eitaa logo
کانال تخصصی احکام بانوان
7.7هزار دنبال‌کننده
48 عکس
67 ویدیو
0 فایل
﷽ پاسخ به سوالات اختصاصی بانوان درباره: حیض نفاس استحاضه جنابت عده و.. تبلیغ و تبادل: eitaa.com/joinchat/271056896Cd610d948e9 سوپر گروه(ورود آقا ممنوع): eitaa.com/joinchat/2078474251Cc50c9e5a43 سایت: askbanoo.ir حمایت مالی از کانال:idpay.ir/askbanoo
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تهوع۵۷🤔🤮باهم تماشا کنیم خیلی زیباست 💕لطفـــا فقــط فــورواد کنیــد💕 @ssamte_khoda @tarfand_ashpazi •✾💞💞🍂💞💞✾•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺 🌺 📤پرسش کاربر در گروه: سلام زمانی که در ساعت ۳ صبح روز یکشنبه حیض شده باشیم، ده روز چه زمانی کامل می شود؟ 📤پاسخ: سلام علیکم یک روز شما غروب آفتاب روز یک شنبه کامل می شود و غروب آفتاب روز دوشنبه، دو روز کامل می شود و همینطور شمارش را ادامه دهید تا ده روز کامل شود. به عبارت دیگر غروب آفتاب روز دهم، یعنی روز سه شنبه هفته بعد ده روز کامل می شود. توضیحات بیشتر: اگر شروع حیض زن، از مغرب تا طلوع فجر یا طلوع شمس باشد: ✍️اکثریت مراجع عظام: تا غروب روز همان روز یک روز حیض او کامل می شود و غروب آفتاب روز دهم‌، حیض او پایان می یابد. ✍️آیه الله زنجانی: هر ۲۴ ساعت یک روز کامل می شود، بنابراین تا فردا همان ساعت شروع خون، یک روز کامل می شود. اما اگر شروع خون دیدن در طول روز یعنی از اذان صبح تا غروب آفتاب باشد، از نظر همه مراجع عظام هر ۲۴ ساعت یک روز کامل می شود و حداقل زن باید ۷۲ ساعت پشت سر هم آلوده به خون حیض باشد، تا حیضش محقق شود به عنوان مثال اگر ساعت ده صبح خون ببیند باید تا ده صبح روز چهارم این خون ادامه یابد تا سه روز او کامل شود و حیض محقق شود و ساعت ده صبح روز یازدهم ده روز او کامل می شود. 📚منابع: توضیح المسائل مراجع، م 443؛ توضیح المسائل آیت الله شبیری زنجانی، م 446. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ما در وسط جنگیم اگر چادر از سر زن محجبه کشیدن اگر عمامه از سر یک روحانی انداختن یادت باشه که..... سخنرانی جالب حاج آقای سنجری امام جمعه چهاردانگه 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 @antarnational
1_1227001661.m4a
2.37M
حرفای یک پسر درباره لباس پوشیدن خانم ها👆👆 این وویس رو حتما حتما گوش کنید. اینا حرف های داداش رضاس کسی که نه بچه بسیجیه نه حزب اللهیه نه ساندیس خوره خواهشا تو گروهاتون نشر بدید. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
👩 حکم شرعی هاشور ابرو 👀 💠 برای هاشور ابرو که نوعی رنگ کردن ابروهاست لازم است برای ثابت ماندن رنگ آن تا سه روز آب 💦 به ابروها نرسد 🚱؛ حکم وضو و غسل در این حالت چیست؟ ✅ پاسخ: 😟 هاشور کردن ابرو مجوز شرعی برای وضوی جبیره یا تیمم حساب نمی شود.👸 خانم ها می توانند در ایام عادت ماهیانه 😐 که نماز به آنها واجب نیست این کار را انجام دهند. 🔰 در ضمن اگر با هاشور کردن جرمی روی پوست قرار می گیرد بر این اساس وضو با وجود آن جرم باطل ❌ است و اگر هاشور در زیر پوست باشد ضرری به صحت وضو و غسل نمی زند.✅ ------- 💻 استفتاء‌ از سایت مراجع عظام ✅ کانال احکام تخصصی بانوان 🆔 @askbanoo
