eitaa logo
آنتی سکولار
12هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
33 فایل
♨️دشمن، سیاستی را طراحی کرد که از قم "آنتی تِز انقلاب" درست کند؛ یعنی همانطور که انقلاب از حوزۀ علمیۀ قم جوشید، یک ضدّ انقلاب هم از قم به وجود بیاورد (امام خامنه ای؛89/8/4) 🌐تحلیل خرده نظریه های غیرانقلابی ادمین کانال: @admin_antisecular
مشاهده در ایتا
دانلود
سند خالص سازی! ♨️ روزنامه‌های غربگرا را که ورق می‌زنید، انواع آگهی‌های عمومی و دولتی (از همراه اول و بانک شهر تا پتروشیمی و مخابرات و...) به علاوه انواع رپرتاژهای شبه خبری، لا به لای صفحات موج می‌زند؛ همین‌طور در کانال‌های مجازی این روزنامه‌ها. هزینه روزانه این آگهی‌ها مجموعاً چند ده میلیارد و بعضا بالای صد میلیارد تومان است. ⭕️ لابد این هم در راستای پروژه یکدست کردن حاکمیت و ایجاد اختناق و خالص‌سازی است که آن طرفی ها ادعا می کنند(!) و الّا نظام‌های توتالیتر، اقتدارگرا و خودکامه که این حجم انبوه از پول بیت المال را که در حلقوم مخالفان معارضه جو نمی‌ریزند! ⁉️ شاید هم حق الزحمه شبکه رسانه‌ای معارضی است که هم آهنگ با رسانه‌های بیگانه، تا توانستند به تخریب انتخابات همت گماشتند و در تحریف و دروغ پراکنی کم نگذاشتند! هر چه هست، شبکه کارچاق کنی به هم پیوسته ای برای قلاب انداختن و رخنه به بیت المال پیدا کرده اند. 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
آیا امر به معروف و نهی از منکر تجسس در امور شخصی است؟ ♨️ انسان از جامعه متأثر می‌شود و در جامعه تأثیر می‌گذارد. اگر در جامعه‌ای سالم و به دور از پلیدی زندگی کند راه کمال را مطمئن‌تر می‌پیماید. امر به معروف و نهی از منکر دخالت در امور دیگران نیست بلکه دخالت در سرنوشت خود و جلوگیری از تضییع حقوق خود و کمک برای حفظ محیط سالم برای زندگی است. مثلا اگر شخصی به دیگری که در محیط سرپوشیده عمومی مشغول به کشیدن سیگار است بگوید در این مکان سیگار نکش آیا این دخالت در امور دیگران است یا جلوگیری از تضییع حقوق خود؟ ⭕️ ضمن اینکه آنچه قرآن از آن نهی کرده تجسس در اموری است که مردم می خواهند پنهان بماند. در تجسّس، هدف فرد، آشکار کردن عیب مردم است؛ بنابراین، اگر هدفمان آشکار ساختن عیوب مردم باشد این کار تجسّس محسوب شده و از نظر اسلام جایز نیست. اما در امر به معروف و نهی از منکر ، هدف اصلاح جامعه است. بنابراین، آمر به معروف و ناهی از منکر در صدد اصلاح جامعه و جلوگیری از آشکار شدن گناهان و تظاهر و تجاهر به گناه در جامعه است؛ گناهانی که با فراوانی آنها آثار شوم آن دامنگیر کل جامعه می­شود نه فقط فرد گناهکار. بنابراین امر به معروف و نهی از منکر دخالت در سرنوشت خویش است نه در امور دیگران؛ زیرا رفتارهای اجتماعی انسان بر دیگران تأثیرگذار است. ✍🏻 زاهدی 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
