eitaa logo
اردکان نما
328 دنبال‌کننده
27.3هزار عکس
6.7هزار ویدیو
74 فایل
مهمترین اخبار اردکان ، ایران و جهان ارتباط با ادمین https://eitaa.com/Nazerardakan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی: با فناوری و مولدسازی می‌شود آموزش و پرورش را تغییر داد 🗣علیرضا زاکانی: 🔸باید مدارس دولتی ما مثل دانشگاه‌های دولتی بهتر از مدارس خصوصی باشد. 🔹در اندیشه ورزی و نظریه پردازی باید از ظرفیتهای حوزه علمیه باید استفاده کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکیان: تحقیقات دانشگاهی منطبق با واقعیات جامعه نیست 🗣پزشکیان: 🔹اجماع باید روی سیاستهای کلی و قانون باشد. 🔸دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی باید توانایی حل مشکل داشته باشد. 🔹باید به هیات علمی‌ها و نخبگان احترام گذاشت و برخوردهای حزبی و جناحی را کنار گذاشت. 🔸با حقوقهای فعلی هیات علمی نمیتواند به راحتی زندگی کند. برای همین نخبگان ما دارند میروند. بیرون از کشور اینها را می قاپند. 🔹الان بیشترین بیکاران ما فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند؛ این بخاطر عدم سیاستگذاری دقیق ما با توجه به نیازهای جامعه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: دانشگاه باید برای مشکلات کشور اولویت داشته باشد 🗣جلیلی: 🔹حق دانشگاه است که در جهش و پیشرفت کشور یک ماموریت داشته باشد و بتواند سهم خود را ایفا کند. 🔸از همین ترم آینده باید این ماموریت باید تعریف شود. 🔹دانشگاه‌ها باید برای اشتغال دانشجویان خودشان برنامه داشته باشند.
جمعبندی کاندیداها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده: عدالت اقتصادی با قدرتمند کردن خانواده‌ها شدنی است 🗣قاضی زاده هاشمی: 🔸آزادی‌های اجتماعی و سیاسی با قدرتمند شدن اقتصادی مردم امکان‌پذیر است. 🔹می‌خواهم دولت نیمه تمام شهید رئیسی را ادامه بدهم؛ البته نقاط ضعف را هم اصلاح کنم. 🔸اما شما دو نفر (پزشکیان و پورمحمدی)‌ شجاعت این را دارید که بگویید میخواهید دولت سوم روحانی باشید؟ 🔹تیم امنیتی حاکم در دولت روحانی، در ستاد آقای پزشکیان هستند؛ هرکسی با نزدیکانش شناخته می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: یک سپر حمایتی معیشتی طراحی کردیم 🔻مرزهای شرقی‌مان را باید دیوارکشی کنیم 🗣قالیباف: 🔸برای خوب شدن حال امروز مردم، یک سپر حمایتی معیشتی طراحی کردیم. نباید اجازه دهیم که سفره مردم کوچک شود. 🔹مابه التفاوت فاصله تورم و افزایش حقوق را باید جبران کنیم. با یک رفاه کارت هم درمان و هم معیشت و هم کالاهای اساسی مردم را تضمین کنیم. 🔸یک طرح ۵ فوریتی داریم که یکی از آنها در حوزه خدمت بود. 🔹بحث دوم در حوزه مسکن است؛ ۸۰ درصد شهرهای ما و ۱۰۰ درصد روستاهای ما قادرند که یک قطعه زمین که کاربری مسکونی دارد به صورت رایگان به همه آنها که مسکن ندارند بدهیم. 🔸باید به زوجهای جوان به مدت سه سال در آغاز واحدهای کوچک ۷۵ متری بدهیم که بدون اجاره‌بها در سه سال اول آنجا زندگی کنند. 🔹مصمیم واردات خودرو انجام دهیم تا رقابت شکل بگیرد. 🔸طرح فوریتی چهارم در بحث دیوار شرق کشور است؛ اتباع غیرمجاز آسیب‌های اجتماعی جدی در حوزه مواد مخدر و اشتغال و ... دارند؛ با استفاده از تجربه‌ام در پلیس می‌گویم که باید مرز شرقی‌مان با افغانستان و پاکستان را دیوار بگذاریم که امنیت حفظ شود. 🔹طرح پنجم: از سواحل خلیج غافلیم؛ باید پایتخت دوم ایران را پایتخت اقتصادی ایران را در سواحل دریای عمان و کرانه آن تشکیل دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پورمحمدی: نسخه‌های توهمی برای نظام اداری صادر می‌کنیم 🗣پورمحمدی: 🔸باید نظام بهره‌وری اصلاح شود. جلوی هدر رفت منابع را بگیریم. 🔹بحث چابک‌سازی دولت مهم است؛ همه حرفش را می‌زنند ولی در هر دوره دولت‌ها بزرگتر شده‌اند. 🔸نسخه‌های کلی و رویایی و توهمی می‌نویسیم بعضاً. 🔹کسی که می‌خواهد اصلاحات اساسی انجام دهد باید نظام اداری را خوب بشناسد. هنوز رفتار اداری به ارث رسیده از نظام گذشته را اجرا می‌کنیم. 🔸پیوسته حرف از خدمت می‌زنیم اما رفتارمان قیم مآبانه است با مردم! 🔹برخی از ما از عدالت صحبت می‌کنیم ولی در اطرافمان پرونده و رانت و ویژه‌خواری است. 🔸باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم ولی الان گریز نخبگی داریم. نخبگان باید به ما اعتماد کنند و احترام ببینند. باید تنوع فکری را بپذیریم. 