eitaa logo
ضد صهیونیسم (داخل وخارج)
149 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
30 فایل
תתכוןן במלחמה הגדולה👈1419 دنیای بدون صهیونیسم را باهم بسازیم رهبر انقلاب:ان شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت. لینک عضویت مستقیم👇 http://eitaa.com/joinchat/2558853130Ce82846ed2d
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | نمونه‌هایی شگفت‌آور از حمایت زن در غرب ‼️ مهم‌ترین دلیل مرگ و میر زنان باردار آمریکا چیست؟ ⁉️ ۴۵ سال حبس به جرم اشتراک گذاری پست‌های حقوق زنان! ‼️ زنده به گور کردن دختر مهاجر! 🔹 برشی از گفتگوی در برنامه جهان‌آرا 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir @antizione
🔻خیال‌بافی‌ِ جناب قالی‌باف: حاج‌قاسمِ لیبرال 🖊 مهدی جمشیدی ۱. واقعیّت این است پاره‌ای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافته‌اند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیت‌الله خامنه‌ای، نشأت‌گرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدال‌گرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأی‌ساز» و «مقبولیّت‌آفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراین‌میان، برخی گروه‌ها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و می‌خواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایه‌نشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالی‌باف و یاران و مشاورانش این جهت‌گیری را برگزیدند. ۲. اینک به‌روشنی می‌دانیم که قالی‌باف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّت‌زده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظه‌های حسّاس، شکننده است. کافی‌ست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراین‌حال، او سر از پا نخواهد شناخت و بی‌محاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را هم‌داستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیم‌گری فضای مجازی» یا «بی‌عملی نسبت به حجاب». بی‌جهت نبود که آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را به‌کار برد. ۳. این‌بار، او و دیگران از «حاج‌قاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفته‌اند و در جهت «چهره‌پردازیِ لیبرال» از حاج‌قاسم کوشیده‌اند. امّا واقعیّت تفکّر حاج‌قاسم، آن چند جملۀ بریده‌شده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرض‌ورزانه، تأمّل کنیم که حاج‌قاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزب‌اللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از توده‌ها» و «گسستگی از خُرده‌فرهنگ‌های متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند: «باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بی‌حجاب است دیگر چه کسی را می‌خواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزب‌اللهی با کسی‌که دینش ضعیف‌تر است موضوعیّت دارد... این‌که فقط رابطۀ حزب‌اللهی با حزب‌اللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذب‌کردن به میان مردم برویم.» این گفته‌های او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویش‌بسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعت‌های خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگری‌های فرهنگی» بروند. این دیگری‌ها، دچار «ضعف در دین‌داری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاج‌قاسم، «نسبی‌اندیشانه» قضاوت نمی‌کنند و نمی‌گوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» می‌کند. ۴. حاج‌قاسم در جای دیگری می‌گوید: «نباید به‌عنوان مسئول و به بهانۀ رقابت‌های انتخاباتی، بر محفوظ‌ماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بی‌توجّه؛ چنان‌که کسی جرأت نکند در جامعه، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علف‌های هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.» حاج‌قاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی: اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان می‌دهد که دچار «نسبی‌گرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزش‌ها‌ی شرعی به سلایق‌ فرهنگی نیست؛ ثانیاً، ارزش‌ها - و از جمله حجاب - را جزو «مسأله‌های اصلی» می‌شمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره می‌کند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار می‌دهد؛ ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزش‌ها باور دارد، چون می‌گوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیب‌های اجتماعی – یا همان «علف‌های هرز» – جامعه را آلوده کنند. رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمی‌شمارد. خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصی‌انگاریِ کنش‌های عمومی» نشود. بنابراین، روایت قالی‌باف از منطق حاج‌قاسم، آغشته به تحریف است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi @antizione
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 موج‌های آخری آخرالزمان سحرشدن چشم‌ها ═ೋ❅🖋☕️❅ೋ═ ❥↬ @bohlool_aghel
عضو دانشگاه الازهر: موضع اسلام درباره ارتداد بهائیان قابل تغییر نیست 🔹«عماد عطیه عبدالرزاق» از فارغ‌التحصیلان دانشگاه الازهر و از مدرسان دانشگاه المدینه در گفت‌و‌گو با فارس: بهائیت فرقه‌ای مستقل است و ارتباطی به دین اسلام ندارد. بهائی‌ها کتاب مخصوص خود را دارند که نامش اقدس است. بهائی‌ها حتی در فکر متجدد اسلامی و قرائت‌های جدید دین اسلام نیز جای نمی‌گیرند. 🔹او در مورد اظهارات مولوی عبدالحمید درباره بهاییت گفت: حقیقتاً این اظهارات را به دور از صحت و درستی می‌دانم؛ من نظر عبدالحمید را به طور کلی و جزیی رد می‌کنم. چه مواضع اسلام در مرتد بودن بهائی‌ها و چه ارتداد آنان، پیشامد جدیدی نیست و بنابراین امکان تغییر موضع نیست. @Farsna - Link @antizione
شبنامه 1081.mp3
11.96M
آمریکایی در آرزوی هک کردن مغز ایرانی ها / گزارش اندیشکده آمریکایی درباره ناآرامی‌های ایران / جنگ وحشتناک است، تحریم هم دیگر اثر ندارد، باید روی مهندسی اجتماعی کار کنیم / گزارش قابل تأمل از مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا درباره وقایع اخیر ایران. ࡅߺ߲ܢߺ࡙ࡄܢߺ࡙ܩܟ᳟ߺܢߺی @Bisimchih @antizione
متفکر مصری: بهائیت حامی صهیونیسم و به دنبال جنگ علیه اسلام است 🔹«احمد راسم النفیس» اندیشمند بزرگ اسلامی و نویسنده مصری در گفت‌وگو با فارس: در فتوای دارالافتاء الازهر مصر آمده که بهائیت فرقه انحرافی است که از اسلام مرتد شده است. اعتقاد و پیوستن به آن و اجازه تأسیس انجمن یا مؤسسه‌ای مرتبط با آن جایز نیست. هدف بهائی‌ها حمایت از جنبش صهیونیسم و به راه انداختن جنگی علیه اسلام است.هدف بهائی‌ها حمایت از جنبش صهیونیسم و به راه انداختن جنگی علیه اسلام است. @Farsna - Link @antizione
اعتباریان ایرانی وزیر اطلاعات اسرائیل شد!! اعتباریان:کلمات برای من زمین بازی ابدی هستند. ستون نوشتم، کتاب نوشتم، سخنرانی نوشتم و از هر لحظه لذت بردم. اما از امروز سرگرمی به پایان رسیده است. وزیر اطلاعات دولت اسرائیل، موضعی است که من با احترام اتخاذ می کنم. من از نخست وزیر به خاطر اعتماد عظیمی که به من کرد تشکر می کنم. اکنون بار اثبات بر دوش من است. به نام خدا انجام خواهیم داد و موفق خواهیم شد. .
🔴 تلنگری که پرونده‌ی علیرضا اکبری به ما می‌زند ... ▪️چند روز است اسمش سر زبان‌ها افتاده است: "علیرضا اکبری". خط سوابقش را از دوران جبهه تا حالا که بگیریم، می‌بینیم از ابتدا جزو حواریون علی شمخانی بوده، از سپاه تا وزارت دفاع و دبیرخانه شورای عالی امنیت‌ملی. یادداشت‌ها و گفتگوهای مختلفی هم اغلب با عنوان معاون اسبق وزارت دفاع یا کارشناس مسائل هسته‌ای از او در رسانه‌های مختلف به خصوص خبرآنلاین و سازندگی پیدا می‌شود.    ▪️ الآن احتمالاً حزب‌اللهی‌ها می‌روند مواضعش به نفع برجام و مذاکرات و حسن روحانی را پیدا می‌کنند و بولد می‌کنند، عده‌ای دیگر که عشق بحث‌های نفوذ هستند، می‌روند بگردند تا نقطه‌چین‌های نادیدیده‌ی او و ابعاد ماجرا را کشف کنند. عده‌ای خوشحالند که با چنین کِیسی حتما شمخانی از شورا رفتنی است. آن‌هایی که با او ارتباطی و ارتباطکی داشته‌اند، احتمالاً فعلا آفتابی نمی‌شوند تا مبادا زیر ضربه‌ی رسانه‌ای‌ها بروند. حتی دیدم که بعضی سایت‌ها مطالبی که از او زده بودند حذف کرده‌اند! ▪️من اما وقتی اسمش را شنیدم و در اینترنت سرچش کردم و کمی با سوابقش آشنا شدم، ذهنم جور دیگری درگیر شده است: اکبری هم مثل خیلی از دوستان و هم‌نسلهایش "ّبچه‌ی انقلاب" بوده، بچه جبهه بوده، عمر و جوانی‌اش را در راه انقلاب صرف کرده؛ دغدغه اخلاص و خدمت به انقلاب داشته؛ راحت بگویم: گذشته‌ و کارنامه جوانی‌اش، حسرت خیلی از ما نسل بعدی‌های انقلاب بوده؛ چه می‌شود که چنین کسی می‌پذیرد به "دشمن" اطلاعات بدهد و با او همکاری کند؟ خدا نکند کسی احساس کند آنچه یک عمر جمع کرده، یک دفعه نابود و تباه شده و از کَفَش رفته است! ▪️با خودم فکر می‌کنم در این یک سال بازداشت و دادگاه چه حس و حالی داشته است؟ شب‌های انفرادی را با چه افکاری به صبح رسانده است؟ طعم تلخ حسرت، ندامت و پشیمانی چقدر کامش را تلخ کرده است؟ از برخی شنیده‌ام که چنین حال و روزی دارد. ▪️من به واسطه‌ی کارم که تاریخ است پای صحبت و خاطرات خیلی از افراد می‌نشینم، گاهی حالِ‌فعلی طرف با سالهایی که دارد خاطراتش را برایت می‌گوید صدوهشتاد درجه تفاوت دارد ولی وقتی در دریای خاطراتش غرق می‌شود می‌توانی حس و حال آن روزهایش را از چشم و کلامش دریافت کنی. از وقتی آن بخش از فیلمِ گفتگویش با خبرآنلاین را دیدم که شعری درباره شهادت دوستانش خواند و بغض در گلو و اشک در چشمش دوید، ذهنم درگیر شده است. درگیرِ آن حس متناقض درون یک انسان که گاهی یاد شهادت هوایی‌اش می‌کند و گاهی همکاری با دشمن، زمینش می‌زند. علیرضا اکبری که این روزها نامش با "جاسوسی برای دشمن" روی زبان من و شما افتاده، مثل خیلی از ما روزگاری "بچه انقلاب" بود و روزگاری مثل برخی دیگر "مدیر و مسئول مملکت". ▪️نمی‌دانم در کدام دوراهی‌ها چه "انتخاب‌"هایی کرد که سرنوشتش به اینجا ختم شد. تضمینی هست که ما تا آخر عمر در مسیر صحیح بمانیم؟ نمی‌دانم.  «أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ؟»آیا مردم پنداشتند كه  همین که گفتند ايمان آورديم رها مى‌‏شوند و  مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند؟» به قول شهید آوینی: آه از ابتلائات دهر... نوشته‌ی محمد امین فرج‌اللّهی 👈 عضو شوید @hamidkasiri_ir @antizione
16.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارش شبکه 13 رژیم صهیونیستی: اینجا دانش آموزان فارسی فرا می‌گیرند تا بتوانند موقعیت مهمی در ارتش داشته باشند/نمی‌توانید بدون زبان کسی را بشناسید، بدون اینکه خود آن آدم‌ها را بشناسید و باید فرهنگ آنها را بشناسید... .
6.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 فیلم اعترافات علیرضا اکبری؛ جاسوس انگلیسی ✡7⃣ اعدام؛ فرجام خیانت 💥 تصاویر دستگیری علیرضا اکبری ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter