هدایت شده از آسمون اینجاست| خانمِ احمدی
-انگار مهاجرت کرده باشیم از شهری سیاه با مردمانی دور به دیاری آباد پر از ذکر خدا؛ این خاصیت محرم است، برای مدت کوتاه به آرمانشهری پا میگذاریم که حسرت نفس کشیدن در آن را داشتیم. همه جا، نام تو، همه پیشبه سوی روضهی تو ..
؛
یکی از دوستانِ بابای عابس تو پیام رسان بله مبحث عاشورخانه رو برای این ایام دارن ، خیلی لذت بردم از خوندنش بسیار کامل و دقیقه
حتما شناسه رو تو بله کپی کنید شماهم شروع کنید به خوندن :«
@ghadaare_band