eitaa logo
آثار پاکروان
57 دنبال‌کننده
110 عکس
14 ویدیو
164 فایل
در تاریخ بماند. خفته‌گان بیدار شوند, ارتباط با مدیر: @pakravan40
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ادبیات مواِپا
🍃♥️🍃 و دانشگاه ق 3🍃♥️🍃 هر يك از جوامع فوق به علت عدم حضور ديگري مشكلات مخصوص به خود را دارد. 3ـ نزاع هميشگي بين اين حوزه و دانشگاه: در اين حالت هر كدام موجب ايستايي و ركود هم‌ديگر مي‌شوند. هر دو حضور ضعيف در جامعه دارند. در نتيجه دو مركز تخريب شده وجود خواهند داشت. چنين جامعه‌اي بسوي پيشرفت حركت نمي‌كند كه هيچ، بلكه پسروي هم مي‌نمايد. 4ـ هماهنگي و همدلي بین حوزه و دانشگاه: در چنين حالت در جامعه هر دو حضور پر رنگ و قوي دارند. يكي در تقويت ديگري مي‌كوشد و هم‌ديگر را تقويت مي‌نمايند. با كمك و ياري یکی موجب رشد و شكوفايي ديگري مي‌شود. نقاط ضعف يكديگر را محترمانه حل مي‌نمايند. در اين حالت جامعه به سوي پيشرفت متعالي گام‌های بلند بر مي‌دارد و همه امت و ملت راضي خواهند بود. جامعه براي پيشرفت متعالي به محصولات هر دو نهاد نياز دارد. بايد چنان هماهنگ باشند كه ملت با جان و دل خريدار محصولات هر كدام از آن‌ها باشد. يكي از بهترين راه توليد محصول مشترك اين است كه يكي قبل از ارسال محصول خود به بازار جامعه، اول هماهنگي لازم را در بين خودشان انجام بدهند و بعد در بين متخصصين طرف ديگر مطرح و مورد نقد و بررسي قرار بدهند. به عبارت ديگر، اول خودشان محاسن و معايب خروجي خود را مورد ارزيابي قرار دهند و معايب آن را برطرف نمایند، بعد محصول را به متخصصين بال ديگر عرضه نماييد، تا عيوب احتمالي که ناآگاهانه در لابلای محصول مانده، برطرف شود. به عنوان مثال: اگر نظريه‌اي در دانشگاه مطرح و ارائه شد، اول خود دانشگاه، خود را يك نقاد فرض كنند و به نقد سخت‌گیرانه آن محصول بپرازند. یعنی نظريه خود را با ديد انتقادي بررسي نمايند. اگر متوجه شدند كه قسمتي از آن ايراد دارد. خودشان برطرف كنند، حوزوي‌یان هم هم‌چنين. در اين صورت نه خروجي حوزه با علوم دانشگاهي تضاد پيدا مي‌كند و نه خروجي دانشگاه با مسلمات ديني به تعارض كشيده مي‌شود. (ادامه در قسمت 4) 🖌 محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) . . توجه: استفاده در کانال‌ها و گروه‌ها با حفظ امانت، صلواتی است. نشانی آثار پاکروان: https://eitaa.com/asarepakrvan
هدایت شده از آثار پاکروان
🍃♥️🍃 و دانشگاه ق 4🍃♥️🍃 شایسته نیست يكي خروجی خود را بدون اطلاع دیگری (محصول خود را) انتشار و سعی نماید آن را در جامعه جا بیاندازد، آن موقع بال دیگر آن را مورد نقد قرار دهد. این کار باعث موضع‌گيري متقابل می‌شود. تا زماني كه محصولات هر دو مصرف داخلي (خود و طرفدارانش) دارد و براي ديگري قابل استفاده نيست. بحث وحدت حوزه و دانشگاه بي‌مورد است به عبارت ديگر تا زماني كه حوزه محصول خود را خود مصرف مي‌كند و محصولات دانشگاه را قبول ندارد و يا بالعكس، وحدتي حاصل نخواهد شد. در رابطه با وحدت حوزه ودانشگاه توجه به چند نكته اساسي ضروري مي‌باشد: نكته اول: اولين اقداماتي كه بايد انجام شود شناسايي محل‌هاي تفرقه و اختلاف است. با شناسايي آن‌ها و جمع آوري روش‌هاي وحدت آفرين، بهترين و مناسب‌ترين راه حل را استخراج، انتخاب و اجرا كرد. نكته دوم: تدريس روحاني در