eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزو
می‌دانی! راستش برایم سخت است که برایت بنویسم زیرا نه احساساتمان همجنس است نه قلممان یک شکل و نه اتم
نوشته وقتی زیبا می‌شود که احساسات در درون آدمی مواج شود تا موج هایش قلم را نرم و روان و خوانا کند اما وقتی احساس من و تو از یک جنس نباشد آیا می‌توان امیدوار بود که قلم من برایت دلنشین باشد‌؟
آرزو
نوشته وقتی زیبا می‌شود که احساسات در درون آدمی مواج شود تا موج هایش قلم را نرم و روان و خوانا کند ام
امیدوار هستم چون این، قلم من است و قلمم برخاسته از احساسات من و احساساتم جزوی از وجود من که تغییرش برایم نازیباست هرچند شاید باور داشته باشی که "احساس" عضوی گمشده است در وجود من که باید پیدایش کنم و اندکی استفاده:)
ولی داشتن یه دوست اینشکلی خیلی قشنگه✌️🏻✨
وقتی متولد آخرِ ماه باشی کل ماه رو متعلق به خودت میدونی و با شنیدن اسم ماه تولدت هربار خودت رو به یاد میاری اولین پیام تبریک تولد امسالم رو دریافت کردم و اصلا با وجود فاصله اش با تولدم برام غریبی نداشت✨ چون خودم رو متعلق به تمام دی میدونم و از یک تا سی دی رو نماد و یادآورد خود:)
ماجرا از اونجایی سخت میشه که خودت نیاز به ترمیم داری اما برای اینکه یکی دیگه زخمی نشه ازت میخوان ترمیم رو فراموش کنی و در نتیجه عمیق شدن زخم خودت:)
ولی من آدم خیلی بدقولی هستم مخصوصا وقتایی که به خودم میگم لطفا الان آروم باش بهت قول میدم بعدا بهش فکر میکنیم
آرزو
ولی من آدم خیلی بدقولی هستم مخصوصا وقتایی که به خودم میگم لطفا الان آروم باش بهت قول میدم بعدا بهش ف
به هر حال کار بسیار ناپسندیه چه به قولت وفا کنی چه نکنی باز انگار قطعه ای از وجودت که شعله ور هست رو ناگهانی خاموش میکنی و جانِ سوخته رو در اعماق وجودت جا می‌دی
یلدا ۱۴۰۱ 🥲✨