هدایت شده از the riha | دِ ریحا
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ویدیو | اگه یک روز، دیگه نبودم ...
-کیک بستنی مجدد✓
-بشقاب گلی دور طلایی✓
-خیاطی✓
-زبان✓
-تونستم کمتر گوشی بازی کنم✓
-پاکسازی گوشی و گالری✓
و بلاخرههه
فردا آخرین امتحون:)
و؛
به همین زودی دهم تموم شد؟
خیلی درک کمی ازش داشتم...
@ashimashi18
دخترک اَشی مَشی:)
این چند وقت؛ @ashimashi18
اگه میتونستم و دستم به جایی میرسید اعتراض میکردم.
بیشتر از دو فصل ارزش گوش کردن نداشت.
از پیام رسان های ایرانی که با اسم جمهوری-اسلامی- کار میکنن توقع نمیره که انقدر بدون سانسور کتاب هارو به صورت صوت منتشر کنن...
البته «بخش دی» هم همینطور بود.منتهی اینیکی خیلی بی پرده و...بود.
کاش یکم خجالت میکشیدن؛
@ashimashi18
بوی لباس تمیز وقتی بهش باد کولر میخوره و کل خونه رو مثل شب های ساحل خنک میکنه++++
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-یعنی هیچی ارزشش رو نداشت...؟ :)
@ashimashi18
باز این چه شورش است که در خلق عالم است؛
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است🖤🕯
#تایپو
@ashimashi18
دخترک اَشی مَشی:)
باز این چه شورش است که در خلق عالم است؛ باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است🖤🕯 #تایپو @ashimashi18
اگه فایل این کار به کارتون میاد؛
یا سفارشی مشابه این کار برای هیئت ها و پروفایل هاتون دارید در خدمتتون هستم:)
@Ng_25o91
ما که علی الاصول چایی میخواستیم،ولی خب حالا فعلا شربتو بخوریم ببینیم چی میشه👀
@ashimashi18