eitaa logo
مستند صوتی شنود
39.2هزار دنبال‌کننده
0 عکس
0 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
مهم/ گزارش هم‌نشینی با آقا صادق (راوی شنود) امروز توفیق پیدا کردم تا با آقاصادق جلسه مبسوطی داشته باشم (آقا صادق همان فردی است که در بیمارستان بقیه‌الله تهران تجربه نزدیک به مرگ داشته است و بر اساس آن تجربه و آنچه در عالم معنا دیده است، مستند مشهور شنود را روایت کرده است). یعنی در اصل، اوضاع و احوال کشور چنان نگرانم کرده بود که لازم دانستم با ایشان بنشینم و پرسیدنی‌هایم را بپرسم تا ببینم که ایشان درباره اوضاع و احوال این روزها، چه دیده است. درباره جهان: ایشان گفت که درست است که وضعیت کشور به هم ریخته است اما این موضوع مختص به ایران نیست و بسیاری از کشورهای دیگر نیز کمابیش با همین آشفتگی مواجه شده‌اند که این فراگیر شدن آشفتگی در سراسر عالم، لازمه ایجاد حس انقطاع در مردم است؛ حسی که تحقّق آن از نشانه‌ها و بلکه لازمه ظهور است. گفتند کار به جایی می‌رسد که هرج الروم رخ می‌دهد و کل جهان به هم می‌ریزد و گفت که در همین راستا، فروپاشی آمریکا را دیده است. درباره انقلاب: گفتند که با همه سختی‌هایی که می‌بینید، ذره‌ای سست و دلسرد نشوید و محکم ادامه دهید که راه روشن است. گفتند که من دیدم که این انقلاب با همه فراز و نشیبها، نهایتا به ظهور ختم می‌شود؛ گفتند که البته هرچه جلوتر برویم امتحانات و ابتلائات، دشوارتر می‌شود و کار چنان سخت می‌شود و فشارها چنان سنگین می‌شود که نظام، به مویی بند می‌شود و کارد به استخوان می‌رسد ولی اراده خدا بر این است که در همان شرایط بسیار سخت، این نظام و این انقلاب را حفظ کند تا ظهور منجی محقّق شود. درباره آقا: گفتند که آنچه من دیدم این بود که خود آقا تا زمان ظهور پرچمدار خواهند بود و انشاءالله خود ایشان زمامداری را تحویل حضرت حجت(عج) خواهند داد. گفتند که البته برای سلامتی آقا باید خیلی صدقه دهیم و دعا کنیم؛ گفتند که رژیم در ماه‌های اخیر و به ویژه در جنگ ۱۲ روزه چندبار قصد ترور ایشان را کرد اما به دلیل دعاها و صدقات و قربانی‌های مومنین، در تحقّق این کار موفق نشد. گفتند برای سلامتی آقا باید خیلی دعا کنیم و صدقه دهیم. درباره‌ ماه‌های آینده: گفتند درگیری با رژیم دوباره از سر گرفته خواهد شد و این بار، جنگ سخت‌تر و شدیدتری واقع می‌شود و علاوه بر جنگ هوایی، اعوان و اذناب آنها زمینی هم وارد کشور می‌شوند و قدری هم جلو می‌آیند؛ اما گفت که دیده است که نهایتا در این جنگ زمینی، چنان کشتاری از آنها می‌شود که مجبور می‌شوند همه راهی که آمده‌اند را عقب بروند و اینبار، این ایرانی‌ها هستند که آنها را رها نخواهند کرد و آنها را دنبال خواهند کرد تا آنکه وارد اورشلیم شوند. درباره تکلیف ما: گفتم که از دیدن حجم سستی‌ها و خیانت‌ها دلسرد شده‌ام و برای ادامه دادن مردّد هستم. گفتند هرگز دلسرد نشوید و تکلیف دارید بمانید و ادامه دهید. گفتند امیدوار باشید و وظیفه دارید به مردم بگویید که با وجود همه این سختی‌ها خدای متعال اراده کرده تا این ملت را به موفقیت نهایی برساند و می‌رساند انشاءالله. چیزهای دیگری هم گفتند که تا زمان مرگ، در سینه خودم محفوظ خواهد ماند. والعاقبه للمتقین. بلد طیب/کانال رسمی دکتر منان رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb
عرض سلام و تسلیت دل قوی دارید که اگرچه اماممان شهید شد، اما به زودی خون پربرکتش جهان را بیدار خواهد کرد... بیدار شوید و بیدار کنید... گاهِ مراقبت از نظاممان و تبیین‌های زینبی است .