علوی بروجردی و خسران حمایت از بهائیت 💢 آقای علوی که به میراث آیت‌الله بروجردی تکیه دارد، برخلاف آن بزرگوار به دفاع از سازمان صهیونیستی بهائیت سخن می‌گوید و دارد «کسی نباید به جرم بهایی بودن کشته شود». مگر مردم و نظام اسلامی کسی را به خاطر بهائی بودن کشته‌اند؟ یا چون کسی بهایی بود، باید مصونیت داشته و به هیچ جرمِ او مانند جاسوسی و یا اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی نشود؟! البته اگر آقای علوی نمی‌خواهد اعتنایی به امام خمینی (ره) داشته باشد که بهائیت را یک حزب صهیونیستی می‌دانست، لااقل خاطرات آیت‌الله سبحانی یا مرحوم فلسفی یا مرحوم علامه دوانی را بخواند تا با مواضع آیت‌الله بروجردی درباره بهائیت آشنا شود. مبارزه زعیم شیعه با بهائیت 🔺 می‌دانیم که آیت‌الله بروجردی، پس از هجرت از نجف و برپایی تدریس و اقامه جماعت در بروجرد، به مقابله با بهائیت پرداخت، و وقتی با مسامحه‌ مقامات مواجه شد، با اعتراض، شهر را ترک کرد. وقتی این خبر در شهر پیچید مردم، تظاهراتی برپا کردند. در نتیجه، دولت، برای بازگرداندن آیت‌الله به شهر، محافل آشکار بهائی‌ها را تعطیل و آنها را از اداره‌ها دور کرد تا آیت‌الله به شهر بازگشت. 🔺 ایشان با اعزام مبلغ به شهرها تأکید به مبارزه با بهائیت داشت و به گفته آیت‌الله سبحانی در سال ۱۳۳۱، علمایی چون منتظری، امینی و احمدی شاهرودی را برای خنثی کردن تبلیغات بهائیان به فریدن اصفهان فرستاد. پس از کودتای ۲۸ مرداد، افزایش نفوذ بهائیت در دولت موجب خشم آیت‌الله بروجردی شد و پس از ماه رمضان در سال ۱۳۳۳، طی مصاحبه‌ای با روزنامه «کیهان» خواستار اخراج بهائیان از دولت شد و در نامه‌ای به فلسفی از او خواست تا در دیدار با شاه، اعتراض ایشان را ابراز کند. 🔺 فلسفی به دستور آیت‌الله بروجردی، با سخنرانی در رادیو، کوشید ماهیت بهائیت را آشکار کند. با حمایت‌ آیت‌الله بروجردی، حرکت مردم علیه بهائی‌ها اوج گرفت و سخنرانی‌های فلسفی، سبب شد سرانجام حظیره‌القدس تخریب شود. 🔺 در سال ۱۳۳۸ یعنی دو سال پیش از وفات، آیت‌الله علّامه دوانی را مأمور ترجمه جلد سیزدهم بحارالأنوار کرد. به گفته دوانی، آیت‌الله بروجردی در ترجمه آن کتاب، اصرار داشتند. سرانجام این کتاب، اواخر بهمن ۱۳۳۹ منتشر شد و مرحوم دوانی، یک نسخه از آن را توسط محمدحسن، فرزند آیت‌الله بروجردی، به ایشان داد. به گفته محمدحسن فرزند، «وقتی کتاب مهدی موعود را به ایشان دادم، به‌قدری خوشحال شد که حد نداشت. پیوسته آن را می‌خواندند و بعد از مطالعه هم در طاقچه پشت سرشان می‌گذاشتند. اغلب شب‌های ماه رمضان را به مطالعه مشغول بودند و به شما دعا می‌کردند». این امر نشان می‌دهد معظم له تا پایان عمر بر همان صراط بود و ملایمتی از خود در برابر بهائیت نداشت. سودای انتخابات! 🔺 نمی‌دانم چرا برخی از آقایان چرا در آستانه تمنیّات سیاسی و انتخاباتی یاد فرقه‌های دست آموز استکباری می‌افتند؟ آقای منتظری هم پس از سال ۷۷ که آقایان آذری قمی و چند نفر دیگر را به مقابله با نظام فراخواند و توفیقی نیافت، از «حق شهروندی بهائیت» سخن گفت! 🔺 آقای کروبی هم در سال ۸۷ شروع به نامه پراکنی در حمایت از دراویش و ابراز علاقه به بهائیت کرد و البته پاداش او ۳۰۰ هزار رای و رقابت با آرای باطله بود در حالی که تصاویر جوانان وابسته به فرقه بهائیت و اعلام حمایت دراویش گنابادی از او وی را به پیروزی در انتخابات ۸۸ امیدوار ساخته بود. کوشش هواداران آقای علوی برای ورود به انتخابات خبرگان آینده و حمایت او از بهائیت متاسفانه حاکی از فرجام بدی است. خرید نفرت جامعه ایمانی در برابر خوشایند یک فرقه، خسران بدی است. ✍️ محمّد مهدی شیرمحمد 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
احمد کسروی، از توهین به دین تا ادعای پیامبری! 🔴 احمد كسروي ابتدا، معمم بود و در‌س‌خوانده‌ی نجف. وقتي آمد در تهران و اوضاع تهران، قم و حوزه علميه را ديد، آرام آرام از لباس روحاني درآمد و سر و صورت خودش را تيغ انداخت و با كت و شلوار و كراوات رفت و آمد كرد. ♨️ اندیشه او با خط معارض و مهاجم علیه اسلام و تشیع شناخته می‌شود. کسروی در کتاب شیعی‌گری، صوفی‌گری، بهایی‌گریی، مادی‌گری و حتی تاریخ مشروطیت، مقدسات دینی و روحانیت را مورد حمله قرار می‌داد. فعالیت‌های کسروی موجی از احساسات مذهبی و دینی را در پی داشت. تاختن به ریشه دین و موضع‌گیری ضد ایرانی، باعث اعتراض قشر متدین و در نتیجه ترور توسط فدائیان اسلام شد. ⭕️ کسروی ادعا می‌کرد که به او وحی می‌شود و با خواست خدا آن را به مردم گفته است. کسروی چون قادر به اثبات ادعای نزول فرشته وحی نبود، مسئله شرفیابی حضرت جبرئیل خدمت حضرت پیامبر اکرم(ص) را انکار کرد و گفت: «آمدن و رفتن فرشته و پرده برخاستن با خدا همه افسانه است.» 📅 به مناسبت سالروز ترور انقلابی کسروی توسط فدائیان اسلام ✍️ 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
🔻پیام شدیداللحن حضرت امام خمینی (ره) به جامعه روحانیت در پی سکوت در برابر توهین‌های احمد کسروی به دین اسلام 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
احمد کسروی که بود؟ ♨️ روند طغیان فکری کسروی، احساسات دینی بزرگان را جریحه‌دار کرد و ... 📅به مناسبت سالروز ترور انقلابی کسروی توسط فدائیان اسلام 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
آقای سروش! نگران دموکراسی شدید یا از بی‌برنامگی حزبتان به ستوه آمدید؟! 💢 یکی از افرادی که در دهه‌ی نود، دستور کارش، تطهیر برجام و دولت عبرت و به‌ اصطلاح به دنبال دینی‌سازی سیاست‌های اصلاحات و دولت روحانی بود، نگران آینده کشور و فضای سیاسی کشور شده است. ⁉️ سووالی که در ابتدای بحث باید از ایشان پرسید این است که جناب سروش چرا شما به رأی مردم تمکین نمی‌کنید؟ چرا هر وقت رقیب شما رأی می‌آورد شروع به جنجال و هوچی‌گری رسانه‌ای می‌کنید؟! مردم فراموش نکردند روزی را که بازنده انتخابات 88 شدید و گفتید «تقلب شده»، «بریزید تو خیابون»، «اغتشاشگرها و فتنه‌گران را مردم با خدا و معترض خواندید». ⭕️ از عبرت‌های تاریخ این است که افرادی چون سروش محلاتی، حق را در لباس و قامت افراد می‌بینند نه در حقانیت آن. لذا اگر کسی از حزبشان رأی بیاورد، دموکراسی و مردم سالاری است و اگر نامزد رقیب رأی آورد محکوم به تندوری و استبداد رأی است. 📎مشروح یادداشت را در اینجا بخوانید 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
فعالان پساانتخاباتی! 🔸درست همان روزهایی که رهبر انقلاب، ترویج به مشارکت حداکثری را تواصی به حق نامید، افراد و خبرگزاری و سایت هایی بودند که جز پرداختن به رای اعتراضی، تحریم انتخابات، رای بی اثر و در نهایت سکوت، اقدام موثری برای این سرمایه ملی که همان حضور مردم است، نداشتند. 🔸انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار شد و مشارکت ۴۱ درصدی مردم، دل رهبر انقلاب را شاد و آن را جهاد در مقابل فعالیت یکساله دشمن نامید. 🔸اکنون که به همان سایت ها و خبرگزاری ها مراجعه می کنیم، آنان را فعالان در عرصه پساانتخاباتی می یابیم، فعالانی که در تلاش‌اند تا شادی مشارکت مردمی را به هر توجیهی تلخ کنند و مشارکت ۴۱ درصدی مردم را ناچیز جلوه دهند و با بازی رسانه ای چرخه سیاست را به نفع خود برگردانند. ✍🏻 پازکی 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
