eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️ آیا حتمال شروع مجدد اغتشاشات و درگیریهای خیابانی وجود داره؟آیا شبکه باقیمانده دشمن در داخل کاری میتونن بکنن ؟ 🔻 این روزها خیلیا راجع به شروع مجدد درگیری های خیابانی سوال میکنن و ابراز نگرانی میکنن چند نکته رو عرض میکنم تا کمی نسبت به مختصات این محور آشنایی بیشتری برای تحلیل دقیق تر داشته باشید: 🔹 عمده شبکه میدانی اسرائیل همانی بود که در 18 و 19 دی ماه به میدان آمد؛ از آن شبکه: 1- بخشی در همان ایام کشته شدن 2- تا حدود یک هفته بعد، برای حدود 12000 نفر از بازداشتی ها ( که عمدتا لیدر و فعال میدانی بودن) پروسه تشکیل پرونده و کیفرخواست صادر شد. - بخشی از آنها حکمشون صادر شده و در حال اعدام هستند ( خود اعدام ها اثر بازدارندگی مثبتی بر روی جمعیت هوادارِ اسرائیلی داره) - بخشی شون هم احکام زندانشون صادر شده که در حال گذران دوره محکومیتشون هستن - بخشی هم منتظر صدور حکم و اجراش هستند 3- حدود 20 هزار نفر از بازداشتی های همان ایام، با توجه به عدم انجام فعل مجرمانه شون با اخذ تعهد آزاد شد ( البته حسابی مورد تبیین و هوشیاری قرار گرفتن که در صورت تکرار به اون 12000 نفر ملحق میشن )(خانواده هاشون هم حسابی آگاه سازی شدن😄) 4- از دی ماه تا امروز هم چند هزار نفر دیگه از فعالین و لیدرها، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدن 👈 در عمل کمرِ سازمانِ اجرایی شون تا حدود زیادی شکسته و قدرت عمل بالایی همچون 18 و 19 دی ماه رو نداره 5- در طول این چند ماه، بسیاری از افراد درون شبکه اسرائیلی، پی به ماهیت آنها برده و از آنها جدا شده اند. ( در واقع ریزش بسیار بالایی داشته اند) 6- اشراف ما به شبکه آنها بسیار بالاتر از گذشته شده است 7- شرایط عمومی کشور به شکلی هست که امکان مانور بالایی برای آنها فراهم نمیکنه 8- دسترسی های مجازی شبکه شون محدود شده ( به دلیل قطع بودن اینترنت بین الملل) 9- افکارعمومی باهاشون همراهی نداره ( بلکه کاملا بر علیه آنهاست) 10- و ... 👈 لذا امکان ایجاد وضعیتی مانند 18 و 19 دی ماه در شرایط فعلی، بسیار ضعیفه ( برآوردهای خودشون اینه که حدود 6 ماه زمان نیاز دارن ) 🔻 سوال: آیا این شبکه هیچ کاری نمیتونه انجام بده؟! 👈 میتونه انجام بده و انجام خواهد داد اما نه به شکل 18 و 19 دی ماه؛ - ممکنه چند عملیات کور تروریستی انجام بدن - یا چند شلوغی محدود در چند خیابان - یا آتش زدن و خرابکاری اما فعلا ظرفیت اقدام بزرگ و موثری رو ندارند. هر چند به شدت در حال تلاش و برنامه ریزی هستند که اقدامی انجام بدهند. ✍سید احمد رضوی ™ @antisaloosion
🔴 ده ضابطه در کلام «رهبر شهید انقلاب» (بیان ده ضابطه در دو سخنرانی مربوط به قبل و بعد از جنگ ۱۲ روزه) ۱. احتمال صحت بدهید 🔻بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر است؛ چرا مثلاً فرض کنید در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت؟ اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، این درست نیست. آن کسانی که متصدی این کارها هستند به انقلاب دلبستگی‌شان، وابستگی‌شان، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست؛ نمیشود متهم کرد. حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. ۲. تهمت نزنید 🔻من سال گذشته یکی از توصیه‌هایم این بود که انتقاد کنید، نقد اشکال ندارد. منتها نقد کردن با زدن فرق میکند. مراقب باشید وقتی میکنید، کسی را متهم نکنید. ۳. در برخی موارد، حتی سوال را هم مطرح نکنید: 🔻سؤال مطرح بشود اشکال ندارد، سؤال مطرح بشود، ابهام مطرح بشود و فرصت جواب دادن بوجود بیاید. گاهی هست که بعضی از سؤالات را طرف جواب هم نمیتواند بدهد، یعنی ندارد یا امکان جواب دادن نیست نسبت به این قضیه. اینطور موارد . ۴. بن‌بست‌نمایی نکنید 🔻در انتقادها مراقب باشید نشود؛ یعنی جوری انتقاد نکنید که وقتی مردم عادی میشنوند، احساس بن‌بست بکنند. گاهی اوقات اشکالی که بیان