eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.3هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
251 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
enc_16624858501658242303117.mp3
1.8M
🎙منو ببر پیش خودت🎙 🔰 کربلایی محمّد ابراهیم اصل @Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به سبک: «به سمت گودال از خیمه دویدم من» ستاره میبارم قمر ندارم من به من نگید مادر پسر ندارم من جسم عزیزم رو چه زیر و رو کردند به پیکر عباس نیزه فرو کردند وقتی به خاک افتاد علقمه شد بی تاب تا مشک آبش ریخت شد از خجالت آب کجاست علی اصغر رباب پریشونه گهواره خالی و لالایی میخونه ای کاروان با این دلم چها کردی سه ساله ی ما را چرا نیاوردی شد خیمه ها غارت وقتی علمدار رفت ناموس آل اللّه تو کوچه بازار رفت شنیده ام زینب زد دست غم بر سر از داغ اون گودال از دست اون خنجر @Arshiv_Gholam
عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ النَّوْفَلِيِّ عَنِ السَّكُونِيِّ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (صلّی اللّه علیه و آله): 🔸مَنْ ظَلَمَ أَحَداً فَفَاتَهُ فَلْيَسْتَغْفِرِ اللَّهَ لَهُ فَإِنَّهُ كَفَّارَةٌ لَهُ. 🔹از امام صادق (عليه السّلام) روايت شده است كه رسول خدا (صلّی اللّه علیه و آله) فرمود: هر كه به ديگرى ستم كرد و او را از دست داد (يعنى دسترسى به او نداشت كه از او رضايت بجويد) از خدا براى او طلب آمرزش كند، زيرا كه همان كفّاره ستم او گردد. 📜الكافي، ج‏2، ص 334 @Arshiv_Gholam
💯 گاه پیشرفت بد معنی می‌شود...فرود ها از لوازم پیشرفت هستند...نگاه به پیشرفت باید کلّی و به مجموع، سمت و سو و برآیند آن باشد. سید علی خامنه ای تفسیر سوره برائت، ص 177 @Arshiv_Gholam
🕯ثمّ إعلم أيّها الأخ الأعزّ اينكه اين توبه كه ذكر شد به آن تفصيل، اگر على ما هو عليه‏ آن را انجام دادى، بى كم و زياد، به اوّل درجه توبه رسيده‏اى، هنوز قشر است، به پوست نرسيده، چه اينكه توبه لفظ تنها نيست، حال لازم‏ دارد، آن حال ذو درجات است، جميع اخلاق حقايق را دارند، بايد انسان آن را احساس كند. 📜تذكرة المتّقين، ص 13 و 14 @Arshiv_Gholam
🔰إنّ السّالك سبيل التّقوى يجب عليه مراعاة أمور: 1⃣ الاوّل ترك المعاصى و هذا هو الّذى بنى عليه قوام التّقوى و أسّس عليه أساس الآخرة و الأولى و ما تقرّب المتقرّبون بشئ أعلى و أفضل منه. 🔻از اينجاست كه حضرت موسى (علیه السّلام) از حضرت خضر سؤال مى‏كند كه چه كرده‏اى كه مأمور شده‏ام از تو تعلّم كنم؟ به چه چيز به اين مرتبه رسيدى؟ فرمود بترك المعصية. پس اين را بايد انسان بزرگ بداند و نتيجه آن هم بزرگ است. 📜تذكرة المتّقين، ص 14 و 15 @Arshiv_Gholam