🌺حکم یقین حایض بعد از اذن صبح به پاکی قبل از آن در ماه رمضان 🌺 📥پرسش کاربر در گروه: سلام فردی فکر نمی کرده قبل اذان صبح پاک از حیض پاک شود و غسل نکرده است و بعد از اذان صبح متوجه شده که قبل از اذان صبح پاک شده بوده، آیا می تواند بعد از اذان صبح غسل کند و روزه ی آن روز ماه مبارک رمضان را بگیرد؟ مرجع: آیه الله خامنه ای. 📤پاسخ: سلام علیکم از نظر رهبری، اگر تا قبل از اذان نیت روزه نکرده بوده، بنابر احتیاط واجب باید نیت روزه کند و روزه را بگیرد و بعدا هم قضای را بجا آورد. نظر مراجع نسبت به روزه در هنگام یقین حایض بعد از اذن صبح به پاکی قبل از آن و غسل حیض نکردن تا اذان صبح : 🔸آیات عظام: امام خمینی، بهجت، سیستانی، صافی فاضل لنکرانی: روزه صحیح است. [1] 🔸آیه الله زنجانی: در روزه رمضان اگر نسبت به ترک غسل معذور نبوده یا بعد از ظهر متوجه شده، روزه باطل است و در غیر اینصورت آن روز را روزه بگیرد و قضای آن را بجا آورد.[2] 🔸آیه الله وحید خراسانی: اگر قبل از طلوع فجر نیت روزه نداشته در ماه رمضان روزه صحیح نیست و باید امساک کند یعنی از خوردن و آشامیدن بپرهیزد و اگر کوتاهی در امساک کند، علاوه بر قضا، کفاره هم دارد.[3] 📚 منابع: ۱. توضیح المسائل امام، ص ۲۱۶، م ۱۶۳۹. توضیح المسائل بهجت، ص ۲۵۹، م ۱۳۱۹. منهاج الصالحین، ج ۱، ص ۳۰۱، م ۹۹۹. احکام الواضحه، ص ۲۵۳، م ۱۰۳۳. توضیح المسائل نوری همدانی، ص ۳۱۸، م ۱۶۳۶. ۲. دفتر، بخش استفتائات. ۳. استفتائات موجود در اداره پاسخ به سوالات. 💠کانال احکام تخصصی بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
🌺🌺 📤پرسش کاربر در گروه: سلام برخی مواقع اگر بلافاصله بعد از نزدیکی غسل جنابت انجام شود، بعد از نزدیکی ترشحاتی خارج می شود که شک داریم که منی شوهر است یا ترشحات طبیعی زنانه، آیا باید دوباره غسل کنیم؟ آیا بلافاصله غسل کردن در این مواقع اشکال دارد؟ 📤پاسخ: سلام علیکم غسل کردن بلافاصله بعد از نزدیکی هیچ اشکال شرعی ندارد. از طرفی چون شک دارید در اینکه ترشحات طبیعی است یا منی، حکم کنید به اینکه ترشحات طبیعی زنانه است و پاک هستید و غسل لازم نیست. اما اگر یقین پیدا کردید که منی همسر است، باز هم غسل مجدد لازم نیست و فقط با توجه به نجس بودن منی، باید خود را پاک کنید. توضیحات بیشتر:👇 ترشحاتی که بعد از غسل جنابت از زنان خارج می شود، چند صورت دارد: ۱. یقین دارید ترشح خارج شده، منی همسر است: غسل واجب نیست، اما باید خود را تطهیر کرد. ۲. یقین دارید ترشح خارج شده،ترشحات عادی زنانه است: پاک است و غسل ندارد. ۳. شک دارید که ترشحات، منی همسر است یا ترشحات عادی زنانه: پاک است و غسل هم ندارد. ۴. یقین دارید که ترشح خارج شده، منی خودتان است: غسل واجب است. 📚منبع: توضیح المسائل (المحشى للإمام الخمینی)، ج1، ص211. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
💦 صحت غسل جنابت در حال حیض 💦 ❓سؤال : 👩🏻 خانمی که بعد از جنب شدن حائض شود آیا میتواند غسل کند؟ 🍁 پاسخ: ✅ زن در حال حيض مي‏تواند غسل‏هاي مستحب را به جاي آورد و صحيح است. 🍁 ودر مورد غسلهاي واجب مانند غسل جنابت ويا غسل مس ميت نيز نظر مراجع از اين قراراست که: 💯 لازم نیست غسل جنابت را در حال حیض انجام دهد ولی اگر انجام داد نظر مراجع تقلید به شرح ذیل است: 👇🏻   ✍🏼 همه مراجع (به جز امام خمينى و آيت الله خامنه ‏اى): آرى، غسل جنابت در حال حيض، صحيح است و از جنابت پاك مى‏شود.   ✍🏼 امام خمينى (ره) و آيت الله خامنه ‏اى: بنابر احتياط واجب غسل جنابت در حال حيض صحيح نيست. ⚠️ نکته: 🍁🍁🍁چون امام و رهبری در این مسأله احتیاط واجب دارند مقلدینشان میتوانند در این مساله به فتوای باقی مراجع رجوع کنند. --------- 💻 استفتا از سایت مراجع عظام تقلید ✅ کانال احکام تخصصی بانوان 🆔 @askbanoo