دانشگاه و يا دكتر در حوزه مشكل را حل نمي‌كند. چون اگر روحاني فقط مباني علم را مثل ديگر اساتيد براي دانشجويان بيان نمايد. او هم مانند آن‌هاست با اين تفاوت كه لباس روحانيت را در تن دارد و دكتري كه از دانشگاه براي تدريس طلبه‌ها مي‌رود او يك روحاني است اما بدون لباس. آن‌چه مد نظر است توافق بين تئوري‌ها و نظريه‌هاي مطرح در دو مركز است. تا زماني كه تئوري‌ها و نظريه‌هاي يكي براي ديگري مورد پذيرش قرار نگيرد، وحد ت ايجاد نمي‌شود. منظور از محصول مشترك تئوري‌ها و نظريه‌هاي قابل جمع است كه مورد پذيرش هر دو مركز می‌شود. (ادامه در قسمت ق 5) 🖌 محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) . . توجه: استفاده در کانال‌ها و گروه‌ها با حفظ امانت، صلواتی است. نشانی آثار پاکروان: https://eitaa.com/asarepakrvan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«بسمه تعالي» انگيزه هاي مختلف براي شركت در انتخابات سوال: چرا راي مي‌دهيد؟ جواب: چون: 1ـ : من یک خانم هستم، دوست دارم به كانديد خانم رای‌دهم. 2ـ : یک جوان هستم و به جوان‌ترین داوطلب رای می‌دهم. 3ـ چون: كانديد مورد نظرم وابستگي جناحي ندارد. 4ـ : سفارش امام راحل، رهبري و شهداست، بدين وسيله در صحنه بودن خود را ثابت مي‌ كنم. 5ـ : من حق انتخاب دارم و مي‌خواهم از حق خود به نفع كانديدي خود استفاده كنم. 6ـ : من به سرنوشت خود و كشورم علاقه دارم. مي‌خواهم به گونه‌اي رقم بخورد كه راه امام راحل(ره) ادامه داشته باشد. 7ـ : اگر شركت نكنم به نفع رقيب و به ضرر كانديد دل‌خواهم است. 8ـ چون:كانديد من اصلح و درد آشناست. 9ـ : مي‌خواهم سند هويتم (شناسنامه) ممهور به مهر انتخابات باشد. 10ـ : به سن قانوني رسيده‌ام و مي‌خواهم از حق قانوني خود استفاده كنم. 11ـ : حضور من باعث ناميدي دشمن خارجي و ستون پنجم براي حاكم شدن دوباره مي‌شود. 12ـ :كانديد من با سواد و متعهد است مي‌خواهم در مجلس قوانين مترقّي به تصويب برساند تا مشكلات موجود حل شود. 13ـ : مي‌دانم يك راي هم در سرنوشت خودم، كانديدم، مخصوصا كشورم موثر است. 14ـ چون: مي‌خواهم هوشيارانه از كانديد خود دفاع كنم. 15ـ : با عدم حضور من و امثال من رقيبان به مجلس خواهند رفت و بايد چهار سال خون دل بخورم. 16ـ : چون منافع من در انتخاب كانديد مورد نظر است. 17ـ :كانديدم قول آباد كردن منطقه با تصويب قوانين مثمر ثمر را داده است. 18ـ : با يكي از كانديدها فاميل هستم مي‌خواهم راي بيشتري بياورد. 19ـ : با يكي از كانديدها دوست و آشنا هستم مي‌خواهم كمكش كنم. 20ـ : دوست ندارم فلان كانديد راي بياورد به غير او به هركس ديگر كه دلم خواست راي خواهم داد. 21ـ : راي دادن را واجب عيني مي‌دانم و نمي‌گويم واجب كفايي است. چون ديگران شركت مي‌كنند پس نيازي به حضورم نيست‌. هر فرد مكلف است كه از حق قانوني خود استفاده كند. 22ـ : راي من خاري است در چشم رقیب کاندیدم، هرچه تعداد خارها بيشتر باشد، بيشتر ذليل مي‌شود. 23ـ : راي دادن يك حق است كه من براي اولين بار توان استفاده از اين حق را پيداكرده‌‎ام و مي‌خواهم راي من براي فردي صالح باشد. گرچه آن فرد راي نياورد. كانديد من وعده داده كه قوانيني براي ايجاد امنيت و آسايش و رفاه عمومي تصويب كند. 24ـ : مجلس خانه ملت است، بايد افراد شايسته هم در آن‌جا حضور فعال داشته باشند و ديگركشورهاي جهان اراده اسلامي و ملي ما را در مصوبات مجلس مشاهده مي‌كنند. 25ـ : چون كانديد من متعهد و متخصص است، مي‌خواهم قانون‌گذاري صحيح را نهادينه كند. 26ـ : نمي‌خواهم كانديد طرفدار غرب وارد مجلس شود. كانديد من مومن و اصلح است. 27ـ: آخرين نفر: نظام جمهوري اسلامي را قبول دارم اما چون كانديد مورد قبول پيدا نكردم. كه با معيارهاي اسلامي تطابق داشته باشد. شركت و راي سفيد خواهم داد. كه نشانه تاييد انقلاب اسلامي است. محمد ابراهيم پاكروان («لطفا نشر دهید»)
«بسمه تعالي» نمی‌دهم ق 1 👤ـ: شما رای می‌دهید؟ ... ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم. 👤ـ: چرا؟ ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم.ـ: چرایش به خودم مربوطه. 👤ـ: نشد، به خودت ضرر می‌زنی، خود دانی و به خودت مربوطه. اما حق نداری به من و امثال من ضرر برسانی. ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم.ـ: آشکار است که به خودم منفعت می‌ر‌سانم. اما بگو چگونه به تو ضرر می‌سانم. 👤ـ: کمی منطقی فکر کنی، می‌فهمی که هر دو ضرر می‌کنیم. ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم.ـ: ضرر مرا ول کن. نوع ضرر خودت را مشخص نما. 👤ـ: به یک سوال من جواب دهی نوع ضرر توضیح می‌دهم. ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم.ـ: این هم جواب‌عت. چندین دوره است، قول می‌دهند مشکل گرانی را حل کنند، هنوز اندر خم یک کوچه‌عند. 👤ـ: لطفا به یک سوال دیگر جواب دهید جواب را شروع می‌کنم. ـ: نشد. قرار بر پاسخ یک سوال بود. 👤ـ: درسته، اما جواب‌عت باعث یک سوال دیگر در ذهن‌عم پدید آید. ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم.ـ: قول بده آخری باشد و بعد از جواب سوال دیگری در ذهن‌عت رشد نکند. 👤ـ: چشم. ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم.ـ: دوره قبل که هیچ،‌ دو دوره قبل‌تر هم رای ندادم. 👤ـ: احسن به صداقت‌عت. و اما دلیل: اگر در انتخابات مشارکت پایین باشد، دشمن حس می‎کند، انسجام ملی وجود ندارد، برای امنیت کشور مشکل ایجاد می‌کند. اگر تو و امثال تو رأی ندهید، دشمن فکر می‌کند مردم از انقلاب ناراضی هستند، راحت‌تر می‌تواند توطئه چینی کند. هر توطئه‌ای برای کشور هزینه‌ای ایجاد می‌کند. دولت به جای کار برای ملت باید درآمد و نیروی کار را هزینه خنثی کردن توطئه‌ها خرج کند. آن موقع تو نق اضافه‌تر می‌زنی. این‌جاست که نتیجه ضرر رای ندادن تو(ها) به من(ها) رای داده به جامعه می‌رسد. یعنی خشک و تر با هم می‌سوزیم. دشمن به صراحت علت رای ندادن‌ها را نارضایتی ملت نسبت به حکومت بیان می‌کند. لذا برای تحریم انتخابات، تشویق به رای ندادن می‌کند تا بعد از انتخابات بهره‌برداری سیاسی ‌کند و ملت و دولت بیشتر می‌کوبد. در این حال دشمن احساس پیروزی کرده و راه پیش گرفته خود را با قدرت بیشتری ادامه می‌دهد و تحریم‌ها و موانع بیشتری ایجاد می‌کند. اگر ملت روی صحنه حاضر باشند دست به دست هم در برابر مشکلات استقامت کنند دشمن عقب‌نشینی می‌کند و دولت راحت‌تر می‌تواند برای حل مشکلات اقدام نماید. ⏪ ـ: نه، من رای نمی‌دهم.ـ: حرف‌هایت قانع کننده بود، اما... نویسنده: محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) لطفا فقط به یک نفر نشر دهید.
نمی‌دهم ق 2 ⏪ ـ: حرف‌هایت قانع کننده بود، اما... 👤ـ: اما چی؟ ⏪ ـ: فرد شایسته در میان‌شان نیست. 👤ـ: مشخصات یک نماینده مطلوب چیست؟ ⏪ ـ: افراد متدین و متخصص را به کار گیرد. 👤ـ: انتخاب مسول‌ها با دولت است. ما رییس جمهور انتخاب می‌کنیم تا افراد کاربلد دولت انتخاب کند. ⏪ ـ: پس چرا نماینده انتخاب می‌کند. 👤ـ: برای پوشاندن ضعف‌های قانون یا در قانون‌گزاری است که دخالت در کار قوه مجریه می‌کند. این آوانس‌دادن‌هاست که دولت یا مجلس را ضعیف می‌کند. یعنی برای منافع خود، اشتباه و قانون‌شکنی طرف مقابل نادیدە می‌گیرند، چشم‌پوشی، گذشت، بخشش می‌نمایند. باید برای نمایندگی فردی انتخاب شود که در کارنامه‌عش خلاف و زدوبند وجود نداشته باشد. ⏪ ـ: پس کار نماینده‌ها چیست؟ 👤ـ: مسولیت و کار نماینده‌ها قانون‌گزاری و نظارت است و بس. قانون‌گزاری و نظارت کند تا امنیت، سلامت، فرهنگ، اقتصاد، آموزش، و... برای همه مردم دست یافتنی باشد. برای نماینده کارآمد و متدین باید مهم نباشد چه کسانی در حوزه انتخابیه‌عش مسول اداراه‌ها هستند. فقط ماهیانه گزارش بخواهد که بودجه ارسالی چگونه خرج شده است. راستی آزمایی کند. اگر خلاف واقع بود به دولت گزارش دهد، اگر اصلاح نشد در صحن علنی مجلس مطرح نماید، پیگری کند تا به نتیجه برسد. نماینده این گونه باشد در تراز انقلاب اسلامی هست. ⏪ ـ: آخه... 👤ـ: می‌دانی رای ندادن یعنی چه؟ یعنی بی‌تفاوت بودن به این که مهم نیست چه کسی به مجلس می‌رود. به نظرم بین آدم بد و بدتر، بد برود بهتر است. به بد رای بده تا بدتر نرود. بین آدم خوب و خوب‌تر، خوب‌تر برود بهتر است. به خوب‌تر رای بده تا خوب نرود. رای نه‌دادن یعنی رها کردن قوه قانون‌گزار به حال خود، باید بعد از انتخاب مطالبه‌گر وعده‌هایش باشیم. باو رای دادیم تا برنامه‌هایش را با قانون‌گزاری قابل اجرا کند نه هر کار دیگری انجام دهد. هر جور که حساب کنی رای دادن بهتر از رای ندادن است. ⏪ ـ: می‎دانی که رای بدهم و یا ندهم مجلس خالی نمی‌ماند. 👤ـ: درست است اما اگر نماینده با حداقل رای به مجلس برود، مطالبه‌گرها هم حداقل می‌شود. رای ندادن یعنی رها کردن بودجه، هزینه، آموزش و... شما که رای ندادی اگر وضعیت به همین صورت بماند و یا بهتر شود سکوت می‌کنی دم نمی‌زنی و اما بدتر شود مطالبه‌گریت گوش فلک را کر می‌کند و دوقرت و نیم هم طلب‌کار می‌شوی... نویسنده: محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) لطفا فقط به یک نفر نشر دهید.
