پیاده روی اربعین
گروه تجربه های 🏴پیاده روی اربعین🏴 ویژه مادران👇👇 گروه مخصوص بانوان است🏴🧕 https://eitaa.com/joinchat/4155769021C8e58debaa1 کانال اخبار اربعین👇 آقایون میتونن فقط در کانال باشن @arbaeen40
🎥 موکبی که در مهران به زائران خدمات رایگان خودرویی ارائه می‌دهد @arbaeen40
سخنگوی ستاد اربعین در عراق: با موافقت طرف عراقی، قرارشده اتوبوس‌های ایرانی به کربلا بروند و از آنجا زائران را به مرز مهران بیاورند. @Farsna - Link
حضور سردار قاانی در اربعین کانال تلویزیون العهد وابسته به گروه عصایب اهل حق عراق با انتشار ویدیویی از حضور سردار قاآنی در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد @arbaeen40
🎥 ادارۀ راهداری تهران: این روزها برای مسیر تهران به مهران، بلیتِ ۲۰۰ هزار تومانیِ اتوبوس هم پیدا می‌شود. @Farsna
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
🔴برخورد باورنکردنی خانواده عراقی وقتی زائر ایرانی باعث مرگ کودک دو ساله‌شان می‌شود! ▪️پدر کودک خم به ابرو نیاورد مبادا زائر امام حسین علیه السلام نرنجد @arbaeen40
🖤 | آخرین آمار ورود زائران اربعین به کشور عراق ستاد مرکزی اربعین: ▪️ شمار زائرانی که از اول ماه صفر تا ساعت ۶ صبح امروز از طریق مرزهای زمینی و هوایی از کشور خارج شدند، به بیش از ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار نفر رسید. ▪️ تا ساعت ۶ صبح امروز بیش از ۲ میلیون ۳۳۰ هزار زائر به کشور بازګشته‌اند. @arbaeen40
حجم رسانه بالاست
🌹گفت و گوی استاد در جمع زائران (قسمت اول) رابطه اربعین با تربیت فرزند؟ ✅ اربعین رو اگه کسی بفهمه، پیاده روی اربعین رو لطف بزرگ خدا می‌دونه که بار ولایی تربیت کردن بچه‌هامون رو صد برابر سبک کرده. @abbasivaladi
🌹گفت و گوی استاد در جمع زائران (قسمت دوم) ❓بچه‌ها رو اگه بیاریم پیاده‌روی، متوجه می‌شن این سختی کشیدن ها برای چی هست؟ ✅ بسیاری از کسانی که تو تربیت کار می‌کنن، مقوله‌ای به نام فطرت رو نمی‌شناسن. @abbasivaladi
🎥 بین‌الحرمین بوی قرآن گرفت 🔹دستهٔ معروف «بنی عامر» بزرگ‌ترین کاروان زائران پیادهٔ اربعین است که دوم صفر از بصره به سمت کربلا حرکت کرد و بامداد امروز به مقصد رسید و در بین‌الحرمین عزاداری کرد. @arbaeen40
*🎥 چگونه با مترو در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین شرکت کنیم؟* @arbaeen40
سلام کسی از مرز مهران برمیگرده بگید بعد از پل زائر قبل میدان سمت راست موکب محبان جای خواب خنک (کولر گازی ) و صبحانه ، ناهار و شام برقرار است
دنبال اسکان می‌گردید؟! هرکدوم از دوستان اگر کربلا دنبال یک موکب تمییز و خوب هستید به این آدرس تشریف ببرید و به دیگران هم معرفی کنید: پشت حرم مطهر، خیابان سدره المنتهی، خیابان (شارع) احمد الوائلی، کوچه (فرع) حداد، اولین کوچه سمت چپ، موکب الاسدی 👈سه طبقه بزرگه یک طبقه ویژه آقایون یک طبقه خواهران. 👈صبحانه، نهار و شام هم میدن @arbaeen40
نمایش در ایتا
امروز حضرت آقا برای اربعین مراسم گرفتند که با حضور هیأت‌های دانشجویی هست. نکته مهم اینه که پخش زنده هم داره. از دو طریق 👇👇 tv.snn.ir Khamenei.ir ♦️چله‌نشینان عشق | حوالی ساعت 9 صبح @arbaeen40
🎥 شعرخوانی و عزاداری دانشجویان در محضر رهبر انقلاب @arbaeen40
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
🔻صوت زیارت اربعین 🎙حاج محمود کریمی
... اعمال روز اربعین ... التماس دعا از همه عزیزان
