eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.5هزار ویدیو
250 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرچند دهانم بسته است... اما به بهانه آقای پویانفر نکته ای رو در مورد یسریا بگم... موقعی که زنده بود، از خوبی هاش میگفتید چیزی میشد؟ نمیگیم نقد نمیکردید؟ ولی چرا فقط نقاط تاریک رو میگفتید؟ بعدم اسم خودتون رو میذارید صدای مردم؟ مگه مردم فقط صداشون به شکایت باز بود؟ چرا صدای اون کارگری که تشکر میکرد به خاطر احیاء کارخونه و ایجاد شغل نمیشدید؟ چرا صدای اون مردمی که تا حالا یه مسئول هم ندیده بودن ولی رئیس جمهور بهشون سر زد نمیشدید؟ چرا صدای اون مردمی که خونه تحویل گرفتن نمیشدید؟ چرا صدای اون مردمی که از توسعه قدرت و ارتباط دیپلماسی راضی بودن نمیشدید؟ و . . . کلا جالبه... اگه فقط نقد کنی...اگه فقط مشکلات رو بگی...اگه فقط نقاط تاریک رو بگی...اگه فقط صدای آدمای معترض باشی، این میشه صدای مردم بودن... کلا انگار مردم یه بخش خاصی هستن...مثلا میگه مردم بی دین شدن...اینجا اون رویش های انقلاب اصلا مردم نیستن...مردم فقط ریزش ها هستن... در مقابل اگه صدای اون جماعتی باشی که معترض نیستن...اگه صدای اون جماعتی باشی که دارن تشویق میکنن...تعریف کنن...امیدوار شدن...ممکنه گله داشته باشن اما خوشحالن و معدل کار رو به سمت پیشرفت میبینن...اینجا دیگه اسمش صدای مردم بودن نیست...اینجا میشه صدای حکومت... عجب... کسی نمیگه نقد نکن...نقد مشکل نداره...اما فقط نقد کردن مشکل داره...فقط نقاط تاریک رو گفتن مشکل داره...فقط بدی ها رو گفتن، اسمش نقد نیست...سیاه نماییه...کاریکاتوری نشون دادن واقعیته... به نظرم به جای این حرفا صدای رهبری باشید...هم تعریف میکنه هم مشکلات رو میگه...هم حمایت میکنه هم مطالبه گری...
🤫پیام یکی از عزیزان...
وقتی خبر شهادت مالک به مولا رسید: چون خبر شهادت أشتر به أميرالمؤمنين (عليه السّلام) رسيد آهى بركشيد و بسيار افسوس خورد و فرمود: آفرين خدا بر مالك كه هر چه داشت از او بود، او اگر از كوه بود البتّه بزرگترين ستون و صخرۀ آن بود، و اگر از سنگ بود همانا سنگ سختى بود، مالكا! راستى كه به خدا سوگند مرگ تو جهانى را ويران ساخت، و مويه كنان بر چون توئى بايد مويه سر دهند. سپس فرمود: «إِنّٰا لِلّٰهِ‌ وَ إِنّٰا إِلَيْهِ‌ رٰاجِعُونَ‌»، و الحمد للّٰه ربّ‌ العالمين. خداوندا من اين مصيبت بزرگ را به حساب تو مى‌گذارم كه مرگ او از مصائب روزگار است، خداوند مالك را رحمت كند كه او به عهد خود وفا كرد و پيمان خود را به انجام رساند و به ديدار خدايش شتافت، با اينكه ما با خود عزم كرده‌ايم كه بر هر مصيبتى پس از مصيبت رحلت رسول خدا (صلّى الله عليه و آله) صبر پيشه سازيم كه راستى آن بزرگترين مصيبت است. وَ لَمَّا بَلَغَ أَمِيرَ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَفَاةُ اَلْأَشْتَرِ جَعَلَ يَتَلَهَّفُ وَ يَتَأَسَّفُ عَلَيْهِ وَ يَقُولُ لِلَّهِ دَرُّ مَالِكٍ لَوْ كَانَ مِنْ جَبَلٍ لَكَانَ أَعْظَمَ أَرْكَانِهِ وَ لَوْ كَانَ مِنْ حَجَرٍ لَكَانَ صَلْداً أَمَا وَ اَللَّهِ لَيَهُدَّنَّ مَوْتُكَ عَالَماً فَعَلَى مِثْلِكَ فَلْتَبْكِ اَلْبَوَاكِي، ثُمَّ قَالَ إِنّٰا لِلّٰهِ وَ إِنّٰا إِلَيْهِ رٰاجِعُونَ، وَ اَلْحَمْدُ لِلّٰهِ رَبِّ اَلْعٰالَمِينَ؛ إِنِّي أَحْتَسِبُهُ عِنْدَكَ فَإِنَّ مَوْتَهُ مِنْ مَصَائِبِ اَلدَّهْرِ فَرَحِمَ اَللَّهُ مَالِكاً فَقَدْ وَفَى بِعَهْدِهِ وَ قَضىٰ نَحْبَهُ وَ لَقِيَ رَبَّهُ مَعَ أَنَّا قَدْ وَطَّنَّا أَنْفُسَنَا أَنْ نَصْبِرَ عَلَى كُلِّ مُصِيبَةٍ بَعْدَ مُصَابِنَا بِرَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَإِنَّهَا أَعْظَمُ اَلْمُصِيبَةِ. الأمالي (للمفید)، ج ۱، ص ۷۹
پیام یکی از مخاطبین... ممنونم از تذکرات دوستان...
الحسن بن علی الوشّاء (یا همون الخزّاز که کوفی و از اصحاب امام رضا علیه السّلام بودن) میگه از حضرت شنيدم كه فرمود: بعضى از كسانى كه ادّعاى محبّت و دوستى ما رو دارن، ضررشون براى شيعيان ما از دجّال بيشتره. حسن میگه عرض كردم: آقاجان چطور؟ حضرت فرمود: به خاطر دوستیشون با دشمنای ما و دشمنیشون با دوستای ما. وقتی این طوری بشه، حقّ و باطل درهم مخلوط میشه و امر مشتبه میشه و مؤمن از منافق شناسایی نمیشه. عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ الْخَزَّازِ قَالَ سَمِعْتُ الرِّضَا ع يَقُولُ إِنَّ مِمَّنْ يَتَّخِذُ مَوَدَّتَنَا أَهْلَ الْبَيْتِ لَمَنْ هُوَ أَشَدُّ لَعْنَةً عَلَى شِيعَتِنَا مِنَ الدَّجَّالِ فَقُلْتُ لَهُ يَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ بِمَا ذَا قَالَ بِمُوَالاةِ أَعْدَائِنَا وَ مُعَادَاةِ أَوْلِيَائِنَا إِنَّهُ إِذَا كَانَ كَذَلِكَ اخْتَلَطَ الْحَقُّ بِالْبَاطِلِ وَ اشْتَبَهَ الْأَمْرُ فَلَمْ يُعْرَفْ مُؤْمِنٌ مِنْ مُنَافِقٍ. صفات الشيعة، ص 8
🏵فيض سحر ♦️ پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ 🎤با نوايي حجت الاسلام بدرلو 🕰بعدازنماز شب و نماز جماعت صبح حرم مطهر 🕌صحن امام هادي عليه الصلاة و السلام 🕔ساعت شروع: بلافاصله بعد نماز صبح دوم
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان مقام معظم رهبری در مورد لزوم معرفی بدون تقيه مقام ولايت الهی، عصمت و ارتباط مستقيم ائمه عليهم السلام با خدا و ملائكه، برای غير شیعیان از طريق رسانه! ديگر بعید می دانم قیدی‌ بوده باشد كه ايشان لحاظ نكرده باشند، تا بهانه‌جویان و مانع‌تراشان هیچ بهانه‌ای برای كم‌كاری نداشته باشند. https://eitaa.com/shjavadabolghasemi/77
فضل بن يونس (شیبانی از اصحاب موسی بن جعفر علیه السّلام) میگه امام کاظم علیه السّلام فرمود: بسيار بگو که خدایا منو از عاريه‌داران ايمان قرار نده و از تقصير بيرون نبر. میگه عرض‌كردم: معنى عاريه‌داران رو می‌دونم، یعنی مردى که دينو عاريه مي‌گيره و بعد از مدّتی ازش خارج مى‌شود (چون دينش مستقر و ثابت نبوده، پس از اندكى كافر و بي دين میشه)، ولی معنى «مرا از تقصير بيرون مبر» چیه؟ فرمود: هر کاری كه برا خدا انجام میدی، خودت رو درش مقصّر ببین (خودت رو اینجوری ببین که کم‌کاری کردی)، چون همه تو کارایی که بین خودشون و خدا هست واقعاً مقصّرند و حقّ مطلبو نمی‌تونن أدا کنن، مگر معصومین علیهم السّلام.(كه انبياء و ائمه باشند، زيرا ايشان در شرايط‍‌ عبادت به اندازه امكان كوتاهى نكنند، اگر چه براى اظهار عجز و نقصان خود را مقصّر دانند). عَنِ اَلْفَضْلِ بْنِ يُونُسَ عَنْ أَبِي اَلْحَسَنِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ قَالَ: أَكْثِرْ مِنْ أَنْ تَقُولَ اَللَّهُمَّ لاَ تَجْعَلْنِي مِنَ اَلْمُعَارِينَ وَ لاَ تُخْرِجْنِي مِنَ اَلتَّقْصِيرِ قَالَ، قُلْتُ أَمَّا اَلْمُعَارُونَ فَقَدْ عَرَفْتُ أَنَّ اَلرَّجُلَ يُعَارُ اَلدِّينَ ثُمَّ يَخْرُجُ مِنْهُ، فَمَا مَعْنَى لاَ تُخْرِجْنِي مِنَ اَلتَّقْصِيرِ؟ فَقَالَ كُلُّ عَمَلٍ تُرِيدُ بِهِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ فَكُنْ فِيهِ مُقَصِّراً عِنْدَ نَفْسِكَ فَإِنَّ اَلنَّاسَ كُلَّهُمْ فِي أَعْمَالِهِم فِيمَا بَيْنَهُمْ وَ بَيْنَ اَللَّهِ مُقَصِّرُونَ إِلاَّ مَنْ عَصَمَهُ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ. الکافي، ج ۲، ص ۷۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رهبر معظم انقلاب: هرچه فکر می‌کنم می‌بینم که فقدان آقای هم برای خودم، هم برای کشور هیچ جبرانی ندارد...
حارث بن حصيرة الأسدى میگه امام باقر عليه السّلام فرمود با پدرم وارد كعبه شدیم. پدرم روى یه سنگ سرخی ميان دو ستون نماز خوندن. بعد فرمودن اينجا منافقین با هم پيمان بستن كه اگه پیامبر فوت کرد يا كشته شد، امر امامت رو به هيچ‌ کسی از اهلبيت او برنگردونن. حارث میگه پرسیدم منافقین کیا بودن؟ حضرت فرمود: اوّلى، دوّمى، ابو عبيدة بن جرّاح و سالم بن حبيبه. عَنِ الْحَارِثِ بْنِ الْحَصِيرَةِ الْأَسَدِيِّ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ: كُنْتُ دَخَلْتُ مَعَ أَبِي الْكَعْبَةَ فَصَلَّى عَلَى الرُّخَامَةِ الْحَمْرَاءِ بَيْنَ الْعَمُودَيْنِ فَقَالَ فِي هَذَا الْمَوْضِعِ تَعَاقَدَ الْقَوْمُ إِنْ مَاتَ رَسُولُ اللَّهِ ص أَوْ قُتِلَ أَلَّا يَرُدُّوا هَذَا الْأَمْرَ فِي أَحَدٍ مِنْ أَهْلِ بَيْتِهِ أَبَداً قَالَ قُلْتُ وَ مَنْ كَانَ قَالَ كَانَ الْأَوَّلُ وَ الثَّانِي وَ أَبُو عُبَيْدَةَ بْنُ الْجَرَّاحِ وَ سَالِمُ بْنُ الْحَبِيبَةِ. الكافي، ج‏4، ص 545
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کلیپ بسیار مهم و زیر خاکی که باید بارها دید و نشر داد قسمت اول ✅بیان وصیت نامه امام خمینی توسط رهبری ⁉️آیا می دانید امام خمینی وصیت نامه خودشان را با بیان چه مطلبی شروع کردند؟ 1-ادله حقانیت تشیع 2-برائت از دشمنان اهلبیت(ع) به عنوان طاغوت 3-بیان ظلم های مخالفین به اهلبیت(ع) 4-اثبات باطل بودن عقیده اهلسنت 5-استدلال به کتب و روایات اهلسنت برای ثابت نمودن حقانیت تشیع 6-اتمام حجت بر همه اهلسنت به خصوص علمای آنان 7- دعوت همه مردم به تشیع به عنوان تنها مذهب بر حق 8- عدم توجه به سخنان انحرافی خناس های مخالف ♻️این کلیپ فصل الخطاب است برای برادران مُنیه و نو بتری، اگر واقعا پیرو امام خمینی هستید، این وصیت نامه ایشان، بدانید امام خمینی شما را خناس و منحرف معرفی کرده است. ☺️نمیدانم، شاید الان به مانند سابق دوباره بگویند مسئولین پیگیری کنید کی وصیت امام را اشتباهی نوشته،اصلا شاید بگویند رهبری اشتباهی به جای وصیت امام، وصیت نامه کس دیگری را خواندند 👈منتظر کلیپ های ناب بعدی باشید