هدایت شده از رستم قنبرلو
نمی‌دهم ق 3 ⏪ ـ: با رأی دادن‌ها هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود. 👤ـ: تغییرات چند نوع است. ⏪ ـ: مثلا... 👤ـ: تغییرهای عقیدتی، جناحی، سیاسی، اساسی و ظاهری، علمی، کاری و... ⏪ ـ: مثلا... 👤ـ: تغییرات جناحی نشانه سلامت انتخابات است. اما همیشه نشانه پیشرفت نمی‌باشد. مهم‌ترین نمونه‌ها، رأی آوردن افراد مخالف در دل دولت حاکم است. مثلا رأی آوردن احمدی نژاد در زمان حاکمیت دولت خاتمی، و رأی آوردن روحانی زمان حاکمیت دولت احمدی‌نژاد و رای آوردن رییسی در زمان حاکمیت دولت روحانی. تاریخ انتخابات مجلس هم این‌طور است مجلس اول رقابت بین انقلابی‌یان با دیگر رقبا بود، که انقلابی‌یان پیروز شدند، تا بحال هیج دوره نتوانسته مثل آن مطلوب فعالیت کند. بعد جناحی شروع شد. خود آن نماینده‌های دوره اول به دو دسته تقسیم شدند و جنگ جناحی کم تنش شروع شد. جناح چپ(معپ) و راست، در دوره‌های بعد پر تنش شد. با نام دیگر ظاهر شدند اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، دیگر تامین منافع کشور مطرح نبود و منافع جناحی الویت پیدا کرد. ⏪ ـ: چرا اصلا رأی بدهیم وقتی نظام خودش انتخاب می‌کند؟ 👤ـ: اگر نظام انتخاب می‌کرد، چرا بعضی از انتخاب شده‌ها بر ضد مصالح مردم و به نفع دشمن قسم خورده فعالیت می‌کردند. اگر نظام خودش انتخاب می‌کرد آیا منطقی بود عالی‌ترین مقام‌ها خودشان را چند بار در معرض رأی مردم قرار دهند و با وجود رأی نیاوردن اجازه دهند مهره سوخته در انتخابات بعدی نیز ثبت نام کنند؟ برای انتخاب یک نماینده قانون‌گزار موفق نیاز است، مردم نمایندهای لایق و متدین و شایستهای متخصص را بدون در نظر گرفتن مسائل مادی و قومیتی و دیگر موارد راهی مجلس کنند. تا او یک قانون گزار موفق باشد. برای تصویب قانون موفق و کارآمد نیاز است نماینده بفهمد که: مشکل مردم در کجاست، چه مسایلی باعث می‌شود مردم زجر و درد بکشند، قشر پایین یا متوسطه جامعه چه نیازهایی دارند، قشرهای مرفع چگونه سنگ جلوی پای قشرهای پایینی می‌اندازند، مشکلات را حس کرده و درد مردم را درمان کنند و همیشه در کنار آنان در پی رفع مشکلات باشد، منافع عمومی مردم را چگونه با قانون‌گزاری‌های مناسب حل کند، مطلع به مسائل سیاسی ایران و جهان باشد، از مسائل روز جامعه خود سر دربیاورد، از همه مهم‌تر تصویب قوانین زنده نه یک‌بار مصرف، بی‌تفاوت نباشد و متعهد به دین الله و آرمان‌های انقلاب اسلامی و باورهای مردم باشند. جایگاهی در میان مجلسی‌یان و دولت‌مردان و نخبگان کشور کسب کند. از حق نمایندگی به نحو احسن استفاده کند و به حال مردم کشور مفید باشد و از آن جایگاه به نفع اداره جامعه استفاده نماید. یک نماینده متفکر از افراد با تجربه و کارآمد و نخبگان و جوانان متفکر در تهیه قانون موفق استفاده بهینه می‌کند تا قانون‌ها بی‌نقص‌تر تصویب شوند، مشکل بزرگ‌تر این است که قسمتی از مردم در تراز انقلاب اسلامی نیستند و با یک شعار فریبنده گول می‌خوردند مثلا از شعار سلام بر سه سید حسینی، خمینی و خامنه‌ای و خاتمی استفاده می‎کند. بعد از رای آوردن بر علیه دو سید که نقش موثر در انتخابش داشت، اقدام می‌کند. وقتی بعضی‌ها موقعی می‌فهمند که دیر شده و کار(بد) از کار(خوب) پیشی گرفته است. نویسنده: محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) لطفا فقط به یک نفر نشر دهید.
