پیاده روی اربعین
گروه تجربه های 🏴پیاده روی اربعین🏴 ویژه مادران👇👇 گروه مخصوص بانوان است🏴🧕 https://eitaa.com/joinchat/4155769021C8e58debaa1 کانال اخبار اربعین👇 آقایون میتونن فقط در کانال باشن @arbaeen40
حرم امیرالمؤمنین برای خانمها بسته است تا دو روز بعد از اربعین اما صحن حضرت زهرا سلام الله علیها بازه و میشه از این زاویه زیارت کنیم 😊 @donyayearabi_ir
البته حرم بسته نیست ضریح رو بستن
ما نجف هستیم حرم بسته نیست برا خانم ها ضریح بستست و یه گوشه ی ضریح رو میشه از قسمت خانم ها دید
سهم من از حرم شما حضرت پدر....
🎥 پویش نذر بازگشت 🔹در این پویش زائرانی که با خودروی شخصی به مرزها رفته اند و خودرویشان جا دارد، در بازگشت، زائران دیگر را همراه خود به مقصد می رسانند. @arbaeen40
ورودی‌های مرز خسروی بیشتر از خروجی‌هایش شد 🔹مدیرکل راهداری کرمانشاه: دیروز از مرز خسروی ۲۰ هزار و ۴۵۷ نفر از کشور خارج شده و ۴۵ هزار و ۲۹۰ نفر هم وارد شده‌اند. @arbaeen40
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
اصلا می‌شنوی این صدامو... اصلا میبینی گریه هامو... بیا دونه به دونه بشمرم
چند سال پیش رفته بودیم اربعین ، بار اولم بود ، از مهران سوار ون شدیم بریم نجف نرسیده به نجف یه آقای عربی کنار جاده بال بال میزد که وایسیم ولی راننده توجه نکرد خواست رد بشه یهو دیدیم خودشو انداخت جلو ماشین ، راننده مجبوری زد رو ترمز ما خیلی ترسیده بودیم فکر کردیم انتحاری چیزیه ، شوک شده بودیم و مثل بید میلرزیدیم وقتی ماشین کاملا وایساد ، در ماشین رو باز کرد و یه جعبه بزرگ‌ پرتقال آورد و ریخت توماشین چون‌ما قبلش غذا خورده بودیم گفتیم نمیخوایم ولی به زور پرتقالارو ریخت تو ماشین یه عالمه آب خنننک هم ریخت تو ماشین و در و بست راننده حرکت کرد پرتقالا رو ناچارن برداشتیم هر کس یکی دوتا برداشت اولا هر پرتقال اندازه ی یه گریپفروت بزرگ بود تصمیم گرفتیم برا اینکه حیف و میل نشن دو سه نفری یه دونه بخوریم ، مزه و طعم پرتقالا به قدددددری متفاومت و دلچسب بود که من‌تا مدتها مزه اش زیر زبونم بود. کلا اینکه زوری مارو نگهداشت برا گروهمون که سفر اولی بودیم خیلی جالب بود😍🥰 @arbaeen40
دورن از حرم...با ماشین میایم میریم...اما برا بچه دار عالیه...چون اطراف حرم جا گیر نمیاد تو ازدحام #نجف @arbaeen40
امسال سال دوم بود با بچه 5و8ساله 12شب رسیدیم نجف بچه کوچیکم تو صحن حرم خوابید همسرم رفت زیارت بچه ها پیش من بودن وبعدش هم من رفتم وبچه ها پیش همسرم بعدش سه چرخه گرفتیم واز وادی السلام رد شدیم و رسیدیم اول عمود پیاده روی ساعت 3صبح بود یه موکب بود خوابیدیم و7صبح بیدار شدیم صبحانه خوردیم وشروع کردیم پیاده روی رو تا نزدیک11ظهر پیاده روی کردیم البته تو سایه ومابینش هرچندتا