eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🟪 / دوباره گذاشتند روی اتومات رفتند خوابیدند! هنوز داره پیامک میاد که به قالیباف رآی ندهید! این عملیات علیه مجلس شبیه بخشی از کودتای دی ماه علیه ساختارهاست! 🟣 به دو پیام از دهها هزار پیامکی که هنوز در حال ارسال به من و برخی نمایندگان است در تصویر بالا توجه بفرمایید؛ ۱۰ ساعت از انتخابات هیئت رییسه مجلس می‌گذرد کماکان پیام میاد که خاک توی سرتون که رفتین توی ویلاهاتون و مبادا به قالیباف رآی بدهید و به جناب نقد علی رآی بدهید! ⭕️ ستاد مرکزی پیامک سازی با سرشماره‌های گوناگون بصورت حجمی کماکان در حال ارسال پیامک به نمایندگان است؛ محل این ستاد شاید خانه‌ای تیمی در تهران و شاید هم خانه‌ای در تل‌آویو باشد؛ در هر صورت سرکردگانِ انقلابیونِ سوپر بدانند یا ندانند در ایجاد خشمِ عمومی و کینه علیه ساختارهای جمهوری اسلامی و نهایتا شورش مورد نظر دشمن دخالت دارند؛ این خط به همکاری مشترک این چند نماینده و استودیوی لندنی در کودتای دی ماه هم شباهت دارد؛ آنگاه که در طول یک سال و نیم گذشته و بخصوص دی ماه ساختارها را فاسد نشان می‌دادند و خواستار خروج نمایندگان از ساختمان بهارستان و قطع عضویت نمایندگان از پارلمان می‌شدند! حالا هم در حال تولید خشم علیه مجلس هستند و....(آیا دشمن در حال پروژه ی جدید اغتشاش پایه است؟ بله! این خبر دستگاه‌های اطلاعاتی است) 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی ™ @antisaloosion
هدایت شده از آنتی‌ سالوسیون➋
یک میلیون فالور در ایتا برای گفتن این خلاف گویی‌ها ! آیا تاثیر خودش رو روی مذهبی ها نمیگذاره؟ نباید برخورد بشه؟ شیخ فرهاد فتحی در این خصوص در کانال خود نوشت: کی گفت توافق شده؟! دشمن. کی گفت نقض شده؟! دشمن. ولی وقتی کینه ی انتخاباتی تمام نشود با منابع دشمن از توییتر تا ایتا به نیروهای خودت حمله میکنی. به نیروهایی که هر لحظه ممکن است شهید شوند و مثل لاریجانی و شمخانی برید مطالب قبلتون رو پاک کنید. توافقی انجام شود منابع رسمی میگن. از اولیات رسانه است که نباید به منابع دشمن در اوج جنگ شناختی اعتماد کرد ولی چه کنیم که رسانه دست کسانی است که یک ربع نمیتونند به صورت زنده بیان لایو از حرفاشون دفاع کنند و همینجوری حرف میزنند. دست کسانی است که نه تخصصی در دین دارند و اسلام سیاسی رو میشناسند نه تخصصی در سیاست دارند و نهایت کاری که قبل این تحلیل ها کردند دوره ی از پوشک گرفتن بچه بود. چی بگیم. یاعلی...
