دوست ندارم از ایران برم که با امکانات بیشتری تو رشته م تحصیل کنم؛
ولی اینو میدونم که دوست دارم ایران رو آباد کنم و با دانش بیشتری به هنر کشورم کمک کنم:>
بشه کاش که ی کاری کنم؛
دوست دارم به خودم قول بدم که کاری میکنم...
@ashimashi18
هنوز رنگش نکردم ولی ازش استفاده میکنم؛
ممنون از کادو تولد قشنگت^-^🎀
@ashimashi18
فهمیدم که استعداد «چگونه چت کردن را در حالت آفلاین تا ابد ادامه بدهیم» دارم°•💁🏻♀
@ashimashi18