🔹برخی به راحتی در عمل آدمها را حذف می‌کنیم و آستانه تحملمان به شدت پایین است و اختلاف سلیقه را حاضر نیستیم بپذیریم. 🔸روشهای سنتی در مبارزه با فساد به هیچ‌وجه پاسخگو نیست. متاسفانه دچار آلودگی‌ها و بی‌برنامگی هستیم و هر روز چند پرونده درمی‌آید و ناامیدی مردم تشدید می‌شود. 🔹نیازمند اصلاح رویکرد مدیریتی در حکمرانیمان به طور جدی هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی: آماده مناظره با روحانی هستم 🔻جواب مشاور پزشکیان را خواهم داد 🗣علیرضا زاکانی: 🔸افرادی که الان در ستاد برخی هستند مسبب وضع اسفناک امروزند و باید پاسخگو باشند چطور امروز در موضع طلبکاری قرار گرفته‌اند؟ آنها این نامزدها را اداره خواهند کرد. 🔹آماده هستم با خود آقای روحانی یا دیگران که اسباب شرایط امروز را ایجاد کرده است مناظره و صحبت و گفتگو کنیم. تا معلوم شود وضع موجود حاصل کار چه کسانی است؟ 🔸شهید مظلوم ما، شهید رئیسی پشت سرش حرف زده می‌شود اما خودش کجاست تا دفاع کند؟ باید فرصتی دهند تا از جانب ایشان دفاعی صورت بگیرد. حق ایشان متاسفانه ادا نمی‌شود. 🔹ظرف ۵ سال می شود مشکل مسکن را حل کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکیان: ۹۰ درصد مشکل مدیریت ارشد است 🗣پزشکیان: 🔹۹۰ درصد مشکل مدیریت ارشد است. مردم ما هم مردم خوبی هستند. 🔸مردم الان پشت سر ما قضاوت درستی ندارند. ولی ما هی می‌خواهیم دیگران را محکوم کنیم. 🔹هر کس با مردم صادق باشد و به آنچه می‌گوید معتقد باشد قطعاً بقیه پشت سرش خواهند آمد. 🔸برای فقرزدایی باید به مردم باور داشته باشیم و آنها را مشارکت بدهیم. 🔹با مردم باید رابطه صمیمی و دوستانه پیدا کنیم. 🔸خیلی از آدمها وقتی به مسئولیت می رسند دور و بری های خودشان را روی کار می‌آورند. 🔹مردم از ما ناراضی هستند چون پرونده درست می‌کنیم و به آنها انگ می چسبانیم. گروه Z درست می شود F درست می‌شو‌د!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: تهدیدها مانع ملت ایران نخواهد شد 🗣جلیلی: 🔸امروز دو رویکرد وجود دارد؛ یکی که خودش را باور دارد و نگاه حداکثری دارد و معتقد است نه تنها می توان از این مشکلات عبور کرد بلکه می‌توان پیشرفت و جهش کرد. 🔹رویکرد دوم یا می‌ترسد یا می‌ترساند؛ بر اساس تصوراتی که نسبتی با واقع ندارد! 🔸اینها نظریات رمانتیکی دارند و تهدیداتی برای خودشان دارد که فکر می‌کنند می‌تواند مانع ملت ایران شود. 🔹تهدیدها را باید کنار فرصت‌ها دید. امروز فرصت‌های جهانی برای پیشرفت و جهشمان بسیار زیاد است. 🔸اینکه دوباره چهار پنج سال معطل شویم و بگوییم تا فلان موضوع حل نشود بقیه مسائل حل نمی‌شود تجربیات غلطی است! 🔹اینکه می‌گویند نسل Z هست که نه او زبان ما را می‌فهمد و نه ما زبان او را، نه اینطور نیست! هم آنها زبان ما را می‌فهمند و هم ما زبان آنها را می‌فهمیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: بحث‌ها کارشناسی و جذاب بود 🗣محمدباقر قالیباف: 🔹به عزیزان در صداوسیما خبرنگاران ومدیران عزیز خداقوت می‌گویم. 🔸این مناظره دوم در حوزه مسائل اقتصادی و حوزه مربوط به خدمت‌رسانی بود. 🔹هم بحث‌ها کارشناسی و جذابتر بود. در جاهایی ریتم کار تندتر شد و نسبت به قبل کیفیت بهتری داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده خطاب به پزشکیان: من شجاعت این را دارم که بگویم ادامه دهنده دولت شهید رئیسی هستم. آیا شما هم شجاعت این را دارید که بگویید دولت سوم روحانی هستید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: آماده مناظره با روحانی هستم ▪️جواب مشاور پزشکیان را خواهم داد علیرضا زاکانی: 🔹افرادی که الان در ستاد برخی هستند مسبب وضع اسفناک امروزند و باید پاسخگو باشند چطور امروز در موضع طلبکاری قرار گرفته‌اند؟ آنها این نامزدها را اداره خواهند کرد. 🔹آماده هستم با خود آقای روحانی یا دیگران که اسباب شرایط امروز را ایجاد کرده است مناظره و صحبت و گفتگو کنیم. تا معلوم شود وضع موجود حاصل کار چه کسانی است؟ 🔹شهید مظلوم ما، شهید رئیسی پشت سرش حرف زده می‌شود اما خودش کجاست تا دفاع کند؟ باید فرصتی دهند تا از جانب ایشان دفاعی صورت بگیرد. حق ایشان متاسفانه ادا نمی‌شود. 🔹ظرف ۵ سال می شود مشکل مسکن را حل کرد.
