همسایه ها همگی عزل کنید میخوام از ایتا برم، چنلو دیل نمیزنم چون که دوست دارم ادیتاش بمونه ولی از این به بعد فعالیتی اینجا ندارم، خیلی ممنون از همسایه های گلم و ممبرای عزیزم که تو این چند مدت کنارم بودین .
فدای تک تکتون🫂✨
https://t.me/sual8
دیلی تلگرامم 👆
https://eitaa.com/joinchat/2023556638C3433cd9be7
دیلی ایتام👆
اگه خواستین همراهم بمونین بیاین اینجاها🫂
فور حساب نشه
فور عزلل و رگبار 𝘽𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙨𝙖𝙪𝙡
دلم براتون تنگ میشه🫂🫀
مائم دلمون برات تنگ میشه😭😭
فور عزلل و رگبار 𝘽𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙨𝙖𝙪𝙡
دلم براتون تنگ میشه🫂🫀
ناناززززز منم همینطورر😭😭💞
فور عزلل و رگبار 𝘽𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙨𝙖𝙪𝙡
ناناززززز منم همینطورر😭😭💞
فداتون بشم😭❤️🫀