https://eitaa.com/refaghattaabad/5632
یاد تک تک خاطراتمون بخیر
همه شون خیلی زیبا هستن
آره منم نگرانم
منم افسردگی قبل مدرسه گرفتم
ولی شما ها برونگرا هستید
شما ها روابط اجتماعی تون عالیه
با بچه ها که هیچ
با معلم ها هم خیلی خوب ارتباط میگیرید
ولی من اینجوری نیستم
این که باید سال بعد توی مدرسه تنها باشم شده یه غول بزرگ برام که خیلی ازش میترسم
نگرانم
نگرانم چون هیچ کدوم شما رو ندارم
https://eitaa.com/miracle135/424
حکمت الهی خیلی زیباست
خیلی
مطمئن باش حکمت های الهی همیشه راهی برای رشد تو هستن
حتما برات پیش اومده که از اتفاقات اطرافت راضی باشی و فکر کنی همه چیز بر وفق مراد تو داره پیش میره
اما این باور رو باید همیشه داشته باشی
چون اون جاهایی که تو سختی میکشی، اذیت میشی و ناراحت میشی مرحله ای هست که باعث رشد تو میشه
همیشه در سختی ها رشد و آموختن وجود داره
پس به حکمت های الهی اطمینان داشته باش و همه چیز رو واقعا و مخلصانه بسپر دست خدا
این بهترین راه برای آسوده زندگی کردنه
آرزو
- شروع مدارس؟ + نه ممنون، انتظار کشیدن برای شروع مدارس رو ترجیح میدم
از اونجایی که میدونم قراره تا پیدا کردن دوست جدید زجر های فراوان بکشم
این ششمین مدرسه ای هست که من از کلاس اول قراره تجربه اش کنم:)
ولی اولین باریه که انقدر نگرانی دارم
آرزو
- برنامه ات برای سال تحصیلی جدید؟ + تبدیل شدن به یک عدد چایی شیرین:)
واکنش احتمالی دوستان گرانقدر:
- نکه پارسال اصلا پاچه خواری نمیکردی؟
- درخواست پخش دوباره کلاس های فناوری
- نیازه حرف های همکلاسی ها درباره ی تو توی جلسه ی آخر مطالعات رو برات یادآوری کنم؟
- تبدیل؟ نه عزیزم شما از اول چایی شیرینی بیش نبودی
- نکنه درد جامدادی هایی که جلسه ی آخر کلاس علوم به سمتت پرتاب شد رو فراموش کردی؟
- بیچاره همکلاسی های سال آینده ات
علاوه بر این که هیچ وقت زنگ های گوشیم رو دوست نداشتم بلکه از شنیدن شون حالم بد میشه
یعنی من قابلیت این رو دارم که با زنگی که توی بچگیم زنگ گوشیم بود بشینم گریه کنم
پ.ن : چرا یه بچه ی شش ساله باید مجبور باشه که موبایل داشته باشه و اگه گوشیش زنگ بخوره حتما جواب بده و اگه به هر دلیلی جواب نده توبیخ بشه؟
هنوز استرسی که با شنیدن زنگ گوشیم توی بچگیم بهم دست میداد رو فراموش نکردم
چشمم افتاد به کتاب نهجالبلاغه
دستم رو لای برگه هاش گذاشتم و قسمتی از کتاب رو اتفاقی باز کردم
خطبه ی امیرالمؤمنین درباره خفاش باز شد
همونی که توی کتاب ادبیات بود
و حالا باز هم یاد مدرسه و فراگیر شدن غم در وجود را شاهد هستیم
وقتی توی دنیای واقعی آدم ها چیز های جذاب و زیبا وجود داشته باشه مطمئن باشید به این راحتی خودشون رو از فضای خوب اطرافشون منع نمیکنن و توی دنیای مجازی غرق نمیشن
آرزو
وقتی توی دنیای واقعی آدم ها چیز های جذاب و زیبا وجود داشته باشه مطمئن باشید به این راحتی خودشون رو ا
روزی که اینترنت داشته باشم اما به خواست خودم سراغ گوشی نرم
آن روز عید من است:)