🔶مناظرات، بیمه و دولت سیزدهم 🔸 طبق آمار سال ۱۴۰۲، حدود ۲.۳ میلیون نفر جدید طی دوسال اول دولت سیزدهم در سازمان تأمین اجتماعی بیمه شده‌اند. 🔸 اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نسبت به ابتدای دولت مردمی رشد ۵.۲۵ درصدی داشته است. بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی نسبت به ابتدای دولت نیز رشد ۱۳ درصدی داشته است. همچنین افزایش ۷.۶ درصدی ضریب پوشش بیمه اجتماعی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به ابتدای دولت مردمی، کاهش سهم پرداختی حق بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از ۷۰ به ۵۰ درصد، پوشش بیمه‌ای درمان زوجهای نابارور، پوشش هزینه‌های بیماران خاص توسط سازمان تأمین اجتماعی برای بیش از ۷ میلیون نسخه و پوشش ۲۳۴ قلم دارو، معافیت افراد مستمری بگیر ۶۵ سال به بالا از پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز بستری در تمام بیمارستانهای تحت پوشش تأمین اجتماعی و افتتاح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج با اعتبار ۵ همت در سال ۱۴۰۱ و ۷ همت در سال ۱۴۰۲ از دیگر اقدامات دولت در زمینه گسترده شدن چتر بیمه‌های درمانی و اجتماعی بوده است. در دو سال گذشته [تاریخ این نوشتار ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳] پوشش هزینه‌های بیماران خاص برای بیش از ۷ میلیون نسخه و پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم دارو را نیز شاهد بودیم که افزایش ۴۰ درصدی داشته است. 🔸 از جمله اقدامات در زمینه بیمه؛ ایران؛ رتبه اول بیمه کشاورزی ایران در منطقه است و در این زمینه با تشکیل هاب منطقه‌ای (قطب و محل تمرکز زنجیره‌ای) آمادگی لازم برای همکاری با کشورهای منطقه را دارد. در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ دولت به اندازه ۸ سال قبل، غرامت به کشاورزان پرداخت. 🔺بیمه شدن ۱۲ میلیون نفر از افراد فاقد. بیمه سلامت از پنج دهک ابتدایی. 🔺رایگان نمودن بیمه سلامت مادران باردار وکودکان تا ۵ سالگی. 🔺اجرای بیمه فراگیر برای دانشجویان. 🔺بیمه رایگان درمان کودکان زیر ۷ سال و بودجه ۲.۵ هزارمیلیارد تومانی برای این امر پرداخت از جیب مردم برای حدود ۲۶۰ قلم دارو تا ۸۶ درصد کاهش. 🔺بیمه رایگان سلامت برای حدود ۶ میلیون نفر از شهروندان فاقد بیمه.
