هدایت شده از یه چیزی به اسم ناشناس
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
سلام خوبی
چه آماری همسایه قبول میکنی؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
سلام ممنون
والا آمار برام مهم نیست
چند روز دیگه میخوام کل همسایه هارو از اول بچینم قراره فعالیتم بیشتر بشه برای تابستون
نبض هنر
💬 | #پیام_جدید متن پیام: سلام خوبی چه آماری همسایه قبول میکنی؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ سلام ممنون والا آمار
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اهم اهم
بالاخره تصمیم گرفتم برای اولین بار دتیز بزار-
خب دیگه مثل بقیه دتیزا شما یکی از اوسیای بنده رو انتخاب می کنید و به سبک خودتون میکشیدش✨
میتونید فقط استایلشونو تغییر بدید به سلیقه خودتون و اره خلاصه🤝
دیجیتالی یا کاغذی بکشید فرقی نداره✅
جوایز هم ایناست
نفر اول: ارت رنگی (دیجیتالی)از اوسی یا پرسونا + چیبی
نفر دوم: ارت سیاه سفید (دیجیتالی) از اوسی یا پرسونا+ چیبی
نفر سوم : ارت کاغذی از اوسی یا پرسونا + چیبی
مهلتش هم یک ماه باشه اگه باز کسی خواست شرکت کنه و ایگنور نشد وقتشو بیشتر می کنم🌸
اینم ایدی برای فرستادن کاراتون
@n_s_xxxx