هدایت شده از آنتی سالوسیون
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این تکه از برنامه گفتگو محور در صداوسیما رو حتما ببینید سید حسین حسینی(مجری میهمان): دوستان سفارشی توسط خودرویی که از شهرستانشون به دعوت یکی از مسئولان سازمان آمده اینجا کارت آبی بهش دادن و گفتن تو از امروز خبرنگار ارشد حوزه فلانی... مهدی مهدیقلی: الان تلویزیون رو روشن می‌کنیم میبینیم آقا(هنوز نیامده) جلو وزیر نشسته( به عنوان مجری تا گفتگو کنه)... مهدی‌قلی(با کلی مِنو مِن کردن): تو حوزه سیاست گذاری هم بعضی وقتها سازمان کوتاهی میکنه...(: نهایتا مجری ورود می‌کند چون یادش اومده یه تذکر قبلا بهش دادن(: @antisaloosion
دعای عرفه آسان.pdf
حجم: 1.8M
فایل فوق حاوی ساده‌ترین ترجمه دعای عرفه به صورت جمله‌جمله است که با تلاش و تحقیق ویژه، تولید شده است. برای دیگران هم ارسال کنید. ™ @antisaloosion
🔰 تحلیل_رسانه‌ای ،پروژهٔ تهدید نمایشی: 🔸 وقتی عقب‌نشینی را با سایهٔ جنگ پنهان می‌کنند. 🔸صحنهٔ رسانه‌ای دشمن آشکارا به دوگانگی ساختاری رسیده است ،دوگانگی‌ای که می‌توان آن را «پارادوکس تهدید و التماس» نامید: 👌از یک سو، رسانه‌های غربی با برجسته‌سازی سناریوهای حمله، تکرار ادعاهای امنیتی دربارهٔ پهپادها و عملیات سایبری، و حتی لغو برنامه‌های شخصی ترامپ به بهانهٔ «مشغولیت با پروندهٔ ایران»، سعی دارند سایهٔ تهدید نظامی را بر فراز میز مذاکره حفظ کنند. 🔸اما از سوی دیگر، اعزام همزمان میانجی‌های پاکستانی و قطری به تهران، و اعتراف صریح فاینانشال تایمز، رویترز و آتلانتیک به این که گزینه‌های نظامی «پرهزینه، بی‌تضمین و فاقد دستاورد سیاسی» هستند. 🔸نشان می‌دهد که واشنگتن در واقع به دنبال یک «راه‌حل سیاسی کنترل‌شده» برای خروج از بحران خودساخته‌اش است. این تناقض، «پروژهٔ تهدید نمایشی برای استتار عقب‌نشینی» را آشکار می‌سازد: ◀️هدف، حفظ آبرو در برابر افکار عمومی داخلی و متحدان منطقه‌ای، همزمان با تخلیهٔ آرام از مواضع حداکثری. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔰 تحلیل_رسانه‌ای ،پروژهٔ تهدید نمایشی: 🔸 وقتی عقب‌نشینی را با سایهٔ جنگ پنهان می‌کنند. 🔸صحنهٔ رسا
🔍 سه محور عملیات روانی دشمن در این مرحله: 1️⃣ مقصرنمایی ایران: ادعای «بن‌بست‌سازی در مذاکرات» برای توجیه شکست دیپلماتیک خود. 2️⃣ امنیتی‌سازی فرامرزی ایران: طرح ادعاهای اثبات‌نشده دربارهٔ عملیات سایبری، تهدید پهپادی در خاک آمریکا، و جابه‌جایی‌های مالی پنهان ، با هدف ترساندن افکار عمومی غرب و زمینه‌سازی برای تحریم‌های فراسرزمینی. 3️⃣ مهندسی شکاف‌های داخلی و منطقه‌ای: بزرگنمایی نقش سرداران نظامی در تصمیم‌گیری، و همزمان تلاش برای متهم‌سازی حزب‌الله و حشد الشعبی به عنوان «ابزارهای نیابتی» ، تا تصویری از «ایرانِ خارج از کنترل» القا شود. ⚖️ اما واقعیت چیست؟ شکاف‌های آشکار در روایت دشمن، از تنزل جایگاه نتانیاهو به «بازیگری حاشیه‌ای» (طبق گزارش نیویورک تایمز)، گرفته تا اعتراف به خنثی‌سازی مزیت ژئوپلیتیک الفجیره توسط محدودهٔ نظارتی جدید ایران، و نگرانی نخبگان عرب از نهادینه‌شدن بازدارندگی تهران، همگی نشان می‌دهند که ابتکار عمل راهبردی اکنون در دست ایران است. ™ @antisaloosion
بازتاب رسانه‌ای گسترده پیام مقام معظم رهبری درباره افول جایگاه آمریکا در منطقه خبرگزاری آناتولی: 🔹مقام معظم رهبری ایران روز سه‌شنبه گفت که واشنگتن دیگر نقطه امنی در منطقه نخواهد داشت. خبرگزاری بلومبرگ: 🔹این اظهارات نشان‌دهنده دیدگاه ایران مبنی بر این است که این جنگ در موازنه قدرت منطقه غنی‌ از نفت خلیج فارس تغییرات اساسی ایجاد کرده، موجب تضعیف آمریکا شده و نوعی بازدارندگی ایجاد کرده است. خبرگزاری فرانسه به نقل از ایشان نوشت:   🔹مسلم است که عقربه‌های زمان به عقب بازنخواهد گشت و ملت‌ها و سرزمین‌های منطقه دیگر سپری برای پایگاه‌های آمریکا نخواهند بود. روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم به نقل از ایشان نوشت: 🔹رژیم ضعیف صهیونیستی و غده سرطانی اسرائیل به مراحل پایانی عمر ملعون خود نزدیک شده است. 🔹روزنامه صهیونیستی جروزالم پست: مقام معظم رهبری ایران، آمریکا را در سراسر غرب آسیا تهدید کرده و گفت که اسرائیل در آستانه نابودی است. ™ @antisaloosion
🔰 انقلابی‌گری یا خودویرانگری؟ پوپولیسم در لباسِ نفاق؛ معمارانِ بی‌اعتمادی چه کسانی‌اند؟ ترکیب خطرناک «بی‌صبری انقلابی» و «بی‌اعتمادی ساختاری»، کارآمدی و انسجام کشور را هدف گرفته است. متأسفانه برخی نمایندگان مجلس و تریبون‌داران با جایگزینی «عقلانیت» با «هیجان» و ترویج تئوری‌های توطئه، به جای حل مسئله، مشغولِ «مقصرسازی» و ترورِ شخصیت‌های واقع‌بین هستند تا با خالص‌سازی، سهم بیشتری از قدرت داشته باشند. ™ @antisaloosion
❌ ایکاش توبه کنند... ✅ آقاجان ما حج امسال را ابزار دانستند , اما فراموش نمی کنیم تا همین چند هفته قبل چطور یک عده مسئولان را ، دولت را ، سازمان حج را ، و... و خطاب کردند که دارند زائران را به گروگان گیری می فرستند!!!! ❌ ایکاش آن بلاگرهای مجازی و آن سخنرانهای کت و شلواری و معمم که مردم را ترساندند ، بگیرند و در خود کنند. 👇👇👇 🚨🚨 امیدوارم مخاطب محترم بداند وقتی ما می گوییم چنین کانال ها و سخنرانهایی از مبانی دور هستند ، دروغ نداریم بگوییم، عین واقعیت است. آیا آن افراد الان حاضرند در محضر عموم مردم ، کنند؟؟؟ ✍ احسان عبادی ™ @antisaloosion
چرا دشمن شکست‌ خود را وارونه جلوه می‌دهد؟ 🔹لزوم بازتعریف تمدنی پیروزی محمدمهدی معیر، پژوهشگر اجتماعی و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹پیش از هر چیز ما نیاز داریم که یک بار دیگر مفهوم «پیروزی» و «شکست» را برای افکار عمومی و توده مردم بازتعریف کنیم. باید بدانیم که پیروزی صرفاً تجاوز، اشغال فیزیکی یا غلبه کوتاه‌مدت تاکتیکی در یک جبهه خاص و مقطعی نیست. 🔹دشمن همواره تلاش کرده است که از ابزار روایت‌سازی استفاده کند. جالب اینجاست که دشمن، ما را متهم به استفاده از جنگ روانی می‌کند؛ در حالی که خود مجرم اصلی و کاربر همیشگی این سلاح رسانه‌ای است. 🔹نگرش مردم باید نسبت به این ماجرا تغییر کند تا معنای حقیقی پیروزی و شکست بازتعریف شود. این روایت‌سازی باید از مجرای ارزش‌های بنیادین ما همچون فتوای جوانمردی، اصالت فرهنگی و تمدنی عبور کند و به جامعه منتقل شود. 🔹اما چرا جامعه گاهی این عظمت را به وضوح درک نمی‌کند؟ علت اصلی آن است که مردم ما به نوعی دچار «حجاب معاصرت» شده‌اند. وقتی انسان در متن یک واقعه تاریخی بزرگ زندگی می‌کند، به دلیل هم‌عصر بودن با بحران‌ها و مجاورت با مشکلات روزمره، ممکن است متوجه ابعاد اعجازآمیز کار خود نشود. سال‌ها باید بگذرد تا وقتی آیندگان به این دوره از تاریخ ایران و این مقاومت نگاه می‌کنند، عظمت آن را دریابند. ™ @antisaloosion
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرکسی دعای را با توجه به معنایش بخواند، از وقتی دعا را شروع به خواندن می‌کند تا به آخر برسد، به کلی تغییر می‌کند نسبت به آدمی که قبل از خواندن دعا بود. 🥀 اَللَّهُـــمَّ صَلِّ عَلــَی مُحَمـّـــَدٍ وَآلِ مُحَمـّــَدٍ وَعَجّـــِـلْ فــَرَجَهُـــمْْ التماس دعا ™ @antisaloosion