میدانی!
راستش برایم سخت است که برایت بنویسم
زیرا نه احساساتمان همجنس است نه قلممان یک شکل و نه اتمسفرمان مشابه
اما با همه ی دشواری هایش میخواهم برایت بنویسم تا نشانت دهم چقدر نزد من ارزشمندی و بزرگوار
آرزو
میدانی! راستش برایم سخت است که برایت بنویسم زیرا نه احساساتمان همجنس است نه قلممان یک شکل و نه اتم
نوشته وقتی زیبا میشود که احساسات در درون آدمی مواج شود تا موج هایش قلم را نرم و روان و خوانا کند
اما وقتی احساس من و تو از یک جنس نباشد آیا میتوان امیدوار بود که قلم من برایت دلنشین باشد؟
آرزو
نوشته وقتی زیبا میشود که احساسات در درون آدمی مواج شود تا موج هایش قلم را نرم و روان و خوانا کند ام
امیدوار هستم
چون این، قلم من است و قلمم برخاسته از احساسات من و احساساتم جزوی از وجود من که تغییرش برایم نازیباست
هرچند شاید باور داشته باشی که "احساس" عضوی گمشده است در وجود من که باید پیدایش کنم و اندکی استفاده:)
آرزو
امیدوار هستم چون این، قلم من است و قلمم برخاسته از احساسات من و احساساتم جزوی از وجود من که تغییرش ب
امشب دیگر بیش از این ناماتانم👌🏻
وقتی متولد آخرِ ماه باشی کل ماه رو متعلق به خودت میدونی و با شنیدن اسم ماه تولدت هربار خودت رو به یاد میاری
اولین پیام تبریک تولد امسالم رو دریافت کردم و اصلا با وجود فاصله اش با تولدم برام غریبی نداشت✨
چون خودم رو متعلق به تمام دی میدونم و از یک تا سی دی رو نماد و یادآورد خود:)
آرزو
وقتی متولد آخرِ ماه باشی کل ماه رو متعلق به خودت میدونی و با شنیدن اسم ماه تولدت هربار خودت رو به یا
و من این یک ماه را در قسمتی از خود میزیستم
در خود میزیستم :)))
ماجرا از اونجایی سخت میشه که خودت نیاز به ترمیم داری اما برای اینکه یکی دیگه زخمی نشه ازت میخوان ترمیم رو فراموش کنی
و در نتیجه عمیق شدن زخم خودت:)
ولی من آدم خیلی بدقولی هستم
مخصوصا وقتایی که به خودم میگم لطفا الان آروم باش بهت قول میدم بعدا بهش فکر میکنیم