جمع بندی تانک 😎 ✅اسباب همه اختلافات موجود خودتونید اقای پورمحمدی،پس توصیه اخلاقی اینجا جواب نمیده ✅ افرادی که در ستاد شما (پزشکیان ) هستند مسبب وضع موجودن ✅آماده ام با روحانی و سایر مسببان وضع موجود مناظره کنم ✅ اگه قراره به غایبین فرصت دفاع بدین،پس باید برای دفاع از شهید رئیسی هم فرصت داد ✅ در سال هر خانواده مثلا ۵ نفره 110میلیون اعتبار طلا تعلق میکیرد ✅ یارانه های اقلام اساسی تا 40 درصد میشود افزایش داد ✅ تقویت بیمه
💢
پزشکیان: شعار دادن کار سختی نیست، در دولت رییسی چرا وزیر کشاورزی بازداشت شده؟ چای دبش چرا اتفاق افتاد؟

شما رو دعوت میکنیم به بخشی از فسادهای دولت متبوع   و  :

۱- برادر معاون اول دولت روحانی: پرونده مربوط به بانک گردشگری
۲- برادرزاده عراقچی: پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی
۳- داماد وزیر کار دولت روحانی: اخلال عمده در نظام اقتصادی
۴- دختر مظلوم وزیر، شبنم نعمت زاده: مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی 
۵- گل سر سبد همه خلافکارها ، حسین فریدون برای حسن روحانی: جرم فساد مالی
۶- رئیس سازمان خصوصی سازی دولت روحانی و مسئول ستاد ایسان در آذربایجان شرقی: خصوصی سازی سفارشی و تعطیل کردن کارخانجاتی مثل ماشین سازی تبریز ، آلومینیوم المهدی ، کشت و صنعت مغان و بیچاره کردن  زحمت کش

الان آقای پزشکیان با چه رویی از یک فساد در دولت شهید رییسی که تا ایشان متوجه شد برکنارش کرد صحبت میکنه؟

فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📆 جمعه ☀️ ۱ تیر ۱۴۰۳ هجرے شمسے 🌙 ۱۴ ذی‌الحجه ۱۴۴۵ هجرے قمرے 🎄 ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ میلادے 📿 امروز ۱۰۰ مرتبه: 🎗«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»🎗 🎗«خدایا بر محمد و آل محمد درود فرست»🎗 ☀️ رویدادهای در تقویم خورشیدی: 🔹تشکیلات نظمیه ایران توسط مأمورین سوئدی امروز اعلام شد. سرهنگ وستداهل رئیس نظمیه طی اعلامیه ای موجودیت نظمیه و وظایف آن سازمان را به اطلاع عموم رسانید (1292ش) 🔸شاهزاده مسعود میرزا ظل السلطان به حکومت اصفهان تعیین شد (1295ش) 🔹مجلس چهارم که انتخابات آن در دوران رئیس الوزرائی وثوق الدوله آغاز شده بود روز چهارشنبه اول تیرماه افتتاح شد. احمدشاه در نطق افتتاحیه خود مواعیدی برای اصلاحات داد (1300ش) 🔸در اولین جلسه مجلس مؤتمن الملک به ریاست و سید حسن مدرس و حکیم الملک به نیابت انتخاب شدند (1300ش) 🔹اداره انحصار قند و شکر از اول تیرماه منحل گردید و امور آن مؤسسه به گمرک محول شد.(1306ش) 🔸به دنبال برکناری نصرت الدوله از وزارت مالیه رضاخان در آن وزارتخانه حضور یافت و نطقی در انتظام امور ایراد کرد. رضاخان سپس معاون وزارت مالیه را منفصل نمود و فطن الملک جلالی را به معاونت برگزید و وزارت مالیه را تحت نظر رئیس الوزراء قرار داد (1308ش) 🔹محمد حجازی (مطیع الدوله) به ریاست انتشارات و تبلیغات منصوب شد.(1322ش) 🔸فرمان انتخابات دوره چهاردهم مجلس صادر شد.(1322ش) 🔹اعضاء کمیسیون نفت از طرف نمایندگان مجلس انتخاب شدند (1329ش) 🔸مرکز اتمی پیمان بغداد در دانشگاه تهران افتتاح شد.