نمی‌دهم ق 4 ⏪ ـ: رقابت‌ها، مفید به حال کشور نیست. 👤ـ: منظورتان چه نوع رقابت‌هایی است؟ ⏪ ـ: مثلا رقابت نماینده فارس باشد ترک، کرد باشد یا لر، اصول‌گرا باشد یا جناح دیگر 👤ـ: حرف من هم همین است. از نظر انقلاب اسلامی ملاک تدین و تخصص است. می‌خواهد فرد متدین و متخصص از فلان قوم باشد یا هر قومیت دیگر، اصول‌گرا باشد یا عتدالی، زن باشد یا مرد، سید باشد یا غیرسید باعمامه باشد یا بی‌عمامه چاق باشد یا لاغر و... رقابت واقعی و مورد قبول، مثلا باید بین دو اقتصاددان باشد یا دو مهندس راه، یا هر تخصص دیگر که وجودش در مجلس ضروری است. هر کدام دارای تدین و برنامه قوی‌تر و مفیدتر داشتند رای به او داد. آن نماینده متعلق به هر قومی باشد اول موجب افتخار ایران و دوم موجب افتخار آن قوم است. برعکس اگر آن فرد عمل‌کرد ضیف داشته باشد اول موجب سرافکنده‌گی ایران و دوم موجب سرافکنده‌گی آن قوم است. ⏪ ـ: خیال می‌کنید دشمن در همه کارها برنامه‌ ریزی دارند. 👤ـ: خیال نیست، واقعیت دارد. مانع اصلی تحقق اهداف انقلاب اسلامی است. تحریم و توطیه چینی می‌کند، نفوذی‌یان هر جا فرصت به به دست می‌آورند ضربه می‌زنند، یکی ترور می‌کند، دیگری ارز می‌رباید، اختلال در انرژی بوجود می‌آورند در انتخابات تخم شک و تردید می‌کارند مخصوصا با ناامن سازی فضاي انتخابات، گریز مردم را در نظر دارد. دشمن می‌خواهد با کاهش مشارکت گسترده مردم مشروعیت نظام را بزند، یکی از مهمترین انتخابات، انتخابات مجلس شورای اسلام است دشمن تمام سعی و تلاش هزینه می‌کند تا این انتخابات کم اهمیت، بی‌ثمر بی‌تاثیر نشان دهد. مخدوش کردن روند قانوني انتخابات، ممانعت از گرمي بازار رقابت در انتخابات، سوق دادن طيف‌هاي سياسي به تحريم انتخابات، خارج ساختن رقابت‌هاي انتخاباتي از دايره اخلاق، ایجاد هيجانات غيرمنطقي گروه‌هاي خاص، اظهارات ناصواب نخبگان نفوذی، ایجاد زمینه دوقطبي‌سازي‌های بی‌ربط، توليد خشم و خشونت در جامعه همه از اهداف دشمن است تا انقلاب اسلامی به شوفایی نهایی نرسد. کسانی دست به اقدامات فوق می‌زنند در حال تکمیل کردن جورچین دشمن هستند و این فهم تاریخی از دست دادند که زمینه تضعیف چه گوهری(اهدافی) را فراهم می‌کنند. بي‌تدبيري افراد، گروه‌ها، حزب‌ها، نهادها، دستگاه‌هاي مختلف، و هر تصميم‌گيري اشتباه و ناصواب به نفع دشمن ملت ایران است. نویسنده: محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) لطفا فقط به یک نفر نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ زبان حال یوآف گالانت وزیر جنگ اسراییل بعد از رای دادگاه لاهه علیه اسراییل... ✅ خبر نگار خطاب به یوآف گالانت گفت: رئیس و دادگاه بین‌المللی جوآن دونوگو: گفته: بیانیه آژانس آنروا در مورد وخامت اوضاع انسانی در غزه را جدی گرفتیم و اوضاع این باریکه به سمت فاجعه حرکت می‌کند. اسرائیل باید اقدامات لازم برای ممانعت از جنایت‌های کشتار علیه یک مجموعه انسانی را اتخاذ ک‍ند... ✅ یوآف گالانت با عصبانیت تمام خطاب خبر نگار: صدایت را ببر، خفه شو، خودم شنیدم. ✅ از عصبانیت سرش پایین انداخته در حال نشستن، زیر لب می‌غرید: آن احمق نمی‌داند «هرچه غیریهودی وجود دارد حیوان انسان نماست. به اندازه‌ای که در توان ماست باید آنان به قتل برسانیم. اگر چنین امری در توان یک یهودی باشد و انجام ندهد مرتکب خلاف شده است.» اگر امکانات داشتم دادگاه لاهه را مثل قبرستان غزه شخم می‌زدم، معلوم می‌شود قاضی‌های آن دادگاه هم از نسل حیوانات انسان نما هستند. 🖌 محمدابراهیم پاکروان ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفسیر ما رایت الا جمیلا ♨️ در نگاه ظاهری به حادثه کربلا، هزاران نفر انسان ظالم صف کشیده‌اند و لبها و جگرهای تشنه‌ را تکه تکه می‌کنند ⁉️ پس فلسفه در نگاه زینب چیست؟
هدایت شده از آثار پاکروان
نمی‌دهم ق 5 ⏪ ـ: عده‌ای از داوطلب به مجلس می‌روند و صندلی‌های‌عش خالی نمی‌ماند. 👤ـ: درست، اما دشمن سواستفاده می‌کند. دشمن علنی اعلام کرده که رای حداقلی نشانه عدم انسجام ملی در ایران است. در صورت حداقلی شدن رای، دشمن احساس می‎‌کند می‌‌تواند به راحتی دست به اقدام علیه امنیت ملی بزند و برای کشور مشکل‌های جدید مضاعف ایجاد می‌کند. ـ رای حداقلی، دشمن را امیدوار می‌کند. زیرا فکر می‌کند اکثریت دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی کشیده‌اند سعی می‎کند از آن‌ها سواستفاده کند. اما نمی‌داند همین رای نداده‌ها، آن‌ها را بر خاک سیاه می‌نشانند. این مسایل داخلی است و تحلیل دشمنان کاملا اشتباه است. رای ندادن ربطی به تایید یا تکذیب انقلاب اسلامی ندارد. آشکار است شماها فقط از دست مسولین حیله‌گر،کم‌کار، بی‌تعهد، بی‌برنامه، بی‌کیاست. و... ناراضی هستید، اما دشمن تفسیر خود وارونه دارد. ـ مشکل اینجاست دشمن وقتی احساس کرد رای نداده‌ها مخالف انقلاب اسلامی هستند سعی می‌کند بین رای نداده نفوذ کرده راه پیشین خود را با قدرت بیشتری ادامه دهد و به توطئه چینی جدید دست می‌زند. ـ هر کس رأی ندهد شانس خود را برای تغییر حداقلی هم از بین می‌برد، شرکت نکردن یعنی من تسلیم رای دهنده‌ها می‌شوم، هر چند در اقلیت باشند. ـ ما برای منافع کشور خودمان رأی می‌دهیم نه بخاطر بقای مسولین بی‌کفایت. با رای‌های درست و با ورود متخصص‌ها جا برای بقای بی‌کفایتان نمی‌ماند. با آمدن نماینده‌های متعهد متخصص امکان حل مشکلات بیشتر می‌شود در نتیجه در سیاست‌های اجرایی کشور تغییر ایجاد می‌گردد و در نهایت تاثیر مستقیم آن بر زندگی مردم آشکار می‌شود. من و شما پای صندوق رأی می‌رویم به کسی رأی می‌دهیم که متناسب نیازهای اقتصادی و قشری ما قانون‌گزاری بکند. حال اگر ما رأی ندهیم این خودخواهان بجای ما تصمیم خواهند گرفت. ⏪ ـ: رای نمی دهم تا مسولین بی‌کفایت تنبیه شوند، 👤ـ: با رای ندادن میدان جولان آنان گسترش می‌یابد. اگر به خاطر اعتراض به وضع موجود(گرانی‌ها) می‌خواهی رای ندهی بی‌دانش‌ها تنبیه شود، نجانم نشانی اشتباه به دست‌عت دادند، حکومت ایران اسلامی مظلوم‌تر می‌شود، معلوم است شب عاشوایی دیگر در حال برپایی می‌باشد، توی شب عاشورا کوفی‌منشان از صف یاران امام حسین به خاطر دنیا طلبی خارج می‌شدند. نویسنده: محمد ابراهیم پاکروان (مواِپا) لطفا فقط به یک نفر ارسال فرمایید.