نقدی بر رویكرد مجمع روحانیون مبارز! 1️⃣ وجوب شرکت در انتخابات و تشویق و ترغیب مردم برای آمدن پای صندوق‌های رأی در منطق فقه سیاسی امامین انقلاب و منطق فقه سیاسی مراجع معظم تقلید به‌مثابه یک «حکم»، اگر بیشتر از حکم میرزای شیرازی در تحریم تنباکو در مبارزه با استعمار پیر انگلیس نباشد، کمتر از آن نیست. 2️⃣ یک پرسش تلخ در ذهن علما و نخبگان جامعه به‌ویژه مردم وجود دارد و آن این‌که چرا یک تشکل روحانی که افتخارش این است که به اذن امام (ره) تأسیس‌شده در انتخابات اخیر نه‌تنها حضور فعال نداشتند بلکه حکم به تحریم عملی و نظری داد و با بیانیه‌ها و سخنان تحریف‌آلود ، در سلامتی انتخابات تشکیک و در تخریب شورای نگهبان قانون اساسی و ترویج شایعات هرآنچه توانست کوتاهی نکرد؟! مجمع روحانیون مبارز با بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی، نقد ساختار سیاسی نظام و ضریب دادن به برخی عملکرد سوء مسئولین، درست در همان مسیری گام برداشت که سلطنت‌طلبان، منافقان و تجزیه‌طلبان و … گام بر‌می‌دارند. این هم‌صدایی با ضدانقلاب از چه درجه عقلانیت سیاسی برخوردار است؟ 3️⃣ خاتمی در واکنش به پرسش‌های موافقان و مخالفانِ رویکرد او در انتخابات گفته است:« آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچ‌کس دروغ نگفته باشم!» آدمی که به خودش دروغ می‌گوید، قدرت پیدا می‌کند به همه دروغ بگوید. خاتمی در فتنه ۸۸ به خود دروغ گفت که تقلب شده است و این دروغ‌گویی را هنوز ادامه می‌دهد. او به ضدانقلاب دروغ نگفت صریحا به آن‌ها گفته من رأی ندادم و به شما وفادارم. اما به ملتی که هشت سال او را در مسند ریاست جمهوری نشاند، دروغ گفت و اعلام کرد؛ من به سوگند ریاست جمهوری که در قانون اساسی آمده است آن‌وقت وفادار نبودم ، الآن هم وفادار نیستم. 4️⃣ مردمی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به‌پای صندوق‌های رأی آمدند شلیک دشمن را در تحریم و تهدید به شقیقه خود احساس کردند. آن‌ها آمدند با هر یک رأی خود یک گونی خاک برای ساختن سنگر مقابل دشمن بسازند.آن‌ها آمدند برای تضمین امنیت و اقتدار ملی، چرا مجمع «روحانیون مبارز» با «نه» به انتخابات از پشت به مردم خنجر زدند؟!مردم سؤال می‌کنند مجمع با آمریکا «مبارزه» می‌کند یا با مردم ایران؟! چرا باید کسانی که در انتخابات ۸۸ تا مرز«بغی» پیش رفتند در انتخابات ۱۴۰۲ در مقام «حرب» برآیند ، حقیر هر چه فکر کردم برای پاسخ به جایی نرسیدم شاید توضیح حضرات پرده از این راز بردارد. ✍️ محمدكاظم انبارلویی 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
💠 روز جهانی زن تمام شد. از مدعیان دفاع از حقوق زن که گریبانشان را برای مهسا امینی دریدند، می پرسیم: چند نفر از شما برای رانیا مادر دوقلوهای فلسطینی، یک خط نوشت؟ رانیا، زن نیست؟ او که پس از ۱۱ سال مادر شده بود، حقوقی ندارد؟ انسان نامیدن شما از متعفن ترین دروغ هاست. اف بر شما و شرف نداشته تان! ✍️حجت الاسلام محسن عباسی ولدی 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