میشود، جوری است که وقتی انسان آن را میشنود، احساس میکند واقعاً هیچ راهی وجود ندارد. خب، این غلط است. ۱۴۰۳/۱۲/۲۲ ۵. انتقاد با لحن مناسب 🔻ممکن است کسی در یک قضیه‌ی مربوط به نظامی یا دیپلماسی یا غیره به یک مسئولی اعتراض داشته باشد، ما نمی‌گوییم اعتراض را نگویند. چرا، منتها: اولاً لحنی که برای بیان اعتراض و بیان انتقاد انتخاب میشود قابل قبولی باشد. ۶. کسب اطلاع، شرط انتقاد 🔻 ثانیاً بعد از تحقیق باشد. بعد از اطلاع‌یابی باشد. گاهی اوقات یک چیزهایی را، بعضی انسان، من می‌بینم در روزنامه‌ها بعضی جاهای دیگر، می‌بینم بعضی یک حرف‌هایی می‌زنند، اعتراض‌هایی میکنند، ناشی از است، نمیدانند چه کار انجام گرفته یا چه کار باید انجام میگرفته و نشده، مثلاً انجام بگیرد. ناشی از است. اطلاع درست به دست بیاورند و با لحن مناسب نظراتشان را ابراز کنند. ۷. تبیین آری، جنجال نه 🔻 لازم است. رفع مغالطه‌هایی که گاهی انجام می‌گیرد لازم است. اما را به میان کشیدن و درباره‌اش بحث کردن و بر روی مسائل کوچک کردن این مضّر است. اینها با هم فرق دارد. همان ابطال مغالطه‌ای هم که عرض کردیم، با بهترین شکلش باید آن را انجام بدهند که مشکلی برای کشور به وجود نیاید. ۸. بحث‌های جناحی ممنوع 🔻وفاداری به نظام به زبان، در زبان، در اظهار، این چیز لازم و مفیدی است. هم لازم است، هم مفید است؛ که همه سیاست‌های کلی نظام را در همین زمینه‌ی مورد بحث تأیید کنند و حمایت کنند و مورد قبول قرار بدهند. این لازم است اما اینکه یک اختلاف‌نظرهایی وجود دارد بین افراد، اینها را غلیظ کنند که این مال فلان است، این مال فلان جناح است، این حرفش این جوری است، نه، این مضرّ است. این است. ۹. شور انقلابی آری، بی‌صبری نه: 🔻شور و هیجان عمومی مردم لازم است. امروز ملّت ایران یک شور و هیجانی دارد، به خصوص جوانها شور و هیجان دارند، این چیز خیلی خوبی است، این چیز خیلی لازمی است، اما مضرّ است. اینکه بی‌صبری کنند، که آقا چرا نشد، چرا نکردید، چرا اقدام نشد، فلان، این مضرّ است. یعنی بدانیم کدام کار، کار درستی است، کدام کار کار مضرّی است. ۱۰. اتحاد ملی را حفظ کنید 🔻 ... افراد با جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون، با جهت‌گیری‌های سیاسی گاهی متقابل، با وزن مذهبیِ کاملاً متفاوت، در کنار هم ایستادند و این وحدت بزرگ را، این را به وجود آوردند. من حرفم این است: این را حفظ کنید، این را نگه دارند... هر کسی یک وظیفه‌ای دارد در قبال این حالت، این را نگه دارند. این با اختلاف سلیقه‌ی سیاسی منافات ندارد، با اختلاف وزن مذهبی منافات ندارد. این در کنار هم ایستادنِ برای دفاع از یک حقیقت است، دفاع از کشور است، دفاع از نظام است، دفاع از ایران عزیز است. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ ™ @antisaloosion
🔴خلاصه ی پنج درخواست قالیباف از مردم در دوره جدید جنگ ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دومین پیام صوتی دکتر محمد قالیباف.mp3
زمان: حجم: 10.7M
✅دومین پیام صوتی رئیس مجلس به مردم عزیز ایران: 5⃣ درخواست دکتر محمدباقر قالیباف از در دوره جدید جنگ
War report No33 mohammadi 17021405.mp3
زمان: حجم: 29.6M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 33 مهدی محمدی - 17 اردیبهشت 1405
🇮🇷🇺🇸❗️شب گذشته اتفاقاتی در تنگه هرمز افتاد که هیچ گاه رسانه ای نخواهد شد... اما بدانید ضربه ای که شب گذشته آمریکا خورد فراتر از یک جنگ عادیست...تنگه هرمز دیشب ، شب قدر و نور تجلی خدا بود... امروز کله زرد بی مخ سر عقل آمد هر چند اثر گل زده را تا حدی امثال عباس عبدی و نادان های آکسیوس محور داخلی از بین بردند :نماینده سابق مجلس انگلستان: اطلاعاتی به من رسیده و هیچ شکی ندارم که ناو «یواس‌اس نیمیتز» هدف قرار گرفته و صدها نیروی آمریکایی کشته شده‌اند. 🔹️من تصاویر ماهواره ای پایگاه های آمریکا را دیده ام. یک سانسور گسترده در پنتاگون در جریان است.
