته دوم اینکه آمریکا به واسطه ناکامی در حراست از متحدان عرب خود در منطقه، اکنون با یک چالش بزرگ از حیث اعتبارش در محیط بین المللی رو به رو شده است. 🔸 این کشور دیگر نمی تواند در مقام ضامن امنیتی دیگران در جهان ایفای نقش کند. 🔸این مسأله از چشم اندازی کلان یک ضربه جدی به موقعیت جهانی کاخ سفید است. 🔸 مسأله سوم اینکه ایران هیچ راه فراری هم برای آمریکا ایجاد نمی کند. 🔸 دولت آمریکا نه می تواند به جلو برود و تشدید تنش کند زیرا سناریوهای وخیمی علیه آن ایجاد می شود و نه این دولت قادر به عقب نشینی است چون بیش از پیش مفتضح می شود. 🔸تداوم این روند سبب شده تا هر روز شاهد بدتر شدن شرایط برای آمریکا باشیم. 🔸 ترامپ جنگ را آغاز کرد اما هیچ ایده ای برای خاتمه آن ندارد. 🔸 این خود یک ناکامی بزرگ برای آمریکا است. مخصوصا با توجه به اینکه پس از جنگ رمضان اوضاع آمریکا و متحدانش در غرب آسیا به مراتب بدتر از دوره قبل از آغاز جنگ مذکور است. جالب اینکه هرچه می گذرد، سیاستمداران در آمریکا بیش از پیش از ترامپ و جنگ افروزی اش علیه ایران فاصله می گیرند تا مبادا آن ها هزینه سیاسی این جنگ را بپردازند. ™ @antisaloosion
⁉️ آیا حتمال شروع مجدد اغتشاشات و درگیریهای خیابانی وجود داره؟آیا شبکه باقیمانده دشمن در داخل کاری میتونن بکنن ؟ 🔻 این روزها خیلیا راجع به شروع مجدد درگیری های خیابانی سوال میکنن و ابراز نگرانی میکنن چند نکته رو عرض میکنم تا کمی نسبت به مختصات این محور آشنایی بیشتری برای تحلیل دقیق تر داشته باشید: 🔹 عمده شبکه میدانی اسرائیل همانی بود که در 18 و 19 دی ماه به میدان آمد؛ از آن شبکه: 1- بخشی در همان ایام کشته شدن 2- تا حدود یک هفته بعد، برای حدود 12000 نفر از بازداشتی ها ( که عمدتا لیدر و فعال میدانی بودن) پروسه تشکیل پرونده و کیفرخواست صادر شد. - بخشی از آنها حکمشون صادر شده و در حال اعدام هستند ( خود اعدام ها اثر بازدارندگی مثبتی بر روی جمعیت هوادارِ اسرائیلی داره) - بخشی شون هم احکام زندانشون صادر شده که در حال گذران دوره محکومیتشون هستن - بخشی هم منتظر صدور حکم و اجراش هستند 3- حدود 20 هزار نفر از بازداشتی های همان ایام، با توجه به عدم انجام فعل مجرمانه شون با اخذ تعهد آزاد شد ( البته حسابی مورد تبیین و هوشیاری قرار گرفتن که در صورت تکرار به اون 12000 نفر ملحق میشن )(خانواده هاشون هم حسابی آگاه سازی شدن😄) 4- از دی ماه تا امروز هم چند هزار نفر دیگه از فعالین و لیدرها، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدن 👈 در عمل کمرِ سازمانِ اجرایی شون تا حدود زیادی شکسته و قدرت عمل بالایی همچون 18 و 19 دی ماه رو نداره 5- در طول این چند ماه، بسیاری از افراد درون شبکه اسرائیلی، پی به ماهیت آنها برده و از آنها جدا شده اند. ( در واقع ریزش بسیار بالایی داشته اند) 6- اشراف ما به شبکه آنها بسیار بالاتر از گذشته شده است 7- شرایط عمومی کشور به شکلی هست که امکان مانور بالایی برای آنها فراهم نمیکنه 8- دسترسی های مجازی شبکه شون محدود شده ( به دلیل قطع بودن اینترنت بین الملل) 9- افکارعمومی باهاشون همراهی نداره ( بلکه کاملا بر علیه آنهاست) 10- و ... 👈 لذا امکان ایجاد وضعیتی مانند 18 و 19 دی ماه در شرایط فعلی، بسیار ضعیفه ( برآوردهای خودشون اینه که حدود 6 ماه زمان نیاز دارن ) 🔻 سوال: آیا این شبکه هیچ کاری نمیتونه انجام بده؟! 👈 میتونه انجام بده و انجام خواهد داد اما نه به شکل 18 و 19 دی ماه؛ - ممکنه چند عملیات کور تروریستی انجام بدن - یا چند شلوغی محدود در چند خیابان - یا آتش زدن و خرابکاری اما فعلا ظرفیت اقدام بزرگ و موثری رو ندارند. هر چند به شدت در حال تلاش و برنامه ریزی هستند که اقدامی انجام بدهند. ✍سید احمد رضوی ™ @antisaloosion
🔴 ده ضابطه در کلام «رهبر شهید انقلاب» (بیان ده ضابطه در دو سخنرانی مربوط به قبل و بعد از جنگ ۱۲ روزه) ۱. احتمال صحت بدهید 🔻بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر است؛ چرا مثلاً فرض کنید در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت؟ اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست؛ نمیشود متهم کرد. حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. ۲. تهمت نزنید 🔻من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی میکنید، کسی را متهم نکنید. ۳. در برخی موارد، حتی سوال را هم مطرح نکنید: 🔻سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد . ۴. بن‌بست‌نمایی نکنید 🔻در انتقادها مراقب باشید نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ ۵. انتقاد با لحن مناسب 🔻ممکن است کسی در یک قضیه‌ی مربوط به نظامی یا دیپلماسی یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند. چرا، منتها: اولاً لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب میشود قابل قبولی باشد. ۶. کسب اطلاع، شرط انتقاد 🔻 ثانیاً بعد از تحقیق باشد. بعد از اطلاع‌یابی باشد. گاهی اوقات یک چیزهایی را، بعضی انسان، من می‌بینم در روزنامه‌ها بعضی جاهای دیگر، می‌بینم بعضی یک حرف‌هایی می‌زنند، اعتراض‌هایی میکنند، ناشی از است، نمیدانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام میگرفته و نشده، مثلاً انجام بگیرد. ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند. ۷. تبیین آری، جنجال نه 🔻 لازم است. رفع مغالطه‌هایی که گاهی انجام می‌گیرد لازم است. اما را به میان کشیدن و درباره‌اش بحث کردن و بر روی مسائل کوچک کردن این مضّر است. اینها با هم فرق دارد. همان ابطال مغالطه‌ای هم که عرض کردیم، با بهترین شکلش باید آن را انجام بدهند که مشکلی برای کشور به وجود نیاید. ۸. بحث‌های جناحی ممنوع 🔻وفاداری به نظام به زبان، در زبان، در اظهار، این چیز لازم و مفیدی است. هم لازم است، هم مفید است؛ که همه سیاست‌های کلی نظام را در همین زمینه‌ی مورد بحث تأیید کنند و حمایت کنند و مورد قبول قرار بدهند. این لازم است اما اینکه یک اختلاف‌نظرهایی وجود دارد بین افراد، اینها را غلیظ کنند که این مال فلان است، این مال فلان جناح است، این حرفش این جوری است، نه، این مضرّ است. این است. ۹. شور انقلابی آری، بی‌صبری نه: 🔻شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوانها شور و هیجان دارند، این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، اما مضرّ است. اینکه بی‌صبری کنند، که آقا چرا نشد، چرا نکردید، چرا اقدام نشد، فلان، این مضرّ است. یعنی بدانیم کدام کار، کار درستی است، کدام کار کار مضرّی است. ۱۰. اتحاد ملی را حفظ کنید 🔻 ... افراد با جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون، با جهت‌گیری‌های سیاسی گاهی متقابل، با وزن مذهبیِ کاملاً متفاوت، در کنار هم ایستادند و این وحدت بزرگ را، این را به وجود آوردند. من حرفم این است: این را حفظ کنید، این را نگه دارند... هر کسی یک وظیفه‌ای دارد در قبال این حالت، این را نگه دارند. این با اختلاف سلیقه‌ی سیاسی منافات ندارد، با اختلاف وزن مذهبی منافات ندارد. این در کنار هم ایستادنِ برای دفاع از یک حقیقت است، دفاع از کشور است، دفاع از نظام است، دفاع از ایران عزیز است. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ ™ @antisaloosion
🔴خلاصه ی پنج درخواست قالیباف از مردم در دوره جدید جنگ ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دومین پیام صوتی دکتر محمد قالیباف.mp3
زمان: حجم: 10.7M
✅دومین پیام صوتی رئیس مجلس به مردم عزیز ایران: 5⃣ درخواست دکتر محمدباقر قالیباف از در دوره جدید جنگ
War report No33 mohammadi 17021405.mp3
زمان: حجم: 29.6M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 33 مهدی محمدی - 17 اردیبهشت 1405
🇮🇷🇺🇸❗️شب گذشته اتفاقاتی در تنگه هرمز افتاد که هیچ گاه رسانه ای نخواهد شد... اما بدانید ضربه ای که شب گذشته آمریکا خورد فراتر از یک جنگ عادیست...تنگه هرمز دیشب ، شب قدر و نور تجلی خدا بود... امروز کله زرد بی مخ سر عقل آمد هر چند اثر گل زده را تا حدی امثال عباس عبدی و نادان های آکسیوس محور داخلی از بین بردند :نماینده سابق مجلس انگلستان: اطلاعاتی به من رسیده و هیچ شکی ندارم که ناو «یواس‌اس نیمیتز» هدف قرار گرفته و صدها نیروی آمریکایی کشته شده‌اند. 🔹️من تصاویر ماهواره ای پایگاه های آمریکا را دیده ام. یک سانسور گسترده در پنتاگون در جریان است.
🟥 خیلی صریح می‌گوییم: ✔️ حزب الهی مثل حزب شیطان عمل نمی‌کند! ✔️ حزب الهی دروغ نمی‌گوید! ✔️ حزب الهی به وقتِ افق جنگ شناختیِ دشمن به جنگ ساختارهای جمهوری اسلامی نمی‌رود و به ویرانی‌اش فکر نمی‌کند! 🔻 برخی حزب الهی نماها اگر روایت لحظات ترور امامِ شهیدمان و موقعیت مکانی عراقچی در نهاد رهبری که در کمیسیون امنیت ملّی گزارش شد و همه شنیدند و ضبط شد می‌شنیدند از خجالت آب می‌شدند و یا وقتی که در کمیسیون از پشت پرده توییت مشهورش که برخی آن را دلیلی سازمان یافته برای کاهش قیمت نفت از سوی وی تفسیر و تحلیل کردند مطلع می‌شدند از تهمت‌های بی حساب‌شان شرمگین شده و شاید توبه می‌کردند! 📌از خدا خواستم هرگز مرعوب سه جریان داخلی نشوم: الف) لیبرال‌ها ب) متحجرین ج) انقلابیونِ سوپر ✅️ فاعتبروا یا اولی الابصار 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی