eitaa logo
اعراف
102 دنبال‌کننده
996 عکس
254 ویدیو
19 فایل
وَبَيْنَهُمَا حِجَابٌ ۚ وَعَلَى الْأَعْرَافِ رِجَالٌ يَعْرِفُونَ كُلًّا بِسِيمَاهُمْ ۚ (اعراف/۴۶) لینک کانال‌های آرشیویِ بذل خون،متفکر غریب و میراث: @miras_68 @bazl_61 / @gharib_58 این کانال هم تولیدی و هم توزیعی است! @aliasgari1378
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 لات کوچه های خلوت دو روزه از مملکت فرار کرده ،با جیب پر پول هم فرار کرده @araf11
اینا که دارن شعارهای روی دیوار سفارت انگلیس خبیث رو پاک میکنن، چیزی دم دستشون هست تاریخ سراسر خیانت‌انگلیس رو هم پاک کنن؟ 🗣فاطمه.نون@ Mahhbano🇮🇷🚩 @araf11
دشمنان ما به دنبال احمق کردن ما هستند. ابزارشان هم یا ایجاد فقر اقتصادی است یا فقر فرهنگی. اگر نیروهای فرهنگی توانایی جلو گیری از فقر اقتصادی را ندارند حد اقل میتوانند از فقر و استضعاف فکری و فرهنگی جلو گیری کنند... آن چیزی که شیخ فضل الله را بالای دار برد حماقتی بود که بستر سازی شده بود... @araf11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 "اینجا امیرکبیر؛ آرمان روح الله زنده است" 🔹 روایتی کوتاه از آنچه که روز دانشجوی سال ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گذشت... @araf11 @Roshangari_ir
انقلاب زوری 🔺یکی ازم پرسید حاج آقا مسالة: انقلاب اسلامی سال ۵۷ بر اساس اعتراض و اعتصاب و تظاهرات و پرتاب کوکتل مولوتف بوده است چرا آن موقع این رفتارها درست بوده ولی الان براندازی و اغتشاش محسوب می‌شه گفتم تو میدون جنگ هم وقتی دشمن حمله میکنه دو طرف به هم تیر اندازی میکنن، یک جا دفاعه یک جا تجاوز. 🔺حاج آقا پیچیدش نکن، درست جواب ما رو بده ببینیم چی میگی. گفتم اغتشاشگرهای دهه پنجاه صدای مردم بودن نه مقابل مردم. این اغتشاشگرها صدای مردمن؟ یا مقابل مردم؟ اینها میگن «اصل نظام نه»، جمهوری اسلامی نه. این حکومت نباشه هر چی دیگه باشه. آیا مردم همینو میگن؟ یعنی مردم میگن خودمون بر خودمون حاکم نباشیم. بیگانه بر ما حاکم باشه؟ مردم میگن دین خدا و پیغمبر کنار بره حاکم نباشه، هر کاری خواستیم بکنیم؟ 🔺گفت حاج آقا مردم به وضع اقتصادی و معیشتی معترض هستن یا نه؟ گفتم معترضن یعنی میگن درست حکومت کنید یا معترضن و میگن اصلا از بیخ، همه چیز را خراب کنیم ولو ندونیم بعدش چی میشه. اصلا مگه این اعتراض ها و اغتشاشها چقدر به مشکلات و وضع اقتصادی مردم پرداخت؟ 🔺این به کنار که انقلاب ۵۷ زیر نظر دین و مرجعیت و امام بود این زیر نظر آمریکا است. این هم به کنار که اون مقابل بیگانه بود این به دست بیگانه. اینها رو کار ندارم. اما این اغتشاش «برآمده» از اعتراض مردم هم نیست و آن بود. بلکه این اغتشاش ها «مقابل» مردمه و آن نبود. 🔺وقتی توی انتخابات که همه رسانه ها و حتی نادانهای داخلی سعی کردند ملت به نشانه اعتراض رای ندن و کمتر از بیست درصد ریزش آراء اتفاق افتاد. وقتی مردم راهپیمایی های ملیونی زیر تابوت شهدایی میکنن که یقین دارن اونها موافق نظامند. اینها یعنی این کوکتل مولوتف ها تو صورت مردم میخوره. 🔺یک نکته هم سربسته بهت بگم. اصلا امام خمینی موافق اسلحه کشیدن و کودتای مسلحانه مقابل شاه نبود. این رفتارها تاثیر روشهای مجاهدین خلقی و توده ای ها بود. امام علنا اعلام کرده بود مخالف این روشه. برو ببین. میگفت مردم باید اراده عمومیشان به خروش بیاد و اون رو با حضورشون نشون بدن. میگفت تبیین کنید تعلیم بدید تبلیغ کنید که همه همراه بشن. میگفت انقلاب، زوری نمیشه. دووم نمیاره. @ali_mahdiyan
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 از جامعه جنسی تا جامعه الهی ⭕️ وای برجامعه‌ای که محور روابط اینگونه باشد. @araf11
آلزایمر اجباری یا آزادی؟! ●پاییز ۱۳۹۴ دانش آموزان کتاب تاریخ ایران و جهان را باز میکنند. ساعت ۸ صبح است و این اولین کلاسشان در آغاز روز سه شنبه.. استاد درس را آغاز میکند. گویا امروز باید شاهکار های ناپلئون بررسی شود. استاد کمی به فتح و فتوحات پادشاه فرانسه آب و تابی میدهد. بچه ها با خود مرور میکنند که عجب ابر قدرتی بوده است ناپلئون. هفته ی بعد نوبت به استعمار از سوی قدرت ها ی اروپایی میرسد اما خب ناپلئون اگر استعمار بکند اشکال ندارد او یک قدرتمند بی نظیر است ولو اینکه به اموال ایرانی ها دست درازی کند. ولو اینکه شاه ایران هم نزد مردمش بی اعتبار شود.... یک ماه میگذرد لنین و استالین، هیتلر، موسلینی، همه و همه نزد نوجوانان حکم افرادی را پیدا میکنند که برای رسیدن به منفعت باید استعمار کنند. این حق آنان است که سلطه جو باشند. این حق آمریکاست که فاتحانه پدر ناکازاکی را دربیاورد ولو اینکه نسل های بعدیش به خاطر اثرات بمب هسته ای، مشکل ژنتیکی پیدا کنند. اصلا فدای سر قدرتمندان... من در کلاس نشسته ام. دلم میخواست کتاب را ورق بزنم تا از رئیسعلی بخوانم. از ستار خان. دلم میخواست استاد بگوید که آمریکا در ۸سال دفاع مقدس چه کمک هایی که به رژیم بعث نکرد اما خب چه فایده. نه استاد میخواست و نه دانش آموزان. برای بغل دستیم که دیگر سلطه پذیری را قبول کرده بود هیچ دفاعی از وطن، مقدس نبود چرا که او زین الدین و همت را مقصر میداند. وقتی استادی بگوید که تحت سلطه بودن شما را نجات میدهد نه استقلال از سلطه گران، طبیعتا برای رفیق هم دهه ایم، جایی برای حاج قاسم باقی نمی ماند. آن وقت است که ترامپ ستایش میشود و جو بایدن منجی جوان ایرانی شناخته میشود. چه بلایی سرمان آمده؟ چه بلایی سر ذهن های ما آورده اند؟ چون یک ربات که سخنان سازنده اش را تکرار میکند باید چیزهایی را مدام بگوییم که سلطه گران برای سلطه پذیران میخواهند. ما مسخ شدگانیم. مسخ شده چه میفهمد آزادی یعنی چه؟ چه میفهمد حق و باطل چیست؟ وقتی از همان اول دیکته ی یک طرفه بخوانند و بنویسند و جریان حق را در مقابل باطل برای ارائه ی مکتب و نقد جریان استعمار قرار ندهند، معلوم است که چه تفسیری از آزادی خواهد شد. معلوم است که ایدئولوژی اسلام عقب مانده تلقی شده و حاکمیت بر اساس آن، ضد آزادی و نا کارآمد معرفی میشود. کلاس تاریخ تمام شد. ●پاییز ۱۴۰۱ هم کلاسی دیروزم ندای مرگ بر دیکتاتور در خیابان سر میدهد درحالیکه تمامی حکام قرن ۱۷ تا ۲۱ را لایق سلطه گری میداند. اما نمیداند سلطه ای که بوی تجاوز به حق را میدهد تحت نظر مکتب دیکتاتور پروری است که اگر دستش به او برسد دیگر برای فهم معنای استقلال و آزادی به معنای حقیقی کلمه دیر شده است. فقط کافی است ما را غافل کنند از گذشته ی خودمان. @araf11