1_4960708578.pdf
6.32M
📚 صحیفه انقلاب (وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی) ✏️ نویسنده: امام خمینی 🇮🇷 ناشر: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ⏳تاریخ نشر: ۱۳۶۸ 📄 تعداد صفحات: ۸۰ 📣 زبان: فارسی #️⃣ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تسنیم، بزرگترین کتابخانه علوم اسلامی در بستر ایتا 👈 عضو شوید
عَنْ أَبِي ذَرٍّ أَنَّ اَلنَّبِيَّ (صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ) قَالَ: يَا أَبَاذَرٍّ، إِنِّي أُحِبُّ لَكَ مَا أُحِبُّ لِنَفْسِي، إِنِّي أَرَاكَ ضَعِيفاً، فَلاَ تُؤَمَّرَنَّ عَلَى اِثْنَيْنِ، وَ لاَ تَوَلَّيَنَّ مَالَ يَتِيمٍ. اى ابوذر، من آنچه را براى خودم دوست دارم براى تو نيز دوست مى‌دارم. من تو را ناتوان مى‌بينم (در عرصه مدیریت)، پس نه حتى بر دو نفر اميرى كن و نه مال يتيمى را به گردن بگير. الأمالي (للطوسی)، ج ۱، ص ۳۸۴
دلم برای رئیسی سوخت...💔
فَٱذۡكُرُونِيٓ أَذۡكُرۡكُمۡ وَٱشۡكُرُواْ لِي وَلَا تَكۡفُرُونِ يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱسۡتَعِينُواْ بِٱلصَّبۡرِ وَٱلصَّلَوٰةِۚ إِنَّ ٱللَّهَ مَعَ ٱلصَّـٰبِرِينَ وَلَا تَقُولُواْ لِمَن يُقۡتَلُ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتُۢۚ بَلۡ أَحۡيَآءࣱ وَلَٰكِن لَّا تَشۡعُرُونَ وَلَنَبۡلُوَنَّكُم بِشَيۡءࣲ مِّنَ ٱلۡخَوۡفِ وَٱلۡجُوعِ وَنَقۡصࣲ مِّنَ ٱلۡأَمۡوَٰلِ وَٱلۡأَنفُسِ وَٱلثَّمَرَٰتِۗ وَبَشِّرِ ٱلصَّـٰبِرِينَ ٱلَّذِينَ إِذَآ أَصَٰبَتۡهُم مُّصِيبَةࣱ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَيۡهِ رَٰجِعُونَ أُوْلَـٰٓئِكَ عَلَيۡهِمۡ صَلَوَٰتࣱ مِّن رَّبِّهِمۡ وَرَحۡمَةࣱۖ وَأُوْلَـٰٓئِكَ هُمُ ٱلۡمُهۡتَدُونَ البقرة ۱۵۲ تا ۱۵۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: فقدان رئیس‌جمهور عزیز و پُرکار و همراهانش مصیبتی بود برای کشور آقای آل‌هاشم امام جمعۀ فعال، مردمی و شایستۀ تبریز و نمایندۀ ولی‌فقیه در استان مهم آذربایجان شرقی شخصیت ارزنده‌ای بود. آقای امیرعبداللهیان یک مذاکره‌کنندۀ قوی و باهوش و پایبند به اصول بود. استاندار آذربایجان و محافظ رئیس‌جمهور و ۳ نفر مامور پرواز افراد شایسته‌ای بودند. @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: آقای رئیسی عزیز و همراهانشان در راه خدمت به مردم کشته شدند؛ آن‌ها را می‌دانیم. @Farsna
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: بعد از شهادت رئیس‌جمهور همه از خدمات و تلاش‌های او حرف زدند و من دلم برای رئیسی سوخت این‌ها در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند این حرف‌ها را بگویند. @Farsna