سلام ما پنجشنبه هفته پیش حرکت کردیم تقریباً چهار صبح روز جمعه رسیدیم مرز مهران تا کارامون کردیم و رد شدیم سوار ون شدیم ساعت هفت شد بعد رفتیم نجف کرایه نفری ده دینار دادیم که البته چون چهار آدم بزرگ چهار بچه همراهمون بود هرکدوم یک بچه روی پامون گذاشتیم ولی با این وجود یک صندلی اضافه گرفتیم که شد پنج صندلی و پنجاه دینار. جمعه نجف رفتیم تا صبح شنبه.ما در صحن حضرت زهرا و وارد موکب اونجا شدیم که همه چی عالی بود ماشین لباسشویی و خشک شویی داشت غذایی و آب هم فراوان.ضریح حضرت علی رو قسمت خانم ها بسته بودن و از پشت یک در مانند که روش پارچه مشکی کشیده بودند زیارت کردیم.شنبه رفتیم به سمت مسیر پیاده روی که یکدفعه نظرمون عوض شد وسط راه برگشتیم پیاده به طرف کوفه و مسجد امام علی که جی پی اس راه اشتباه نشون داد و ما حدودا دو ساعت پیاده روی داشتیم و دراخر با یک موتور چرخ دار پنج دینار دادیم رفتیم کوفه.شنبه تا صبح یکشنبه کوفه بودیم در نزدیک مسجد کوفه روی محوطه موکت پهن بود شب خوابیدیم.یکشنبه صبح رفتیم پیاده طرف مسجد سهله و اونجا مقام ها رو زیارت کردیم البته ما ظهر رسیدیم و هوا به شدت گرم بود پسر یک ساله ام خیلی اذیت شد ولی خدا خیر بده یکی از نگهبانان اونجا کولر داخل اتاقش چرخوند طرف ما و پسرم سرحال شد عصر یکشنبه با یک بنز که رایگان تا عمود صد میبرد رفتیم طرف پیاده روی اربعین و از عمود صد پیاده‌روی شروع کردیم و نهایت صبح پنجشنبه رسیدیم کربلا و عصر از کربلا خارج شدیم.بنده با پسر یکسالم رفتم داخل صحن حرم امام حسین و اینقدر شلوغ بود از دور سلام دادم حتی ضریح رو ازدور‌ندیدم ولی اصلا ناراحت نیستم حرم حضرت عباسم ترسیدم شلوغ باشه پسرم نبردم که ضریح قسمت زنا رو بسته بودن و باید می‌رفتی زیرزمین زیارت که شلوغ بود ولی چون نظم داشت براحتی زیارت کردم که اینجا خیلی ناراحت شدم چرا پسرم نیاوردم همرام.ولی همسرم با پسر بزرگم براحتی هر دو حرم رو زیارت کردن. ما بعضی اوقات شب ها بعضی اوقات روزها پیاده روی میکردیم. واقعا جا داره تشکر کنم از عرب های عزیز که واقعا من اصلا فکر نمی‌کردم در این حد هوا ما رو داشته باشند.زوار ایرانی بعضی اوقات بی تفاوت رد میشدن یا میگفتن چرا با بچه اومدی ولی عرب ها تشویق می‌کردن.پسرم لیوان چای از دستش افتاد شکست همسرم داشت بهش میگفت چرا محکم نگرفتی و حتی رفتیم پولش پرداخت کنیم ولی صاحب موکب گفت نه با بچه دعوا نکنین و حتی به پسرم یک اسباب بازی داد.یکی بهش دینار داد.یکی بهش مداد داد. من یک لحظه تو جاده حالم بد شد همسرم داشت یخ میزاشت روی صورتم آقای عرب سریع اومد پیش همسرم و قرص داد تا بخورم و تا ما حرکت نکردیم نرفت. توی راه یک جوان عرب با یک مرد ایرانی دعواش شد نزدیک ده پانزده مرد عرب با اون جوان دعواشون شد در حدی دنبالش دویدن و حتی کتک هم خورد در آخر یکی از مردا عرب داد میزد ایرانی و عرب متحدن.همو دوست دارند. هرچی بگم کم گفتم.نمیگم سختی نداره چرا داره ولی ارزش داره.من کوله ام خیلی سنگین بود در حدی محل بند های کوله روی شونه ام رد افتاده و زخم شده ولی تاخود کربلا کوله روی شونه ام بود از اونطرف پاهام تاول زد کالسکه پسرمم بعضی جاها خودم می‌بردم. پیاده رفتی کربلا توقع حمام عالی نداشته باش من خودم در خونه خودم هر روز حمومیم ولی در کل این سفر هفت روز دو بار رفتم اونم واجب بود پسرم هرجا میشد وقت بود می‌بردم بعضی اوقات حموم نمی‌دیدم داخل دستشویی میشستمش.حمام میرفتم همون لباس خیس تنم میکردم خودش خشک میشد. روی کالسکه پسرم چفیه انداختم و مرتب خیس میکردیمش به پسرم تندتند آب و شربت میدادم.ماشاالله شربت آبلیمو و تخم شربتی فراوون بود هرجا می‌دیدم می‌گرفتم هم خودم هم پسرم می‌خوردیم. و یکبار برای نماز رفتیم خونه یکی از عرب ها خانم خونه بهم یک انگشتر داد انگشتر ارزش قیمتی شاید نداشته باشه ولی خیلی برام ارزش داره ارزش روحی و معنوی @arbaeen40
📹 نماهنگ |‌ راه‌پیمائی مقدس ✏️ رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت پاسخ رهبر انقلاب به نامه جمعی از دانش‌آموزان درباره راه‌پیمائی اربعین، نماهنگ "‌راه‌پیمائی مقدس" را منتشر میکند. 📥 کیفیت اصلی | ✍ دستخط پاسخ نامه | 🎨 مجموعه لوح | 🎤 گفتگو @arbaeen40