برای تغییر مغزها که پوسیدن📝 🔺روایتی جالب از شعار در مترو بانوان!! ✍️ زینب خزایی @araf11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 اگه مخالفا حاضر بشن فقط ۲ دقیقه بحث کنن، به همین روز میفتن👆 ❗️اما مشکل چیز دیگه ایه! @araf11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 ببینید/ جام جهانی با همه وسعت و بزرگیش به ایستگاه آخر رسید و امروز مسابقه فینالش برگزار میشه. حالا که تو حال و هوای جام جهانی هستیم، یه کار متفاوت ببینیم ... 🔹شهید سردار سرلشکر مهدی زین الدین، فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب علیه‌السلام قم_قهرمانی که نامش از شهر و دیارش فراتر رفت و ملی شد! @araf11
فرانسه با گل امباپه از روی نقطه پنالتی، اختلاف را به یک گل رساند و دوربین مکرونِ خوشحال را نشان داد. مکرونی که وارث جریان استثمار طلب و دیکتاتور پرور فرانسه است. نه تنها او بلکه همدستانش در آلمان و انگلستان نیز چنین میراثی را یدک میکشند. شاید بخواهی بگویی مکرون رگ ملی گرایی داشته و از این باب خوشحالی کرده است. قبول.. اما مکرون شاید یادش باشد که اجدادش چه بلاها که بر سر آفریقایی ها و ساکنان آمریکای جنوبی نیاورده اند وچه چپاول هایی که نکرده اند!!! آن زمان که انگلستان جزایر آرژانتین را تحت استعمار خود داشت، مارادونا که به گفته ی خود به تأسى از فیدل کاسترو، بازی با انگلیس را یک نوع مبارزه میدید، با دست خدا به جنگ برخواست و انتقام مستضعفان را با گل خاطره انگیزش از مستعمران گرفت. واما امشب چهره ی خوشحالی که نباید بدین منوال باقی میماند. چهره ای که فقط برای علائق ملی خوشحال نبود. او برای نزاع بین من و تو در کشور عزیزمان نیز خوشحالی میکرد. او برای آنکه من و تو را درهم بشکند و خون علی وردی ها را بر زمین بریزد، چه خوشحالی هایی که نکرده بود. او هنگامی که با مصی علینژاد دست دوستی میداد نیز خوشحال بود. به نظر می آید برای مکرون و امثال آن بحث ملیت جایی ندارد چراکه اگر مهم بود، چشم معترضانش را در خیابان های پاریس کور نمیکرد. اگر به فکر ملتش بود برای پایان دادن به کمبود انرژی در کشورش به حمایت از اوکراین بر نمیخواست. مکرون و دوستانش چیزی به نام ملیت نمیشناسند چرا که استعمار جغرافیای مشخصی ندارد و نخواهد داشت. برای هر کسی که ضد سلطه واستعمار باشد، و با این رویکرد بازی امشب را دیده باشد، قهرمانی آرژانتین یعنی قهرمانی مستضعفان دربرابر سلطه گران و سلطه پذیران. اگر برزیل امشب جای رفقای مسی بود نیز همین را میگفتم. مکرون و همدست هایش باید بدانند نه تنها مارادونا ها بلکه فیدل کاسترو ها، آنیلی ها، زکزاکی ها، حاج قاسم ها و علی وردی ها زنده اند! آنها زنده اند چون قرار است نظم نوین جهانی رقم بخورد. قرار است بعد از ۵۰۰ سال، غارتگران به انتهای تمدن بربریت برسند و حق طلبان و استقلال جویان به دوران قوت خویش برگردند. قرار است ما و سردار شهیدمان بهتر بگویم"ما ملت امام حسین" با جهاد تبیینمان به زیر میز لیبرال دموکرات ها بزنیم تا نشان دهیم نه تنها روئسای سلطه طلبشان ، بلکه نوچه هایشان حتی اگر درقامت مسئولین جمهوری اسلامی باشند نمیتوانند آرمان های روح الله را از دل های مردم شهید پرورمان و متفکرمان پاک کنند. آری مارادونا زندس و نه تنها او بلکه همه ی ما زنده ایم تا پرچم مبارزه با غارتگران را بالا ببریم و قدس را آزاد کنیم. @araf11
