❤️ امیر کبیر زمان شهید رئیسی عزیز
شب یلدای ۱۴۰۰:
در جمع ایتام و کودکان معلول
شب یلدای ۱۴۰۱:
در منزل شهید آرمان علیوردی
شب یلدای ۱۴۰۲:
در جمع سربازان گلستانی
صلوات
فرزندی_مثل_مصطفی
شهید رئیسی واقعا ساده زیست بود ، شهید رئیسی پشت مردم بود.
این بود رئیس جمهور ما ، شهید رئیسی بود که در تمام سختی ها پشت ما بود ، شهید رئیسی از شهدای دیگر یاد گرفته بود مانند شهید رجایی و شهید بهشتی، آنها هم از امام زمان مهدی فاطمه(عج)یاد گرفتند.
شهدای دیگر مثل شهید امیر عبداللهیان و... را یاد کنیم با ذکر پنج صلوات برای ظهور وسلامتی آقا جانمان مهدی فاطمه(عج)
دوستان داریم .
دعا دعا دعا برای ظهور و سلامتی سیدنا امام مهدی فاطمه(عج)و سلامتی حضرت آقا خامنه ای
برای رضای خداو ظهور وسلامتی سیدنا امام مهدی فاطمه(عج)و شادی دل مادر و پدرمان حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین امام علی(ع)هرکه توانست ۱۴ صلوات بفرستد.
اللهم صل علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج
【السّلام ؏َــلیکَ یــآصــآحب الزمـــ❀ــآن】
https://eitaa.com/asertt
یکیتـو۹سـالگیـشهمـهنمـازاشسـروقتـه...
یکیتو۱۵سـالگیششهـیدمیشـه
یکیتو۱۶سـالگیشدنبـالکمترکردن
گنـاهاشـه...
اونوقتیکی توسن بیستواندیسـالهنوز
نمـازاشرونمیخـونه...🚶🏻♂️-!
هنـوزبـهفکـربهـونـهآوردنبـرایانکـار
گنـاهـاشـه.
هنـوزبلدنیستچجـوریبـاپدرومـادرشحرفبزنه!
هنوز...
ڪجـاییـم؟!
پـسکیمیخـوایم#دسـتبـهتغییربزنیـم؟!
پسکییـاعلـی میگیـم؟!
⇄ #تلنگرانه 🦋🫧 ꞋꞌꞋꞌ.
https://eitaa.com/asertt
ازنیروهای حشدالشعبی بود.
بهشگفتم:
حاجقاسمرودریکجملهتعریفکن..!
باصدای بلندفریادزد:
«حاجقاسم،عباسالعراق ...💔»
#جان_فدا
https://eitaa.com/asertt
کارتـٰانرابـراۍخدانکنیـد،
براۍخداکارکنید!
تفـٰاوتشفقطھمیـناَست
کہممکناستحسیـنﷻ
درکربلـٰابـاشد
ومـندرحـٰالکسبِعلـم
براۍرضـٰاۍخدا ...!
[-شھیدمرتضےآوینے-🎙]
#تلنگرانه
https://eitaa.com/asertt
سر سفره عقد نشسته بوديم؛
عاقد که خطبه رو خواند،
صدای اذان بلند شد،🌱
حسين پاشد وضو گرفت،
و شروع کرد به نماز خوندن،
دوستم کنارم وایساد و گفت:
اين مرد برای تو شوهر نمیشه:
متعجب و نگران گفتم: چرا؟!
گفت: کسی که انقدر به نماز و مسائل
عبادیش مقيد باشه جاش توی
اين دنيا نیست🥺
(شهیدحسیندولتی)
#شهیدانه
https://eitaa.com/asertt
💥 سه #مرحله امر به معروف و نهی از منکر
1⃣ مرحله اول:
💢تذکر قلبی، اشاره ای، ابراز ناراحتی
❌ معنی اش این نیست که اگه گناه رو دیدیم فقط در قلبمون ناراحت بشیم ❗️
✅ باید ناراحتی خودت از گناه رو از قلبت به چِهره ات بیاری؛ 👇
🔸با اخم کردن
🔸اشاره کردن
🔸اَبرو بالا انداختن
🔸انگشت به دهان گرفتن
🔸پشت دست زدن
👈 ببینید با اشاره، با رفتار، مرحله اول بهش میگن اِبرازِ ناراحتی قلبی
🍀امام در تحریرالوسیله می فرمایند:
💥مرحله اول یعنی با گناهکار طوری رفتار کنی که او از رفتار تو بفهمه کارش غلطه
2⃣ مرحله دوم:
💢تذکر زبانیست، با لِسان
3⃣ مرحله سوم:
💢اقدام فیزیکی، درگیری، یدی، زوری، دستگیری👇
⭕️ دیگه این البته به عهده حکومته مردم حق ندارن انجام بدن❗️
مگر به اذن حکومت، مجتهد جامع الشرایط
👌ولی مرحله اول یعنی اشاره کردن، بی سر و صدا تذکر دادن، اخم کردن، رو برگردوندن
امثال این ها، هنوز به لسان نرسیده
و مرحله دوم که لِسانه،
💯این دو مرحله رو همه باید انجام بدن
نه کارت میخواد، نه مجوز میخواد، وظیفه شرعی همه هست👇
✅ آیات قرآن و روایات مُجَوِّزِش هست،
قانون اساسی هم تصویب کرده که وظیفه همه هست و باید انجام بدن.
❌ مرحله سوم اما نه!
✳️ هر کدوم از این «سه مرحله» هم عزیزان درون خودشون « مرتبه هایی» دارند...
✍ دوره آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر (انسان مصلح) /استاد علی تقوی
#احکام
#مراحل
#امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر
https://eitaa.com/asertt
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 این کلیپ رو ببینین و خود تحقیری ها رو کنار بزارید و از کشورهای پیشرفته در صنعت ، براخودتون غول نسازید !!
#واقعیت_ژاپن
#ایران_مهربان
https://eitaa.com/asertt
ماٰ چِله نشینِ شَبِ یِلدٰایِ ظُهوریم🌹
"ألـلَّـھُـمَــ ؏َـجِّـلْ لِوَلـیِـڪْ ألْـفَـرَج"
https://eitaa.com/asertt