🔰و يظهر من الفاضل الدّربندي و غيره: 🔻أنّها كانت تعلم علم المنايا و البلايا كجملة من أصحاب أميرالمؤمنين (عليه السّلام)، منهم ميثم التمّار و رشيد الهجري و غيرهما، بل جزم في أسراره أنّها (صلوات اللّه عليها) أفضل من مريم ابنة عمران و آسية بنت مزاحم و غيرهما من فضليّات النساء. 🔻و ذكر (قدّس سرّه) عند كلام السجّاد (عليه السّلام) لها (عليها السّلام): «يا عمّة، أنت بحمد اللّه عالمة غير معلّمة، و فهمة غير مفهّمة). أنّ هذا الكلام حجّة على أنّ زينب بنت أميرالمؤمنين (عليهما السّلام) كانت محدّثة أي ملهمة، و أنّ علمها كان من العلوم اللدنيّة و الآثار الباطنيّة. 📜عوالم العلوم و المعارف و الأحوال من الآيات و الأخبار و الأقوال، ج‏11، ص 957 @Arshiv_Gholam
🔰«المقبولة الحسينيّة» لحجّة الإسلام الشّيخ هادي كاشف الغطاء: مغلولة الأيدي إلى الأعناق تسبى على عجف من النياق‏ حاسرة الوجه بغير برقع لا ستر غير ساعد و أذرع‏ قد تركت عزيزها على الثرى و خلّفته في الهجير و العرى‏ إن نظرت لها العيون و لولت أو نظرت إلى الرءوس أعولت‏ تودّ أنّ جسمها مقبور و لا يراها الشامت الكفور 📜عوالم العلوم و المعارف و الأحوال من الآيات و الأخبار و الأقوال، ج‏11، ص 959 @Arshiv_Gholam
تدوين السنة الشريفة، بدايته المبكرة في عهد الرسول ص ومصيره في عهود الخلفاء إلى نهاية القرن الأول - السيد محمد رضا الحسيني الجلالي.pdf
21.88M
💥تدوین السّنة الشّریفة 🔰 بدایته المبکّرة فی عهد الرّسول (صلّی اللّه علیه و آله) و مصیره فی عهد الخلفاء إلی نهایة القرن الأوّل ✍ السّیّد محمّد رضا الحسیني الجلالي @Arshiv_Gholam
💠این خوی انباشتن مال، و از دست دادن آن زهد و پارسایی، که انحرافی در روش مسلمانان بود، از زمان خلیفه دوم به وجود آمد و در زمان عثمان خیلی اوج گرفت. سید علی خامنه ای تفسیر سوره برائت، ص 230 @Arshiv_Gholam
♦️وقتی انسان در می یابد که اراده‌ ی حق در کره ی زمین باید با دستان او محقّق شود، دیگر چگونه دست از تلاش بردارد؟ نه، يأس از جنود شیطان است و مؤمن هرگز دل به یأس نمی بازد.‌ شهید‌ سیّد مرتضی آوینی "گفتارمتنِ فیلمِ پل" @Arshiv_Gholam @lenzesargardan
خسته بود آقا.mp3
13.39M
🎙خسته بود آقا...🎙 🔰 کربلایی سیّد مهدی حسینی @Arshiv_Gholam
990631_04.mp3
8.55M
🎙 غم دوری تو🎙 🔰 کربلایی سیّد محمّد رضا نوشه ور و علی اکبر حائری @Arshiv_Gholam
4_5821020720171323023.mp3
12.1M
🎙امامان ماه و سادات‌اند اخترهای تابانش🎙 🔰 کربلایی علی کرمی @Arshiv_Gholam
12 safar.MP3
23.91M
🎙 ذکر حضرت أمیر و أباعبداللّه (علیهما السّلام)🎙 🔰 کربلایی نریمان پناهی 🗓 صوت های قدیمی @Arshiv_Gholam
دست خدا، دو دست علمدار زینب است قلب سلیم، یک‌سره بیمار زینب است شیعه تمام عمر گرفتار زینب است عاشق شدن فقط و فقط کار زینب است هر کس حسین گفت، بدهکار زینب است زینب نبود، مُحرِم هیئت نمی‌شدیم گمراه می‌شدیم، هدایت نمی‌شدیم در کوی یار صاحب‌ قیمت نمی‌شدیم این زن نبود، مرد طریقت نمی‌شدیم اسلام تکیه داده به دیوار زینب است سکّان‌ به‌ دستِ کشتیِ در خون طپیده او آثار داغ‌ عشق به پیکر چشیده او منظوره‌ی نگاه رئوس بریده او صبر از غمش مدام گریبان دریده او پر خون شده‌ست سینه اگر، زار زینب است بعد از حسین روح دمید انقلاب را بر دوش خود نشاند غم بی‌حساب را با دست بسته حمل نموده عذاب را بیچاره ساخت عفّت این زن حجاب را خورشید سربرهنه، عزادار زینب است قامت کمان نمود که یارش بایستد تا که حسین روی مزارش بایستد پرچم بلند کرد، شعارش بایستد حقّش نبود شمر کنارش بایستد آیا اسیر لفظ سزاوار زینب است؟! ماندن، بدون شمس و قمر، بی ستاره؛ نه در گوش‌ها نبودن یک گوشواره؛ نه تنها لباس مندرس پاره‌پاره؛ نه چوب یزید روی لب ماه‌پاره؛ نه تشت شراب باعث آزار زینب است بعد از حسین قافله را دید گریه کرد شادی‌خصم، هلهله را دید گریه کرد پای رقیّه، سلسله را دید گریه کرد دور رباب حرمله را دید گریه کرد کم‌سو شده‌ست دیده اگر، تار زینب است یادش نمی‌رود بدن أطهر حسین افتاد از فرس جلوی مادر حسین خود را رساند زیر کتک در بر حسین رو بر مدینه کرد سپس خواهر حسین گفت این حسین غرقه‌ به‌ خون، یار زینب است «امیر عظیمی» @Arshiv_Gholam
روز عفاف و حجاب.pdf
512.9K
♻️ نکاتی در مورد عفاف و حجاب ✍ استاد دکتر ابراهیم اخوی 💠 کانال دکتر اخوی جهت ارتباط: https://eitaa.com/eakhavi 💠 کانال و سایت مؤسسه‌ امام خمینی(رحمه اللّه): https://eitaa.com/iki_ac_ir @Arshiv_Gholam
بعد زهرا خواهرت خیر النّساء عالم است پس کنیز خواهرت بودن به هر زن واجب است سینه اش بیت المحبّت خانه اش بیت البکاء احترامش بر ملائک هم یقیناً واجب است قسمتی از خاکِ زیر پات را برداشتم هر سحر بوسیدن این خاک بر من واجب است @Arshiv_Gholam
آمد سراغ صندوق، آمد شبانه راهب از قبل شد کمان تر قدّ کمان راهب یک عمر منتظر بود تا سر بیاید از راه به او سپرده بودند پیشینیان راهب با مشت زد به سینه، با اشک دیده اش گفت زیباتر از مسیحا دردت به جان راهب شاهی که هر دو عالم بودند در امانش آن شب سپرد أمّا سر در امان راهب بعد از تنور خولی قبل از مساجد شام شد نوبت کلیسا شد میهمان راهب تا شد سرش مرتّب پیش نگاه زینب فوراً رسید خیرش به خاندان راهب مریم به سینه میزد آسیه گریه میکرد در مجلسی که زهرا شد روضه خوان راهب حجم گلاب کم بود از حجم خون‌ رویش تا که به کارش آمد اشک روان راهب دردی به جانش افتاد تا دید وضع سر را دردی که شعله میزد تا استخوان راهب گیسوی چنگ خورده، ابروی سنگ خورده اوضاع صورتش برد تاب و توان راهب وضع بد دهان را زخم روی زبان را تا دید ناگهان بند آمد زبان راهب آبی نخورد دیگر نانی نخورد دیگر خونِ جگر از آن پس شد آب و نان راهب آرام شد رقیّه وقتی که از کلیسا آمد سحر به گوشش صوت اذان راهب در اوج قِصّه بوسه میزد به گونه ی او جای رباب خالی در داستان راهب «رضا قربانی، گروه یا مظلوم» @Arshiv_Gholam