توصیه #بسیار_مهم رهبر انقلاب به رسانه ها
که کم بهش توجه شد درحالی که هشدار بزرگی در این قسمت از پیام داده بودن❗️
رهبر انقلاب: رسانه ها از پرداختن به #نقاط_ضعف به طور #جدی خودداری کنند. در غیر این صورت امکان وصول دشمن به #مقصودش وجود دارد!!!
بعضی رسانه ها منتظرن یه ضعفی آشکار بشه تا مدت ها بهش بپردازن! عیار ولایت پذیری اینجاست که مشخص میشه نه با حرف و ادعا...
™ @antisaloosion
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضرت ابراهيم علیه السلام ایثار نکرد.
™ @antisaloosion
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه تیکه از دعای عرفهٔ امام حسین علیه السلام که جیگر آدمو آتیش میزنه...💔
.
.
.
™ @antisaloosion
🚨عید قربان مصداق بارز پاسخ به شبههی "چرا این پولها رو به فقراء نمیدید؟" و #عید_غدیر مصداق پاسخ به این شبهه که "دین اسلام دین گریه و زاریه" است.
👈 اما بازهم نسبت به اینها شبهه وارد میکنند و شادی کردن و قربانی کردن رو بهانهای برای حمله قرار میدهند.
واقعا اینروزها مصداق "ولن ترضی عنک الیهود والنصارای حتی تتبع ملتهم" را میشود دید.
تا کور شود هرآنکه نتواند دید...
💚 مبلغ #غدیر باشیم 💚
8 روز مانده تا عید عظیم غدیر
™ @antisaloosion
نماهنگ سرآغاز دفتر.mp3
زمان:
حجم:
1.4M
سرآغاز دفتر زدم نام حیدر
امیر توانا ابانا ابانا ،علی مولانا ...
۸ روز تا عید غدیر💚
غدیری ام سقیفه ای نیستم
#تبلیغ_غدیر_واجب_است
™ @antisaloosion
به شهدای اخیر میگویند #شهید_مذاکره!!!!
چرا ؟
چون در دورهی مذاکره شهید شدند
لابد باید ۲۰۰هزار شهید دوران دفاع مقدس یا چندین هزار شهید جنگهای اخیر هم بگوییم #شهید_جنگ
چون در دوران جنگ شهید شدند؛
با این منطق احمقانه پس دوران مذاکره تعداد شهدای کمتری دارد پس همیشه باید فقط مذاکره کنیم؛
در همین منطق احمقانه رهبری شهید را هم کشتهی مذاکرات خطاب میکنند؛
رهبری که تمام عمرش را مجاهدت کرده
سالها با دشمن داخلی و خارجی مبارزه کرده
خودش نزدیک چهل سال فرمانده و رهبر جبههی بینالمللی مقاومت بوده را قتیل المذاکرات برچسب گذاری کردند؛
رهبری شهید مبارزه بود
شهید مجاهدت بود
شهید جهاد بود
تصور میکنید دارید به رهبری با این برچسبگذاری احمقانه خدمت میکنید؟
یا نکند میخواهید جمهوری اسلامی را مقصر شهادت رهبر خود معرفی کنید؟
و نکند میخواهید رهبر فعلی را مقصر شهادت جوانان اخیر اعلام کنید؟
فرمان جنگ و صلح و آتشبس و مذاکره فقط در اختیار فرماندهی کل قواست؛
نیروهای مسلح گوش به فرمان ایشانند
خون شهدا و مجاهدت آنان را با برچسبگذاری احمقانه و عقده و کینههای انتخاباتی ضایع نکنید؛
با این حرفها هم آنان که شما میخواهید و آرزو دارید هرگز رنگ ریاستجمهوری را نخواهند دید؛
تمام شهدای ما شهدای وطن و اسلام هستند
دستهبندی احمقانهی شما برای شهدا بدعت خطرناکی است
احمقانهتر از این جماعت آنان که به شهدای اخیر لفظ قربانی میدهند؛