👩👧روزه زن باردار یا شیرده👩👧 📤پرسش کاربر در گروه: یک ماه رمضان باردار بودم و یک ماه رمضان هم بچه شیر می دادم و نتوانستم روزه بگیرم، الان سه سال می گذرد، میخواستم بدانم چه تعداد کفاره باید بدهم؟ مرجع: رهبری. 📤پاسخ: اگر در زمان بارداری و شیرده ای روزه را خوردید، بخاطر اینکه روزه برای بچه ضرر داشته است؛ باید علاوه بر قضا برای هر روز یک مد طعام بدهید و چون تا سال بعد نگرفتید، برای هر روز دو مد طعام بدهید. ولی اگر روزه خوردن شما بخاطر این بوده است؛ که روزه برای خود شما ضرر داشته است، فقط قضا دارد و چون تا سال بعد نگرفتید، برای هر روز یک مد طعام باید بدهید. نظر مراجع عظام نسبت به حکم کفاره روزه زن باردار و شیرده:👇 همه مراجع عظام می گویند: اگر زن باردار یا شیرده روزه برای خودش یا بچه ضرر دارد، روزه نگیرد. اما نظر مراجع عظام نسبت به کفاره روزه زنی که وقت زایمانش نزدیک است یا به بچه شیر می دهد، به شرح زیر است: گاهی روزه برای بچه ضرر دارد؛ که در این صورت نظر مراجع عبارت است از: ✍آیه الله فاضل: فدیه ندارد. ✍آیات عظام: امام خمینی، صافی، گلپایگانی: برای هر روز بنابر احتیاط واجب یک مد طعام بدهد. ✍بقیه مراجع عظام: باید برای هر روز یک مد طعام بدهد. اما اگر روزه برای مادر ضرر داشته باشد؛ که در این صورت نظر مراجع عبارت است از: ✍آیات عظام: امام خمینی، سیستانی، نوری، بهجت، فاضل، اراکی: برای هر روز یک مد طعام بدهد. ✍آیات عظام: رهبری، وحید، زنجانی، مکارم: دادن فدیه لازم نیست. ✍آیات عظام: گلپایگانی، صافی: بنابر احتیاط واجب برای هر روز یک مد طعام بدهد. 📚منبع: توضیح المسائل ۱۶ مرجع، ج ۱، م ۱۷۲۸. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
🌺🌺 📤پرسش کاربر در گروه: آيا می توان به فقیر به عنوان کفاره روزه، چیزهای دیگری غیر از گندم و جو، مثل برنج یا حبوبات یا گوشت داد؟ مرجع: رهبری 📤 پاسخ: از نظر مقام معظم رهبری آیه الله خامنه ای دادن خوراكي هايي كه عنوان طعام دارد، مانند گندم، جو ، برنج، کشمش، خرما ، نان و ماکارونی منعی ندارد؛ ولی خوراكی هايی مانند گوشت كفايت نمي كند. نظر مراجع نسبت به جنس کفاره: 👇 ✍ آیات عظام: امام خمینی، بهجت، سیستانی، وحید، نوری، فاضل : هرچه مصداق طعام باشد، كفايت می کند. ✍آیه الله شبیری زنجانی : دادن مواد خوراکی از هرچیزی که معمولا بالفعل یا بعد از طبخ، سیر کننده باشد کفایت می کند؛ هرچند احتیاط مستحب آن است که تنها گندم یا آرد گندم داده شود.( از نظر ایشان یک مدّ، به حساب گندم، حدود 900 گرم می شود) ✍ آیه الله صافي گلپايگاني : لوبيا و گوشت و امثال اينها خورشت محسوب مي شود بنابراين اگر بخواهد در كفّاره تسليم را اختيار كند (نه اشباع را) احتياط اين است گندم يا جو يا آرد و يا خرما باشد. ✍ آیه الله مكارم شيرازي : گوشت به تنهایی اشکال دارد، ولی بقیه موارد کفایت می کند. 📚 منابع: تحریر الوسیلة، ج3، کتاب الکفارات، القول فی احکام الکفارات، ص226، م13 / منهاج الصالحین، ج3، کتاب الکفارات، م 1576/ احکام روزه مقام معظم رهبری (احکام موضوعی 1) ، ص134، س375 / استفتائات روزه آیت الله شبیری زنجانی، ص146 و 147، س247 تا 251 / استفتائات آیه الله مکارم شیرازی، ج2، ص151، س435 / احکام روزه، ویژه استادان پاسخگویی به سوالات شرعی (رهیافت 6)، ص194 و 195 / موسوعه فقهی تحقیقات و استفتائات واحد پاسخ به سوالات جامعة الزهرا (سلام الله علیها)، قم، مجموعه احکام 3، قسمت روزه، ص114. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
