شما ایرانی هستید؟
🔹«ایران سلام... سلام ایران...» صدایی از میان جمعیت مسجدالحرام مرا متوقف کرد، برگشتم. مردی که چند متر آنطرفتر ایستاده بود، با دست اشاره میکرد.
🔹خودش را به من رساند و قبل از هر چیز پرسید: «ایران خوب است؟» گفتم: «الحمدلله، خوب است.» لبخندی زد. انگار منتظر شنیدن همین جمله بود. دعایی زیر لب خواند، مرا در آغوش گرفت و در میان جمعیت ناپدید شد.
🔹گاهی فقط گفتن دو کلمه کافی بود «من ایرانیام». پس از آن زائری از کشوری دیگر سراغ اوضاع ایران را میگرفت، بانویی از الجزایر برای پیروزی ایران در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی دعا میکرد.
🔹زائری از اندونزی درخواست عکس یادگاری داشت و مسلمانی از فلسطین، یمن یا حتی چین و فرانسه با شوق دست در گردن زائر ایرانی میانداخت.
🔹این روزها که مناسک حج به پایان رسیده و ۳۰ هزار حاجی ایرانی در مکه هستند، هر کدام از حجاج روایتهای مشابهی از این سفر دارند که وجه مشترک همه یک چیز یعنی توجه ویژه زائران کشورهای مختلف به ایران و ایرانیهاست.
™ @antisaloosion
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راستشو بخوایم باید از سگ زرد تشکر کنیم!!
شاید میگید چرا؟
کلیپ رو ببینید.
™ @antisaloosion
قابل توجه تخریب گران و بهانه جویان!
✅ الجزیره: پرونده لبنان در صدر تعاملات مربوط به توافق بین تهران و واشنگتن
🇮🇷تهران در مذاکرات خود با واشنگتن بر سر مجموعهای از خطوط قرمز سختگیری میکند که در رأس آنها توقف جنگ در لبنان همزمان با توقف آن در ایران قرار دارد، زیرا تشدید تنشهای اسرائیل عاملی با تأثیر منفی بر روند مذاکره دیده میشود.
🇮🇷پ.ن: فلسفه حمایت ایران از لبنان بر اساس یک اصل ثابت استوار است: «حاکمیت تجزیهناپذیر است». بنابراین، دیدگاه ایران از این اصل نشأت میگیرد که امنیت منطقه یک کل واحد است و تضعیف لبنان یا رها کردن آن به عنوان لقمهای آسان برای پروژههای آمریکایی، به معنای تهدید مستقیم ثبات کل منطقه است. از این رو، قرار دادن لبنان به عنوان بندی مهم در میز مذاکرات ایران-آمریکا، قیمومیت بر این کشور نیست، بلکه یک سپر دیپلماتیک است که واشنگتن را از سوءاستفاده از ضعف رسمی لبنان برای تحمیل شرایط تسلیمطلبانه بازمیدارد.
✍🏻 دکتر مهدیه شادمانی
لبنان چی شد؟ فایل اول.mp3
زمان:
حجم:
3.9M
❌چرا لبنان تنها شد؟❌
فایل اول: 1/3
- بررسی تاریخچه درگیری لبنان و رژیم اشغالگر قدس
- چند بار توافق کردند؟
- چند بار آتش بسشون شکست؟!
- پاسخ به شبههای اساسی در انتها
🔰یک دور بشنو
و در ثواب نشرش شریک شو.
لبنان چی شد؟ فایل دوم.mp3
زمان:
حجم:
2.3M
❌چرا لبنان تنها شد؟❌
فایل دوم: 2/3
- بررسی اوضاع داخلی لبنان
- بررسی سیستم حکومت و قومیتها
- نسبت مردم و حکومت لبنان با حزبالله
🔰یک دور بشنو
و در ثواب نشرش شریک شو.
لبنان چی شد؟ فایل سوم.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
❌چرا لبنان تنها شد؟❌
فایل سوم: 3/3
- چرا اسراییل رو نزدیم؟!
- میزدیم چی میشد؟؟
- پیش شرط آتش بس مگه نداشتیم؟
- آیا ایران لبنان رو تنها گذاشت؟
🔰یک دور بشنو
و در ثواب نشرش شریک شو.
🚨🚨وقتی امثال شیخ مدعی انقلابی ما را تعمدا درگیر #دعواهای_پوچ_سیاسی با توهین و تمسخر و بردن نام مادر فلان رقیب سیاسی یا صبح تا شب حمله به آن یکی رقیب سیاسی به جای توجه به کارنامه خدمتشان به مردم میکنند؛ میشود اینکه👇🏻
👈🏻توهینی که به سردار قاسم سلیمانی کرد را توجیه میکنیم
👈🏻حمله اش را به سپاه و دستکاری انتخابات توجیه میکنیم
👈🏻در گرانترین رستوران فلان برج رفتنش را توجیه میکنیم
👈🏻درخواست تحویل امکانات مانند مسکن و خودرو اش و... از هیئت رئیسه را توجیه میکنیم
👈🏻دوقطبی سازی ها و دعواهای پشت تریبونش را توجیه میکنیم
👈🏻اقتصاد رئیسی را اقتصاد روحانی بخواند توجیه میکنیم
👈🏻خلاف فرمان رهبری عمل کردنش و من رادیوی رهبری نیستمش را توجیه میکنیم
👈🏻و امروز هم باید حمله اش به امام خامنه ای جوان را هم توجیه کنید
👈🏻و این مسیر انتها ندارد تا تک تکتان را در تقابل با خود امام عصر قرار ندهند...
✅ البته اگر نفوذی ها کشور را با تغییر حضور مردم در خیابان مبنی بر حمایت از نظام با اسم رمز #مطالبه_گری و...و حمله به داخل و مسئولان کف میدان به تجمعات اعتراضی علیه حمهوری اسلامی تبدیل نکنند و باعث سقوط نظام نشوند...
(نگویید ایران سوریه نمیشود که خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خودشان تغییر دهند همانطور که رئیسی را با صبح تا شب حمله به او به اسم دین و اسلام و رهبری از دست دادیم...
برای حمله به نظام حال با ریش و چادر یا با کراوات خدا به ما جایزه نمیدهد و ناسپاسی نعمت را سلب خواهد کرد)
™ @antisaloosion
بخشی از سخنرانی رهبر شهید در خطبههای نماز جمعه ۱۳۶۶/۰۲/۱۸
"اواﺋﻞ اﻧﻘﻼب ﺷﻌﺎرھﺎﺋﯽ ﮔﺎھﯽ روی در و دﯾﻮار ھﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﺪ ﮐﻪ ﻓﻼن ﻣﻄﻠﺐ را ﻣﺜﻼ ً اﻓﺸﺎ ﮐﻨﯿﺪ، ﻓﻼن ﻟﯿﺴﺖ را ﮐﻪ در ﭘﺮوﻧﺪه ھﺎی ﭘﻨﮫﺎﻧﯽ ﻣﺮاﮐﺰ اﺳﻨﺎد ھﺴﺖ، ﭼﺮا اﻓﺸﺎ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﺪ؟ ﭼﺮا در اﺧﺘﯿﺎر ﻣﺮدم ﻧﻤﯿﮕﺬارﯾﺪ؟ ﺧﻄﺎب ﺑﻪ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ، ﺧﻄﺎب ﺑﻪ دوﻟﺖ و ﺷﻮرای اﻧﻘﻼب و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ آن روز.
ﻣﺎ ھﻤﺎن وﻗﺖ ﻣﯿﻔﮫﻤﯿﺪﯾﻢ ﮐﻪ دﺳﺘﮫﺎی #ﺧﺎﺋﻦ دارﻧﺪ اﯾﻦ ﮐﺎر را ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ. اﯾﻨﺠﻮر ﻣﯿﺨﻮاﺳﺘﻨﺪ #واﻧﻤﻮد ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﯾﮏ اﺳﺮاری وﺟﻮد دارد ﮐﻪ اﯾﻦ اﺳﺮار را ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺑﺮای ﻣﺮدم اﻓﺸﺎ ﮐﻨﻨﺪ، اﻣﺎ اﻓﺸﺎ ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ؛ ﭼﻮن ﺑﻪ ﻣﺮدم اطﻤﯿﻨﺎن ﻧﺪارﻧﺪ ﯾﺎ اﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ دﻟﯿﻠﯽ ﻣﺼﺎﻟﺤﺸﺎن اﯾﺠﺎب ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ.
ﺑﻌﺪ ﮐﺎﻣﻼ ً#روﺷﻦ ﺷﺪ ﮐﻪ ﮐﺪام #ﮔﺮوھﮏ و ﺑﺮای ﭼﻪ ﻣﻘﺼﻮدی ﻣﯿﺨﻮاﺳﺘﻪ ﮐﻪ اﯾﻨﮫﺎ اﻓﺸﺎ ﺑﺸﻮد؛
ﻧﻪ ﺑﺮای اﯾﻨﮑﻪ ﻣﺮدم ﺑﻔﮫﻤﻨﺪ، ﺑﺮای اﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮدش ﺑﻔﮫﻤﺪ. ﺑﺮای اﯾﻨﮑﻪ آن اﺑﺮﻗﺪرﺗﯽ ﮐﻪ اﯾﻦ دارد ﺑﺮای او ﮐﺎر در ﮐﺸﻮر ﻣﯿﮑﻨﺪ، او ﺑﻔﮫﻤﺪ."
™@antisaloosion
🟢رسانهٔ رسمی رهبر انقلاب
پستی را بازنشر داده که در آن رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام میکند که مجلس منتظر اعلام نظر و اجازه شورای عالی امنیت ملی برای تشکیل جلسه صحن علنی است.
👇
https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/556
برخی از دوستانِ دلسوزِ مدعی بودند و بر ادعای خودشان مصرّ که به شورای امنیت اصلا ربطی نداره و منعی برای تشکیل جلسه نیست...!!!!!!!
یاد فرمایش رهبر شهیدمان افتادم که قریب به این مضمون میفرمودند بسیاری از این انتقاداتی که شما جوانان مطرح میکنید از سر بی اطلاعی است...
دست از دروغ و تهمت و قضاوت و سوءظن بردارید بخاطر جذب چند فالور این همه به خودتون و دیگران ظلم نکنید
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔻جناب محسن مقصودی با برنامه پر افتخار ثریا هم در دولت شهید میفرمایند برخی اخبار در مورد مذاکرات نگرا
دیدم محسن مقصودی با برنامه ثریا که به اسم مطالبه گری و عدالت خواهی و درد مردم مدعی است فقط انتقاد میکند و در دولت شهید همین به اصطلاح انتقادها باعث دلسردی مردم و بخشی هم در کانال اصلاح طلب منتشر میشد خبر از توقف برنامه داده است و مطلبی منتشر کرده..
خوب است این توئیت از او را در دولت #شهید_رئیسی و وزارت #شهید_امیرعبدالهیان مجددا ببینیم
#حافظه_تاریخی
™ @antisaloosion