صادق مستند شنود جنگ با امریکا (3).mp3
زمان: حجم: 18.8M
صوت جدید آقا صادق در مورد جنگ با آمریکا و اسراییل و شهادت حضرت آیت الله خامنه ای و اتفاقات آینده نشر حد اکثری https://eitaa.com/aswateshonood
زمان: حجم: 4.1M
روایت گری آقا صادق | راوی مستند شنود در تجمعات شهر الوند (قزوین) 🔻من در عالم کُما دیدم که این جنگ با نابودی اسرائیل تمام خواهد شد. 🔻رهبر شهید من رو دعوت کردند بیت و چیزهایی که دیده بودم رو تعریف کردم براشون، ایشان به من فرمودند: این مطالب رو برای اهل دل بگو. 🔻 شما اهل دلید. ظهور خیلی‌ نزدیکه ، بوی ظهور تمام عالم رو گرفته. 🔻 قلبتون رو فقط متوجه حضرت حجت(علیه السلام) کنید https://eitaa.com/aswateshonood
سلام و رحمت برای دوستان سوالی پیش آمده بود که آقاصادق در پیام‌های قبلی گفته بودند که رهبر شهید تا زمان ظهور هستند، اما این مدت برخلاف این قضیه را بیان کردند. ایشان شهادت رهبر انقلاب را دیده بودند و به برخی از اطرافیان نزدیک هم گفته بودند، ولیکن مدام تاکید میکردند که برای ایشان صدقه کنید و قربانی بدهید. به خصوص از جنگ ۱۲ روزه به بعد. اصرار ایشان به صدقه و قربانی به این دلیل بود که امید داشتند در این قضیه بداء شود. به آقای دکتر رئیسی هم گفته بودند ان‌شاءالله که رهبری هستند(و با قطعیت نگفته بودند)، با همین امیدی که عرض شد. لذا اگر سوءبرداشتی رخ داده، به این دلیل بوده است. به هرحال، تشکیک در اصل این قضایا، امر نادرستی است و نه فقط این عزیز_ که برخی عزیزان دیگر هم_ به محضر رهبر شهید انقلاب شرفیاب شدند و در این باره صحبت‌هایی داشتند؛ بماند که خود رهبری شهید در زمان ترور ایشان در مسجد ابوذر، به اذعان چندباره‌ی خودشان، چنین تجربه‌ای داشتند. https://eitaa.com/aswateshonood
💐 جانم فدای رهبر عزیز انقلاب و شما مردم مبعوث شده‌ای که اهل بیت(ع) در مورد شما فرمودند تندبادها و طوفان‌ها و فتنه‌ها شما را نمی‌لرزاند، دل‌هایتان مانند پاره‌های آهن استوار است. 🚨 در فتنه‌های آخرالزّمان برخی مذهبی‌ها هم به خاطر سیاست‌زدگی و تمایل به چپ و راست و عده‌ای هم در وسط تشک از غربال می‌ریزند. امّا تا فرصت هست، آخرت خود را فدای آمال و آرزوهای دنیازدگان و سیاسیون غرب‌گرا و غرب‌زده و حتّی افرادی که وسط تشک خوابیده‌اند نکنید. ▪️ خود را به لشگر مبعوث شدگان برسانید! 💥 این مذاکرات به هیچ‌جا به جز معرکه جنگ نخواهد رسید. ▪️ این فتنه‌ها برای غربال شدن لشگر حضرت حجت (عج) است. 💢 تا کسی در وسط معرکه ملتمسانه به دشمن التماس مذاکره نکند. 🚨 آن‌هایی که چشم امید به حرمله‌ها و شمرها و ابن‌زیادها و یزیدها دارند در این‌گونه فتنه‌ها یا خود را اصلاح می‌کنند یا از لشگر امام زمان (عج) جدا می‌شوند. صادق - راوی مستند شنود | ۱۴۰۵/۰۳/۲۹ https://eitaa.com/aswateshonood
بسم الله الرحمن الرحیم در غربال های آخرالزمانی بعد از اینکه دیدی اشتباه کردی به جای لجبازی و ماندن در طرف اشتباه تاریخ مثل حُر بن یزید ریاحی باشیم، هر کجا فهمیدم اشتباهی در سپاه دشمن بودیم تا دیر نشده برگردیم سمت خیمه گاه ابا عبد الله (ع) مثل زهیر بر روی تمامی دارایی های دنیایی و جاذبه هایش خط قرمز بکشیم و با حسین (ع) همراه شویم. مثل ابالفضل عباس (ع) باشیم حتی اگر امان نامه از دشمن گرفتیم پاره کنیم و با حسین بمانیم. مثل ظریف و روحانی از کربلا درس مذاکره نگیریم. نه اینکه به حسین (ع) فشار بیاوریم بیا با یزید مذاکره کن کنار بیا و امام را به تسلیم وادار کنیم واقعا اگر مرد جنگ نیستید و دنبال زندگی دنیا و معیشت هستید محبت کنید به جای نصیحت امام حسین (ع) از تاریکی استفاده کنید و از خیمگاه خارج شوید. این غربال ها ادامه دارد... صادق، راوی https://eitaa.com/aswateshonood