eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
علاوه بر این که هیچ وقت زنگ های گوشیم رو دوست نداشتم بلکه از شنیدن شون حالم بد میشه یعنی من قابلیت این رو دارم که با زنگی که توی بچگیم زنگ گوشیم بود بشینم گریه کنم پ.ن : چرا یه بچه ی شش ساله باید مجبور باشه که موبایل داشته باشه و اگه گوشیش زنگ بخوره حتما جواب بده و اگه به هر دلیلی جواب نده توبیخ بشه؟ هنوز استرسی که با شنیدن زنگ گوشیم توی بچگیم بهم دست می‌داد رو فراموش نکردم
چشمم افتاد به کتاب نهج‌البلاغه دستم رو لای برگه هاش گذاشتم و قسمتی از کتاب رو اتفاقی باز کردم خطبه ی امیرالمؤمنین درباره خفاش باز شد همونی که توی کتاب ادبیات بود و حالا باز هم یاد مدرسه و فراگیر شدن غم در وجود را شاهد هستیم
- میزان موجودی شانس؟ + صفر درصد
وقتی توی دنیای واقعی آدم ها چیز های جذاب و زیبا وجود داشته باشه مطمئن باشید به این راحتی خودشون رو از فضای خوب اطرافشون منع نمیکنن و توی دنیای مجازی غرق نمیشن
آرزو
وقتی توی دنیای واقعی آدم ها چیز های جذاب و زیبا وجود داشته باشه مطمئن باشید به این راحتی خودشون رو ا
روزی که اینترنت داشته باشم اما به خواست خودم سراغ گوشی نرم آن روز عید من است:)
جایی که خطر سقوط سنگ از بالای کوه وجود داره پرتاب تیر توی تاریکی اشتباه ترین کار ممکنه قبل زدن تیر توی تاریکی برسی کنید ببینید اگر تیر به هدف نخوره صرفا فقط به هدف نخورده یا ممکنه خطا رفتن تیر زیان های جبران ناپذیری هم به همراه داشته باشه
وفات حضرت سکینه غصب خلافت امیرالمؤمنین حمله به در خانه حضرت زهرا شهادت حضرت محسن شهادت امام حسن عسکری آیا واقعا شروع ماه ربیع الاول مبارک بود؟
دوست دارم به همه بفهمونم من تنها یک مادر و یک پدر دارم و از اینکه کس دیگه ای رو به عنوان پدر یا مادر من معرفی میکنید بیزارم لطفا از حقایق فرار نکنید اینکه مردم حقیقت رو بدونن بهتر از اینکه با دروغ هاتون به اونها باعث آزار دادن من بشید البته اگه اذیت شدن من براتون مهم باشه
تنها چیزی که باعث میشه من الان نرم از پل هوایی خودم رو پرت کنم پایین امیدم به مهربونی و حکمت خداست😭
من به عزادار بودن برای تو عادت کردم به پیرهن سیاه به گریه توی روضه ها به چای و حلوا و خرما حالا مگه میشه دل بکنم؟ مگه میشه اسم حرمله رو بشنوم و گریه نکنم؟ مگه میشه برای اینکه شاید دختر سه سالت بهم نگاهی بکنه با ذوق تلاش نکنم؟ آقا من هنوز هم عاشقتم هنوز هم دوستت دارم و هنوز هم برای غمت آشوبم