🔺دلواپسی عجیب روزنامه صهیونیست برای ترانه علیدوستی روزنامه صهیونیست از بابت بازداشت ترانه علی دوستی ابراز نگرانی کرده است. اینستاگرام هم به محض انتشار خبر بازداشت وی صفحه اش را از دسترس خارج کرده است. سه سوال در همین خصوص: 1-مگر فعالیت های او در اینستا بار حقوقی داشته که ترسیده اند برایش دردسر بشود؟ 2-اینستا یک پیام رسانِ خدمات دهنده است یا بخشی از پازلِ آشوب در ایران که اینگونه فعالانه برای حفظ مهره های مشکوک ایفای نقش میکند؟ 3- چرا اسرائیل دلواپس ترانه شده است؟ تا زمانی که امثال علیدوستی در سینمای ایران باشد، میتوان ایرانی سیاه ساخت و به جشنواره های غربی رفت و با بردن آبروی ایرانی ها جایزه گرفت... ✍آقای تحلیلگر 📢صدایِ زنان @voice_womens
🔴 بررسی جمله معروف آیت الله طالقانی درباره حجاب و فقر (میترسم روزی برسد که غارت بین المال وفقر وفلاکت در جامعه عادی شود وموضوع حساس جامعه بشود دوتار موی زن که زیر روسری است یا بیرون آن) 🔷مدتی ایست این عبارت خیلی مطرح می‌شود و عده ای سعی دارند مساله اقتصاد را مهم تر از موی زنان یا حجاب در نظر بگیرند که سعی کرده ایم این عبارت را با هم بررسی کنیم. 🔺نکته اول: مرحوم آیت الله طالقانی وقتی این عبارت را مطرح کردند زمانی بود که کشور ما فقیر بودو تبعیض اقتصادی بیداد می‌کرد و اعتراضات تعداد معدودی زنان برای آزادی پوشش در ایران شکل گرفت که ایشان فرمودن شما به فقر کشورتون برسید نه اینکه دغدغه بی حجابی داشته باشید متاسفانه عده ای برداشت غلط دارند که استاد اقتصاد را مهم تر از موی زنان می‌داند. خبر بی توجهی زنان برای فقر در کشور و به دنبال آزادی پوشش بودن محل نقد آیت الله طالقانی بوده است، واتفاقا این مطالبه از زنانی است که به دنبال بی حجابی هستند، که چرا باید در جامعه ای که خیلی از افراد به خاطر مشکلات اقتصادی توان ازدواج ندارند آزادی های پوشش مطالبه جدی گردد! 🔺نکته دوم :چرا باید حجاب ومو وحدود شرعی در جامعه به اقتصاد گره بخورد. در حالی که حجاب زن حق الله است و خداوند است که حدود پوشش زن را معین کرده است. 🔺نکته سوم: آیا زن کالا هست که نوع پوشش او را اقتصاد جامعه مشخص کند یعنی جامعه و زن ثروتمند حجاب قوی داشته باشد و زن فقیر نیازی به پوشش نداشته باشد؟ یا اصلا فرهنگ زن فقیر مهم نباشد. زن انسان آزاده است که در هر شرایطی باید ارزشمند زندگی کند. 🔺نکته چهارم :آیا شما در جامعه اخلاق و شریعت مردان را هم به اقتصاد گره میزنید؟مثلا اگر در جامعه فقر باشد چند تا مشت ولگد خوردن زن هم مهم نباشد، پرداخت مهریه و نفقه زن هم مهم نباشد چون جامعه درگیر فقر است! 🔺نکته پنجم :مگر نه اینکه حجاب برای مصونیت و جلوگیری از دسترسی آسان به زن است، و این چرا باید در تقابل با اقتصاد محل بحث باشد، یعنی زن فقیر مجوز در دسترس بودن دارد؟ 🔺نکته ششم :چرا باید زن هزینه ضعف های اقتصادی را با زنانگی خود پرداخت کند، مگر نه اینکه دولت ها وظیفه دارند اقتصاد سالم و قوی و عادلانه برای زنان جامعه فراهم نمایند و چرا باید بخواهند بین نیاز به امنیت روانی زنان و اقتصاد، اقتصاد را اولی بدانند؟ 🔺نکته هفتم :اصلا چرا بایدخود زنان زیر بار چنین نگاهی بروند و بخواهند اقتصاد را برای خود مهم تر ازحجاب بدانند، ما مطالبه بهبود اقتصادی جامعه را به‌صورت جدی از مسئولان داریم اما ضعف های اقتصادی دلیلی نمی‌شود که ما نسبت به مساله زنان و حجاب بی توجهی کنیم. ✍عالیه سادات @araf11