هدایت شده از راضیه ساریجلو
وقتی از چیزی ناراحت میشیم، وقتی موضوعی اذیتمون میکنه، حرف بزنیم!
آدمها رو مجبور نکنیم رفتارمون رو عین پازل کنار هم بچینن و تهش هم برداشت شخصی خودشون رو بکنن.
آدمها رو به استیصال اینکه
چیکار کردم، این آدم الان چشه نندازیم.
آدم باشیم؛ آدم ارتباط!
@raziesarijloo
ولی اون جایی که "قضاوت کردن"
میشه نقطه ی پرتگاه انسانیت
شاهد افراد شریفی هستیم
که دسته دسته
از قله های انسانیت
به دره های آدمیت پرتاب میشوند
آرزو
قبول داری وقتی آدما همو نشناسند چقدر راحت تر بهم اعتماد میکنن و راحتن باهاشون؟ #ارسالی
بسی حق
امروز عجیب تجربه اش کردم
آرزو
به نظر من خیلی از اتفاقات ، اتفاقی نیستن ممکنه نشونه باشن تا به تو چیزی رو یاد بدن یا برات یاداوری
هیچ چیز اتفاقی نیست
به جریان اعتماد کن
خدا درست ترین جریان رو برات رقم میزنه