برچسبزنی احمقانهی شما نهایتا باعث از بین رفتن روحیهی شهادتطلبی خواهد شد؛
نکند سرباز باید دودوتا چهارتا کند که الان اگر کشته شد قرار است توسط دیگران شهید خطاب شود یا صرفا یک قربانی؟
مملکت ما دائم شهید تقدیم اسلام میکند
چه جنگ ، چه مذاکره ، چه در لب مرز ، چه در وسط شهر و تامین امنیت ، و چه حتی در لبنان و سوریه؛
همه شهدای وطن هستند؛
همه شهدای اسلاماند
خون شهید میجوشد و قطعا خون تمام آنان بیتوجه به اینکه در کدام دوره شهید شدند برای اعتلای ایران و اسلام به یک میزان اثربخش است؛
رحمت و رضوان الهی بر تمام شهدا
™ @antisaloosion
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنگ شد !!!!🤯
داره مذاکره میشه !!!!😡
معلوم هست چه خبره؟!🤔
الان باید چکار کنیم؟؟🤦♂
✌️۲ دقه وقت بزار کلیپ رو ببین🧠
™ @antisaloosion
هروقت عید قربان میشه یاد این توییت استاد !! صادق زیباکلام !!! میوفتم🤦♂️
™ @antisaloosion
❌ این اکانت فیک است و ایشان بعد یکی دوبار بسته شدن اکانتش در توئیتر ، فعلا هیچ حساب رسمی در آن ندارند❌
™ @antisaloosion
577.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍و حالُ روز کسانی که طهلیل شون دقیقا ، #نقطه_مقابلِ مقامِ عظمایِ ولایته 😬
مگه آیه از آسمون نازل شده که حتما باید شما تحلیل کنید ؟؟
اونم تحلیل از سر ناآگاهی ، که تهش برا خودتون هم بد بشه
به فرامین امام شهید توجه کنید
+مردم رو ناامید نکنید
+به مسئولان توهین نکنید ,تخریب نکنید
+شتاب زده عمل نکنید
به دولت کمک نمیکنید نکنید حداقل چوب لای چرخش نگذارید !!!
از عاقبت خودتون بترسید وگرنه اکثر اونایی که شما تخریب کردید خوش عاقبت شدن و به شهادت رسیدن
برای خودتون بَده که دقیقا اونایی رو که تخریب کردید شهید شدن+)
یعنی شهدای زنده رو نشناختید و بهشون تا تونستید زخم زبان زدید
#التماس_بصیرت
™ @antisaloosion
📌«جزئیات توافق موقت از زبان رسانههای عربی و عبری: آتشبس ۶۰ روزه، بازگشایی هرمز، نفت ایران و اختلاف بر سر اورانیوم»
در ۲۴ ساعت گذشته، رسانههای عبری و عربی بهطور گستردهای از جزئیات پیشنویس توافق موقت احتمالی بین ایران و آمریکا گزارش دادهاند. مهمترین مفادهای مطرحشده در این گزارشها عبارتند از:
۱. تمدید آتشبس و گسترش آن به سایر جبههها
بر اساس گزارش شبکهٔ «العربیه»، پیشنویس توافق شامل تمدید آتشبس به مدت ۶۰ روز با امکان تمدید مجدد است. این منبع همچنین ادعا کرده که آتشبس میتواند جبهههای دیگر، از جمله لبنان، را نیز در بر بگیرد.
۲. بازگشایی تنگه هرمز و بازگشت آزادی کشتیرانی
رسانههای «العربیه» و «الحدث» گزارش دادهاند که پیشنویس بر بازگشایی تنگه هرمز بدون دریافت عوارض، تضمین امنیت ناوبری و پاکسازی مینها و موانع دریایی تأکید دارد. همچنین، طبق ادعای این دو رسانه، بازگشت آزادی کشتیرانی باید طی یک دورهٔ ۳۰ روزه اجرا شود.
™ @antisaloosion