هدایت شده از آسمون اینجاست| خانمِ احمدی
-انگار مهاجرت کرده باشیم از شهری سیاه با مردمانی دور به دیاری آباد پر از ذکر خدا؛ این خاصیت محرم است، برای مدت کوتاه به آرمانشهری پا میگذاریم که حسرت نفس کشیدن در آن را داشتیم. همه جا، نام تو، همه پیشبه سوی روضهی تو ..
؛
یکی از دوستانِ بابای عابس تو پیام رسان بله مبحث عاشورخانه رو برای این ایام دارن ، خیلی لذت بردم از خوندنش بسیار کامل و دقیقه
حتما شناسه رو تو بله کپی کنید شماهم شروع کنید به خوندن :«
@ghadaare_band
آسمون اینجاست| خانمِ احمدی
داشتم پیام هاتون رو میخوندم الحمدلله بابت حضورتون. . .
خودتون رو متصل کنید به آدم های آسمونی مسیر آسمون براتون هموار میشه ؛ شک نکنید .
آسمون اینجاست| خانمِ احمدی
عروسک شب سوم میخوام باخودم ببرمش هیئت:) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تا فهمید سفره حضرت رقیه سلام الله علیها داریم اولین نفر بانی سفره و عروسکا خودش شد
شهید سید مهدی جلادتی تو روضه صد خودش رو میذاشت ؛
میخوام بگم مطمئن باش خدمت به این خانواده عاقبت بخیرت میکنه هرطوری که میتونی با چایی ریختن با کفش جفت کردن با مداحی کردن با جارو کشیدن هرطور میتونی خودت رو وقف این خانواده بکن . »
_
امروز با این معجزه کوچولو ها خیلی یادت کردم آقا سید یادمون باش پیش خانم سه ساله .»