به مناسبت روز جهانی زن ♨️ زنی که بعد از گذشت 11 سال ازدواجش مادرشد و چند ماه بعد، دوقلو های نازنینش و همسرش را از دست داد ⁉️حقوق زن این است؟ 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙 عزیزان من؛ ماه رمضان فرصت خیلی خوبی است برای شست و شوی دل و جان 🆔 @rahamedia
🔻همراه با مردم! 🔹وضعیت روحانیت در جمهوری اسلامی! 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
🔹هشت توصیه امام هشتم برای روزهای آخر شعبان 💫 اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنَا فِیمَا مَضَی مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ 🔹 خداوندا اگر در روزهای گذشته شعبان ما را نیامرزیدی، پس در روزهای باقیمانده بیامرز 📚 عیون اخبارالرضا علیه‌‌السلام ج۲ ص۵۱ 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ویدیو جدید و روایت کامل از ماجرای 📌بررسی زوایای مختلف برخورد خانمی که حجاب نداشته با روحانی جوان 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
هشتگی مردمی است که این ایام در فضای مجازی در حال نشان دادن چهره واقعی روحانیت عزیز است 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
🔰 ناآگاهی از پروژه‌ دشمن یا مخرج مشترک با دشمنان ♨️ روایت اولی که ایران اینترنشنال از ویدئو درمانگاه قم منتشر کرد، متاسفانه به نحوی مورد قبول برخی حوزویان قرار گرفته که همسو با این روایت کنش‌گری می‌کنند. 📌افرادی چون محمد علی ابطحی، محسن رهامی و ... یا آموزه‌هایی چون « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا... » را به راحتی نادیده می‌گیرند، یا این که متولیان اینترنشنال را جزء فاسقین محسوب نمی‌کنند 📌 شاید هم از سواد رسانه و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جنگ شناختی بی‌اطلاعند و شاید هم مغرضانه با بیگانگان مخرج مشترک پیدا کرده‌اند. ✍️محمد حسن حیدری 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
♨️ ورود لاشخورهای سیاسی به میدان برای روشن کردن آتش فتنه‌ای دیگر 🔸مثل همیشه مدعیان صف اول دفاع از هنجارشکنان اینبار هم از فرصت بدست آمده در قم را غنیمت شمرده و خیلی سریع و بدون تحقیق در مورد اصل ماجرا روحانیت را به عنوان مقصر اصلی حادثه معرفی می کنند. ⁉️واقعآ باید باور کنیم که این افراد دلسوز دین و آبروی روحانیت هستند؟ ⁉️واقعاً باید باور کنیم که پشت موضع گیری امثال این افراد هیچ منافع جناحی نیست. در واقع در پس این واکنشها اتاق جنگ مشترکی توسط این افراد و رسانه‌های خارج نشین شکل گرفته تا کشور را با حوادث مشابه مرگ مهسا درگیر فتنه ای دیگر کنند. ‼️استفاده از کلمه مادر برای این زن هتاک کلید واژه‌ای بود که در اکثر رسانه‌های اصلاحات و معاند خارج نشین برای تحریک احساسات مردم به کار برده شد. درحالی که این شخص اصلاً مادر این بچه نبوده است. 🔸سکوت و تاخیر برخی از متولیان امر هم در موضع گیری بعد از این اتفاق جالب توجه است که چرا بعد از سوء استفاده این فرصت طلبان همیشه در صحنه، یا واکنشی از خود نشان ندادند یا زمانی به مسئله ورود کردند که دشمن روایت خود را در فضای مجازی تمام و کمال انتشار داده بود. ✍️ رحیم کربلائی 🌐 را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir