ولی اون جایی که "قضاوت کردن"
میشه نقطه ی پرتگاه انسانیت
شاهد افراد شریفی هستیم
که دسته دسته
از قله های انسانیت
به دره های آدمیت پرتاب میشوند
آرزو
قبول داری وقتی آدما همو نشناسند چقدر راحت تر بهم اعتماد میکنن و راحتن باهاشون؟ #ارسالی
بسی حق
امروز عجیب تجربه اش کردم
آرزو
به نظر من خیلی از اتفاقات ، اتفاقی نیستن ممکنه نشونه باشن تا به تو چیزی رو یاد بدن یا برات یاداوری
هیچ چیز اتفاقی نیست
به جریان اعتماد کن
خدا درست ترین جریان رو برات رقم میزنه
توی دنیای رفاقت بعضی از حرف ها و رفتار ها حتی اگه شوخی و الکی باشه هم زشته
وقتی برای کسی اندازه ی یه رفیق ارزش قائلی دیگه توقع خیلی چیزا رو نداری
لطفا حرمت رفاقت ها رو نگه دارید