🟥 خیلی صریح می‌گوییم: ✔️ حزب الهی مثل حزب شیطان عمل نمی‌کند! ✔️ حزب الهی دروغ نمی‌گوید! ✔️ حزب الهی به وقتِ افق جنگ شناختیِ دشمن به جنگ ساختارهای جمهوری اسلامی نمی‌رود و به ویرانی‌اش فکر نمی‌کند! 🔻 برخی حزب الهی نماها اگر روایت لحظات ترور امامِ شهیدمان و موقعیت مکانی عراقچی در نهاد رهبری که در کمیسیون امنیت ملّی گزارش شد و همه شنیدند و ضبط شد می‌شنیدند از خجالت آب می‌شدند و یا وقتی که در کمیسیون از پشت پرده توییت مشهورش که برخی آن را دلیلی سازمان یافته برای کاهش قیمت نفت از سوی وی تفسیر و تحلیل کردند مطلع می‌شدند از تهمت‌های بی حساب‌شان شرمگین شده و شاید توبه می‌کردند! 📌از خدا خواستم هرگز مرعوب سه جریان داخلی نشوم: الف) لیبرال‌ها ب) متحجرین ج) انقلابیونِ سوپر ✅️ فاعتبروا یا اولی الابصار 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی
آنتی سالوسیون
🟥 خیلی صریح می‌گوییم: ✔️ حزب الهی مثل حزب شیطان عمل نمی‌کند! ✔️ حزب الهی دروغ نمی‌گوید! ✔️ حزب ال
❌نظام بی‌در و پیکر نیست که بر فرضِ محالِ ممکن اگه دکتر عراقچی خائن بود بذاره به کارش ادامه بده نظام بر سر حفظ منافع انقلاب با احدی تعارف نداره مخصوصا بر سر حفظ جان ولایت‌فقیه رهبری و سایر فرماندهان نظام در محل کار بودند محل کاری عیان و پیدا جایی که به راحتی قابل رصد دشمن بود این نبود که عراقچی با برنامه رفته باشه اونجا و بعدش ردیابی شده باشه اگه عراقچی خائن بود نظام نمیذاشت در این شرایط حساس جنگی دکتر عراقچی در مذاکرات حضور پیدا بکنه و یا اینکه با سران چین و روسیه پاکستان و ترکیه و ... دیدار و در رابطه با مسائل کلان و محرمانه گفتگو بکنه امام شهیدمان تاکید موکد داشتند که مسئولین رو تخریب نکنیم و این کار رو نفی کردند ولی کار یه عده از تخریب گذشته و دارند به مسئولین خدوم تهمت میزنند این است منشِ ولایتمداری⁉️⁉️ ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
❌نظام بی‌در و پیکر نیست که بر فرضِ محالِ ممکن اگه دکتر عراقچی خائن بود بذاره به کارش ادامه بده نظام
‼️جناب آیت‌الله شما از کجا مطلع شدید که دکتر عراقچی خواستار ملاقات با رهبری شدند و رهبری اجازه ملاقات به ایشون رو ندادند؟؟ بالاخره ادعای خیلی سنگینی کردید باید مستند ارائه بدید قرار نیست هر کی از راه رسید بدون سند و مدرک و از روی هوا یه حرفی بزنه و ملت رو نسبت به مسئولین بدبین بکنه جوری حرف نزنید که بشه امام سیدمجتبی خامنه‌ای از مدیریت میدان دیپلماسی و میدان نظامی عاجز و ناتوان‌اند الحمدلله امام جوان و نخبه ما با تدبیر تمام هر دو میدان دیپلماسی و نظامی رو مدیریت میکنند و همین مدیریت عالی باعث شده دشمن در باتلاق خودساخته دست و پا بزنه که در نهایت امام جوانِ باتدبیرِ ما ، از ظفر و پیروزی صحبت بفرمایند پذیرش آتش‌بس و مذاکره با طیِ مسیرِ تخصصی و تائید رهبری انجام شد که این تائید ،همراه با و رهبری است پس مطمئن باشید منجر به وادادگی نمیشه و نیازی نیست شما وزارت‌خارجه و دولت رو ویران کنید‼️ دشمن داره دو مجاهد عرصه دیپلماسی و نظامی رو تخریب میکنه و عده‌ای با ادعاهای دارند پازل دشمن رو تکمیل میکنند@antisaloosion
قابل توجه آن‌ها که سیاست را با فیلم های اکشنِ گروگان‌گیری اشتباه گرفته اند: گزارش NBC: ترامپ پروژه آزادیِ تنگه هرمز را لغو کرد چراکه عربستان به او اعلام کرد اجازه نخواهد داد در قلمرو خود به صورت نظامی عمل کند و هواپیماهای آمریکایی در پایگاه‌های این کشور برخاست و فرود داشته باشند! ™ @antisaloosion
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مجریان بی مغز شبکه منوتو: پا روی دم امارات نگذارید میاد سریع صافتون میکنه!! 🔹ای لعنتی های آریایی عرب نپرست، از لج جمهوری اسلامی عرب پرست هم شدین بی شرفا ™ @antisaloosion