عمود میرفتیم صبر میکردیم وپای بچه ها رو میشستم ماساژ میدادم درحد 5شیش دقیقه بعدش ماشین گرفتیم رفتیم عمود 1400 باز یکم پیاده روی کردیم یه موکب کوچولو پیدا کردیم ونشستیم همسرم رفت زیارت مداد وکاغذ دادم نقاشی کنن یکم خودم باهاشون بازی کردم و ساعت شد 3ظهر اومد دنبالمون زیارت کرده بود وما رو هم برد حرم بچه ها تو صحن پیشش بودن هدایای نذری رو پخش کردن ومن هم رفتم زیارت وبرگشتم وامدیم مرز وبرگشتیم ایران سفرمون کوتاه کردیم چون بچه داشتیم وشلوغ بود ولی خیلییییییییییی خوب بود بچه هامم اصلا اذیت نشدن صبرشون باورنکردنی بود سختی داشت گرما داشت... اما الحمدالله « ما رأیته إلا جمیلا » » @arbaeen40
نمایش در ایتا
🔴 زائرین گرامی، دیگر نگران گمشده های خود نباشید ✴️ مدارک، اشیاء، کیف، ساک، کوله، عینک، لوازم شخصی، زیورآلات، گوشی تلفن همراه و حتی انسانهای گمشده در ایران و عراق و در مسیر اربعین را نزد ما جستجو کنید. «اپلیکیشن یابنده» با همکاری «جامعه فعالان مردمی اربعین» تمامی خدمات خود را بصورت رایگان ارائه می نماید. ✅ لینک دانلود از کافه بازار: cafebazaar.ir/app/?id=ir.yabande.app&ref=share ✅ وب اپلیکیشن یابنده: web.yabande.ir ✅ وبسایت یابنده: Yabande.ir @arbaeen40
راستش منم 7 ماه پیش کربلا زمینی رفتن پسر 7 ساله دارم ودختر 10 ساله پسرم بیش فعالی داره ویک دقیقه یک جا بند نمیشه از اونجایی که امام حسین و اعمه نظر کنن مسیر یک ونیم روزه تا درست دم هتل نجف اصلا احساس خستگی نکرد من اصلا بچه هامو تو این سفر حس نکردم انگار خودم بودم و خودم. همین که رسیدیم هتل پسرم گفت مامان میشه استراحت نکنی اول بریم حرم انشاالله قسمت همه بشه اولی باری که گنبد طلایی رو از دور میبینی انگار تو این دنیا نیستی خیلی حس نابیه 😪😪البته همسرم هم همراهم بود خلاصه اصلا پشیمون نیستم بچه با خودم بردم هر شب بچه هام پیش باباشون که هم صحبت میشن یاد کربلا و نجف خیلی میکنن اگه 100 بار دیگه کربلا و نجف برم حتما بچهامو با خودم میبرم @arbaeen40
*موکب‌های فعال در عرصه خدمت به مادر و کودک* 🔷 بیست‌و‌سه موکب با قریب ۱۸ نوع خدمت به مادران و کودکان زائر اربعین۱۴۰۲ 🔰 از بیمارستان تخصصی تا غرفه‌ بازی، مشاوره، خدمات رفاهی و... ⭕ همه‌ی موکب‌ها همزمان همه‌ی خدمات را ارائه نمی‌دهند. 🔹ملایر، قبل از جاده روستای توچغاز 🔹نهاوند، پارک کوثر 🔹نهاوند، بنی الزهرا،سه راهی دهفول 🔹 فیرزوان، قمربنی هاشم، پارک کشاورز 🔹همدان، شهید حسینی، میدان فرودگاه 🔹همدان، امام حسن، بلوار آیت الله نجفی 🔹همدان، حضرت رقیه س(موکب نوجوان) 🔹همدان، موکب بی بی زینب"س" روبروی شهرک صنعتی بوعلی 🔹همدان، مریانج، قاسم ابن الحسن ع 🔹خرمشهر، نورالزهرا، مرز شلمچه 🔹خرمشهر،امام حسن، شلمچه(پایانه عراق) 🔹مهران، شباب الخامنه ای،پل زائر 🔹مهران، رهپویان ولایت، پایانه عراق 🔹چزابه، پایانه مرزی، شهید ابراهیم هادی 🔹مرز تمرچین، موکب حسینیه ثارالله 🔹پیرانشهر، موکب خادمیاران رضوی مستقر در ورزشگاه. 🔹خوی، مرز ایواوغلی 🔹تمرچین، موکب کودک(کانون پرورش فکری) 🔹نجف، صحن فاطمه الزهرا: اطفال الحسین 🔹نجف، جنب وادی‌السلام: فاطمه الزهرا 🔹نجف، روبروی وادی‌السلام: موکب عماریون 🔹نجف، روبروی مسجد شاکری: فاطمه الزهرا 🔹نجف، ثوره العشرین، علویون 🔹نجف،روبروی حنانه، پادگان عصائب 🔹نجف، جنب کنسولی ایران، العباس کاشان 🔹کوفه، مسجد سهله، رایه الزهراء 🔹۳۰: حسینیه حربن یزید ریاحی 🔹۵۷: شهداءالمقاومه، هیات رزمندگان 🔹۱۴۴: علی بن موسی الرضا 🔹۱۶۷: علمدار کمیل 🔹۲۰۱: بسیج طلاب 🔹۲۰۲: فاطمه الزهرا عتبات 🔹۲۱۸: اندرزگو 🔹۲۸۷: فاطمه الزهرا 🔹۳۰۹: مثل فرشته ها 🔹۳۲۶: انصار المقاومه 🔹۴۳۰: محبین حضرت زهرا س 🔹۵۳۵: مسلم بن عقیل 🔹۵۵۷: مواسات مادری 🔹۵۶۷: موکب مادر و کودک 🔹۶۸۸: رهروان زینب 🔹۷۰۰:المقاومةالحسینیه 🔹۷۰۷: شهرداری تهران 🔹۷۷۰:امت محمد 🔹۸۲۸:تهرانی ها 🔹۹۰۷:احباب الرضا 🔹۹۰۹: ابناءالحسین 🔹۱۰۰۰: احسان 🔹۱۰۸۰: حضرت معصومه س 🔹۱۰۸۶: مصاف 🔹۱۱۲۰: خدام الحسین ع 🔹۱۱۹۰: فاطمه الزهرا س 🔹۱۲۱۱: الشهداء 🔹۱۲۲۲: بانوان فاطمی 🔹۱۲۲۲: ریحانه الحسین ع 🔹۱۳۲۰: ابومهدی المهندس 🔹۱۳۲۳: کریم اهل بیت 🔹۱۳۸۷: خدام علی اکبر، مادرانه 🔹کربلا،شارع میثم تمار، صاحب الزمان جهرم 🔹کربلا، فاطمة الزهرا، شارع العباس، جنب ملعب الانصار 🔹کربلا، طریق الحر، موکب ملایر 🔹کربلا، صحن عقیله، موکب شهید سلیمانی 🔹کربلا،شارع وائلی، فرع حداد، امام مجتبی 🔹کربلا، ورزشگاه المبیا: فاطمه الزهرا 🔹 سیار: گروه جهادی حسنا 🔹کاظمین، شارع صاحب الزمان: بقیه الله 🔹کاظمین، صحن صاحب الزمان @arbaeen40
. برنامه های اربعین حسینی _ کربلای معلی حاج محمدرضا طاهری کربلایی حسین طاهری مراسم عزاداری ایام اربعین حسینی از دوشنبه ۱۳ شهریور به‌ مدت ۳ شب‌ از اذان مغرب به وقت عراق باب‌القبله امام حسین (ع) ، بین میدان تربیه و میدان پرچم ، جنب وزارت صحه کربلا ، موکب محبان علی بن ابیطالب (ع) (خواهران و برادران) . مراسم عزاداری ظهر اربعین حسینی چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه( روز اربعین ) از اذان ظهر به وقت عراق کربلای معلی ، پشت تل زینبیه ، صحن عقیله ، موکب مرکزی احباب الرضا علیه‌السلام (خواهران و برادران) . روضه شب جمعه بین الحرمین پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه از ساعت ۲۳ به وقت عراق کربلا ، بین الحرمین ، منبر اول سمت حرم سیدالشهدا (ع) (خواهران و برادران)
خانما موکب تو کربلا میشناسید؟
شارع میثم تمار نزدیک پل ..موکب صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از طرف مردم استان فارس