🔹🔸حکم افطار روزه با قصد سفر🔹🔸 📥 پرسش کاربر در گروه: سلام در ماه مبارک رمضان اگر قصد سفر داشته باشیم، آیا می توانیم صبح که بلند می شویم صبحانه بخوریم؟ 📤پاسخ: سلام علیکم از نظر همه مراجع عظام، روزه ‏دارى که پیش از ظهر مسافرت مى‏ کند، تا به حد ترخص نرسیده، نمى‏ تواند روزه را بخورد، و اگر پیش از آن روزه را باطل کند، باید روزه را قضا کند و کفاره هم بدهد. توضیح بیشتر:👇 محدوده ترخُّص محدوده‌ای است که از آخرین نقطه عرفی شهر یا روستا شروع می‌شود و حد نهایی آن محلی است که از آنجا دیوار شهر یا دیوار آخرین خانه‌های شهر دیده نمی‌شود و اذان شهر شنیده نمی‌شود؛ البته به شرطی که مانعی برای دیدن و شنیدن وجود نداشته باشد و اذان نیز بدون بلندگو گفته شود برخی بر اثر عدم اطلاع از این مسأله صبح روزی که قصد مسافرت به بیش از مسافت شرعی را دارند در خانه خود صبحانه مفصلی خورده و بعد راهی سفر می‌شوند که این با توجه به حکمی که بیان شد شرعا حرام و موجب کفاره می‌شود. این افراد تا زمانی که به حد ترخص نرسیده اند باید به مانند سایر روزه داران، هم نیت روزه کنند و هم به مانند آن‌ها کاری نکنند که روزه شان باطل شود. این عده باید صبر کنند تا به حد ترخص برسند از آنجا به بعد است که آن‌ها مجاز به خوردن و آشامیدن می‌شوند. 📚 منبع: توضیح المسائل، نورى، م. ۱۷۱۸، ۱۷۲۱؛ سیستانى، م. ۱۶۹۱؛ مکارم، م. ۱۴۴۷؛ صافى، م. ۱۷۳۰؛ امام، م. ۱۷۲۱. 💠کانال احکام تخصصی بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
🔵فقیر کیست؟🔵 📤پرسش کاربر در گروه: منظور از فقیر چه کسی است؟ آیا به کسی که خانه و ماشین دارد، اما حقوقش کم است و تا اواسط ماه حقوقش تمام می شود، می توان فقیر گفت و به او فطریه داد؟ 📤پاسخ: اگر کسی نتواند مخارج سال خود و خانواده اش را تامین کند، فقیر است و می توان به او فطریه داد. ماشین و خانه داشتن دلیل بر این نیست، که فرد بتواند مخارج سالانه خود و خانواده اش را تامین کند و از طرفی خودتان می گویید حقوقش کم و تا پایان ماه کفاف زندگیش را نمی دهد، پس ایشان فقیر است و می توان به او فطریه داد. توضیحات بیشتر:👇 از نظر همه ی مراجع عظام کسی که مخارج سال خود و عیالاتش را ندارد و کسب و کاری هم ندارد که بتواند مخارج سال خود و عیالاتش را بگذراند فقیر است و دادن زکات فطره بر او واجب نیست و می توان به او فطریه داد. 📚منابع: توضيح المسائل مراجع،م1992؛ وحيد، توضيح المسائل، م2009؛ خامنه اى،استفتاء، س865. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
🌺 🌺 📤پرسش کاربر در گروه: سلام. آیا می توان فطریه را به اعضای خانواده مثل مادر یا پدر یا خواهر و برادر بدهیم؟ 📤پاسخ: سلام علیکم طبق نظر همه مراجع عظام نمی توان زکات فطره را به پدر و مادر داد، زیرا پدر و مادر از جمله افرادی هستند، که واجب النفقه انسان هستند. اما زکات فطره را می توانید به خواهر و برادرتان بدهید، زیرا واجب النفقه شما نیستند. تبصره: واجب النفقه به افرادی گفته می شود، که مخارج آن ها شرعا بر شخص واجب است، مانند پدر، مادر، فرزندان، زن دائم، اجداد پدری، اجداد مادری، نوه ها، نتیجه ها.[1] 📚منابع: امام، تحریرالوسیله، زکات، مستحقین زکات، سوم. بهجت، استفتائات، ج ۲، س۳۳۰۱. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
