ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
نیست کسی فدای من کنه. . .
فدات شم +۹ ساعت
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
فدات شم +۹ ساعت
بچه به این میگن
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
آناتومی یک ساعتتتت؟💔
من ۳ ساعت زمان میبره😍 تازه اصلا هم بعدش نمیفهمم که کلا دستش یا یه جاییش عیب داشته😍
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
بهخدادارمنقاشیمیکشم☹️
الان جیغ میزنم🙏🏻