(1338ش) 🔹در انبار بانک کارگشایی تهران واقع در خیابان فردوسی حریق دهشی رخ داد که منجر به سوختن سه هزار تخته قالی امانتی مردم گردید. مجموعاً حریق 56 ساعت به طول انجامید و خسارات وارده متجاوز از 120 میلیون ریال برآورد شد (1341ش) 🔸وزیر کشور در سطح استانداران تغییراتی داد (1350ش) 🔹هویدا در یک میتینگ انتخاباتی گفت: برای خائنین در داخل و خارج کشور جائی نیست (1350ش) 🔸دریاسالار فرج الله رسائی فرمانده نیروی دریایی ایران به درجه دریابدی (ارتشبدی) رسید (1350ش) 🔹نیروهای اسرائیل از هوا و زمین به لبنان حمله ور شدند 45 نفر را کشتند و 55 نفر را مجروح ساختند و عده ای را به اسارت گرفتند (1351ش) 🔸بین مأموران ژاندارمری و عده ای قاچاقچی نزدیک تربت حیدریه زد و خورد شدید شد و از مأموران دولتی چند نفر کشته شدند (1351ش) 🔹در مجلس سنای آمریکا پیشنهاد شد به علت افزایش قیمت نفت که در اثر تلاش ایران صورت گرفته است کمک نظامی آمریکا به ایران قطع شود (1353ش) 🔸در تهران اعلام شد که تولید نفت ایران نسبت به سال قبل یک میلیون بشکه در روز تقلیل یافته است (1354ش) 🔹سناتور دکتر مصطفی مصباح زاده صاحب امتیاز و پدر روزنامه و مؤسسه کیهان و استاد دانشگاه تهران طبق دعوت دولت انگلستان به لندن سفر نمود (1356ش) 🔸تأسیس "سازمان تبلیغات اسلامی" به فرمان "حضرت امام خمینی"(ره) (1360ش) 🔹عزل بنی‏ صدر از ریاست جمهوری با حکم حضرت امام خمینی(ره) (1360ش) 🔸رحلت فقیه جلیل آیت‌اللَّه "سید حسین طباطبایی بحرالعلوم" عالم برجسته نجف (1380ش) 🔹جشن آب پاشونک، جشن آغاز تابستان 🔸آغاز هفته قوه قضاییه "هفته عدالت" 🔹آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آب 🔸روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی 🔹روز اصناف 🌙 رویدادهای امروز در هجری قمری: 🔹بخشیدن فدک به حضرت زهرا (س) توسط پیامبر (ص) پس از نزول آیه فیء (آیه ۷ سوره حشر) (7ق) 🔸خروج پیامبر(ص) از مکه به سمت مدینه در حجة الوداع؛ آخرین حج پیامبر(ص) (10ق) 🔹تاجگذاری "محمدعلی شاه قاجار" ششمین پادشاه سلسله‌ی قاجاریه (۸ بهمن ۱۲۸۵ش) (1324ق) 🔸ولادت آیت‌اللَّه "شیخ مرتضی حائری یزدی" عالم و فقیه جلیل (۲۰ مهر ۱۲۹۵ش) (1334ق) 🔹وفات آیت‌الله شیخ محمدباقر بیرجندی ، از علمای بنام قرن چهاردهم (۱۰ فروردین ۱۳۱۳ش) (1352ق) 🎄 رویدادهای مهم امروز در تقویم میلادی: 🔹درگذشت "نیکولا ماکیاولی" سیاستمدار، نویسنده، هنرمند و مورخ ایتالیایی (1527م) 🔸تولد "آبه پروو" رمان‌نویس برجسته فرانسوی (1697م) 🔹تولد "ژان پل سارتْرْ" فیلسوف و نویسنده معروف فرانسوی (1905م) 🔸تولد تونی اسکات ، کارگردان (1944م) 🔹اعلام تشکیل نیروی واکنش سریع توسط امریکا، با پیروزی انقلاب اسلامی ایران (1979م) 🔸روز جهانی هیدروگرافی (ارتقاء ایمنی دریانوردی و حفظ مناطق دریایی آسیب پذیر) 🔹روز جهانی موسیقی 🔸روز جهانی زرافه 🔹روز جهانی سلفی 🔸روز جهانی یوگا
🔭🔮🔭🔮🔭🔮🔭🔮 🔮🔭 🔭 💎 تقویم نجومی 💎 ✴️ جمعه 👈1 تیر/‌ سرطان 1403 👈14 ذی الحجه 1445 👈21 ژوئن 2024 🕌 مناسبت های دینی و اسلامی. 🕋بخشیدن فدک به فاطمه زهرا سلام الله علیها توسط رسول خدا صلی الله علیه و آله(7 هجری) 🐪امام حسین علیه السلام در مسیر کربلا اتراق در منزل ششم ذات عرق.😭 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی. ❇️ امروز روز خوبی برای امور زیر است: ✅دیدار بزرگان و علماء. ✅مشارکت و امور شراکتی. ✅استقراض وام دادن و گرفتن. ✅داد و ستد و تجارت. ✅مسافرت. ✅و خرید و فروش خوب است. 🚘مسافرت: مسافرت خوب است. 👩‍❤️‍👨مباشرت امروز: مباشرت پس از فضیلت نماز عصر مستحب و فرزند حاصل دانشمندی مشهور گردد و شهرتش جهانگیر شود. ان شاءالله. 👶 زایمان مناسب و نوزاد دارای پشتکار و ادیب و نویسنده گردد. 🔭 احکام و اختیارات نجومی. 🌓 امروز قمر در برج قوس و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است: ✳️شراکت و امور شراکتی. ✳️ شروع به کار و کسب. ✳️و امور آموزشی و تعلیمی نیک است. 🟣نگارش ادعیه و حرز و برای نماز حرز و بستن آن خوب است. 👩‍❤️‍👨 انعقاد نطفه و مباشرت. مباشرت امشب و فردا: مباشرت مکروه و شاید فرزند جن زده گردد 📛امشب :ساعت 23:30 قمر از صورت عقرب خارج گردد. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت. طبق روایات، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث شادی می شود. 💉💉 حجامت. فصد زالو انداختن یا در این روز از ماه قمری ،سلامتی در پی دارد. 😴😴 تعبیر خواب امشب: خواب و رویایی که شب شنبه دیده شود تعبیرش از ایه ی 15 سوره مبارکه "حجر " است. لقالوا انما سکرت ابصارنا بل نحن قوم.... و از مفهوم و معنای آن استفاده می شود که شخصی بی حدو حساب با خواب بیننده گفتگویی باطل کند ولی به جایی نرسد و کار خواب بیننده روبراه شود و شما مطلب خود را بر آن قیاس کنید. ✂️ ناخن گرفتن. جمعه برای ، روز بسیار خوبیست و مستحب نیز هست. روزی را زیاد ، فقر را برطرف ، عمر را زیاد و سلامتی آورد. 👕👚 دوخت و دوز. جمعه برای بریدن و دوختن، روز بسیار مبارکیست و باعث برکت در زندگی و طول عمر میشود... ✴️️ وقت استخاره. در روز جمعه از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است. ❇️️ ذکر روز جمعه.   اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۲۵۶ مرتبه موجب عزیز شدن در چشم خلایق میگردد . 💠 ️روز جمعه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد 🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿 🌸زندگیتون مهدوی 🟦 با این دعا روز خود را شروع کنید بِسْم‌ِٱللّٰه‌ِٱلرَّحْمٰن‌ِٱلرَّحیٖمِ 💠اَلْـݪّٰـهُـمَّ اِنّـیٖ اَسْـئَـلُکَ 🔹یـٰا قَـریٖـبَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔸یـٰا رَبَّ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔹یـٰا اِلـٰهَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔸عَـجّـِلِ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔹سَـهّـِلِ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔸یـٰا فَـتّـٰاحَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔹یـٰا مِـفْـتـٰاحَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔸یـٰا فـٰارِجَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔹یـٰا صـٰانِـعَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔸یـٰا غـٰافِـرَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔹یـٰا رٰازِقَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔸یـٰا خـٰالِـقَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔹یـٰا صـٰابِـرَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ 🔸یـٰا سـٰاتِـرَ ٱلْـفَـتْـحِ وَ ٱلْـفَـرَجَ ✨وَٱجْـعَـلْ لَـنـٰا مِـن اُمُـورِنـٰا فَـرَجـََٱ وَ مَـخْــرَجـََٱ ایّٖـٰاکَ نَـعـبُـدُ وَ ایّٖـٰاکَ نَـسْـتَـعـیٖـنَ بِـرَحْـمَـتِـک یـٰا اَرْحَـمَ ٱݪــرّٰاحِـمـیٖـنَ.✨ 🔭 🔮🔭 🔭🔮🔭🔮🔭🔮🔭🔮
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ            🦋 ذڪرِ روزانه 🦋 📗تفسیر 📖 هـرروز انس با قرآن مجید 🌸 ‎‌‌‎‌‌‎‌‌✾࿐༅✧🍃🌺🍃✧ ༅࿐✾🌸 ❀‏ موضوع ❀‏ ✍ﻣﻌﻴﺎﺭ ﺣﻖّ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ، ﻭﺣﻲ ﺍﻟﻬﻲ ﺍﺳﺖ،🗒️ 📖❀‏سوره الأحزاب/آیہ(٤_٣) اَعُوذُ بِٱݪلّٰهِ مِنَ ٱݪشَیْطٰان ٱݪرَّجیٖمْ بِسْمِ ٱݪلّٰهِ ٱݪرَّحْمٰنِ ٱݪرَّحیٖم 🔺«٣» ﻭَﺗَﻮَﻛَّﻞْ ﻋَﻠَﻲ ﺍﻟﻠَّﻪِ ﻭَﻛَﻔَﻲ ﺑِﺎﻟﻠَّﻪِ ﻭَﻛِﻴﻠﺎً 🔻ﻭ ﺑﺮ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺗﻮﻛّﻞ ﻛﻦ، ﻭ ﻫﻤﻴﻦ ﺑﺲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻭﻛﻴﻞ ﻭ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ (ﺗﻮ) ﺍﺳﺖ. 🔺«٤» ﻣَﺎ ﺟَﻌَﻞَ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻟِﺮَﺟُﻞٍ ﻣِّﻦ ﻗَﻠْﺒَﻴْﻦِ ﻓِﻲ ﺟَﻮْﻓِﻪِ ﻭَﻣَﺎ ﺟَﻌَﻞَ ﺃَﺯْﻭَﺍﺟَﻜُﻢُ ﺍﻟﺂﺋِﻲ ﺗُﻈَﺎﻫِﺮُﻭﻥَ ﻣِﻨْﻬُﻦَّ ﺃُﻣَّﻬَﺎﺗِﻜُﻢْ ﻭَﻣَﺎ ﺟَﻌَﻞَ ﺃَﺩْﻋِﻴَﺂءَﻛُﻢْ ﺃَﺑْﻨَﺂءَﻛُﻢْ ﺫَ ﻟِﻜُﻢْ ﻗَﻮْﻟُﻜُﻢ ﺑِﺄَﻓْﻮَﺍﻫِﻜُﻢْ ﻭَﺍﻟﻠَّﻪُ ﻳَﻘُﻮﻝُ ﺍﻟْﺤَﻖَّ ﻭَﻫُﻮَ ﻳَﻬْﺪِﻱ ﺍﻟﺴَّﺒِﻴﻞَ 🔻ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻴﭻ ﻣﺮﺩﻱ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻧﺶ ﺩﻭ ﺩﻝ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ؛ ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﻫﻤﺴﺮﺍﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﻣﻮﺭﺩ «ﻇِﻬﺎﺭ» ﻗﺮﺍﺭ ﻣﻲ ﺩﻫﻴﺪ ﻣﺎﺩﺭﺍﻥ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺪﺍﺩﻩ؛ (ﻭ ﻧﻴﺰ) ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﭘﺴﺮ (ﻭﺍﻗﻌﻲ) ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺍﻳﻦ (ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﻤﺴﺮ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ ﻱ ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ ﻱ ﻓﺮﺯﻧﺪ) ﺳﺨﻨﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻴﺪ، ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺣﻖّ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﺪ ﻭ ﺍﻭﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ (ﺭﺍﺳﺖ) ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ 🌸 ‎‌‌‎‌‌‎‌‌✾࿐༅✧🍃🌺🍃 ༅࿐🌸 🔍❀‏ تفسیرنور❀‏📚 ✍🏻ﭘﻴﺎم ﻫﺎ:🔹 ١- ﭘﻴﺮﻭﻱ ﻧﻜﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﻭ ﻣﻨﺎﻓﻘﺎﻥ ﻭ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﺯ ﻭﺣﻲ، ﻣﺸﻜﻠﺎﺗﻲ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺭﺍﻩ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺗﻮﻛّﻞ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﺳﺖ. «ﻟﺎ ﺗﻄﻊ - ﻭﺍﺗّﺒﻊ - ﻭ ﺗﻮﻛّﻞ» ٢- ﺳﻌﻲ ﻛﻨﻴﻢ ﺩﻟﻴﻞ ﺩﺳﺘﻮﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻴﺎﻥ ﻛﻨﻴﻢ. «ﺗﻮﻛّﻞ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﻠّﻪ - ﻛﻔﻲ ﺑﺎﻟﻠّﻪ ﻭﻛﻴﻠﺎ» (ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﭼﻪ ﻧﺪﺍﺭﺩ؟) ٣- ﮔﺮﺍﻳﺶ ﻫﺎﻱ ﻗﻠﺒﻲ ﻭ ﻓﻄﺮﻱ ﺍﻧﺴﺎﻥ، ﻳﻚ ﭼﻴﺰ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺮ ﺧﻠﺎﻑ ﺁﻥ ﺑﮕﻮﻳﺪ ﻳﺎ ﻋﻤﻞ ﻛﻨﺪ، ﻧﻔﺎﻕ ﺷﺨﺼﻲ ﺍﻭﺳﺖ ﻧﻪ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻱ ﺍﻟﻬﻲ. «ﻭ ﻣﺎ ﺟَﻌَﻞ ﺍﻟﻠّﻪ ﻟﺮﺟﻞ ﻣﻦ ﻗﻠﺒﻴﻦ» ٤- ﺩﺭ ﻳﻚ ﺩﻝ، ﺩﻭ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﻣﺘﻀﺎﺩّ ﺟﻤﻊ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ. «ﻣﻦ ﻗﻠﺒﻴﻦ» (ﺩﻭﺳﺘﻲ ﻭ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﺯ ﻭﺣﻲ، ﺑﺎ ﻭﻟﺎﻳﺖ ﻭ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﺯ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﻭ ﻣﻨﺎﻓﻘﺎﻥ ﺳﺎﺯﮔﺎﺭ ﻧﻴﺴﺖ.) ٥ - ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻱ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺎ ﻓﺮﺯﻧﺪ، ﻳﻚ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻱ ﺣﻘﻴﻘﻲ ﻭ ﻃﺒﻴﻌﻲ ﺍﺳﺖ ﻧﻪ ﺗﺸﺮﻳﻔﺎﺗﻲ ﻭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻱ. (ﻧﻪ ﻫﻤﺴﺮ، ﻣﺜﻞ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ، «ﻣﺎ ﺟﻌﻞ ﺍﺯﻭﺍﺟﻜﻢ ﺍﻟّﺂﺋﻲ ﺗﻈﺎﻫﺮﻭﻥ ﻣﻨﻬﻦّ ﺍﻣّﻬﺎﺗﻜﻢ» ﻭ ﻧﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻩ، ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. «ﻣﺎ ﺟﻌﻞ ﺍﺩﻋﻴﺎﺋﻜﻢ ﺍﺑﻨﺎﺋﻜﻢ» ٦- ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺍﻧﺒﻴﺎ، ﺯﺩﻭﺩﻥ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﺍﺯ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﺳﺖ. «ﻣﺎ ﺟﻌﻞ... ﺫﻟﻜﻢ ﻗﻮﻟﻜﻢ ﺑﺎﻓﻮﺍﻫﻜﻢ» ٧- ﻣﻌﻴﺎﺭ ﺣﻖّ ﻭ ﺑﺎﻃﻞ، ﻭﺣﻲ ﺍﻟﻬﻲ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﺭﺳﻢ ﻭ ﺭﺳﻮم ﻭ ﺁﺩﺍﺏ ﻭ ﻋﺎﺩﺍﺕ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ. «ﺫﻟﻜﻢ ﻗﻮﻟﻜﻢ ﺑﺎﻓﻮﺍﻫﻜﻢ ﻭ ﺍﻟﻠّﻪ ﻳﻘﻮﻝ ﺍﻟﺤﻖّ» 🌸 ‎‌‌‎‌‌‎‌‌✾࿐༅✧🍃🌺🍃 ༅࿐🌸 🔹❀‏ حدیث روز 🔹❀‏ 🕋 قـالَ رَسُـولُ اللّه ِ صلي الله عليه و آله 🔺; يَوْمُ غَديرِخُمٍّ اَفْضَلُ اَعْيادِاُمَّتِى وَهُوَالْيَوْمُ الَّذى اَمَرَنِىَ اللّه ُ تَعالى ذِكْرَهُ فيهِ بِنَصْبِ اَخى عَلىِّ بْنِ اَبِى طالِبٍ عَلَما لاُِمَّتِى، يَهْتَدُونَ بِهِ مِنْ بَعْدِى وَ هُوَ الْيَوْمُ الَّذى اَكْمَلَ اللّه ُ فيهِ الدّينَ وَأَتَمَّ عَلَى اُمَّتِى فيهِ النِّعْمَةَ وَرَضِىَ لَهُمُ الاِْسْلامَ دينا. ; 🔻 روز غدير خم برترين عيدهاى امّت من است و آن روزى است كه خداوند بزرگ دستور داد؛ آن روز برادرم على بن ابى طالب را به عنوان پرچمدار (و فرمانده) امّتم منصوب كنم، تا بعد از من مردم توسط او هدايت شوند، و آن روزى است كه خداوند در آن روز دين را تكميل و نعمت را بر امّت من تمام كرد و اسلام را به عنوان دين براى آنان پسنديد.; 📚✍🏻 امالى صدوق: 125، ح 8. 🌸 ‎‌‌‎‌‌‎‌‌ 💫✨💫✨💫✨💫✨💫✨ 🤲اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَامهاو بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ  💫✨💫✨💫✨💫✨💫✨ ✋🏻 سـلام میدهیم به ارباب بی کفن:🚩 🚩اَلسَّلامُ عَلَیْڪَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائڪَ عَلَیْڪَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَ لا جَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِڪُمْ 🚩 اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعلے اولاد الحسين وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ          🌸 ‎‌‌‎‌‌‎‌‌✾࿐༅✧🍃🌺🍃✧ ༅࿐✾🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کاهش فقر در دولت شهید رئیسی طبق اعلام بانک جهانی برخلاف ادعای برخی از نامزدهای انتخابات، به گزارش ، نرخ فقر در دوران شهید رئیسی به صورت قابل توجهی کاهش یافته است. ❌ در ۸ سال دولت روحانی، ۸ میلیون نفر به زیر خط فقر رفتند. یعنی به طور متوسط سالی ۱ میلیون ایرانی به زیر خط فقر رفتند. ✅ اما در ۳ سال دولت شهید رئیسی حدود ۶ میلیون نفر و بطور متوسط سالی بیش از ۲ میلیون ایرانی از زیر خط فقر خارج شدند. روند کاهشی نرخ فقر در سه سال اخیر در مقایسه با روند افزایشی آن در ۸ سال گذشته در گزارش های بین المللی کاملا مشهود و غیر قابل انکار است! 👈 نرخ در ایران از ۲۹.۳ درصد در سال ۲۰۲۰ به ۲۱.۹ در سال ۲۰۲۳ رسیده است. یعنی فقر در دوران دولت شهید رئیسی، ۷.۴ درصد کاهش یافته است. ╭❀💠❀ঈاردکان نماঈ❀💠❀╮ @ardakannema ⚜┄┅💠 ❀🌷❀ 💠┅┄⚜
پایش ۱۹ هم اکنون؛ بازدید دادستان و اعضای پایش شبانه از پارک آزادی و تقدیر و تشکر از گروه انتظامات پارک و بررسی مسائل و مشکلات موجود در جهت رفاه حال مردم‌شریف اردکان روابط عمومی کمیته پایش واحد‌های صنعتی ، معدنی و خدماتی شهرستان ╭❀💠❀ঈاردکان نماঈ❀💠❀╮ @ardakannema ⚜┄┅💠 ❀🌷❀ 💠┅┄⚜
🔻جدیدترین نظرسنجی صداوسیما منتشر شد/ جلیلی در صدر/ قالیباف و پزشکیان در رتبه‌های بعد 🔹جدیدترین نظرسنجی صداوسیما حکایت از پیشتازی سعید جلیلی دارد. 🔹بر اساس این نظرسنجی که نتایج آن در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیداها قرار گرفته، آمار زیر به دست آمده است تاریخ نظرسنجی تا ۳۱ خرداد 🔹 سعید جلیلی: ۲۳.۵ 🔹 قالیباف: ۱۹.۴ 🔹 پزشکیان: ۱۹.۱ 🔹 مرددین : ۱۹ 🔹 مشارکت قطعی : ۴۵ 🔹نتایج این نظرسنجی با نظرسنجی ایسپا و متا که به صورت رسمی منتشر شده همخوان است/رجانیوز