🌺فطریه مهمان در شب عید فطر🌺 📥پرسش کاربر در گروه: اگر فردی در شب عید فطر مهمان باشد، زکات فطره اش به عهده صاحب خانه است؟ 📤پاسخ: سلام علیکم از نظر مراجع عظام ، اگر فردی در شب عید فطر نان‌خور صاحب‌خانه باشد، فطریه‌اش بر عهده صاحب‌خانه است. اما درمورد اینکه نان‌خور به چه کسی گفته می‌شود بین مراجع عظام اختلاف نظر است. اکثریت مراجع عظام و همچنین رهبری می گویند شخص میهمان اگر یک شب عید فطر در خانه صاحبخانه باشد، نانخور صاحبخانه محسوب نمی‌شود، اما برخی از مراجع، میهمانی که یک شب عید فطر در خانه صاحبخانه باشد، را   هم نانخور محسوب می کنند و می گویند اگر قبل از غروب، وارد منزل صاحبخانه شده باشد، زکات فطره اش را بر عهده صاحب‌خانه است. نظر مراجع عظام در مورد زکات فطره میهمان:👇 📝 آیه الله خامنه‌ای: میهمان اگر نانخور صاحب‌خانه محسوب شود فطریه او به عهده‌ی میزبان است مگر اینکه _میهمان_فطریه را به وکالت از طرف او پرداخت نماید. البته میهمان با یک شب نانخور محسوب نمی‌شود و فطریه به عهده خودش می‌باشد. 📝 آیه الله مکارم شیرازی: فطره میهمان بر عهده صاحبخانه نیست، مگر اینکه برای چند شب میهمان او باشد، به طوری که نان خور او محسوب شود. 📝 آیه الله العظمی سیستانی : کسی که تنها براى افطار شب عید دعوت شده نان خور محسوب نمی شود، و فطره‌اش بر صاحبخانه نیست. 📝 آیه الله نوری همدانی، صافی گلپایگانی: چنانچه میهمان قبل از غروب  وارد بر صاحبخانه شود و آن شب نانخور وی باشد زکات فطره اش بر عهدۀ میزبان است. 📚 منبع: استفتا از دفاتر آیات عظام: خامنه‌ای، سیستانی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، نوری همدانی (مد ظلهم العالی) توسط سایت اسلام کوئست. 💠کانال احکام تخصصی بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
📸مبلغ فطریه رمضان ۱۴۰۲ اعلام شد👆🏼👆🏼 🔹دفاتر مراجع عظام تقلید، مقدار و مبلغ فطریه رمضان سال ۱۴۰۲ را اعلام کردند. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 شهید غیرت و ناموس🌹🌹 🔹 قانون را اجرا کنید 🔹 وضعیتمون جوری شده که دخترای بی حجاب و بی حیا تو خیابونا جولان میدن، اونوقت جوونای با غیرتمون برای جلوگیری از هتک حرمت این دخترای بی حیا باید خونشون به زمین ریخته بشه. 🔹 همینقدر تلخ و دردناک 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 @antarnational
🌹 🌹 📤پرسش کاربر در گروه: چند مرتبه شستن اعضا در وضو جایز است؟ 📤پاسخ: در وضو شستن مرتبه اول جایز و درمورد مرتبه دوم نظر مراجع مختلف است، برخی شستن بار دوم را جایز و برخی مستحب و برخی بنابر احتیاط واجب حرام می دانند و مرتبه سوم به بعد هم حرام است. توضیحات بیشتر: در بین مردم شایع است که شستن اعضای وضو بار اول را واجب و بار دوم را مستحب و بار سوم را حرام می دانند، در حالی که شستن بار دوم از نظر اکثریت مراجع عظام جایز است نه مستحب. نظر مراجع در مورد شستن مرتبه دوم به شرح زیر است: ✍آیات عظام: صافی، سیستانی، بهجت: شستن مرتبه دوم مستحب است. ✍آیه الله مکارم شیرازی: بنابر احتیاط واجب شستن مرتبه دوم حرام است. ✍بقیه مراجع عظام: شستن مرتبه دوم جایز است. 📚منبع: رساله مراجع، جلد ۱، صفحه ۱۶۵ و ۱۶۶، مساله ۲۴۸. 💠کانال تخصصی احکام بانوان 💠 ╔══🌿🌼🌿═══╗ 🆔 @askbanoo 🚺 ╚═══🌿🌼🌿══╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا